Kylpytynnyri

Pulikoija

Heips

Huomasin juuri täällä olevan tällaisen vesiallas aiheisen otsikon ja päätinkin antaa vinkin:

Wautsi mikä nautinto oli pulikoida kylpytynnyrissä viime talvena. Nyt sellaista suunnittelen itsellenikin. Käykääs kurkkaamassa sivut www.vekas.com jos jotakuta kiinnostaa.

Ulkona oli pakkasta 20 astetta.........juomaa nautiskellen pulikoin kylpytynnyrissä illan hämärässä. Toimii kuulemma avantonakin. Kannen kun laittaa päälle, ei mene edes roskia. Hygieeninenkin on koska allas on terästä. Penkit olivat siirrettäviä.

Nautiskelija

31

55569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • je65

      makea on kokemus ja hykieeninen on puinenkin
      sillä kloorin käyttö ja putaanapitokin on altaassa kuin altaassa suotavaa kokemuksesta tiedän koska tein itselleni puisen kylpytynnyrin
      ja tehdessä pitää ottaa huomioon helppo puhdistus. -20 ja lunta sataa ja tähtitaivas ja kuuma tynnyri siinä vasta nautinto.

    • Palju

      Oulun Rakenna Sisusta ja Asu Messuilla on Vekas ja Lumilaude samalla osastolla, jossa voi tutustua molempien malleihin. Osoitteista www.vekas.com ja www.lumilaude.fi löytyy aiheesta lisää.

      • toj

        valikoimaa laidasta laitaan www.pihajapuutarha.com


      • toj kirjoitti:

        valikoimaa laidasta laitaan www.pihajapuutarha.com

        Ukkeli on päättänyt alkaa lillua tynnörissä,siis ihmispadassa.Jossain mainittiin,että merivesi on tynnyrissä ihan jees,mutta minä olen jokivarressa ja olen hyvin nuuka ja aion laittaa tynnöriin jokivettä. Onko kokemusta kellään ? Tietysti se vesi on humuspitoista eikä pohjaa näe,mut haittaako se muuten. Entä, onko iso parempi kuin 2 hengen pata ?


      • Kylpytynnyrissä kesät talvet
        hankipanki kirjoitti:

        Ukkeli on päättänyt alkaa lillua tynnörissä,siis ihmispadassa.Jossain mainittiin,että merivesi on tynnyrissä ihan jees,mutta minä olen jokivarressa ja olen hyvin nuuka ja aion laittaa tynnöriin jokivettä. Onko kokemusta kellään ? Tietysti se vesi on humuspitoista eikä pohjaa näe,mut haittaako se muuten. Entä, onko iso parempi kuin 2 hengen pata ?

        Juu järvivettä ollaan itse käytetty monesti.. meillä on suvikylpy lasikuituinen kylpytynnyri. Järvivesi vähän likastaa altaan reunat ja pohjan, mutta on helppo pestä kylpemisen jälkeen!


      • pipsalotta

    • ultimatemarket

      Mitenkähän saisimme oman tynnyrin toimivaksi? Ei olla saatu puuta turpoamaan ja mietitäänkin olisiko joku muu vaihtoehto mahdollinen esim. kosteussulku, lasikuitu.........

      • maccloud82

        Löysin viestin kun hikoilin oman tynnyrin vuotojen kanssa. Olin jo melkein luovuttaa kunnes tuttavalta kuulin että hänen tynnyri vuoti noin viikon verran: väheni vähenemistään ja loppui lopulta. Itse sain oman tynnyrini täysin "vesitiiviiksi" n. 3 vuorokauden kuluessa ja vettä meni n. 3-4 täyttä tynnyrillistä, mutta nyt on mieli hyvä. Näköjään ottaa oman aikansa kunnes puu asettuu kunnolla, ohjeissa puhuttiin parin tunnin vuotamisesta mikä kyllä omasta mielestäni oli täyttä kuraa. Vanteita kiristin ja lautoja naputtelin laudanpätkän ja vasaran avulla "paikoilleen". Oma tynnyri 180cm halkaisija ja materiaalina kuusi, hanavettä ja teelusikallinen klooria 2000 litraan (voi kastella vielä kukkia) ja lasten kumialtaasta suodattava vesipumppu (ei tarvitse vettä vaihtaa jokaisen kylvyn välissä).


      • Pera
        maccloud82 kirjoitti:

        Löysin viestin kun hikoilin oman tynnyrin vuotojen kanssa. Olin jo melkein luovuttaa kunnes tuttavalta kuulin että hänen tynnyri vuoti noin viikon verran: väheni vähenemistään ja loppui lopulta. Itse sain oman tynnyrini täysin "vesitiiviiksi" n. 3 vuorokauden kuluessa ja vettä meni n. 3-4 täyttä tynnyrillistä, mutta nyt on mieli hyvä. Näköjään ottaa oman aikansa kunnes puu asettuu kunnolla, ohjeissa puhuttiin parin tunnin vuotamisesta mikä kyllä omasta mielestäni oli täyttä kuraa. Vanteita kiristin ja lautoja naputtelin laudanpätkän ja vasaran avulla "paikoilleen". Oma tynnyri 180cm halkaisija ja materiaalina kuusi, hanavettä ja teelusikallinen klooria 2000 litraan (voi kastella vielä kukkia) ja lasten kumialtaasta suodattava vesipumppu (ei tarvitse vettä vaihtaa jokaisen kylvyn välissä).

