Naiselle sopiva paino on alle 50 kg

Makutuomari

Naisilla kun lihakset ovat pienet ja rasvaprosentti suuri jopa hoikillakin, niin yli 50-kiloiset hyllyvine läskineen ovat ehdoton turn off.

500

16156

Äänestä

    Vastaukset

    • jovainon

      sopiva paino 50kg ja pituus 185cm

      • ei luut kolise

        Kyllä te anoreetikotkaan ette ole nättiä!!!!!!!!!!!!! Miksi kenenkään muun ulkonäkö voi vaivata ????Ette ole niitä läskejä kantamassa , jokainen pitää huolen vain omista läskeistä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • ei näin

        185cm/50Kg painoindeksi on: 14,6 = Vaikea alipaino


      • kirjavakissa

        Huoh,,,eiks ylläpito keksi sellaista provoa mistä ei heti hiffaa sen olevan provoa....ootte tylsiä


      • pullukka paras
        ei näin kirjoitti:

        185cm/50Kg painoindeksi on: 14,6 = Vaikea alipaino

        Jos nainen on pelkkä luusäkki, niin eipä ole mitään mehevää puristeltavaa.


      • ....................
        ei luut kolise kirjoitti:

        Kyllä te anoreetikotkaan ette ole nättiä!!!!!!!!!!!!! Miksi kenenkään muun ulkonäkö voi vaivata ????Ette ole niitä läskejä kantamassa , jokainen pitää huolen vain omista läskeistä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Tottakai vaivaa, kun tässä puhutaan kumppaninvalinnasta.


      • Näin
        ei näin kirjoitti:

        185cm/50Kg painoindeksi on: 14,6 = Vaikea alipaino

        Veikkaisin, että aloittaja tarkoitti noin 170cm pituista naista. 165/50 ei ole vielä lähelläkään vakavaa alipainoa, Turha haukkua anorektikoksi ilman pätevää syytä.

        "poikamieheksi jäänyt 175/58"


      • 3155768
        .................... kirjoitti:

        Tottakai vaivaa, kun tässä puhutaan kumppaninvalinnasta.

        Makunsa kullakin. Mitä väliä sillä on, mistä aloittaja tykkää. Omapahan on ongelmansa.


      • kotletti
        .................... kirjoitti:

        Tottakai vaivaa, kun tässä puhutaan kumppaninvalinnasta.

        No valitse sitten se ruipelo, mutta älä tuputa niitä kaikille. Matkusta vaikka Afrikkaan johonkin nälkäänäkevään maahan, niin löydät kumppanin!


      • Aliravitut ei kiitos

        Naiset ovat pehmeitä ja pyöreitä, alle 75kg eivät ole minun makuun, tosin yli 90kg ovat mauttomia. Makunsa kullakin.


      • Ossa

        Jaa että luun läheltä makeinta. Nimimerkki Jovainonin esittämä mittasuhde tekee kenestä vain luupiirongin ja sellainen ei ole nätti miltään kantilta. Vähän niin kuin Barbi ihmisenä.


      • 1356785
        kotletti kirjoitti:

        No valitse sitten se ruipelo, mutta älä tuputa niitä kaikille. Matkusta vaikka Afrikkaan johonkin nälkäänäkevään maahan, niin löydät kumppanin!

        saakohan ylläpito palkkansa siitä, kuinka moni kommentoi etusivun juttuun...
        Huono trolli kaiken kaikkiaan, mutta itsekin naputtelin vastauksen. Saikohan joku euron?

        -peruspaino kunniaan-


      • Get your facts right

        Niinno. Tuolloin painoindeksi 14,5 eli vaikea alipaino.


      • No huh huh

        Onhan paska trolli.


      • ääliö

        näin om. Olen 175m pitkä ja jossain vaiheessa painoin 50 kg. Verikokeet näyttivät aliravitsemus lukemia, mutta ei ollut kyllä lihaksiakaan.Aivoton provo Aloittaja ei tajua että LIHAKSET painaa ja lihakset on kauniit. Ei se rasva edes paljoa painoa tuo. kyllä se on lihas ja luumassa joka enemmänkin ihmisessä painaa.

        Minunkin mielestä Miehen TULEE OLLA TReenattu. Mikään hiiri ei kelpaa, mutta ei myöskään mikään hormooni hevonen.


      • urts

        joo


      • Oskilärvokki
        .................... kirjoitti:

        Tottakai vaivaa, kun tässä puhutaan kumppaninvalinnasta.

        Tästä pitää siis päätellä, että vain hoikat tai suorastaan laihat voivat edes olettaa löytävänsä elämänkumppanin itselleen. Onko siis 120-kiloinen äijä jotenkin oikeutettu olettamaan, että naisen on oltava alle 50-kiloinen. Ja ovatko muka kaikki pulskat ihmiset sinkkuja? Tosielämässä ei kenenkään ihmissuhde voi perustua siihen, että nahan alla on vain kimppu luita, kuivia lihaksia ja jänteitä. Maailmassa on vaikka miten paljon toisiaan rakastavia pareja, joista toinen osapuoli, joskus kummatkin, on joko jonkin verran pulska tai oikeasti lihava. Ihmissuhde voidaan pyrkiä somimaan jonkin ulkonäköpiirteen mukaan, mutta yksikään ihmissuhde ei voi jatkua ja perustua siihen, miltä jompi kumpi osapuoli näyttää. Luonteitten yhteensopivuus on se, jolle kaikki ihmissuhteet pakostakin perustuvat, ulkonäköstä saadaan vain ensivaikutelma.


      • Aina tukeva ja suosi
        pullukka paras kirjoitti:

        Jos nainen on pelkkä luusäkki, niin eipä ole mitään mehevää puristeltavaa.

        Huom. vanhampana leivä ylipaino on terveellisempää kuin laihuus, olen pitkään elävää pullukkasukua! Liikkuminen silloin on tärkeää, ei sohvaperunana olo.


      • alfauros1
        No huh huh kirjoitti:

        Onhan paska trolli.

        On on. Meillä alfauroksilla ottaa heti eteen kun mieleen tulee jostain Rubensin maalaama nainen. Siis oikea nainen.

        Jollekin korvakorusiilitukka blondille sisustusherralle joku luusäkki on toiveitten täyttymys.


      • alfauros1
        alfauros1 kirjoitti:

        On on. Meillä alfauroksilla ottaa heti eteen kun mieleen tulee jostain Rubensin maalaama nainen. Siis oikea nainen.

        Jollekin korvakorusiilitukka blondille sisustusherralle joku luusäkki on toiveitten täyttymys.

        Jatkan. Ja kun noita sitten tulee vastaan jatkuvasti kylillä. Mukavaa kiristystä tuottavia ovat kauppareissut, kun on oikeita naisia liikkeellä. Ei tule aika pitkäksi vaimon shoppaillessa kun noita Ruubensin naisia sivusilmällä riisuu vähemmille kuteille siinä penkillä istuskellessa. Vaimo saa kyytiä shoppailukeikan jälkeen varmasti. Ruubensin naismuodot silläkin. En ole moittinut ja lsiääkin saa tulla vähän.

        Mutta rajansa on tuollakin. Valitettavasti pursuavat muodot ovat se raja. http://simmeringhope.com/wp-content/uploads/2008/05/rubens_venus_at_a_mirror_c1615.jpg


      • Läskimooses 149 kg

        Eipäs kun 198 cm ja 49,5 kg: ei syö paketti pajon.


      • heheeeee

        Näytähän mulle ihminen joka on 185cm pitkä ja painaa 50kg mahtaa olla aika näky :D


      • Naisen mitta
        Läskimooses 149 kg kirjoitti:

        Eipäs kun 198 cm ja 49,5 kg: ei syö paketti pajon.

        Mitä tässä nuukailemaan ja pihtaamaan, ilmaistaha täällä on kruisailla! Sanotaan nyt ihan ilman hymynvärettä ja hyväksi todetulla mutu tuntumalla, että kyllä se paras naisen mitta on vähintään 250cm ja paino mieluummin vähemmän, kuin syntyessä. Näillä mennään! :)


      • Sairaanhoitsukainen
        Aina tukeva ja suosi kirjoitti:

        Huom. vanhampana leivä ylipaino on terveellisempää kuin laihuus, olen pitkään elävää pullukkasukua! Liikkuminen silloin on tärkeää, ei sohvaperunana olo.

        Mistähän moiseen perustelut? Ylipaino on aina ongelma terveydellisesti.


      • painetta painosta
        3155768 kirjoitti:

        Makunsa kullakin. Mitä väliä sillä on, mistä aloittaja tykkää. Omapahan on ongelmansa.

        Pumppaa siihen Barparaasi heliumia , niin ei paina mitään ja äänikin muuttuu himokkaaksi.


      • jhfkjhgfkj
        Sairaanhoitsukainen kirjoitti:

        Mistähän moiseen perustelut? Ylipaino on aina ongelma terveydellisesti.

        Tieteellisiin tutkimuksiin hän väitteensä perustaa.


    • Makutuomari

      No kun todella harvassa ovat moiset amazonit, niin alle 50 kg sopii melkein kaikille.

      Sinänsä hyvä pituus naiselle on 180 cm tai ainakin melkein, mutta 180 cm yltäville sallin parin kilon ylityksen tuohon useimmille sopivaan ihannepainon ylärajaan.

      • Tässähän minä ja tahtoisin haistattaa teille P*SKAT!
        En tykkää anorektikoista enkä semmoseks rupea!


      • näin on asia
        amatsooni87 kirjoitti:

        Tässähän minä ja tahtoisin haistattaa teille P*SKAT!
        En tykkää anorektikoista enkä semmoseks rupea!

        Ei ole mikään anorektikko jon on 160 senttiä pitkä ja painaa 48 kiloa.

        Tuomoste naisten kaa on mahtava tanssia,
        Läski tuntuu tanssiessa liikkeissä , vaikka osaiski tanssia.


      • 170/58
        näin on asia kirjoitti:

        Ei ole mikään anorektikko jon on 160 senttiä pitkä ja painaa 48 kiloa.

        Tuomoste naisten kaa on mahtava tanssia,
        Läski tuntuu tanssiessa liikkeissä , vaikka osaiski tanssia.

        Olen 170 cm pitkä ja olen joskus painanut 47-48 kiloa ja niihin lukemiin en todellakaan halua enää palata. Näytin laihalta pojalta, en naiselta.

        Avaaja on piilohomo.


      • ottakaa huomioon
        170/58 kirjoitti:

        Olen 170 cm pitkä ja olen joskus painanut 47-48 kiloa ja niihin lukemiin en todellakaan halua enää palata. Näytin laihalta pojalta, en naiselta.

        Avaaja on piilohomo.

        Voisitko sinäkin ottaa huomioon, että meitä naisiakin on lyhyempiä ja pidempiä. Tiedän monia naisia jotka ovat hädin tuskin 150 senttisiä, itse olen 160. Joo, painan vajaa 50 enkä näytä anorektikolta ja kyllä 150 senttinen näyttää joltain muulta kuin hoikalta jos painaa lähemmäs 60 kiloa tai enemmän.


      • ....................

        180cm ihmiselle elle 52kg on VAIKEA alipaino. Vaatii lähinnä sairaalahoitoa.


      • Muahhahhaa!

        Kappas vaan kun sinun sallimiset ei paljon meitä naisia hetkauta. Mutta sainpahan tästä hyvät naurut maanantaiaamuun! :D Alle 50 kiloa painava on lapsi tai kitukasvuinen, harva aikuinen (terve) nainen on noissa mitoissa. Et taida edes tietää, paljonko 50 kiloa todellisuudessa painaa. :D


      • ....................
        .................... kirjoitti:

        180cm ihmiselle elle 52kg on VAIKEA alipaino. Vaatii lähinnä sairaalahoitoa.

        montako >180cm naista tunnet?


      • Ahaa!!
        170/58 kirjoitti:

        Olen 170 cm pitkä ja olen joskus painanut 47-48 kiloa ja niihin lukemiin en todellakaan halua enää palata. Näytin laihalta pojalta, en naiselta.

        Avaaja on piilohomo.

        Eli aiemmin näytit laihalta pojalta ja nyt läskiltä pojalta, niinkö?


      • MissFit
        Muahhahhaa! kirjoitti:

        Kappas vaan kun sinun sallimiset ei paljon meitä naisia hetkauta. Mutta sainpahan tästä hyvät naurut maanantaiaamuun! :D Alle 50 kiloa painava on lapsi tai kitukasvuinen, harva aikuinen (terve) nainen on noissa mitoissa. Et taida edes tietää, paljonko 50 kiloa todellisuudessa painaa. :D

        Tämä aloittaja ei jaksa nostaa puoliakaan siitä 50 kilosta, niin eipä se voi tietääkään. Narukäsiä, hahahaa! xD


      • kolkatan olka

        Itse olen ja 180cm ja painaessani 65 olin todella alipainoinen.


