Savolaismalliset soutuveneet kiellettävä!

Leskentekijä!

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014020718018400_uu.shtml

Lainaan linkin tekstiä:
"Tyypillinen vesiliikenneonnettomuuden uhri on Trafin mukaan ilman pelastusliivejä liikkeellä oleva keski-ikäinen mies, joka on liikkeellä sisävesillä pienellä veneellä.

Trafin mukaan lähes kaikkien viime vuoden onnettomuuksien syy oli veneen kallistuminen tai kaatuminen. Suurin osa onnettomuuksista sattui moottori- tai soutuveneissä. "

5

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Härämäläinen

Juu iliman muuta, kiellän ne nyt näillä puheilla.
      Kiellän Savolaiset!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Kirvestä savolaisill

Juuri tämän takia ei riitä pelkkä kielto vaan kaikki olemassaolevatkin kuolonkiulut on tuhottava! Tuhoamispartiot liikkeelle kirveiden ja moottorisahojen kanssa välittömästi!

• Ihku EY

Itse asiassa kaikkiin veneisiin, joiden laidalla ei voi kusta venettä kaatamatta tulee varoitusmerkki ja kielto kusta laidalta! Tämä tuli lakisääteiseksi tämän vuoden alusta alkaen. Hengenvaarallisia pirunkenkiä/kuirujat saa silti vielä tehdä, kuten aina ennenkin, kunhan niissä on tuo varoitustarra. Testatkaapa siis itse pystyttekö seisomaan veneenne laidalla kaatamatta venettä. Jos kaatuu, eikä ole varoitusmerkkiä, niin voitte haastaa veneenvalmistajan oikeuteen petoksesta.

• Ihku EY

Varoitusmerkki on halkaisijaltaan vähintään 7 cm punavalkoinen kieltomerkki sisälaidoilla keskellä venettä, jossa musta äijähahmo seisoo veneen laidalla ja kusee mustaa katkoviivaa kaaressa veteen. Tällainen on siis pakollinen kaikissa kiikkerissä suippoperäisissä veneissä tästä vuodesta alkaen!

• Safilo
        Ihku EY kirjoitti:

Varoitusmerkki on halkaisijaltaan vähintään 7 cm punavalkoinen kieltomerkki sisälaidoilla keskellä venettä, jossa musta äijähahmo seisoo veneen laidalla ja kusee mustaa katkoviivaa kaaressa veteen. Tällainen on siis pakollinen kaikissa kiikkerissä suippoperäisissä veneissä tästä vuodesta alkaen!

Kaikkiin veneisiin turvahäkki pakolliseksi! Lisäksi kypäräpakko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      328
      5240
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2668
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1865
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1682
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      112
      1546
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      121
      1430
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe