Hei luin tässä just Turun yliopiston opiskelijavalintaan liittyvää "vihkosta" ja nimenomaan kauppatieteiden kansainvälinen liiketoiminta kiinnostaisi.
Sinne on kuitenki varmaan aika vaikea päästä koska aloituspaikkoja on vain 50.
Lisäpisteitä saisi 2 jos ottaisi haastattelukieleksi jonkun muun kuin sen englannin, ja vaikka oon siinäkin hyvä niin espanjalla saisin ne lisäpisteet.
Mutta kuinka hyvin mun täytyisi sitä espanjaa osata? Oon nyt lukiossa lukenut ne kaikki kurssit ja päättöarvosanaksi tulee 9. Mutta vain b3-kielenä,eli lyhyenä.
Olettaako ne että puhun kuin natiivi vai voisko tää olla mun valttikortti sinne hakiessa?? Apuaaaa
ps. Saa kertoa kyllä muutakin kys. alasta tai yleensä kauppatieteiden opiskelusta! Kiitos :)
Kansainvälinen liiketoiminta HAKU, apua
7
138
Vastaukset
- Huomautan vain
Et pysty hakemaan ylioppilaana suoraan tohtoriopintoihin, vaan maisterintutkinto ja mielellään vähintään hyvillä arvosanoilla on suoritettava ensin.
- aloittaja1
Siis eikös tuo nimenomaan ole maisteritutkinto???????????????????
- Huomautan vain
Mutta tämä palsta on akateemisten jatko-opintojen palsta: "Tavoitteena lisensiaatin- tai tohtorintutkinto? Keskustele akateemisista jatko-opinnoista"
- aloittaja1
Yliopistot ja korkeakoulut? En huomannut kyllä mistään tota tekstiä "tavoitteena lisensiaatin tai tohtorin tutkinto"
Mut joo oikeastaan ongelma ratkesi jo joten ei enää mitään :D- Huomautan vain
Kannattaa melkoisesti skarpata, jos aikoo kauppatieteen opiskelijaksi. Jos samalla tarkkuudella vastaa pääsykoekysymyksiin, niin kauppatieteilijän ura jää pelkäksi haaveeksi.
- aloittaja1
Huomauta vain, mutta olen hiukan eri tarkkuudella ylipäätään liikenteessä kun on kyse koetilanteesta. Olen myös normaalilla maalaisjärjellä varustettu, hyvillä arvosanoilla lukion läpäisevä ja itseasiassa tällä hetkellä valmennuskurssilla ja loistavasti sujuu ;)
- Todella loistavaa?
Jos ihminen ei osaa valita oikein edes keskustelun otsikkoa, niin ainakin minä olisin asiasta huolissani. jos pitäisi johonkin opiskelemaan olla pyrkimässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029