      • No melkein hoikka
        kolkatan olka kirjoitti:

        Itse olen ja 180cm ja painaessani 65 olin todella alipainoinen.

        Höpöhöpö. Tuo on vielä normaalipainon alueella.


      • provosointi failure

        yritätkö todellakin olla hauska?"makutuomari" juu kyllä joo. Postaapas oma kuvasi ruutuun ni nähdään kaikki miksi sinulla on aikaa roikkua täällä palstoilla kertomassa nais ihanteistasi, kun et oikeaa naista tule koskaan edes saamaan. 50 kiloista tai 150 kiloista.


      • piilosilla
        Ahaa!! kirjoitti:

        Eli aiemmin näytit laihalta pojalta ja nyt läskiltä pojalta, niinkö?

        vaihtaako aloittaja nimimerkkiä ahaasta, makutuomariin jne?
        katsos aloittaja, voit tulla kaapista ulos heti ja alkaa julkisesti etsimään lautarintaista kumppania, sen sijaan että yrität naisia jossain suomi24 palstalla arvostella.
        Mekin ollaan suvaitsevaisia sinun suuntautumiseesi, joten päästä itsesi jo kapinasta ja piinasta ja astu ulos.


      • piippii
        MissFit kirjoitti:

        Tämä aloittaja ei jaksa nostaa puoliakaan siitä 50 kilosta, niin eipä se voi tietääkään. Narukäsiä, hahahaa! xD

        ei jaksaisi nostaa edes yhtä viidesosaa siitä....


      • naurun paikka.

        :DDDD Ai makutuomari sallii :DDDD


      • normaalipaino
        No melkein hoikka kirjoitti:

        Höpöhöpö. Tuo on vielä normaalipainon alueella.

        mitä tuo miinuksia kerää. Olin pitkään 178cm/60kg, eli lievä alipaino. Välillä paino heilui 65k, eli normaalipainon puolella.


      • Ai ei anorektikko?
        näin on asia kirjoitti:

        Ei ole mikään anorektikko jon on 160 senttiä pitkä ja painaa 48 kiloa.

        Tuomoste naisten kaa on mahtava tanssia,
        Läski tuntuu tanssiessa liikkeissä , vaikka osaiski tanssia.

        160 senttisenä ja 44-kiloisena minulta jää kuukautiset pois. En usko, että niin kuuluu olla?


      • kyllästynyt muottiin
        näin on asia kirjoitti:

        Ei ole mikään anorektikko jon on 160 senttiä pitkä ja painaa 48 kiloa.

        Tuomoste naisten kaa on mahtava tanssia,
        Läski tuntuu tanssiessa liikkeissä , vaikka osaiski tanssia.

        Jos naisen pitää painaa alle 50kg niin sit miesten penisten pitää olla 18cm pitkiä tai pidempi ja vähintään kropassa 40kg lihasta!! Suurin osa suomalaisista miehistä on kusipäitä jos suomalainen nainen ei kiinnosta niin käydään hakeen joku tauti horo ulkomailta!! vittu jee!!!


      • 170/58
        Ahaa!! kirjoitti:

        Eli aiemmin näytit laihalta pojalta ja nyt läskiltä pojalta, niinkö?

        No ei minusta läskiä poikaa saa mitenkään 58 kg:n painoinen kun nyt olen ja tuota pituutta on yhä 170 cm. Et tainut ymmärtää nimimerkkiäni? Kyllä minä nyt jo näytän naiselta. :D

        Tiedän kyllä mitä tarkoitat läskillä pojalla. Nuoriso alkaa olla niin läskiä, että tyttöä ja poikaa ei enää erota toisistaan. Molemmilla sukupuolilla 15-vuotiaina samanlaiset manboobsit lepäävät suuren mahan päällä ja leveä on takamus.


      • ....................
        .................... kirjoitti:

        montako >180cm naista tunnet?

        Todella monta, mutta onhan niitä 160 cm pitkiä miehiäkin avaajan tapaan aika monta. :P


      • lkjhgfdrtyhbvc

        Miltäs sinä makutuomari itse näytät? -Jos nyt sitten IHANTEISTA puhutaan.

        Onko pituutta vähintään 180 ja paino 70 kg? Missä kunnossa käsivarsien lihakset? -Että sitten jaksat perinteiselläkin... onko ihosi väri ruskettunut ja vähän sään karaisema? -et kait ole se kuuluisa sohvaperuna tai peräkamarin haaveileva mammanpoika?

        Oma aviomieheni ei täytä näitä ehtoja, eikä tarvitsekaan. Olemme sielujen sympatiassa samalla linjalla ja se on tärkeintä.


    • 6545345

      Kyllä naisessa pitää olla jotakin, mistä tarttua.

      • ....................

        Laihasta on kyllä helpompi ottaa kii, mutta kyllä tuo prosoivan aloittajan painovaatimukset on liian alhaiset.


      • oleee

        Niin miehilläkin,mutta kaikilla ei ole:)


      • xdpili

        no pildest kyl tarttuu aina kaikkee paskaa moloon lol


      • onnex varaa valita
        oleee kirjoitti:

        Niin miehilläkin,mutta kaikilla ei ole:)

        niinpä....


    • Munat pois!

      Makuja on monia,itse pidän naisista joilla on rinnat ja takamusta. Mielestäni rinnattomat ja perseettömät naiset ei näytä naisilta, vaan keskenkasvuisilta, mutta jos on taipumusta pedofiliaan,niin sehän selittää ja pedofiilit pitäisi mun mielestä kuohia.

      • 1122334455667788

        On SYWÄLTÄ korvata puuttuva, normaali rasva rintavarustuksessa KUMITISSEILLÄ! No. Eipä lihaton ruumiilliseen työhön pystykään, kun pitäis aina olla syömässä jos jotain olisi kyettävä tekemään - niinku omin käsin. Taikka eihän ne mitään työtä tee, kun kulee naarmuja tekokynsiin tai hikipisara saattais millin pakkelin alta tirahtaa.

        Walitettawasti luonto tekee ajastaan pärstäkertoimessa ja ns. kropassa omat kuvionsa. Tää nuoruuden ja tekokauneuden ihannointi on ihan SYWÄLTÄ. Suomen kokoisessa pikkupläntissä on lähitulevaisuudessa muutakin ajateltavaa kuin jotkut kumitis-akat ja niiden pärstäwärkit!

        Olis oltava väkee kustantaan wanhusten hyvä hoito, sillä niitä, ryppyisiä ja "kehonkuvansa" menettäneitä on pilivin pimmein hoidettavaksi. Sotien jälkeinen sukupolvi makaa kohta petiussä. Joonkun sekin on tehtävä. On pakko tarttua muuhunkin kuin lihaan luun vieressä!

        Asioiden käsittely tietenkin tökkää ekana testo- ja estro-hihhuleihin, sillä hehän eivät ole asiasta kiinnostuneita. ON VAAN PAKKO OLLA, vaikka kuinka muka-yököttäis!! Kaikenlaiset mömmö-extas-laihis-testo-estrot ka hianot salatti-muka-sapuskat ja naama-pakkeli-rasvamainokset kiiluvat silmissä.

        Ja kuitenkin kaiken tämän läski-laihis-ihan-mitä-vaan-draaman takana on ihmiselukan tarve llisääntyä ja pelko, ettei tikanpoika pääsekään puuhun toteuttamaan ikiaikaista lisääntymisen käskyä. Pelkkä harjoittelu ei riitä, vaikka jotku ehkä niin luulee. Harjoittelulla ei graduja luonnon kirjaan kirjoiteta. Jää epäkelvolta opiskelutulokset raakiksi ja tutkinto suorittamatta.


    • helppo indeksi

      Normaalille keskimittaiselle aikuiselle naiselle sopiva paino:
      pituus (cm) - 110 = paino (kg).
      Siitä yli, niin on liikaa.

      • tissi

        No kyllähän tuohon vaikuttaa tissien koko. Lautanaiselle tuo on sopiva, mutta tisulit voi painaa hyvin 3-4 kg kappale. Sellainen nainen kelpaa mulle.


      • Mene äitis helmoihin
        tissi kirjoitti:

        No kyllähän tuohon vaikuttaa tissien koko. Lautanaiselle tuo on sopiva, mutta tisulit voi painaa hyvin 3-4 kg kappale. Sellainen nainen kelpaa mulle.

        Mitä sä teet silikoni tisseillä ? Kaipaatko lapsuuttasi ja äitisi rintaa ?


      • Tissit♥♥♥
        Mene äitis helmoihin kirjoitti:

        Mitä sä teet silikoni tisseillä ? Kaipaatko lapsuuttasi ja äitisi rintaa ?

        Taidat itse olla homo, jos et tisuleista välitä.


      • Ei hikisiä utareita
        Tissit♥♥♥ kirjoitti:

        Taidat itse olla homo, jos et tisuleista välitä.

        Hyvä per-se on silmille mannaa, niitä miehet kyttäilee kaduilla !


      • Makutuomari
        Ei hikisiä utareita kirjoitti:

        Hyvä per-se on silmille mannaa, niitä miehet kyttäilee kaduilla !

        Oms ihannenaiseni painaa alle 30kiloa ja on anoreksiansa takia sänkyyn tuomittu.


      • Vähän rajaa
        Makutuomari kirjoitti:

        Oms ihannenaiseni painaa alle 30kiloa ja on anoreksiansa takia sänkyyn tuomittu.

        Joo ja takaapäin menee, mut edessä lonkkaluut iskee vastaan.


      • gyjtfiju
        Ei hikisiä utareita kirjoitti:

        Hyvä per-se on silmille mannaa, niitä miehet kyttäilee kaduilla !

        udtf7ue5


      • ********************
        tissi kirjoitti:

        No kyllähän tuohon vaikuttaa tissien koko. Lautanaiselle tuo on sopiva, mutta tisulit voi painaa hyvin 3-4 kg kappale. Sellainen nainen kelpaa mulle.

        " tissi "
        Aina olen ihmetellyt mihin tarvitaan kamalan suuria rintoja!

        Josku olen kavereilta kysynytki sitä ,mutta selitykset on olleet hyvin epämääräisiä.


      • luihuliini

        Ton laskukaavan mukaan mun pitäis olla 45 kg. Painoin sen verran ehkä 12 vuotiaana ja en ole nyt kolmekymppisenä ja 50 kilosena mielestäni yhtään läski. Mutta olis kiva joskus hankkia lihaksiakin ni jaksaa muutakin kuin vain istua koneella lukemassa kaikkea tyhmää mitä netistä löytyy.


      • luomulollot
        tissi kirjoitti:

        No kyllähän tuohon vaikuttaa tissien koko. Lautanaiselle tuo on sopiva, mutta tisulit voi painaa hyvin 3-4 kg kappale. Sellainen nainen kelpaa mulle.

        Kyllä ne lollot laihtuvat samassa suhteessa kuin laihtuu muutenkin. Kun imetyksen jälkeen painoin 65kg j(180cm pituus), ei ollut rintoja ollenkaan eikä myyjä myynyt rintsikoitakaan. Sitten kun lihoin kuppikoko oli 90 D.
        Silti en mitään muovitissejä huolisi vaikka olisin vieläkin lauta.


      • Juokse mieluummin
        luihuliini kirjoitti:

        Ton laskukaavan mukaan mun pitäis olla 45 kg. Painoin sen verran ehkä 12 vuotiaana ja en ole nyt kolmekymppisenä ja 50 kilosena mielestäni yhtään läski. Mutta olis kiva joskus hankkia lihaksiakin ni jaksaa muutakin kuin vain istua koneella lukemassa kaikkea tyhmää mitä netistä löytyy.

        Jos haluat jaksaa, käy pääasiassa lenkillä ja pysy hoikkkana. Tunnen naisia, joiden painoindeksi on alle 18. Terveitä ja syövät hyvin.


      • jotain rajaa
        Vähän rajaa kirjoitti:

        Joo ja takaapäin menee, mut edessä lonkkaluut iskee vastaan.

        joo tai takaapäin menee mutta edessä heppi iskee vastaan.


      • Normit rinnat
        ******************** kirjoitti:

        " tissi "
        Aina olen ihmetellyt mihin tarvitaan kamalan suuria rintoja!

        Josku olen kavereilta kysynytki sitä ,mutta selitykset on olleet hyvin epämääräisiä.

        Olisikko jokin "äidin ikävä", niin luulen!


    • Hei me mennään naimi

      Ihanat pakarat ja tavalliset rinnat, paino alle 60 kg eikä tatuointeja.

      • kahvakuula lentää

        eipä taids luurangolta työ sujua, jos pitäisi nostella 40kg säkkejä, lapioda multaa, nostella vanhusta sängystä, kanniskella lapsia, siirrella painavia pöytiä siivotessa ja nostella isoja kattiloita laitoskeittiössä,... yms ruumiillista työtä, jota monet naiset tekee. .


      • ....................
        kahvakuula lentää kirjoitti:

        eipä taids luurangolta työ sujua, jos pitäisi nostella 40kg säkkejä, lapioda multaa, nostella vanhusta sängystä, kanniskella lapsia, siirrella painavia pöytiä siivotessa ja nostella isoja kattiloita laitoskeittiössä,... yms ruumiillista työtä, jota monet naiset tekee. .

        ei ne pöydät läskeillä liiku


      • MissFit
        .................... kirjoitti:

        ei ne pöydät läskeillä liiku

        No, ei ne luillakaan etene ne työt. 70 kiloinen kovaa treenaava nainen ei todellakaan näytä läskille. Teidän hihhuleiden ongelma vain on se, ettette ruipelot ja verisuonenne rasvapaskalla tukkineet kääpiöt vaan kertakaikkiaan näytä millekään sellaisen upean naisen vierellä.

        Nörtit ja pellet! Yäk!


      • ominkäsinonneen?

        Sinullako? Tykkäätkö puristella niitä?


      • Apuvälineitä on
        kahvakuula lentää kirjoitti:

        eipä taids luurangolta työ sujua, jos pitäisi nostella 40kg säkkejä, lapioda multaa, nostella vanhusta sängystä, kanniskella lapsia, siirrella painavia pöytiä siivotessa ja nostella isoja kattiloita laitoskeittiössä,... yms ruumiillista työtä, jota monet naiset tekee. .

        Se on tekniikka laji, ei voima !


      • mistä löytyy?
        MissFit kirjoitti:

        No, ei ne luillakaan etene ne työt. 70 kiloinen kovaa treenaava nainen ei todellakaan näytä läskille. Teidän hihhuleiden ongelma vain on se, ettette ruipelot ja verisuonenne rasvapaskalla tukkineet kääpiöt vaan kertakaikkiaan näytä millekään sellaisen upean naisen vierellä.

        Nörtit ja pellet! Yäk!

        no sen takia ne haluavatkin jonkun lapsen vartaloisen rinnalleen, etteivät itse tuntisi suurta alemmuuden tunnetta.....


    • Big in Japan

      Siro ja naisellinen nainen on kaunis, ei mikään siideriläski. Käytännössä siis nainen on haettava suomen rajojen ulkopuolelta.

      • antti kristus

        Eli tykkäät pikkupojanmaisista tytöistä. aika pahan vedit.


      • yökkkkk

        Niin mieskin, jos ei halua pöhöttynyttä sovinistista Kaljamahaa. Mutta ne äijät suomesta suuntaavatkin itään Thaimaaseen tai Japaniin kaunista nuorta vaimoa OSTAMAAN. sääli käy niitä naisia siellä jolla ei ole vaihtoehtoa....


      • Omanikin on sellaine
        antti kristus kirjoitti:

        Eli tykkäät pikkupojanmaisista tytöistä. aika pahan vedit.

        Taidan tykätäkkin, mutta hän on sentään nainen.


    • Tavramarkkinat

      Entäs se luonne ja luotettavuus ?

    • Osta sinäkin

      Hellä ja hento on sopiva thai-vaimo.

      • näin se menee

        En minä osta vaimoa.
        Sitäpaitsi suomalaiset naiset ei ole myynnissä.
        Mutta valkoisen naisen otan, koska sitä olen itsekkin.


    • Huolestunut mies

      Hitto muija ei suostu menemään vaakapäälle ! Mistä tietää pitääkö pistää vaihtoon ?

      • neuvoja satelee

        ota hänet syliin ja hyppää itse sitten vaakan päälle =)) sillä se selviää mutta jos rakastat häntä niin vaikka olisikin muutama kilo yli älä luovuta...=)


    • Nyt on aika sunkin

      Siitä, että se ei suostu punnittavaksi.

    • I love Renne Toney
      • Jos on nainen

        Painikoot omassa luokassaan.


    • Kakspiippunen juttu

      Onhan köykästä helpompi käsitellä sängyssä, mutta sen pitäis olla pehmonenkin.

      • lihava manta

        Painonvartijat äkkiä takaisin Suomeen!


      • Haahhahhah!
        lihava manta kirjoitti:

        Painonvartijat äkkiä takaisin Suomeen!

        Saisivat tulla vahtimaan, ettei veikka vikkeläkikkeli syö liikaa sokeria. Tulee villiä tekstiä oikein urakalla kaltaisiltasi trollaajilta.


    • Jos sitäkään

      Mieähillekin sopisi paljon paremmin, kun aivot painaisivat edes sen verran, että ei päästäisi idioottimaisia aloituksia julkisesti esille. Aloittajan korvain väliss' oleva elin painaa noin yhden gramman.

      • haloo?

        Loukkasiko aloitus henkilökohtaisesti? Eikö vois keskustella anonyymisti naisen painosta? Eihän siinä kenenkään _tietyn_ naisen painosta puhuta...


      • Ei painoa
        haloo? kirjoitti:

        Loukkasiko aloitus henkilökohtaisesti? Eikö vois keskustella anonyymisti naisen painosta? Eihän siinä kenenkään _tietyn_ naisen painosta puhuta...

        Päässä tyhjää ?


      • haloo?
        Ei painoa kirjoitti:

        Päässä tyhjää ?

        Niinhän se nyt on, että lihavat naiset on auttamatta rumia ja epähaluttavia. Tai ehkä joku pervo vois haluta panna, mutta tuskinpa hänkään sen enempää. Silloinkin vain takaapäin, ja pussi päähän.


      • Pöljä vai pervo ?
        haloo? kirjoitti:

        Loukkasiko aloitus henkilökohtaisesti? Eikö vois keskustella anonyymisti naisen painosta? Eihän siinä kenenkään _tietyn_ naisen painosta puhuta...

        Ei loukannut henk.koht. eikä mitenkään. Mutta tyhmyys ja tyhjyys ihmisessä kuvottaa. Itse olen pituuteeni nähden normaalipainoinen, liikkuva ja nätti (sanoo vastakkainen sukupuoli). Ja osaan mielikuvitella, miltä näyttäisi ihminen, jonka pituus olisi esim. 170 - 180 cm ja paino alle 50 kg. Sellainen ei olisi kovin kaukana haudasta.


      • Usein sanon vastaav
        Pöljä vai pervo ? kirjoitti:

        Ei loukannut henk.koht. eikä mitenkään. Mutta tyhmyys ja tyhjyys ihmisessä kuvottaa. Itse olen pituuteeni nähden normaalipainoinen, liikkuva ja nätti (sanoo vastakkainen sukupuoli). Ja osaan mielikuvitella, miltä näyttäisi ihminen, jonka pituus olisi esim. 170 - 180 cm ja paino alle 50 kg. Sellainen ei olisi kovin kaukana haudasta.

        Naiset kuvittelevat itsensä ja samoin toiset naiset huomattavasti paremman näköisiksi kuin todellisuudessa ovat miesten silmissä, kuten ilmeni hiljattain valmistuneessa ja uutisoidussa tutkimuksessa. Ei se, että mies sanoo että olet nätti, tarkoita sitä että todellisuudessa olet. Se tarkoittaa, että sulla on reikä, tai että olet sukua ja halutaan sanoa nätisti.


      • haloo?
        Pöljä vai pervo ? kirjoitti:

        Ei loukannut henk.koht. eikä mitenkään. Mutta tyhmyys ja tyhjyys ihmisessä kuvottaa. Itse olen pituuteeni nähden normaalipainoinen, liikkuva ja nätti (sanoo vastakkainen sukupuoli). Ja osaan mielikuvitella, miltä näyttäisi ihminen, jonka pituus olisi esim. 170 - 180 cm ja paino alle 50 kg. Sellainen ei olisi kovin kaukana haudasta.

        Oletettavasti aloittaja tarkoitti keskipituisen suomalaisnaisen ihannepainoa. Keskipituus on 165cm, jolloin ihannepainoksi (Bmi:n mukaan) tulee juurikin 50, mikä tarkoittaa, tuon pituisen henkilön tuota suurempi paino on ihannepainon yläpuolella (=lihava). TIETENKIN ihannepaino vaihtelee henkilön pituuden mukaan. Esim. 180cm pitkällä naisella se on 60kg.


      • Emme puhu normaalipa
        haloo? kirjoitti:

        Oletettavasti aloittaja tarkoitti keskipituisen suomalaisnaisen ihannepainoa. Keskipituus on 165cm, jolloin ihannepainoksi (Bmi:n mukaan) tulee juurikin 50, mikä tarkoittaa, tuon pituisen henkilön tuota suurempi paino on ihannepainon yläpuolella (=lihava). TIETENKIN ihannepaino vaihtelee henkilön pituuden mukaan. Esim. 180cm pitkällä naisella se on 60kg.

        Silloin on ns. normaalipainoinen, muttei esteettisesti lähellekään optimaalinen. On normaalipainoisia, hoikkia, ja sitten todella hyviä vartaloita (treeniä voimaharjoittelulla ja rasvaprosentti alas).

        Steroidi"naiset" viiden sentin kyr_pineen ovat taas toinen juttu, kun joku niihin viittasi yllä. Heillä on normaalinaisesta poikkeavat lihas-rasva-suhteet.


      • niinpä niin
        Emme puhu normaalipa kirjoitti:

        Silloin on ns. normaalipainoinen, muttei esteettisesti lähellekään optimaalinen. On normaalipainoisia, hoikkia, ja sitten todella hyviä vartaloita (treeniä voimaharjoittelulla ja rasvaprosentti alas).

        Steroidi"naiset" viiden sentin kyr_pineen ovat taas toinen juttu, kun joku niihin viittasi yllä. Heillä on normaalinaisesta poikkeavat lihas-rasva-suhteet.

        Aivan. Niitä todella hyvävartaloisia löytyy hyvin vähän, joten lienee epärealistista edes vaatia naisilta sellaisia ominaisuuksia. Sen sijaan edes normaalipainon vaatiminen ei liene kohtuutonta, lähes kaikilla kun on siihen mahdollisuudet.


      • Voimaharjoittelija
        niinpä niin kirjoitti:

        Aivan. Niitä todella hyvävartaloisia löytyy hyvin vähän, joten lienee epärealistista edes vaatia naisilta sellaisia ominaisuuksia. Sen sijaan edes normaalipainon vaatiminen ei liene kohtuutonta, lähes kaikilla kun on siihen mahdollisuudet.

        Kummasti treenaavissa miehissä löytyy vaikka kuinka. Punttisaleilla meitä näet.


      • Te@
        Voimaharjoittelija kirjoitti:

        Kummasti treenaavissa miehissä löytyy vaikka kuinka. Punttisaleilla meitä näet.

        Teillä vaan on niin pienet munat, ette pysty tyydyttämään meitä naisia.


      • Voimaharjoittelija
        Te@ kirjoitti:

        Teillä vaan on niin pienet munat, ette pysty tyydyttämään meitä naisia.

        No useimmilla on, muttei meillä. Ei tosin tarvitse teititellä...


      • Tunne äly pää syrän
        Te@ kirjoitti:

        Teillä vaan on niin pienet munat, ette pysty tyydyttämään meitä naisia.

        Pelkkä muna ei pysty tyydyttämään ketään, ei ainakaan järkipäistä, jonka elämä ei pyöri munan ympärillä. Jos on metrin hartiat ja millin aivot, niin mikään ei onnaa, ei peti- eikä muutkaan puuhat.


      • Voimaharjoittelija
        Tunne äly pää syrän kirjoitti:

        Pelkkä muna ei pysty tyydyttämään ketään, ei ainakaan järkipäistä, jonka elämä ei pyöri munan ympärillä. Jos on metrin hartiat ja millin aivot, niin mikään ei onnaa, ei peti- eikä muutkaan puuhat.

        Voimaharjoittelijat ovat keskimääräistä älykkäämpiä, toisin kuin moni luulee, paljastui tutkimuksessa taannoin (googleta, mm. Pakkiksen foorumilta taisi löytyä viittaus tähän).


      • heheheh
        Usein sanon vastaav kirjoitti:

        Naiset kuvittelevat itsensä ja samoin toiset naiset huomattavasti paremman näköisiksi kuin todellisuudessa ovat miesten silmissä, kuten ilmeni hiljattain valmistuneessa ja uutisoidussa tutkimuksessa. Ei se, että mies sanoo että olet nätti, tarkoita sitä että todellisuudessa olet. Se tarkoittaa, että sulla on reikä, tai että olet sukua ja halutaan sanoa nätisti.

        taitaa päteä myös miehiin:) profiilissa kuvaavat itsensä nuorekkaaksi ja komeaksi, ovat niiin taviksen ja ikäisensä näkösiä että......
        mites tuo vastanneiden urosten oma paino? onko alle 70 kiloa? ei se läski sen kauniimpaa ole uroksen ruhossa....tosin kiloja on turha rajata tarkasti....10 kiloa voi olla hirvee ylipaino, tai sit ei, riippuen rungosta ja lihaksesta,....


