Yhdistykset toimivat nyt perheiden hyväksi

Ystävänpäivänä SPR on yhteistyössä eri tahojen kanssa ja järjestää 15.2. Ulkoilutapahtuman pärnällä lieksassa.

Astma ja allergiayhdistys järjestää myös perinteisen tapahtuman perheille pärnällä Lomaviikolla 9.3.

7

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pielisen Laulu ja Lieksan mieslaulajat sekä maakunnan kuoroja yht 170 laulajaa helmikuun helmiä konsertti 15.2.2014 Brahe sali

• Lähdetään mukaan

Kiitoksia Markku tiedoista!

• viikonlopulla on sitten se maakuntaviesti nyt je erilaisia tapahtumia perjantaina illatsuja ja lauantaina tanssia ja sunnuntaina elävää musiikkia kulmalla

• Ahmed.

Onko tilaisuus sallittu myös maahanmuuttajien, perheenyhdistämisohjelman mukaisille perheille?

• Ei mitään rasismia joten kaikki on noihin tilaisuuksiin tervetulleita osalistumaan ja seuraamaan tapahtumia

• Lieksan sotaveteraanien 45 vuotisjuhla on ystävänpäivänä 14.02.2014 klo 11.00 Lieksan Kirkossa ja sillä esiintyy maakuntamme ainut sotaveteraanikuoro, Jossa mukana vielä juuri syntymäpäiväänsä viettävä sotaveteraani aktiivinen Hannes joka liikkuu kansan parissa . Kuoro on saanut kutsun myös Haminan Tattooseen kesällä

• Karpalossa yhteislaulua maanantaina 17.2 klo 13.00 kansanlaulut.

Tänään tiistaina 112 tapahtuma City market ja Topin karaoke tukipiste .13.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5826
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      3009
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      159
      2681
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      26
      2479
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82