EI SAA: Esittää perättömiä väitteitä !Onko linkki tähän tutkimukseen missä todetaan että Pakkoruotsitukseen menee 2 miljardia ?
SUOMI 24 - palveluissa
11
143
Vastaukset
- Pyhitetty on
Siinäpä kysymys missään ei ole laskettu tuon päättömyyden kuluja ja ne saattavat
olla moninkertaiset tuohon 2 miljardia lukemiin?
Luulisin, että meillä on oikeus arvailla koska kukaan ei rohkene laskea kuluja
ja meillä on nämä ruotsalaiset niin pyhitettyä.- lkjmhu78
Siis tämä summa 2 miljardia, on sinun mielikuvituksen tuottetta ?Niin minä ajattelinkin.
- just ,just..
lkjmhu78 kirjoitti:
Siis tämä summa 2 miljardia, on sinun mielikuvituksen tuottetta ?Niin minä ajattelinkin.
Täällä saa siis valehdella niin paljon kun sielu sietää.
- epäilyttää
Esitähän nyt OIKEAT KUSTANNUKSET! Ettei vain olisi vielä suuremmat....
- Ruotsitus maksaa
Lukemat pakkoruotsituksesta on tähtitieteelliset ja siksi kukaan ei
ole niitä laskenut.- lamf
Ja valehtelu jatkuu !
- ...................
lamf kirjoitti:
Ja valehtelu jatkuu !
................
- de.-ö
RKP estänyt laskennan. Laskennassa mukana pitää olla Virkamiesruotsi.
- Ihmettelee vaan
Joku on niinkin homeaivo ettei käsitä mitä kaksinkertainen kielipalvelu maksaa.
Suomessa kaikki on oltava kaksinkertaista ja vähemmistö on vain 5% väestöstä?- lögn & förtal
Varför ljuger du ?
- Ruotsissa on enempi
No tuo 5% on tietysti yläkanttiin mutta saattaahan näitä svedareita olla tuo määrä?
Että en paljoa liioittele svedarien määristä täällä Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2825308- 685248
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii964015- 522830
- 222417
- 1192040
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472000Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991727- 721261
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1541108