      • hehehe1
        niinpä niin kirjoitti:

        Aivan. Niitä todella hyvävartaloisia löytyy hyvin vähän, joten lienee epärealistista edes vaatia naisilta sellaisia ominaisuuksia. Sen sijaan edes normaalipainon vaatiminen ei liene kohtuutonta, lähes kaikilla kun on siihen mahdollisuudet.

        vaatia? kuinka joku voi VAATIA toisen ihmisen ulkonäöltä jotain?? sulje silmät ja kävele ohi, jos häiritsee.......onneksi en ole törmännyt miehiin jotka vaatisivat ......tosin jos aletaan vaatimuksia listata niin miehistä tuskin kukaan täyttäis minun listaa, mutten jatso siihen olevani oikeutettu eikä se ole edes realistista....
        hankkikaa barbi tai ken!


      • taitaa olla....
        Ei painoa kirjoitti:

        Päässä tyhjää ?

        ajatteletko läskeilläsi?


      • HALOO ITELLES
        haloo? kirjoitti:

        Oletettavasti aloittaja tarkoitti keskipituisen suomalaisnaisen ihannepainoa. Keskipituus on 165cm, jolloin ihannepainoksi (Bmi:n mukaan) tulee juurikin 50, mikä tarkoittaa, tuon pituisen henkilön tuota suurempi paino on ihannepainon yläpuolella (=lihava). TIETENKIN ihannepaino vaihtelee henkilön pituuden mukaan. Esim. 180cm pitkällä naisella se on 60kg.

        Et taida osata tulkita BMI-käyriä!!


      • kinkeli
        haloo? kirjoitti:

        Niinhän se nyt on, että lihavat naiset on auttamatta rumia ja epähaluttavia. Tai ehkä joku pervo vois haluta panna, mutta tuskinpa hänkään sen enempää. Silloinkin vain takaapäin, ja pussi päähän.

        Pervoilla miehillä yleensä onkin kuminen säkki päässään, sanovat sitä hupuksi.


      • piip piipp
        Te@ kirjoitti:

        Teillä vaan on niin pienet munat, ette pysty tyydyttämään meitä naisia.

        Voihan se olla, että Te@: lla on sellainen porttikongi, että vaikka höylää kottikärryllä, ei vielä reunoja tavoita.
        ts. horo.


      • no mutta

        tuskin se jalkojen välissäkään oleva elin sillä sen enempää painaa....


      • ilonamagnusonnärpiö

        Hei,,OIKEESTI!! Ootteko kaikki istunu vessassa ku aivoja on jaettu vai miksette osaa erottaa trollia faktasta?? Voisin aloittaa uuden jutun otsikolla "Haluan vain rikkaan miehen, köyhät pitäisi tappaa" tai vastaavaa..kukaan varmaan siitäkään täällä ymmärtäisi mitään,,hitton miten typerää voi väki olla =)


      • niimpäniin
        heheheh kirjoitti:

        taitaa päteä myös miehiin:) profiilissa kuvaavat itsensä nuorekkaaksi ja komeaksi, ovat niiin taviksen ja ikäisensä näkösiä että......
        mites tuo vastanneiden urosten oma paino? onko alle 70 kiloa? ei se läski sen kauniimpaa ole uroksen ruhossa....tosin kiloja on turha rajata tarkasti....10 kiloa voi olla hirvee ylipaino, tai sit ei, riippuen rungosta ja lihaksesta,....

        NIINPÄ :D :D :D

        Joskus aikanaan treffipalstalla sain miesten kuvia, jotka kehuivat itseään "katseen kestäviksi" tai "tavallisen näköisiksi" my ass...hyi helvatta :D Huh! Että kovat on luulot toisella puolellakin...


      • kauneus katsojan silmäss
        haloo? kirjoitti:

        Niinhän se nyt on, että lihavat naiset on auttamatta rumia ja epähaluttavia. Tai ehkä joku pervo vois haluta panna, mutta tuskinpa hänkään sen enempää. Silloinkin vain takaapäin, ja pussi päähän.

        Suomessa on sitte aika paljon pervoja..:D
        Voi sitä olla kaunis kasvoiltaan vaikka onkin ylipainoinen. Ja voi olla muutenkin ihana ihminen.
        Tietenkään ylipaino ei ole hyväksi mutta ei pidä tuomita ihmistä sen perusteella.
        Kaikki ihmiset eivät ole niin ulkonäkö keskeisiä..


      • Oterohervokki
        niinpä niin kirjoitti:

        Aivan. Niitä todella hyvävartaloisia löytyy hyvin vähän, joten lienee epärealistista edes vaatia naisilta sellaisia ominaisuuksia. Sen sijaan edes normaalipainon vaatiminen ei liene kohtuutonta, lähes kaikilla kun on siihen mahdollisuudet.

        Kuka määrittelee, mikä on hyvä vartalo? Se on ymmärtääkseni makuasia. Yksi tykkää ruipelosta, toinen reitevästä ja rinnakkaasta. Euroopan suuret muotigurut vaativat malleiltaan anorektista laihuutta. Mutta mutta, hepä ovatkin sitten lähes järjestään homoja. Eli kieliikö se, että miehet haluavat naisen olevan vartaloltaan kuin hintelä poika, siitä, että miessukukunta on hiljalleen homoutumassa? Ettei vaan olisi ihmiskunnan rappion merkki.


      • ...
        ilonamagnusonnärpiö kirjoitti:

        Hei,,OIKEESTI!! Ootteko kaikki istunu vessassa ku aivoja on jaettu vai miksette osaa erottaa trollia faktasta?? Voisin aloittaa uuden jutun otsikolla "Haluan vain rikkaan miehen, köyhät pitäisi tappaa" tai vastaavaa..kukaan varmaan siitäkään täällä ymmärtäisi mitään,,hitton miten typerää voi väki olla =)

        Toi oli kyllä tyhmä kommentti. OLI ALOITUS TROLLI TAI EI, sillä EI OLE MERKITYSTÄ. Meinaan kun keskustelu lähtee liikkeelle, väittely on ihan fiksuakin.

        Sitäpaitsi kyllä useimmat varmaan huomasivatkin aloituksen olevan trolli, mutta kuten sanottua, ei sillä enään ollut väliä.


    • ISO-MAURI.

      Itse pidän isoista, reilusti yli 100 kiloisista pulleista ihanista kermanaisista, joilla on pyöreyttä ja reilut jenkkakahvat. Olen itsekin reilusti yli 140-kiloinen iso äijänköriläs.

      • Läski lyllyy

        Kaksi silavaa kimpassa !


      • okku09
        Läski lyllyy kirjoitti:

        Kaksi silavaa kimpassa !

        no jos nainen on alle 50kg ni sehän on niin olematon ettei ole kullin tilaa sama kun makaisi rankakasan päällä luut vaan kolisee . eikat noin olemattomat painot ole kuin nuorilla .........taiatte suosia petofiiliaa.


      • Olet läskipili

        Mitä niillä teet? Syötkö ne?


    • Tuulia talla laa

      Minun kultani kaunis on,

      vaikk’ on kaitaluinen,

      minun kultani kaunis on,

      vaikk’ on kaitaluinen.

      Hei luulia illalla,

      vaikk’ on kaitaluinen,

      hei luulia illalla,

      vaikk’ on kaitaluinen.



      Silmät sill’ on siniset,

      vaikk’ on kieronlaiset,

      silmät sill’ on siniset,

      vaikk’ on kieronlaiset.

      Hei luulia illalla,

      vaikk’ on kieronlaiset,

      hei luulia illalla,

      vaikk’ on kieronlaiset.



      Suu on sillä supukka,

      vaikk’ on toista syltä,

      suu on sillä supukka,

      vaikk’ on toista syltä.

      Hei luulia illalla,

      vaikk’ on toista syltä,

      hei luulia illalla,

      vaikk’ on toista syltä.



      Kun minä vien sen markkinoille, niin

      hevosetkin nauraa,

      kun minä vien sen markkinoille, niin

      hevosetkin nauraa.

      Hei luulia hah hah haa,

      hevosetkin nauraa,

      hei luulia hah hah haa,

      hevosetkin nauraa.

    • Kamala läski

      "Miksi lihavat naiset meikkaavat"?

      http://www.tiede.fi/keskustelu/61044/ketju/miksi_lihavat_naiset_meikkaavat/sivu/11

      Koska poika ei pysty sanomaan "ei" alastomalle tytölle.

      Tai meikatulle lihavalle tytölle. Meikin huumaama poika ajautuu intiimiin tilanteeseen, jossa silmänsä kiinni laitettuaan kauhukseen tuntee, että tyttöhän on LIHAVA. Vähemmästäkin traumatisoituu. Vai onko joku tyttö niin sadistinen, että käy pesemässä meikit pois kriittisellä hetkellä?

    • Mangneeti pylly

      Eilen edessäni käveli plus 10 nainen, joten oli pakko seurata vaikka menin kotini ohi jo.

    • Jee, jee päivän vill

      Sopusuhtainen ja neitsyt, ei siis horoskooppimerkiltään, vaan sieltä alhaalta piukka.

      • ------

        Hän ei ole aina neitsyt, mutta sinulla on aina pieni.....


      • Asunto A 6
        ------ kirjoitti:

        Hän ei ole aina neitsyt, mutta sinulla on aina pieni.....

        Asutko tossa naapurissa ? Kyllä viimeksi kelpasi minun pienikin.


    • makunsa kullakin
      • :-)

        Alan ymmärtää Vesa Keskistä.


      • Ilman kypärää

        Tuo tatuoimaton oli nätimpi.


    • Sillä mennään

      Nätti tasapainoinen nainen parasta !

    • blaaaahhh

      joo 49 kiloa on hyvä paino, semmosen eukon tarviisin eukonkantokisoihin mutta eipä näytä lähtijöitä olevan. Suomalaiset naiset ovat tylsimyksiä

      • Pusipusiiii

        Onneksi suomalaismiehet ovat äärimmäisen epätylsiä. On känniuhoa, jarruraitaa, duunarinvakoa ja tuulipukua, kaikki niin komeaa, miehekästä ja kiinnostavaa. Tuoksuttekin niin saamarin hyvältä paskaisine tamineinenne ja kerta viikkoon suihkuinenne, että silmäkulmaa kostuttaa. Ei kylläkään liikutuksesta, vaan kirvelystä. Mutta eihän teille kullannupuille siitä voi tulla sanomaan, kun teillä leimahtaa niin herkästi ja jarruraidat vaan sakenee.


    • vastaavasti miesten

      Vastaavasti miehen paino abouttirallaa 70kg. Riippuen tietysti pituudesta. Sitä painavemmilla alkaa maha pömpöttää (ellei ole isot lihakset).

      180cm=70kg-75kg
      170cm=65kg-70kg
      190cm=75kg-80kg

      • yök!

        Vielä pahempaa, jos on ruipelo. Lihasta täytyy miehellä olla niin kuin Tarzanilla. Hirveän näköisiä lihaksittomat miehet, hyi. Sitten vielä kessu huuleeen, niin ei varmasti kelpaa kenellekään.


      • vastaavasti miesten
        yök! kirjoitti:

        Vielä pahempaa, jos on ruipelo. Lihasta täytyy miehellä olla niin kuin Tarzanilla. Hirveän näköisiä lihaksittomat miehet, hyi. Sitten vielä kessu huuleeen, niin ei varmasti kelpaa kenellekään.

        180cm 70-75kg reenattu kroppa näyttää hyvältä.


    • sellasta tänään

      Kunhan on tiukka lapsireikä.

    • optimia

      D-kupit, 160 pitkä, paino 50-70 on paras.

      • Kyllä setä tietää

        A-kuppi, 129 pitkä, paino 20 - 25 on parasta.


      • pedot suljetulle
        Kyllä setä tietää kirjoitti:

        A-kuppi, 129 pitkä, paino 20 - 25 on parasta.

        Pedofilia on rikos, tiedätkös? Tietokoneesi tutkitaan, joten se siitä! :D


    • Jotain rotia pitää o

      Kyllä se on korkeintaan 35 kg, muuten syö miehen perikatoon.

      • I love you

        Osta pumpattava nainen, se ei syö.


    • Olen mies 100kg

      Paras kroppapaino on 15 kg, sitä voi viskellä eri asentoihin.

    • fhj1

      hakekaa afrikasta akka jos noin laiha pitää olla,kyllä joillakin on korvien välissä vikaa.

    • ...........

      Miten tämmöinen paska on päässyt etusivulle

      • 155555

        Yläpidon huumoria. Kuviitiskuvineen kaikkine3en jo selkeä kannanotto.


    • 155555

      Oikeesti. Ketä kiinnostaa jonkun "makutuomarin" ( lyhytkasvuinen, rupinen, sivistymätön, pienimunainen ja vähätuloinen kurppa jota kukaan ei kahdesti vilkaise) mielipide?

    • 10nainen

      Täällä olisi yksi nainen joka on 170cm ja panoa 49 Kg. Kyllä meitäkin löytyy :D

      • Kympille

        Hyvä, mutta harvinaisuuksia olette tai pysytte piilossa.


    • Tyttö 12v

      Olen 12v tyttö, 168cm ja 58 kg, ja lisäksi vielä kehitysvaiheessa. En sanoisi itseäni lihavaksi.

      • Rauhassa vaan

        Sinulla on vielä sitä, lapsi pyöreyttä joten se poistuu iänmyötä.


    • melko tiukkaa

      Minulla on 45kg Thai vaimo,ja en voi valittaa,On niin hyvää,että ei koskaan ennen ole moista saanut.

      • hyhhyi

        Jumalautsi, että niillä molottajilla on ruma ääni, en viittis kuunnella hetkeekään enempää, kun on pakko.


      • ihmettelen vaan

        Täytyy todeta vaan,että ei voi kauhalla ,ottaa jos lusikalla on annettu!Jos naisen arvo nähdään vain painon mukaan!


    • Trollin metästäjä.

      Ajattelit sitten trollata oikein kunnolla.

    • tervemenoa

      Noh johan on...passaa mennä sit asumaan maahan jossa porukka nälkäkuoleman partaalla...*terve menoa*

    • typerät!!

      Vaikka selvä trollihan tämä on, niin kyllä todella typerää ja ajattelematonta ylläpidolta nostaa tämä etusivulle!! Täällä on nuoria ihmisiä, jotka ovat haavoittuvaisessa vaiheessa, ja heihin tämä viestiketju voi kolahtaa ja kovaa! Mitähän on arvoisan ylläpidon mielessä liikkunut?

      • Ollapa siisti foorum

        Ei siellä mitään liiku kenenkään päässä. Holtittomia valvojia kaikenmaailman itsetunto-ongelmineen ja mukasääntöineen ja tietty sitten nämä provopäivät on heidän virkistystoimintaansa.


    • mek.32

      Se on sun mielipiteesi, Olipas taas köyhä asia päässyt etusivulle.

    • Asijantuntija

      Kyllä naisessa pitää olla naisellisuutta. En tarkoita lihava ja pitää jotain luiden ympärillä olla. Sellaista naisellista pehmeyttä. Jos naisella on c-kupin rinnat, ei hän voi painaa 50-kiloa, ilman et rintojen ulkonäkö kärsii. Rinnoista tulee tyhjät pussit, kun niistä raska lähtee.
      Nyrkkisääntönä sellainen 160-170 cm pituinen nainen kun painaa 55-65 kiloon on hipleimmillään ja muutama kilo tuohon on herkullisimmillaan:)

    • Anskuh86

      Ihanne paino yleisesti katsottuna on normaali paino jolloin painoideksin mukaan ollaan kehon kanssa balansissa. Onhan se kieroutunut naisihanne jos naisen pitää itseensä näädyttää ja sairastua anoreksiaan. Sairas nais kauneus on aloittajalla..

      Tosin trollaushan on nykyään arkipäivää :D

    • todellaki,todellaki

      Laiha tai lihava,kaikki maatuu haudassa.jokainen läski kantaa läskinsä ihan itse,lihavat on lepposia,laihat vaan valittaa.

      • Muodokas Mimmi

        Olen rinnakas ja kunnon pepun omaava muodokas nainen. Tuntuu hyvältä kun saa kauppareissulla sellaisia katseita miehiltä. En ole kun joskus lapsena painanut 50kg. En haluaisi edes painaa niin vähän. Eikös ole hyvä kun on kaiken kokosia ihmisiä niin löytyy joka makuun sopiva. Ja mikäs paino raja miehille sopiva?


    • normaali

      PROVO ;)

    • Jaahas, ja taas on valittu ilmiselvä provo valokeilaan.

      Well played, Aller. Well played.

    • 30v

      Miehillä voi olla ihanteita ja aika moni nainen on laihutus kuurilla juuri sen takia kun oma ukko mollaa sen painoa!!!! Miten miehet voivat olla niin varmoja ulko näöstään vaikka eivät ole Mitenkään erkoisen näköisiä!!!! Kyllä ne hyvän näköiset miehet ovat harvempi näky entä hyvän näkönen nainen.!! Voi teitä mies rukkia ku te luulette että ala päännekin on hieno vaikka todellisuudessa on aika usealla liian pieni ensimmäisenä tulee mieleen paleltunut kurkku.. Kaikki ne kantaa omat läskit.

      • Koolla on ...

        Hehhee, justiinsa kirjoitit niinkuin minun piti:) Miehet on säälittäviä, kun on jo yli 30:llä mahaa, ja kaljua pukkaa. Sitten arvostellaan naisten kroppaa. Harvassa ovat komeat miehet . Kyllä hyvin iso osa heistä on niitä hiirenvärisiä liukulettejä, beessissä, tai harmaassa pusakassa kulkevia mitääntekemättömyyksiä. Ja jos laskee kuinka usein näkisi uljaan peniksen niin monta alamittaista saisi heittää yli laidan. Näin se pojat vaan on! Että pysykääpä lesteissänne. Moniko teistä' edes on 180cm pitkä?? Siitä vasta aletaan miehiksi kutsumaan.


    • voi,voi

      jos miehet menisi itseensä jos on tuollaista vaatimusta, kaiketi housuista ei löydy mitään munaa. miehet kalja vatsoineen. itseeni olen tyytyväinen aika lailla kehuttu pyllyä, ja vaikka pienet rinnat ja pientä vatsaa löytyy niin ei ole ainakaan haukuttu.

    • 1515155siitä viis

      Nykyisin naiset on pitkiä ,minun mitttapuuhuni verrattuna, 50 kiloa on ihan liian vähän. Eihän naisella silloin ole mitään pehmeää luittensa ympärillä. Itselläni painoa suurinpiirtein tuon verran, ja se on sopusoinnussa pituuteeni, silti tuntuu,että jossain kohdissa voisi olla vähän enemmän pehmustetta. Mutta olo on mitä parhain,kun liiat kilot ei rasita liikkumista, ikäkin kun menee jo painolukeman yli. Ulkoisilta mitoiltani kävisin pikkutytöstä, mutta iän tuoma ryppylisä kertoo kyllä totuuden. Pääasia on, että on sinut itsensä kanssa.

      • onnensa löytänyt23

        Voi jessus sentään. Jostain kumman syystä eksyin tällaisellekkin pöhkölle sivulle eikä voi kun ihmetellä ihmisten tyhmyyttä ja tyhjyyttä. Epäilemättä nämä kirjoittelijat on korkeintaan jotain parikymppisiä, se selittänee sen ettei ole kypsyyttä vielä muuhun kun ulkonäön arvostamiseen parisuhteessa. Kyllä hyvä parisuhde ja rakkaus on jotain ihan muuta kun se miltä ulkoisesti näytät. Kyllä tekin tyhjäpäät sen vielä opitte kunhan vähän ikää ja elämänkokemusta karttuu niin huomaatte että ihmisessä on TODELLA jotain muutakin arvostettavaa kuin ulkonäkö ja mahdollinen laihuus tai läskit,mutta te ette ole vielä kehitysasteessanne yltäneet sinne saakka mutta ehkä tekin jonain päivänä vielä huomaatte..


      • sielu salamoi
        onnensa löytänyt23 kirjoitti:

        Voi jessus sentään. Jostain kumman syystä eksyin tällaisellekkin pöhkölle sivulle eikä voi kun ihmetellä ihmisten tyhmyyttä ja tyhjyyttä. Epäilemättä nämä kirjoittelijat on korkeintaan jotain parikymppisiä, se selittänee sen ettei ole kypsyyttä vielä muuhun kun ulkonäön arvostamiseen parisuhteessa. Kyllä hyvä parisuhde ja rakkaus on jotain ihan muuta kun se miltä ulkoisesti näytät. Kyllä tekin tyhjäpäät sen vielä opitte kunhan vähän ikää ja elämänkokemusta karttuu niin huomaatte että ihmisessä on TODELLA jotain muutakin arvostettavaa kuin ulkonäkö ja mahdollinen laihuus tai läskit,mutta te ette ole vielä kehitysasteessanne yltäneet sinne saakka mutta ehkä tekin jonain päivänä vielä huomaatte..

        ainoa järkevä tässä porukassa :) pelastit päivän kiitos


      • Kasva vielä
        onnensa löytänyt23 kirjoitti:

        Voi jessus sentään. Jostain kumman syystä eksyin tällaisellekkin pöhkölle sivulle eikä voi kun ihmetellä ihmisten tyhmyyttä ja tyhjyyttä. Epäilemättä nämä kirjoittelijat on korkeintaan jotain parikymppisiä, se selittänee sen ettei ole kypsyyttä vielä muuhun kun ulkonäön arvostamiseen parisuhteessa. Kyllä hyvä parisuhde ja rakkaus on jotain ihan muuta kun se miltä ulkoisesti näytät. Kyllä tekin tyhjäpäät sen vielä opitte kunhan vähän ikää ja elämänkokemusta karttuu niin huomaatte että ihmisessä on TODELLA jotain muutakin arvostettavaa kuin ulkonäkö ja mahdollinen laihuus tai läskit,mutta te ette ole vielä kehitysasteessanne yltäneet sinne saakka mutta ehkä tekin jonain päivänä vielä huomaatte..

        Jahas osu ja upos sinullekin !


    • Korvienväli....

      Heh, on se hyvä että aloittajan kaltaisilla on kädet.....saa omissa haaveissa ajatella 180 senttistä alle 50 kiloista naista..... Ei siinä mitään, kyllä käsipelikin kivaa on.. ;) Itse olen tosin ollut ja harrastanut petikivaa 50-130 kiloisten kanssa, eipä ole ollut ongelmaa... Olen sitä mieltä että näillä haaveilijoilla se ongelma onkin korvienvälissä.......

    • Provoo

      Provo!

      Vinkki: Kun tästä lähtien huomaate tällaisia provoja (selvästikin suoli24.n omia provoja) niin älkää kirjoiteltko siihen muuta kuin että "provo!" ja nimi alle, niin tämä ihmisten tyhmänä pitäminen loppuisi pikkuhiljaa! :-)

      • Ajankohtaista asiaa

        Kuinka niin provo? Moni on lukenut rivien välistä olematonta.


    • Normis

      Miksi tänne kommentoivat miehet sitten asuvat Suomessa jos normaali suomalainen nainen ei kelpaa? Muuttakaa muualle, kiitos :-)

    • vepa3

      Tuosta kuvasta tulee auzwich mieleen! Ei kiitos...

    • sivusta.

      Pedofiilinkin mielestä alle 50kg "naiset" on sopivan kokoisia.

    • Olet aloittaja HULLU

      HULLU !

    • luut1

      JO ON TYHMYYS HUIPUSSA,NÄITÄ LUKEE NUORETKIN USKOVAT NAINEN ON LUUKASA,alkavat käyttää kaikki ruoka laihdutukseen tähtäävää,sitten vanhemmat kuljettaa viimetipassa sairaalaan,vuosia korjataan elinistön toimintaa.Parempi pitää omana tietona luiden ihailun.

    • vihainen

      voi v**** kuka tän keskustelun on ees keksinu ei s******!!!!!!

      • Adult

        En vaan ymmärrä mitä iloa on 45 kiloisesta pikkunaisesta (thai)?
        Elämässä on muutakin kuin ulkonäkö ja seksi.
        Aikuista ihmistä ei tarvitse edes "palvella". Miten juttelet hänen kanssaan?
        Vaikka hän oppisi kielen, niin aika niukkaa se keskutelu on ja mongerrusta.
        Ja kaikki rahansa lähettää suvulleen kotimaahansa.
        Pinnallinen, itsekeskeinen ihminen ajattelee vain ulkokuorta.
        Elämä ei ole pelkkää saamista vaan myös antamista.
        Tavoittele, miesparka, omaa täydellisyyttäsi. Kun olet siinä onnistunut, ala
        etsiä itsellesi täydellistä naista.
        Mutta muista,että nainen on luotu myös synnyttämään ja siihen tarvitaan
        naisen hormooneja. Kukaan ei pysy tyttösenä ikuisesti.


