Paljo maksaa alepan perus koff tölkkiolut nykyää, sis 0,33cl/kpl?
Vastaukset 11
- hyllyn reunassa
Kassa kertoo kun laitat tölkin hihnalle...ei ole kallista.
- ihme hinnottelu
Kylän isossa ketjussa maksaa 8-back 12.83 ja kun otat pakista yhden bissen ni maksaa 1.08????
- Tarmo Lähikauppias
ihme hinnottelu kirjoitti:
Kylän isossa ketjussa maksaa 8-back 12.83 ja kun otat pakista yhden bissen ni maksaa 1.08????
Irtopullot/tölkit hinnoitellaan halvimman pullon/tölkin kokoa astaavan monipakkauksen mukaan = Koffin salkku todennäköisesti tässä tapauksessa.
- rw2r2
Rippuu vähän mistä ostaa, mutta kuitenkin noin euron kappale. Suomesta. Virosta koff nelosta 0,50€
- Anonyymi
Huh.onpa siellä edullista olutta .
- koffin juoja
Alepassa tasan euron.
- Koffin123
Mitä maksaa lava koffia esim k kaupasta
- Anonyymi
Ehkä jotain vähän yli euron.
- Anonyymi
Mitä salkku maksaa ja onks siinä 24 vai monta tölkkiä..
- Anonyymi
itte tykkäsin olvi,ja koff 1. oluesta, siis se vähä alkoholi kaljoa.
Nykyään en sitä enää osta kun on saman hintaista kuin 3. olut.
Jostain syystä 1. olut on kallista nyt. samoin alkoholiton olut.
tykkäsin hyvä 1. mausta, oli se hyvä janojuoma. Ruokajuoma. ja suht. edullinen myös aiemmin.
Ja isoissa litran muovipulloissa oleva kotikalja ei taas ole oikein hyvää maultaan, mutta juo sitäkin kyllä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2371471Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2821043Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan94814Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68772Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48723- 110619
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27585Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34574Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 41501
- 32481
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48465Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain77451- 32429
- 31429
- 77412
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33400Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381