Kyllä täällä kirjoitetaan niin paljon skeidaa taas.Minun äitini (87 v. ) oli viimeiset viikot kuin hän eli, täysin suomenkielisellä osastolla. (Säästösyystä vissiin )Itse kuulin kun hoitaja huusi äidille suomeksi kun äiti ei ymmärtänyt (hänellä oli dementia )Äiti sai sentään kuolla ruotsiksi,me,hänen perhe olimme ne viimeiset tunnit äidin luona.Että näin...ei se aina niin ruusuillatanssimista ole meillä hurrilosillekään.Anteeksi kirjoitusvirheet .
Voi JESSUS sentään.
suru on ....
5
172
Vastaukset
- Näin on
Ruotsitus on vain etuilijoitten turvaamiksi.
- tytär
Minun isälle 79 v. sanottiin että hän on vain ilkeä kun ei puhuu suomea.ISÄ puhuui joskus 5 eri kieltä mutta muistisairaus jätti ainoastaan äidinkieli.
- Suomi on Suomalainen
Näin on mutta me olemme Suomalaisia ja ruotsalaisia meistä ei tule
koskaan vaikka jollain ryhmittymällä on semmoisia pyrkimyksiä.- IJKH78
Mekin olemme suomalaisia .äidinkieli on vaan ruotsia .Etkö tiennyt ?Meidän suku on ollut yli 400 v.SUOMESSA.
- Pois pakkoruotsitus
Mitä sitten uliset täällä me emme halua pakkruotsitusta siinä se on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial91666Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1301661Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2521188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2071053- 128929
- 284880
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3877- 10865
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49858