Hei luin tässä just Turun yliopiston opiskelijavalintaan liittyvää "vihkosta" ja nimenomaan kauppatieteiden kansainvälinen liiketoiminta kiinnostaisi.
Sinne on kuitenki varmaan aika vaikea päästä koska aloituspaikkoja on vain 50.
Lisäpisteitä saisi 2 jos ottaisi haastattelukieleksi jonkun muun kuin sen englannin, ja vaikka oon siinäkin hyvä niin espanjalla saisin ne lisäpisteet.
Mutta kuinka hyvin mun täytyisi sitä espanjaa osata? Oon nyt lukiossa lukenut ne kaikki kurssit ja päättöarvosanaksi tulee 9. Mutta vain b3-kielenä,eli lyhyenä.
Olettaako ne että puhun kuin natiivi vai voisko tää olla mun valttikortti sinne hakiessa?? Apuaaaa
ps. Saa kertoa kyllä muutakin kys. alasta tai yleensä kauppatieteiden opiskelusta! Kiitos :)
Kansainvälinen liiketoiminta HAKU, apua
7
181
Vastaukset
- Huomautan vain
Et pysty hakemaan ylioppilaana suoraan tohtoriopintoihin, vaan maisterintutkinto ja mielellään vähintään hyvillä arvosanoilla on suoritettava ensin.
- aloittaja1
Siis eikös tuo nimenomaan ole maisteritutkinto???????????????????
- Huomautan vain
Mutta tämä palsta on akateemisten jatko-opintojen palsta: "Tavoitteena lisensiaatin- tai tohtorintutkinto? Keskustele akateemisista jatko-opinnoista"
- aloittaja1
Yliopistot ja korkeakoulut? En huomannut kyllä mistään tota tekstiä "tavoitteena lisensiaatin tai tohtorin tutkinto"
Mut joo oikeastaan ongelma ratkesi jo joten ei enää mitään :D- Huomautan vain
Kannattaa melkoisesti skarpata, jos aikoo kauppatieteen opiskelijaksi. Jos samalla tarkkuudella vastaa pääsykoekysymyksiin, niin kauppatieteilijän ura jää pelkäksi haaveeksi.
- aloittaja1
Huomauta vain, mutta olen hiukan eri tarkkuudella ylipäätään liikenteessä kun on kyse koetilanteesta. Olen myös normaalilla maalaisjärjellä varustettu, hyvillä arvosanoilla lukion läpäisevä ja itseasiassa tällä hetkellä valmennuskurssilla ja loistavasti sujuu ;)
- Todella loistavaa?
Jos ihminen ei osaa valita oikein edes keskustelun otsikkoa, niin ainakin minä olisin asiasta huolissani. jos pitäisi johonkin opiskelemaan olla pyrkimässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle874365Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2123476Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473076Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852819Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3872549- 1962333
- 421767
- 781635
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231438Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391432