    • Ihmettelen vaan

      Suomessa on aika paljon naisia, keiden pituus on yli 170 cm ja 50 kiloisena he olisivat anorektikkoja ja siten aika kamalan näköisiä.

      Jos nainen treenaa säännöllisesti, hänen painonsa voi vaa'an mukaan olla aika paljonkin, mutta kroppa on kaunis ja kiinteä.

      Mies sen sijaan voi läskimahoineen olla 30 kiloa ylipainoinen ja hän on omasta mielestään normaalipainoinen?

      Onko tämmöinen mies komea tai haluttava naisen näkokulmasta?
      Puhumattakaan siitä, että leikit makuuhuoneen puolella saattavat sujua tälläiseltä mieheltä aika kehnosti.

      Ja tälläisiä ylipainoisia miehiä on Suomessa aika paljon...

    • bon voyace

      Seksituristien harrastama lasten ja naisten hyväksikäyttö Thaimaassa on johtanut siellä aidsin nopeaan leviämiseen.

    • Pyydän anteeksi

      Nyt feministit loukkaantuneita !

    • annamunkaikkikestää

      Ai että tällanen provokatiivinen avaus :D

      No onhan meitä moneen junaan, tällaset jää laiturille.

    • hersy

      Se notta niin,että minen ala luurankojen kanssa seurusteleen,naisessa pitää hiukan olla mistä pitää,seksikäs on aina hiukan ylipainen,ei kuitenkaan liikaa

    • ryhis

      Ei saa pilkata Ronskilan Hilkkaa eikä "ryhävalaita"!

    • asdfxcvxdcv

      Sinä voit hankkia lasit jokka hoikistaa kaiken näkemäsi. Me muut haluamme katella normaalipainoisia ihmisiä.

    • haista

      Kuulostaa ihan siltä Koivuniemeltä, vai mikä se taannoin oli se uskonnollisen lahkon johtaja, joka vaati kaikkia laihduttamaan itsensä anorektisiksi.

    • väikki

      Olen hoikan ulkomuodon omaava, vaikka painan 86 kg ja olen 166 cm pitkä.
      Alimmillani (sairaana) olen painanut 34 kg, ja silloin olin todella kauheaa katseltavaa... Nyt olen tyytyväinen.

      • voikki

        Ei kelpaisi kumpikaan äärilaita. 50 hyvä. Ei silti, jokainen saa olla mistä tykkää eikä kaikista tarvitse tykätä.


    • komea mies

      Näin todella komean miehen ja painokin oli kohdillaan. Mies on 185 cm pitkä ja painaa 62 kiloa, on upea kroppa. Tuohon voisi jo rakastua.

    • Noh, nyt kun tämä on nostettu ihan etusivulle niin laitan tähän vaan muistutukseksi sen että misandria ei ole feminismiä...

    • Normaali

      Olen hyvä vartaloinen nainen 168 ja 70kg, kaikki sopusuunnassa jne....

      • Älä unta näe

        Niinhän sinä kuvittelet !


    • Keijukainen olen its

      Valahtanut vatsa. Glenin valtava vatsa on pilannut hänen elämänsä. Julia laihtui omin avuin lähes 90 kiloa, mutta jäljelle jäi paljon löysää ihoa. Brittiläinen dokumenttisarja.

      klo: 00.25 huomenna FOX kanavalla.

    • adfadfaf3423

      Totta, mutta riippuu pituudesta. Joku 160 nainen, 50kg-55 on ihan jees. 170cm vastaavasti 55kg-60kg. Sitä isommilla alkaa pylly hyllyy.

      Vastaavasti miehen paino abouttirallaa 70kg-75kg (180cm). Sitä painavemmalla 180 cm:llä alkaa maha pömpöttää (kehonrakentajat eriasia).

    • Totuus,satuttaa

      VALITETTAVASTI MUTTA TOTTA nykyään naiset ovat isoja, läskejä..
      kun katsoo heidän kenkiään olisko 40-44, valtava takapuoli ja karmea
      maha.

      • LAASTARIA AUTS...

        Tahdotko laastarin!!
        Tämän jälkeen voi keskustelun lopettaa!
        Lihavuuden yleisyys Suomessa


        Joka viides suomalainen aikuinen on lihava.

        Suomalaisten miesten paino on noussut 1970-luvulta ja naisten 1980-luvulta lähtien. Kehitys on kuitenkin hidastunut ja jopa tasaantunut viimeisen vuosikymmenen aikana. Tästä huolimatta ylipaino ja lihavuus ovat yleisiä Suomessa.

        Paino nousee yleensä iän myötä saavuttaen huippunsa eläkeikään mennessä. Pääkaupunkiseudulla asuvat ja eniten koulutetut ovat laihimpia.

        Yli puolet aikuisista on vähintään ylipainoisia (painoindeksi vähintään 25 kg/m2), ja joka viides voidaan luokitella lihavaksi (painoindeksi vähintään 30 kg/m2).
        ◦Työikäisten miesten keskimääräinen painoindeksi on 27,1 kg/m2.
        ◦Miehistä vähintään ylipainoisia on 66 % (painoindeksi 25–30 ja 30 ).
        ◦Miehistä lihavia on 20 % (painoindeksi 30 tai enemmän).
        ◦Työikäisten naisten keskimääräinen painoindeksi on 26,0 kg/m2.
        ◦Naisista vähintään ylipainoisia on 46 % (painoindeksi 25–30 ja 30 ).
        ◦Naisista lihavia on 19 % (painoindeksi 30 tai enemmän).

        Lähteet:
        FINRISKI 2012 -väestötutkimus
        Suomalaisten lihavuus ennen ja nyt. THL / Tutkimuksesta tiiviisti 4/2012.


      • Lihaa ja l**kiä on
        LAASTARIA AUTS... kirjoitti:

        Tahdotko laastarin!!
        Tämän jälkeen voi keskustelun lopettaa!
        Lihavuuden yleisyys Suomessa


        Joka viides suomalainen aikuinen on lihava.

        Suomalaisten miesten paino on noussut 1970-luvulta ja naisten 1980-luvulta lähtien. Kehitys on kuitenkin hidastunut ja jopa tasaantunut viimeisen vuosikymmenen aikana. Tästä huolimatta ylipaino ja lihavuus ovat yleisiä Suomessa.

        Paino nousee yleensä iän myötä saavuttaen huippunsa eläkeikään mennessä. Pääkaupunkiseudulla asuvat ja eniten koulutetut ovat laihimpia.

        Yli puolet aikuisista on vähintään ylipainoisia (painoindeksi vähintään 25 kg/m2), ja joka viides voidaan luokitella lihavaksi (painoindeksi vähintään 30 kg/m2).
        ◦Työikäisten miesten keskimääräinen painoindeksi on 27,1 kg/m2.
        ◦Miehistä vähintään ylipainoisia on 66 % (painoindeksi 25–30 ja 30 ).
        ◦Miehistä lihavia on 20 % (painoindeksi 30 tai enemmän).
        ◦Työikäisten naisten keskimääräinen painoindeksi on 26,0 kg/m2.
        ◦Naisista vähintään ylipainoisia on 46 % (painoindeksi 25–30 ja 30 ).
        ◦Naisista lihavia on 19 % (painoindeksi 30 tai enemmän).

        Lähteet:
        FINRISKI 2012 -väestötutkimus
        Suomalaisten lihavuus ennen ja nyt. THL / Tutkimuksesta tiiviisti 4/2012.

        Eli lyhyesti: puolet suomalaisista ovat ylipainoisia.

        En kyllä pitäisi miehiä välttämättä lihavina tai ylipainoisina, vaikka nuo indeksit ylittyisivät. Koskee erityisesti monia voimalajien urheilijoita ja kehonrakentajia.
        Naisilla harvemmin "ylipaino" on urheilun syytä.

        Paino ei yksin ratkaise terveyttä. Liikuntaa pitää harrastaa reilusti ja syödä monipuolisesti. Erityisesti kestävyysliikunta on tehokkainta hoikkana pysymiseksi.


    • Sirot naiset ihania

      Riippuu tietenkin naisen pituudesta myös tuo sopiva paino. Oma vaimoni on 160cm pitkä ja paino n. 49kg, ikää vaimolla on nyt 28 vuotta, yhden lapsen synnyttänyt. Todella sopivat mitat nuo ovat minusta nyt. Silloin kun vaimo oli nuorempi oli paino 47kg esim. 22-vuotiaana.

      Pienikokoisilla naisilla esim. n. 19-20 v. iässä eräs raja on 100lb eli paunaa eli 45,4kg, USA:laisissa mittayksiköissä pienikokoisten eräs raja on juuri 100lb eli kiloissa 45,4kg, mutta siis vain n. 18-19 v. ja 160cm tai alle nuorissa naisissa. Siis se 100 paunaa on sattumalta tasaluku näissä, UK / USA mittayksiköissä.

    • Kuuba naiset

      Paskapuhetta, naisellinen nainen, isot pakarat kunnon daisarit, saavat käyrän nousemaan. Nainen eí ole luuviulu jossa luut törröttäää hyi saatana..yök

    • Short but fat

      Hih, onpa hauska provo. Jotkut jopa ottavat tuon kirjoitelman ihan tosissaan :-)

      Jos mies odottaa naiseltaan täydellistä vartaloa, pätee varmaan sama toisinpäin eli miehen tulee olla ryhdikäs, lihaksekas ja ilman sitä iki-ihanaa kaljamahaa.

    • Kuva valehtelee

      Miksi kuvassa on joku anorektinen keskitysleiripotilas? Miten se liittyy alle 50 kiloiseen naiseen? Alle 50kg on täysin sopiva paino naiselle, KUNHAN pituus ei ole yli 160cm.

      • Possun laittama

        Koska ylläpidossa on vain laiskoja läskejä suojatyöläisiä.


      • olisko..

        Varmaan ylläpidossa joku kateellinen läski.


      • Vain kuva provo

        Samaa olen ihmetellyt. Ja muutenkin näissä keskusteluissa monien mielestä hoikka on aina anorektikko, mikä on aivan väärää tietoa.


    • Oksettavat läskit

      Lihavat ovat ällöttäviä. Heillä on myös itsekeskinen, laiska ja narsistinen luonne. Tärkeintä on mättää kaikkea hyvää omaan suuhunsa, muista välittämättä. Sitten ollaan vaan rumia, sairaita ja haisevia.

      • Ahhahhaaah!

        Veikö sulta joskus vahvemmat aina karkkipussin ja isäs nauroi asialle? Sille vaikuttas tekstisi katkera sävy. ;)


    • anamia

      Kiva, että olisin kelvannut sinulle, kun olin anoreksiani takia sairaalahoidossa.
      Olen 175cm ja painoin parhaimmillani 47kg, enkä jaksanut edes kävellä. Tervehtymisen jälkeen palasin taas urheilijaksi, paino noin 60kg ja rasvaprosentti 17. Onneksi on aviomies, joka tykkää, vaikken muille kelpaiskaan.

      • Huolet pois

        Ei huolta, noilla mitoilla riittää ihailijoita. Vähän liikkuu vapaana.


    • maija53

      "makutuomari" kato peiliin mitä näet????

    • BosOm

      Taidat olla piilohomo, kun tykkäät miehekkään rasvattomasta kropasta naisella.Tai sitten sinulla on joku perversio kehittymättömiin teinityttöihin(olet pervo) tai sinulla on itsellä jotain nupillisia ongelmia, kun et pysty harrastamaan aikuisia naisia vaan haluat naisesi näyttävän keskenkasvuiselta. Voi olla että sinulla on myös olematon itsetunto, kun haluat näyttää naisen vieressä isolta.

      Terveellä naisella kuuluu olla- hiukan- rasvaa. Lantion alueella oleva rasva on merkki terveydestä. Myöskin tissit ovat rasvaa. Monella anorektiseksi laihtuneella on nahkaiset pannulaput. Tai sitten heille ei ole kehittynyt tissejä ollenkaan. Heillä ei ole monesti kuukautisia, kun hormonitoiminta on sekaisin. 50 kiloinen nainen on normaalilla naisten keskipituudella alipainoinen, eli melko outo naisihanne eli kuulut siihen ns. marginaaliseen luokkaan, joka tykkää kun nainen ei syö. Olet markkinakoneiston aivopesemä kumitissifani, koska monesti rasvattomilla naisilla ei ole tissejä ilman silikonia > sick.Lyhyempänä versiona naisesta 50 voi olla ihan normaalipaino naiselle. Monesti fitnessakoillakaan ei ole tissejä, sillä heillä on niin alhainen rasvaprosentti > jos haluaa tissit > kumitissiostoksille vaan. Terveellistä moinen bulkki vuorotellen näännyttämisen kanssa tuskin varsinkaan naiselle on lisäksikään. Nykyajan narsistinen kehonmuokkauskulttuuri äärimmäisyyksiin vietynä on merkki ihmisistä, joiden elämänarvot ovat oman navan keskelle jämähtäneet. Ja merkki vauraasta valtiosta, jossa eletään yltäkylläisyydessä. Ei entisaikaan mokomat oman navan ympärillä pyörivät itsekeskeiset kumitissit olisi olleet suuressa arvossa.

      Tykkäät myös terävistä pistävistä luista kun harrastat seksiä. Omasta mielestäni naisella surkastuneet lihakset ja alhainen paino ovat aika turn off.

    • martsageri

      No voi ny terve! Tikut pätkitään mennen tullen . LIhasta olla pitää ! Ruipelot on karseeta katteltaava oli sitte nainen taikka mies! Saa olla toki hoikka mutaa LIHAKSIKAS hoikka!

    • huvittavaa

      Olen 173 cm ja painan 56 kg. Nykyiselläni olen liian laiha ja jos painaisin alle 50 kg tarvitsisin varmaankin sairaalahoitoa.

    • Sinä olet tietysti tällaisten naisten mieleen, eli miehinen mies, pituutta 180cm ja painoa korkeintaan 70kg.

    • JULLI JULLILA

      MIKSI SUOMI 24 LINKITTÄÄ ETUSIVULLE TÄLLAISTA TEKSTIÄ? MISSÄ VASTUU? TODELLA AJATTELEMATONTA. MITEN LUULETTE MONEN ANOREKTIKON TAI SYÖMISHÄIRIÖSTÄ TOIPUVAN REAGOIVAN TÄLLAISEEN TEKSTIIN. PAHIMMASSA TAPAUKSESSA JOHTAA KAMMOTTAVIIN SEURAUKSIIN.

    • Naismalli

      Naismallin ihanne pituus on 174-176 cm ja paino 54-60 kg ja noillakin spekseillä ovat melkoisia luurankoja.

    • martsa2

      Annas kun arvaan...Olet itse sellanen helvatun kukkakeppi "äijä" :D jolla vois vaikka pestä lattiaa :D. Sähän litistyt ite vissiin yli 50 kg naisen alla kun ei ole kun tikut jotka sua kannattelee...uuuuuhhh :D

    • Siro olla pitää

      Olisit maininnut myös pituuden. Täällä ei näköjään läskit hujopit ymmärrä mitä tarkoitat.

    • Ja vielä kerran prov

      PROVOPROVOPROVOPROVO

    • provokatiivinen

      Juu, selvä provo ja varmaan vielä kakkosnelosen aloittamakin...

    • tuomaroitava

      Vau, tän täytyy olla paras trolli pitkään aikaan. Tai jos ei ole trolli, niin en voi ottaa kantaa koska makuasia on no, makuasia.

    • monen miehen suusta

      näinpä hienosti ei se ole se paino vaan mittasuhteet ja aina pitää olla jotain ylimäärästä josta mies voi pitää kiinni. lihakset ja luut kuitenkin painaa enemmän kun läski. Ja itse olen 176cm ja painoa on 65kg rasvaa ei kuitenkaan löydä muualta kuin rinnoista ja perseestä. Kehoanalyysi voittaa vaa'an.

    • SITÄ SAA MITÄ TILAA

      Olen pitkä kaunis pitkähiuksinen nainen. Muotoja on oikeissa kohdin. Miehiä riittäis kun meren mutaa, miksiköhän kelpaan vaikka on läskiäkin pyllyssä?? :)
      Sitä vaan ihmettelen kun suurin osa suomalaisista miehistä on helvetin rumia. Lihaksettomia, luuviuluja. Rillipäitä. Karvanaamoja ja kaljuja???? YÖK YÖK ja oikeesti YÖK! En haluis nuorta miestä. Mut kai se on näillä markkinoilla Pakko. Että, miksiköhän ... teillä suomi miehillä on oikeus viellä arvostella meitä naisia. Ja onko se oikeesti ihme että meidän maan naiset pärjää paremmin ilman teitä. Ja silloin teidän täytyy kyökkihirmu hakea sieltä missä naiset on köyhiä ? JA ALA ARVOISESSA ASEMASSA. Minä en ainakaan alistu siivoamaan peräkammarin poikien jätöksiä ja kuuntele vielä tollasta vittuilua kaupan päälle.

      • monen miehen suusta

        SITÄ SAA MITÄ TILAA - veit sanat suustani :D


    • Maanantaiaamulle ei ylläpidolta lähteny nyt tämän kummempaa provoa? Ymmärrän kyllä :D

    • Yhä 51 kg

      Anorektikko on kauneuden mittapuu.
      Siihen on pyrittävä.
      Nälkämailla se on ollut helppoa, on varmaan vieläkin, eräissä maissa.

      Hyvinvaltio-Suomessa naiset ovat niin ahneita.

      • Äly hoi

        Kateellisille läskiperseämmille ei varmaan ole tullut edes pieneen mieleenkään, että aloittaja saattaisi tarkoittaa esim. 155-160cm jolloin 50 kiloa on täysin normaali paino? Ketju on täynnä läskiperseiden kateellista vinkumista anoreksiasta, vaikka tässä nyt ei varmasti olla mitään anorektisiä oksettavia luuviuluja ihailemassa.


      • Älä märise!
        Äly hoi kirjoitti:

        Kateellisille läskiperseämmille ei varmaan ole tullut edes pieneen mieleenkään, että aloittaja saattaisi tarkoittaa esim. 155-160cm jolloin 50 kiloa on täysin normaali paino? Ketju on täynnä läskiperseiden kateellista vinkumista anoreksiasta, vaikka tässä nyt ei varmasti olla mitään anorektisiä oksettavia luuviuluja ihailemassa.

        Ja vielä kovempaa vinkuu arotuulen nusasema vinkuheinä. :D


    • Nainen 172cm/54kg

      Mielestäni miehen pitää olla yli 185 cm pitkä, eikä rasvaa saa olla myöskään ollenkaan ja sixpäkki pitää näkyä kunnolla. Muukin koko ratkaisee.

    • hyh hysairasta jo

      hyi helvetti......

    • Ylintuomari

      Päässä tyhjää jos sitäkään? Toivottavasti olet vielä terveen kirjoissa? Jos elämässä toisten painoindeksi on tärkein, niin hohhoijaa...siinä vaiheessa kun oma terveys menee, tai menee osittain, niin ehkäpä ne ongelmat muuttavat muotoaan? Mitä väliä sillä on kuka on minkäkin painoinen, sehän on ruumiinrakenteesta kiinni mikä paino sopii kenellekin ja on hyvä. Jos et tykkää, ei sinun tarvitsekaan. Jokainen kantakoon kilonsa kuten haluaa. Käännä pää pois niin ei ahdista. Tuskin edes huomaisin kadulla noin yksinkertaista miestä kuin sinä olet.

    • Hermanni 1250

      Minulla on sellaiset silmät jotka näkevät sekä hoikissa että tanakoissa naisissa kauniita. Jokin muu kuin paino ratkaisee.

    • provosoiva kuva ...

      Tyttöystäväni on 165/50 , lihaksia löytyy ..sekä selluliittia jos puristan hänen reisiä , tosin tätä ei ääneen saa ilmottaa tai hän raapi mut sekunnis vereslihalle :---p

      • pieni on kaunista

        No eeihän nämä kateelliset läskiperseämmät sitä tajua...


    • ???

      kuka edes vaivautuu vastaamaan tälläiseen..??!!??

    • GamerGirl91

      Se onkin aloittajatrollin mielipide. Ei onneksi minun mieheni mielipide. :D

    • Sihteeri

      Olen 50-vuotias nainen. Mittasuhteeni ovat 170 cm/59 kg. Painoindeksini on 20,8.
      Eli mielestäni itselläni ei ole yhtään ylipainoa. Siis naiselliset kurvit ovat siellä missä pitääkin olla. Kun aloin odottaa esikoistani niin painoin silloin 52 kg ja luuni näkyivät aika pahasti ihon läpi. N. neljän vuoden kuluttua kun aloin odottaa toista lastani painoin 56 kg. Olen siis todella tyytyväinen huomioiden painoni tänään, koska painan alle 60 kg.

      • Hyvät naurut

        Sulla nyt ei kurvia ole kun korvienvälissä tuolla painolla. xD


    • 17+5

      Thaimaasta niitä saa alle 50kg ja alle 150cm nam nam

    • meit on..

      Naisena seurailen toisia naisia juuri tämän läskisyyden takia.Mikä saa naisen syömään itsensä suoraansanoen sian näköiseksi?
      Ei mahduta bussien ovista sisään,eikä penkille mahdu läskin viereen muita.Kaulakin on hävinnyt jonnekkin,pelkkää suoraa,hyllyvää pötköä pursuileviin rintoihin saakka,vielä joku tiukka pusero joka tuo läskit pahemmin esiin.
      Ja sitten sanotaan että se on sairaus eikä liika syöminen,se on vale.Se on just tasan tarkkaan niin että mitä siitä aukosta työnnät sisään mikä on nenän alla.

      Ja sitten valitetaan polvivammoista ja kipeistä lonkista,lääkäreitten pitäis ottaa kantaa ja sanoa suoraan ko.ihmisille,mistä viat johtuu.

      Ja ei liikuta kävellen,yksi kerros mennään hissillä,eilen todistettiin Tallinnan hotellin hississä yksikin tällainen tapaus.Nainen tunki hissiin vaikkei ois mahtunut enää,meni kerroksen välin ja kehtas keljuilla meille muille kun oltiin tien tukkona.
      Huh huh!

    • get a life

      Miehellä on oltava jäätävän kokoiset lihakset ja rasvaprosentti >10, muuten en koskis pitkällä tikullakaan. Niin ja haarovälissä pitää olla vähintään 25 cm, jos nämä eivät täyty, on mies totaalinen turn off.

    • siunausta sinullekki
      • Linkkisi on oikein hyvä, "siunauksellinenkin"! Minusta sitä kuitenkin kannattaisi jakaa nimimerkin "Makutuomari" takana luuraavan henkilön (todennäköisesti miehen) uhreille eli naisystäville, jotta nämä pääsisivät "Makutuomarin" levittämistä sairaista paino-opeista eroon. ("Makutuomari" kärsiköön omista sairaista, YLEISESTI HYVÄKSYMÄTTÖMISTÄ opeistaan ylhäisessä yksinäisyydessään.)


    • irkkuli1

      Provo mikä provo. Taitaa herralla itsellään roikkua vatsa housunkauluksen ulkopuolella,kuten suurimmalla osalla suomalaismiehistä,jotka VAIN haaveilevat hoikista naisista.

    • Tämän kommentin täytyy olla niitä surullisen kuuluisia trolleja.
      Se on
      a) kirjoitettu rekisteröitymättömällä nimimerkillä.
      b) siinä EI OLE järjenhiventä takana.

      Jopa missi - ja mallimarkkinoilla, joilla tunnetusti liikkuu hyvin hoikkaa porukkaa, noudatetaan useimmiten sääntöä: Naismissin/-mallin IHANNEPAINO on "PITUUS - 120". Tällöin 175 cm pitkän naismissin/mallin ihannepaino on 55 kg, ja vastaavasti 180 cm pitkän naismissin/mallin ihannepaino on 60 kg. (Miesmallien ihannepainona on puolestaan VANHASTAAN pidetty lukemaa, joka toteuttaa säännön "PITUUS - 110".)

      On todella hölmöä määrittää KAIKKIEN NAISTEN IHANNEPAINOKSI alle 50 kg, heidän ERILAISIA PITUUKSIAAN HUOMIOONOTTAMATTA.

      Oma mielipiteeni on, että IHMINEN, mies tai nainen, ei ole ylipainoinen AINAKAAN silloin, kun hänen BMI:nsä sijoittu alueelle 19 - 24 (vanhempi 20 - 25). Kehon koostumuksesta, eli rasva-, lihas- ja vesimassan osuudesta ruumiissa BMI ei toki kerro juuri mitään. Tosin on itsestään selvää, ettei VIRALLISESTI NORMAALIPAINOINEN henkilö, jonka BMI asettuu alueelle 19 - 24, voi silmämääräisestikään nähtynä kantaa "VALTAVIA LÄSKIVUORIA" ympärillään. Tämän voi jokainen todeta, tarkastelemalla vaikka 5 normaalipainoista henkilöä, joiden BMI sijoittuu edellä mainitulle alueelle.