        Naapuri päätti sitten valittaa tynnyrin aiheuttamasta savuhaitasta. Kuulemma kulkeutuu sisälle ja vaatteet alkaa haisemaan savulta. Siis kun mietitte kylpytynnyrin hankintaa, niin naapurit ei välttämättä tykkää


      • Suihkuttelija

        Sain kaverilta hyvän vinkin millä uusi
        tynnyri saadaan kätevästi ja nopeammin turpoomaan


        Elikkä laita pyörivä sadetin keskelle tynnyriä ei vie niin paljoa vettä ja alkaa turpoon kun kastelee jokapuolelta tasaiseti, voit tehostaa ko toimintaa asentamalla kannen tai vaikka pressun päälle.


      • tynnyrifani

        Paras ratkaisu vuotavaan kylpytynnyriin on allaspussi! 100 % tiivis ja hyvännäköinen, hygieeninen ym. Ei ollut edes kallis, löytyy www.ala-peite.com


      • tiiviksi

        Ota yhteyttä ylö-muoviin niillä on oikeat aineet
        kuiduttaa tynnyrit kun tekevät niitä itse.
        http://www.ylo-muovi.fi/
        Tulee ohje vähän myöhässä mutta parempi myöhään kun
        ei milloinkaan.


      • tuolta
        tiiviksi kirjoitti:

        Ota yhteyttä ylö-muoviin niillä on oikeat aineet
        kuiduttaa tynnyrit kun tekevät niitä itse.
        http://www.ylo-muovi.fi/
        Tulee ohje vähän myöhässä mutta parempi myöhään kun
        ei milloinkaan.

        tuolta saa myös helppohoitoisia ja kestäviä.
        http://www.lmt-takala.fi/myydaan.htm


      • Itse tein

      • Make02

      • JariH
        Make02 kirjoitti:

        Mistä sait kamiinan?

        Kylpytynnyri vain 899 eur www.kylpyhulju.eu


      • PetriKank
        JariH kirjoitti:

        Kylpytynnyri vain 899 eur www.kylpyhulju.eu

        Nyt jo 849 alkaen, aika hyvä hinta siinä www.kylpyhulju.eu


    • Kuunvalo67
      • P.H.

        Ehdottomasti paras ja edullisin laite: Ostin tälläisen parvekkeelle, kaksi isoakin ihmistä mahtuu mukavasti. Saa heti lämpimäksi letkulla vesihanasta, voi tyhjentää viemäriin lapolla samalla letkulla. Ja on helppohoitoinen ja hygieeninen. (P.S. Nainen tulee siellä aina ihan kiimaiseksi)

        http://www.bebes.fi/kauppa/product_info.php?products_id=1219&cookiecheck=1

        On todella tukeva laite, ei todellakaan mikään lasten kahluuallas ja koska on ilmatäytteinen niin pysyy lämpimänä pitkään, on myös helppo lisätä kuumaa. Hinnan puolesta voi ostaa vaikka useamman jos tulee ruuhkaa.

        Mikäli haluat altaan autoon tai veneeseen mukaan, niin tämä on hyvä ja kevyt sekä pieni mutta tehokas lämmitin:

        http://www.swenergia.fi/tuotteet/lvi-tuotteet/vedenlammittimet.html

        Jos vesihanaa ei ole niin voit ottaa veden vaikka ojasta näillä:

        http://www.vapaa-aika.com/vesi-wc/vesipumput.html?gclid=CMLNnMSc7qwCFdAumAodFVYw8w


      • vcxvcxvcx
        P.H. kirjoitti:

        Ehdottomasti paras ja edullisin laite: Ostin tälläisen parvekkeelle, kaksi isoakin ihmistä mahtuu mukavasti. Saa heti lämpimäksi letkulla vesihanasta, voi tyhjentää viemäriin lapolla samalla letkulla. Ja on helppohoitoinen ja hygieeninen. (P.S. Nainen tulee siellä aina ihan kiimaiseksi)

        http://www.bebes.fi/kauppa/product_info.php?products_id=1219&cookiecheck=1

        On todella tukeva laite, ei todellakaan mikään lasten kahluuallas ja koska on ilmatäytteinen niin pysyy lämpimänä pitkään, on myös helppo lisätä kuumaa. Hinnan puolesta voi ostaa vaikka useamman jos tulee ruuhkaa.

        Mikäli haluat altaan autoon tai veneeseen mukaan, niin tämä on hyvä ja kevyt sekä pieni mutta tehokas lämmitin:

        http://www.swenergia.fi/tuotteet/lvi-tuotteet/vedenlammittimet.html

        Jos vesihanaa ei ole niin voit ottaa veden vaikka ojasta näillä:

        http://www.vapaa-aika.com/vesi-wc/vesipumput.html?gclid=CMLNnMSc7qwCFdAumAodFVYw8w

        Halvin varmasti, mutta ei todellakaan paras. Jo visuaalisesti aikamoinen antikliimaksi eikä tuollaisessa istuminen ole verrattavissa kylpytynnyriin. Palavan puun tuoksu antaa myös oman säväyksensä.

        Toki juuri parvekkeella ihan toimiva ratkaisu ja todellakin edullinen, mutta ei mielestäni aja samaa asiaa. Jos pihalla on tilaa niin mieluummin rakentaisin kylpytynnyrin itse jos se on rahasta kiinni.


    • tyytyväinen

      www.turkupalju.com
      Tuolta voi vuokrata.

    • jbkfkydfkkly

      www.buyon.fi kylpytynnyri saa kans tästä

    • Pete R
    • aaa8

      Tästä edulliset kylpytynnyrit WWW.BUYON.Fi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe