Joutsenia ampumaan!

Metsästäjä*

Kerrankin tulee ministerin suusta jotain järkevää. Ei muuta kun joutsenten pyynti lailliseksi jo ensi jahtikaudeksi. Ammuttuja joutsenia voidaan hyvin käyttää vaikkapa ketun haaskoina. Saadaan tällätavoin hoidettua ikäänkuin kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Saattaisi ne ihan hyviltä maistuakin.

11

1596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sladdi

      hyvälle, varsinki karhulla, ilveksellä tai maakotkalla täyttettynä.

      • metsästäjä222

        Kuka Nyt vihtis Laulu joutsenia ampua?? ne ei oo haitaksi kenellekään. Kyhmy joutsenet on asia erikseen ,mut multa jäis joutsen kuin joutsen ampumatta!


      • asdad
        metsästäjä222 kirjoitti:

        Kuka Nyt vihtis Laulu joutsenia ampua?? ne ei oo haitaksi kenellekään. Kyhmy joutsenet on asia erikseen ,mut multa jäis joutsen kuin joutsen ampumatta!

        kyhmyjoutseniahan se lupauudistus koskee, mikäli se nyt menee läpi


      • hyvää on
        metsästäjä222 kirjoitti:

        Kuka Nyt vihtis Laulu joutsenia ampua?? ne ei oo haitaksi kenellekään. Kyhmy joutsenet on asia erikseen ,mut multa jäis joutsen kuin joutsen ampumatta!

        Joutsenen liha on hyvää ja ne on haitta eläimiä pakko niitä on verottaa tai vaikka 1kaatolupa per talous tjsp.


      • Minä vain
        asdad kirjoitti:

        kyhmyjoutseniahan se lupauudistus koskee, mikäli se nyt menee läpi

        Eikä koske vaan nimenomaan laulujoutsenta. Niitä on niin paljon.


      • teurastaja
        metsästäjä222 kirjoitti:

        Kuka Nyt vihtis Laulu joutsenia ampua?? ne ei oo haitaksi kenellekään. Kyhmy joutsenet on asia erikseen ,mut multa jäis joutsen kuin joutsen ampumatta!

        voi helevettiläinen männöö viikolla joutsenet valtaa kaikki hanhien pesimäalueet perkele!!!minä laittaisin teurastamon pystyyn joutsenia vastaan!!!!helevetti joutais lihoiksi koko joutsenkanta.!!!


    • yksi monista

      Veri valkoisessa höyhenpuvussa näkyy liian kauas ja tuonelan joutsenen huuto kuuluu kotiisi asti !
      Ota järki käteen ja anna jo kerran lähes sukupuuttoon tapetun linnun lipua rauhassa tyyntä järvenpintaa pitkin.

    • tarvitse

      Ihmetellä, jos yleinen mielipide on metsästäjiä vastaan.. Jos tällaisten kirjoituksien väsääjät ovat todellisia metsästäjiä, niin heikosti on asiat.

      Ja milläs niitä surmatöitä tehdään? Laillisilla aseilla. Ja ketkäs niitä laillisia aseita omistavatkaan... ?

      • Metsästäjä*

        Minkähän sortin kaupunkilainen tämän on kirjotellu. Ei ole sorsienkaan eikä muunkaan riistan pyytäminen ilman voimassa olevaa metsästyskorttia ja aseenkantolupaa laillista. Tottakai niitä lähdettäs laillisilla aseilla metsästämään!!!!! Ja on täysin totta, että joutsenet ovat toisten vesilintujen keskuudessa oikeita diktaattoreita, joita kyllä joutaa ampua. Kaikenlaista muuta laittomuutta kyllä metsässä harjoitetaan, mutta luvallisesta joutsenen pyynnistä nousee kauhea haloo. Ei niitä joutseniakaan varmasti pääse kuka tahansa ampumaan. Sitä varten voidaan vaikka järjestää hirvikokeiden tapaan joutsentenampumiskokeet. Ei vois silloin alkaa kaikenmaailman joutsenten ystävät valittamaan.


    • Kokenut

      teille kaikille paskan jauhajille kylmät tosiasiat joutsenista!!

      Joutsen häätää pesimäalueeltaan kaikki muut linnut pois, jopa hanhet! Sorsia joutsen saattaa hukuttaa eli se ottaa kurkusta kiinni ja painaa veden alle.Tiedän tämän koska olen itse nähnyt!!

      Joutsen on kyllä komea lintu mutta niitä vain on liian paljon!

    • Joutsen

      Aivottomimmat ministerit voisi kuivata niska takakenoon kita auki, jolloin niistä saisi hyötykäyttöä sateenvarjotelineinä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe