Hei te vauvakuumeiset teinit!
Hakeutukaan kesäksi johonkin perheeseen lapsenhoitajaksi ja kokeilkaa, millaista se arki pienten lasten kanssa on. Jos työskentelee vaikka kahdeksan tuntia, jää työpäivän jälkeen vielä aikaa omiin harrastuksiin ja lepoon. Rahasta ei tarvitse kantaa vastuuta. Perhe hankkiin ruuat, vaipat, lelut jne. Saatte jopa jonkinlaista palkkaa. Ja jos lapsenhoito ei huvita, niin työpaikasta voi lähteä ilman suurempia omantunnon tuskia.
Näiden kokemusten jälkeen kannattaa sitten miettiä rauhassa hankkiutuuko alaikäisenä raskaaksi: onko voimia, taitoja ja taloudellista kanttia huolehtia omasta lapsesta.
kesäksi lapsenhoitajaksi
kesäduuni
3
194
Vastaukset
- kannatetaan
Tuo on hyvä idea. Itse olen hoitanut sisareni lasta 12-vuotiaasta alkaen ja tästä kokemuksesta oppimeena minulle oli aivan päivänselvää, että oman lapsen teen vasta hiukan ennen 30-vuoden maagista ikää.
- 50pluss
Olen hoitanut lapsia kesätöinä 12-vuotiaasta asti ja kotona nuorempia sisaruksia jo paljon ennen sitä. SILTI tahdoin jo nuorena suuren perheen enkä ole koskaan katunut että aloitin sen perustamisen 17-vuotiaana.
- huomautus
Ei kukaan anna lasta jonkun teinin hoidettavaksi, ei meillä ainakaan. Miksi antaisikaan, kun vaihtoehtona on myös aikusia lapsenvahdeiksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu7053799Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002818Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211791Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771672Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531651- 821613
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3801594Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101530- 281399
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901323