EI SAA: Esittää perättömiä väitteitä !Onko linkki tähän tutkimukseen missä todetaan että Pakkoruotsitukseen menee 2 miljardia ?
SUOMI 24 - palveluissa
11
152
Vastaukset
- Pyhitetty on
Siinäpä kysymys missään ei ole laskettu tuon päättömyyden kuluja ja ne saattavat
olla moninkertaiset tuohon 2 miljardia lukemiin?
Luulisin, että meillä on oikeus arvailla koska kukaan ei rohkene laskea kuluja
ja meillä on nämä ruotsalaiset niin pyhitettyä.- lkjmhu78
Siis tämä summa 2 miljardia, on sinun mielikuvituksen tuottetta ?Niin minä ajattelinkin.
- just ,just..
lkjmhu78 kirjoitti:
Siis tämä summa 2 miljardia, on sinun mielikuvituksen tuottetta ?Niin minä ajattelinkin.
Täällä saa siis valehdella niin paljon kun sielu sietää.
- epäilyttää
Esitähän nyt OIKEAT KUSTANNUKSET! Ettei vain olisi vielä suuremmat....
- Ruotsitus maksaa
Lukemat pakkoruotsituksesta on tähtitieteelliset ja siksi kukaan ei
ole niitä laskenut.- lamf
Ja valehtelu jatkuu !
- ...................
lamf kirjoitti:
Ja valehtelu jatkuu !
................
- de.-ö
RKP estänyt laskennan. Laskennassa mukana pitää olla Virkamiesruotsi.
- Ihmettelee vaan
Joku on niinkin homeaivo ettei käsitä mitä kaksinkertainen kielipalvelu maksaa.
Suomessa kaikki on oltava kaksinkertaista ja vähemmistö on vain 5% väestöstä?- lögn & förtal
Varför ljuger du ?
- Ruotsissa on enempi
No tuo 5% on tietysti yläkanttiin mutta saattaahan näitä svedareita olla tuo määrä?
Että en paljoa liioittele svedarien määristä täällä Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713919- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191134Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026