forenom asunnot

asunnoton

saako näihin asumistukea ?

20

2874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Törkeää kiskontaa

      No mitäpä luulet.... kokeilepa laskurilla www.kela.fi ja huomaat, että nuo kierrätyskeskuksista "sisustetut" kämpät on silkkaa kiskontaa!!! Tosin laillistettua sellaista... nämä ryöstöfirmat vuokraa mummoilta ja perikunnilta kämpät pilkkahintaan, kalustaa ne kierrätyskeskusroinalla ja sitten vuokraa moninkertaisilla vuokrilla "sossun piikkiin asunnottomille"...

      Esim Oulussa tavallinen 2h k vuokra liikkuu 500-600€:n paikkeilla, Forenomilla ja muilla kiskurifirmoilla olevat läävät 1000-1500€:n paikkeilla...

      • Anonyymi

        Viikko Forenomissa taitaa liikkuua siinä tonnin-kahden paikkeilla.


    • Potee46

      Selvittelin tätä joskus niin riippuu sopimuksesta. Yleisin forenomilla on ns majoitussopimus joka ei oikeuta edes virallisesti kirjoilla asunnossa olemiseen ja ei siis myöskään Kelan asumistukeen. ( sossun väliaikaissopparit on eri asia.)

      Forenomin kautta voi saada kuulemma myös ns tavallisella vuokrasopimuksella joissakin tapauksessa asunnon. Näihin ehkä saa kelan asumistuen. Ei ollut itsellä ainakaan kovin helppo saada vastausta tähän aikoinaan.

      Jos päätät kysyä niin laita ketjuun päivitettyä viestiä. Itse kyselin aiheesta vajaa vuosi sitten.

    • Anonyymi

      Jokohan tämä on selvinnyt? Voiko Forenomin asuntoon saada asumistukea?

    • Anonyymi

      Näin juuri ilmoituksen forenomin asunnosta johon voi tehdä normaalin vuokrasopimuksen. Eiköhän siihen silloin saa myös asumistukea. Tosin huvitti tuo hinta vaikka onkin kalustettu, kaksio 1400 euroa kuussa. Täällä on normaali hintataso noin 450 - 600 euroa kaksioista. Pieni ero normaaliin vuokratasoon verrattuna.

      • Anonyymi

        Törkeää kiskontaa ja kirustystä. Lahjovat myös jonkun tekemään jonkun asunnon remppakuntoon ja vakuutusyhtiö maksaa asumisen sillä aikaa. Aikoinaan myös lahjoivat sossun suosittelemaan Forenomia. Lisäksi näyttäisi eräillä olevan sopimus jättää vuokraamatta toisaalla (kun googlettaa asuntoesittelijän nimen niin löytyy poliittinen kytkös kepuun) ja sitten jäljelle jää jotkut muut kämpät sikakalliilla hinnalla esim. nämä Forenomit.


    • Anonyymi

      Minä en saa tukea enkä sitä äitini nurkissa asuvana sitä edes tarvitse!

      t:uunotupa betaalastmaa

      • Anonyymi

        SINÄ ET SAA HYVÄTULOISENA MITÄÄN TUKIA NE ON PIENITULOISILLE TARKOITETTU JA AINA OLLUTKIN.


      • Anonyymi

        Forenomeissa harjoitetaan myös prostituutiota. Niitä vuokrataan sikakalliilla parittajille ja prostituiduille ja viereen asutetaan asumaan pillun kipeitä maalaisäijiä, jotka ovat tulleet työkomennukselle pk-seudulle. Myös työnantajat ja muut firmat (raksafirmat esim.) lahjovat potentiaalisia ostajia maksullisilla naisilla (jotka asutettu näihin Forenomeihin).


    • Anonyymi

      Et sinä ääliö kenenkään asumisiin voi puuttua yhtään. Niinkö paljon jonkun tuet vituttaa että pitää tänne tulla niistä päätä aukomaan. Kelan touhuilu ei siitä miksikään muutu. Tuollaiset urpot voi ja pitää sivuuttaa.

      • Anonyymi

        Sinä olet täys paska. Ja rasisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet täys paska. Ja rasisti.

        Rasisti olen. Ja en häpeä sitä tippaakaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasisti olen. Ja en häpeä sitä tippaakaan!

        Betaalast??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasisti olen. Ja en häpeä sitä tippaakaan!

        Ja sillähän olet siltasi polttanut moneen paikkaan. En epäile hetkeäkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sillähän olet siltasi polttanut moneen paikkaan. En epäile hetkeäkään

        Minä en siltoja polttele, vain hamppua.

        Betalast!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en siltoja polttele, vain hamppua.

        Betalast!?

        Hullu mikä hullu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullu mikä hullu

        Ei taida sinulla olla enää ruuveja nupissa..edes löysällä. Kaikki pudonneet peräkammarin lattialle.

        Betalast?


      • Anonyymi

        Ilmarisella Kepun kanssa joku diili?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasisti olen. Ja en häpeä sitä tippaakaan!

        Juha käy huorissa ja Anne parittaja?


    • Anonyymi

      Forenom osaa ja pystyy lahjomaan Suomessa lähes mitä tahansa toimistoja ja tahoja, monet virkailijat ovat rahanahneita ja lähtevät mukaan lahjontaan. Kuten tuolla joku jo kirjoitti forenomin asunnot on sisustettu kirppiskamalla ja kierrätyskeskuksista poimituilla, vuokraavat myös paljon huonokuntoisia joissa on juoppojengit riehuneet ja sotkeneet, siivoojat tekivät ainakin ennen 5minuutin pikasiivouksen, kiva siinä sitten muiden saapua sellaiseen läävään. Ja kaiken lisäksi etenkin pk-seudulla kehtaavat pyytää 2000-5000e kk vuokraa, kun muut pyytävät vähemmän, mikään asumistuki ei varmasti kata heidän vuokrapyyntöjään jopa hotellihuoneenkin voi saada edullisemmin. Ilman sijoittajia ko.firma tuskin edes menestyisi niin kovilla vuokrapyynnöillä. En usko että kelassa tykätään jos ilmoitat vuokran olevan 3000e, tuskin maksavat helposti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe