ono muka 95% lapsista päivähoidossa jossain?

maalaismuutos

ompa iso luku. eikö kotiäitejä enää ole ellei ole sylivauva äitillä?

velatko tähän ajaa?

eikös oo hyvääitin olal kotona kun muksut tulee koulusta, neuvomassa.


ettei tartte pahantekoon lähtee vanhempie silmien alta pois

5

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VoiHyvääPäivää

      Jaa-a, milläs sitten eletään kun äidit ei oo töissä? Miehet hankkii rahat ja naiset heitetään kotiin siivoamaan?

      Olet keskiaikainen idiootti-vanhus.

      Kyllä keittää tuollaiset ihmiset. Ja vielä nykyaikana! Etkä osaa edes kirjoittaa! Ja jostakinhan niiden päiväkodin tätienkin on elää.

    • ------------

      Mitä koulusta tulevien äitien kotonaolo liittyy päiväkoteihin? Ei koululaiset enää joka tapauksessa ole päiväkodissa, oli äiti sitten kotona tai missä tahansa.

    • Mistä tieto?

      Ei tietysti ole niin, että ihan kaiken ikäisistä lapsista 95% on hoidossa. Vaan alle 1 v on vähemmän kuin esim. alle 2- tai alle 3 -vuotiaita jne. Ja mistä tämä 95% luku on?

      V. 2012 Noin 63 prosenttia 1–6-vuotiaista lapsista oli joko kunnallisessa tai yksityisessä päivähoidossa Kelan yksityisen hoidontuen turvin.

      Olisiko luku parissa vuodessa niin paljon noussut?

      • Mistä tieto

      • jkljkljkl

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe