takaapäin ja naisella kännykkä korvassa

viking47

Tämä tapahtui laivalla joulukuussa.Alkoa päässä ja mentiin tosi hommiin. Ritvan kännykkä soi neljättä kertaa kunnes Ritu vastasi ex miehelle. Minä työntelin takaa. Teki hyvää. Kun työnsin pohjaan niin Ritun ääni pätki. En kestänyt vaan huusin että multa tulee.

7

2294

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on se!

on se tuo romantiikka ihmeellistä!

• kerran elämässä

Täytyy seuraavalla laivareissulla yrittää samaa. Tekee varmasti nannaa molemmille.

• telephone
        kerran elämässä kirjoitti:

Täytyy seuraavalla laivareissulla yrittää samaa. Tekee varmasti nannaa molemmille.

Kyllä se nannaa tekee. Kännissä kerran soiteltiin aktin aikana silloisen naikkosen kanssa. Lopuksi naikkosen juopolle ex avomiehelle. Puhelu kesti ainakin vartin ennen kuin laskin kännykkä korvassa. Työntelin vielä puolijäykällä ja kuulin kun ex avomies parkui puhelimessa. Nannaa.

• luuriseksi

Olen yhden kerran ollut mukana tällaisessa tilanteessa. Se tosin tapahtui jo ennen kännykkäaikaa tai kumminkin 1990-luvun lopulla. Eräs nainen halusi laittaa bänksit miesystävänsä kanssa ja tässä oli kyllä alkoholilla aika lailla vahvasti vaikutusta asiaan. Kaikki oltiin otettu ja se nainen eniten.

En enää oikein tarkkaan tiedä tai muista että miten se kaikki oikein alkoi. Minä en hirvittävän hyvin tätä naista tuntenut mutta toinen mies vähän paremmin, oli hänen opiskelukaverinsa tai joka tapauksessa opiskeli samaa alaa. Me taidettiin lähteä hänen matkaansa jostakin juottolasta tms. Oltiin hänen opiskelijakämpässä ja nainen oli sohvalla takapuoli pystyssä ja makasi ylävartalollaan sohvaan ja piti vanhaa puhelimen luuria korvallaan. Hän jutteli miehensä kanssa samalla kun tämä toinen mies nai häntä takaapäin. Mutta sen sijaan että hän olisikin tehnyt sen mitä oli suunnitellut, muuttui se keskustelu oikeastaan aika pian sovinnollisempaan suuntaan. Vissiin se mies pyyteli anteeksi tms ja nainen oli valmis sopimaan. No tää toinen mies ehti saamaan ja minä kiirehdin äkkiä mukaan että ehdin. Ehdin juuri työntää itseni sisälle kun se puhelu loppui. Muistan vieläkin kun tämä nainen kääntyi minua kohti ja sanoi:"vittuemmäpistänytkään poikki." ja sitten vasta tajusi että minä olin hänen sisällään ja sitten hän nauroi aivan pökkyrässä:" no anna mennä nyt sitten kun oot alkanu jo!" ja sitten kikatteli koko ajan hysteerisenä kun minä tyydytin itseni. Se nainen oli niin humalassa ettei edes tajunnut tai muistanut että häntä naitiin siinä puhelun aikana tai joka tapauksessa ei pystynyt siihen reagoimaan.

Olen kuullut että he menivät sittemmin naimisiin ja heillä on useampikin lapsi. En tosin ole nähnyt perhettä. Tuskin nainen minua edes muistaisi kun oli sellaisessa kunnossa silloin.

• kerran

Se oli jazzien aikaan kun ajaudui yöllä vähän yli 50-kymppisen naisen kanssa vuokra-asunnon sänkyyn. Oltiin kunnolla huppelissa ja otettiin vielä lisää. Tarjan ex mies soitti jossain vaiheessa ja seuraava muistikuva mulla oli kun Tarjs oli säkyssä selkä notkolla ja perse pystyssä. Otin vielä paukut pullosta ja menin kalu pystyssä Tarjan taakse. Tarja sanoi miehelle että hän saa pian munaa. Työnsin sisään ja se oli mun elämäni paras pano kun Tarja antoi kännykän mulle ja mä voihkein js huohotin kunnes tuli. Voi taivas sanoin kun lasti lähti.

• kortsu

Käytittekö kumia vain laitoitko lastin vanhan päälle.

• lkotpre

Jos Ritva olisi ollut puhelimessa nyksänsä kansaa, olisin lauennut heti.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      43
      935
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      95
      903
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      775
    4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      116
      721
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      80
      668
    6. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      621
    7. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      34
      604
    8. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      600
    9. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      586
    10. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      568
    11. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      20
      535
    12. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      33
      533
    13. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      66
      509
    14. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      36
      502
    15. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      492
    16. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      44
      476
    17. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      460
    18. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      105
      458
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      44
      454
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      7
      427
    Aihe