Kuinka pitkä kuljettaja mahtuu 240 kuljettajan paikalle? Itse olen 197cm, eli mahdunko ettei ota polvet rattiin/kojelautaan kiinni?
240 kuljettajan pituus
tuleva volvoilija
5
127
Vastaukset
- pööpöö
Olen 201 ja normaali selkä ja mahdun jos ei lakkia eli pää on aika katossa. Kohtuuahdas, mutta ei mahdoton.
- R-sport
700 sarjassa ehkä enenmän tilaa. mutta iso mies mahtuu kyllä 240 volvoonkin.
Penkkiä saa säädettyä hyvin ettei selkä mene kipiäks - mahtuu sinne
Sama kääpiö joka palstalla
- "kyllä sopii"
Mulla on rosterista tehty penkin kiskojen siirtosarja, jolla penkki saadaan 65 mm taaksepäin. Oli pakko ottaa pois, kun ei ylettänyt jalat polkimille penkin ollessa etuasennossa. (mä 170 cm)
- ---
Ratti on aika iso joten penkki joutuu olee aika takana.. Hyvin kyllä mahdun ja olen 185
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199