ompa iso luku. eikö kotiäitejä enää ole ellei ole sylivauva äitillä?
velatko tähän ajaa?
eikös oo hyvääitin olal kotona kun muksut tulee koulusta, neuvomassa.
ettei tartte pahantekoon lähtee vanhempie silmien alta pois
ono muka 95% lapsista päivähoidossa jossain?
5
232
Vastaukset
- VoiHyvääPäivää
Jaa-a, milläs sitten eletään kun äidit ei oo töissä? Miehet hankkii rahat ja naiset heitetään kotiin siivoamaan?
Olet keskiaikainen idiootti-vanhus.
Kyllä keittää tuollaiset ihmiset. Ja vielä nykyaikana! Etkä osaa edes kirjoittaa! Ja jostakinhan niiden päiväkodin tätienkin on elää. - ------------
Mitä koulusta tulevien äitien kotonaolo liittyy päiväkoteihin? Ei koululaiset enää joka tapauksessa ole päiväkodissa, oli äiti sitten kotona tai missä tahansa.
- Mistä tieto?
Ei tietysti ole niin, että ihan kaiken ikäisistä lapsista 95% on hoidossa. Vaan alle 1 v on vähemmän kuin esim. alle 2- tai alle 3 -vuotiaita jne. Ja mistä tämä 95% luku on?
V. 2012 Noin 63 prosenttia 1–6-vuotiaista lapsista oli joko kunnallisessa tai yksityisessä päivähoidossa Kelan yksityisen hoidontuen turvin.
Olisiko luku parissa vuodessa niin paljon noussut?- Mistä tieto
Tämän ed. mainitsemani luvun tempaisin täältä:
http://www.julkari.fi/bitstream/handle/10024/110844/Tr34_13.pdf?sequence=4 - jkljkljkl
Mistä tieto kirjoitti:
Tämän ed. mainitsemani luvun tempaisin täältä:
http://www.julkari.fi/bitstream/handle/10024/110844/Tr34_13.pdf?sequence=4Tuossa julkaisussa sanotaan että 62,7% 1-6 vuotiaista lapsista on päivähoidossa.
Eli hatusta tempaisit tuon lukusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289