      On toki olemassa erittäin lihaksikkaita henkilöitä, varsinkin miehiä (esim. kehonrakentajat), joiden BMI ylittää kirkkaasti 24, mutta joita sittenkään ei voida kutsua ylipainoisiksi. Tavallista ahaisemman kehon rasva - % omaavaa, normaalia lihaksikkaampaa henkilöä, ei kukaan järjissään oleva henkilö kehotakkaan laihduttamaan - TERVEYDELLISISTÄ SYISTÄ.
      Usein kuitenkin kuulee, että aivan tavalliset henkilöt, JOILLA EI OLE NORMAALIA ALHAISEMPAA RASVA - % :a, puolustelevat ylipainoaan muka suurella lihasmassalla, vaikkei sitä todellisuudessa olekaan - muualla kuin henkilön omissa puheissa.

      Omaa yli- tai alipainoaan tarkkaillessaan kannattaa ensin selvittää, helposti laskettava BMI:nsä. Jos saatu luku ei asetu normivälille 19 - 24 (vanhastaan 20 - 25), mutta tuntee itsensä silti normaalikokoiseksi, kannattaa selvittää tarkempi kehon koostumus eli kehon vesi-, lihas- ja rasvapitoisuudet.

      • Pilipalipoppaa

        Montas litraa sulla sitä vettä on päässä?


    • Svinne

      Itse en niinkään katso ulkokuorta. Naisen kauneus on makuasia ja niinkuin ruotsalaiset sen sanovat: Smaken är som baken; delat!
      Itselleni on tärkeämpä se, että nainen on sisäisesti kaunis. Ulkoinen kauneus häviää ajan myötä, mutta sisäinen kauneus vaan lisääntyy.

      Näitä oman egonsa ympärillä pyörivä, loppumattoman huomionkipeitä naisia en ole koskaan edes harkinnut. Elämä on muutakin kuin jatkuvaa kiukuttelua siitä, ettei saa tarpeeksi huomiota.

    • Omat asiat ok

      Hah hah hah, oli tosi hyvä kirjoitus. Olen kuitenkin sitä mieltä, että parempi muutama ylikilo kuin tyhjä pää, niinkuin kirjoittajalla. Teksti oli juuri sellainen kuin tyhjaän pään ja ruman naaman omaava kirjoittaa. Ei taida olla omat asiat kunnossa. Todellakaan.
      Ai, että naurattaa vieläkin. Päivän paras tähän mennessä ! Lisää näitä typeryyksiä!

    • spurdosprädää

      ebin rölli make :-DD

      päästii etusivulle ei juma meist tulee julkkiksii

    • No tottahan

      Toki ja kaikki naiset PoRVoossa on tietty 195 senttisiä 35 kiloisia kaunottaria. Ziisus sentään, kuka näitä räpellyksiä tänne aina jaksaa väkertää ?

    • Maisa12345678901234

      Haluan rasva- ja sokeriveron. Suklaapatukka saisi maksaa 10eur ja suklaalevy voisi maksaa 20eur. Sipsipussi 20eur, veroa valtiolle 15eur eli se lisäys, mikä tulisi nykyhintaan plussaa.
      Kaupassa käyminen on yhtä helvettiä, kun on heikko houkutuksille, kuten minä ja tuhannet muut.

      Makeisyritykset ovat lobanneet asian loistavasti!

      Haluan yli 500kcal:n tuotteille 1.000% verkonkorotuksen ja näin ylipainoiset saadaan maksamaan oma sairaanhoito!!!

      • Hyvä rekisteröitymätön nimimerkki "Maisa12345678901234" / KIUSANTEKIJÄ,

        mielestäni holhoamista parempi on oman ITSEKURIN KASVATUS. Tiedän kyllä heikkoudentunteesi.

        Terveisin,
        Itse viimeksi 2002 nimimerkkiä "Maisa" käyttänyt


    • Tämän kommentin täytyy olla niitä surullisen kuuluisia trolleja.
      Se on
      a) kirjoitettu rekisteröitymättömällä nimimerkillä.
      b) siinä EI OLE järjenhiventä takana.

      Jopa missi - ja mallimarkkinoilla, joilla tunnetusti liikkuu hyvin hoikkaa porukkaa, noudatetaan useimmiten sääntöä: Naismissin/-mallin IHANNEPAINO on "PITUUS - 120". Tällöin 175 cm pitkän naismissin/mallin ihannepaino on 55 kg, ja vastaavasti 180 cm pitkän naismissin/mallin ihannepaino on 60 kg. (Miesmallien ihannepainona on puolestaan VANHASTAAN pidetty lukemaa, joka toteuttaa säännön "PITUUS - 110".)

      On todella hölmöä määrittää KAIKKIEN NAISTEN IHANNEPAINOKSI alle 50 kg, heidän ERILAISIA PITUUKSIAAN HUOMIOONOTTAMATTA.

      Oma mielipiteeni on, että IHMINEN, mies tai nainen, ei ole ylipainoinen AINAKAAN silloin, kun hänen BMI:nsä sijoittu alueelle 19 - 24 (vanhempi 20 - 25). Kehon koostumuksesta, eli rasva-, lihas- ja vesimassan osuudesta ruumiissa BMI ei toki kerro juuri mitään. Tosin on itsestään selvää, ettei VIRALLISESTI NORMAALIPAINOINEN henkilö, jonka BMI asettuu alueelle 19 - 24, voi silmämääräisestikään nähtynä kantaa "VALTAVIA LÄSKIVUORIA" ympärillään. Tämän voi jokainen todeta, tarkastelemalla vaikka 5 normaalipainoista henkilöä, joiden BMI sijoittuu edellä mainitulle alueelle.

      On toki olemassa erittäin lihaksikkaita henkilöitä, varsinkin miehiä (esim. kehonrakentajat), joiden BMI ylittää kirkkaasti 24, mutta joita sittenkään ei voida kutsua ylipainoisiksi. Tavallista ahaisemman kehon rasva - % omaavaa, normaalia lihaksikkaampaa henkilöä, ei kukaan järjissään oleva henkilö kehotakkaan laihduttamaan - TERVEYDELLISISTÄ SYISTÄ.
      Usein kuitenkin kuulee, että aivan tavalliset henkilöt, JOILLA EI OLE NORMAALIA ALHAISEMPAA RASVA - % :a, puolustelevat ylipainoaan muka suurella lihasmassalla, vaikkei sitä todellisuudessa olekaan - muualla kuin henkilön omissa puheissa.

      Omaa yli- tai alipainoaan tarkkaillessaan kannattaa ensin selvittää, helposti laskettava BMI:nsä. Jos saatu luku ei asetu normivälille 19 - 24 (vanhastaan 20 - 25), mutta tuntee itsensä silti normaalikokoiseksi, kannattaa selvittää tarkempi kehon koostumus eli kehon vesi-, lihas- ja rasvapitoisuudet.

    • sairas maailma

      Voi kauhea. Tähän on sit menty. Sairas ulkonäkö ennen terveyttä. Oon itse jo 37 ja huomaan tän saman ilmiön ikäisissäni. Että voikin vanhentaa ihmistä kun rasvaprosentti on alle 5. Meil on yksi naapuri joka on alkanut jopa polttamaan pitääkseen itsensä sairaan näköisenä. Todella kurjaa, kun jotku tuhoaa itseään jo niin nuorena.

      Alkaa tuntua että henkisesti epävakaita, sairaita ihmisiä on aina vaan enemmän. Arvot hukassa painetaan meneen, miettimättä yhtään mitä jätetään jälkeen tuleville polville. Mitä esimerkkiä näytetään noille pienille tytön ja pojan aluille..

      Niin, ehkä nuo sairaalloiset laihduttajat on juuri niitä onnettomia lapsia, jotka sai vaikutteet vääräistä paikoista. Muistan että tuo laihuuden ihannointi alkoi joskus 2000-luvun alussa. Että onko nää tän hetken 2-kymppiset nyt niitä mainoksilla koulutettuja kuoria, jotka ei enää kykene ajattelemaan itse kun ovat telkan ääressä aivopesty.

      Tv-sukupolven kasvattamat. Ne on siinä.

      • "Muistan että tuo laihuuden ihannointi alkoi joskus 2000-luvun alussa."

        Olet valitettavasti väärässä.

        Jo 1960- luvulla ihannoitiin YLEISESTI englantilaista huippumallia Lesley Lawsonia, joka tikkulaihan olemuksensa vuoksi sai lempinimen "Twiggy". Ja esimerkiksi Yhdysvaltain presidentin J. F. Kenedyn puolison Jackien laihuutta ihailtiin yleisesti 1960- luvun alussa. Vuoden 1965 Miss Suomi on kertonut kirjassaan "Satakielet pähkinäpuussa", kuinka käytti huippumalliaikoinaan amfetamiinia sisältävää laihdutuslääkettä, pysyäkseen laihana.

        Itse asiassa vuonna 1883 syntyneen, 1940-luvulla huipulla olleen Coco Chanelin kerrotaan sanoneen, ETTEI NAINEN VOI KOSKAAN OLLA LIIAN RIKAS TAI LIIAN LAIHA.

        Oikeassa olet siinä, että hoikkuuden, jopa suoranaisen laihuuden ihannointi TUNTUU KOKO AJAN KASVANEEN, vaikka terveempääkin suuntausta on nyt nähtävissä.
        (Tiedän tämän vaikka synnyin vasta 70-luvulla.)


      • thumbs up
        maruna_alkuperainen kirjoitti:

        "Muistan että tuo laihuuden ihannointi alkoi joskus 2000-luvun alussa."

        Olet valitettavasti väärässä.

        Jo 1960- luvulla ihannoitiin YLEISESTI englantilaista huippumallia Lesley Lawsonia, joka tikkulaihan olemuksensa vuoksi sai lempinimen "Twiggy". Ja esimerkiksi Yhdysvaltain presidentin J. F. Kenedyn puolison Jackien laihuutta ihailtiin yleisesti 1960- luvun alussa. Vuoden 1965 Miss Suomi on kertonut kirjassaan "Satakielet pähkinäpuussa", kuinka käytti huippumalliaikoinaan amfetamiinia sisältävää laihdutuslääkettä, pysyäkseen laihana.

        Itse asiassa vuonna 1883 syntyneen, 1940-luvulla huipulla olleen Coco Chanelin kerrotaan sanoneen, ETTEI NAINEN VOI KOSKAAN OLLA LIIAN RIKAS TAI LIIAN LAIHA.

        Oikeassa olet siinä, että hoikkuuden, jopa suoranaisen laihuuden ihannointi TUNTUU KOKO AJAN KASVANEEN, vaikka terveempääkin suuntausta on nyt nähtävissä.
        (Tiedän tämän vaikka synnyin vasta 70-luvulla.)

        Viittasin tällä siis hengissä oleviin sukupolviin ja siihen kokemukseen laihuuden ihannoinnista. Mutta kiitos historia-luennosta. Luulen että moni näistä 2-kymppisistä ei välttämättä tiedä Twiggyä. mutta kiva kun lisäsit heille ihanteita :)


      • Taju mennyttä

        "Mitä esimerkkiä näytetään noille pienille tytön ja pojan aluille.."

        Sitä, että yli puolet suomalaisista ovat ylipainoisia. Ylipainoisten painostuksesta terveesti eläviä hoikkia taas pidetään epänormaalina ja ei-toivottuna.


    • Hoikat naiset NRO 1

      Naisia on nähty ja koettu tähän ikään (50v) paljon Minnaa ja Jaanaa ynnämuuta Nannaa...olen tullut siihen lopputulokseen että seksi on parasta noin 50kiloisen naisen kanssa pituudeltaan 165-170...siinä ei tarvi etsiä sitä tavaraa poimujen välistä vaan se on hyvin esillä ja nautittavissa kaikin puolin ja asentoja voi vaihdella minkälaisiin vain mielikuvitus riittää,,,tällaisia naisia kun pystyy jopa kannattelemaan seksin aikana toisin kuin ryhävalaita velttoperseitä! Näin on marjat ,läskit naiset ovat vain kateellisia hyväperseisille tiukkakroppaisille mimmeille joilta saa parhaat kyydit! :) Ja sen näkee tänkin palstan naiskirjoittelijoista joilla niitä läskejä riittää,hyi helvata.. olen itse mies 178cm ja 75kg (joka taas on miehelle sopiva paino/pituus,niin ei ole kaljamahaa eikä muutenkaan läskiä!)

      • Irma-Kaija-Leena

        Pienenä muistutuksena:

        Suomessa, eivätkä missään muissakaa kehittyneissä länsimaissa naiset elä alikehittyneessä banaanivaltiossa, jossa naisen ainoa tehtävä on toimia miehen seksiobjektina.

        Ymmärrettävää, että vedät naisen muka "ihannepituudeksi" 175 cm, koska ilmoitat omaksi pituudeksesi "vain " 178 cm, joka käsittääkseni on nykyisin alle miesten keskipituuden. :)

        Olet siis suhteellisen lyhyt pikku-Nappe, jolla on vain "panemiset", ja rivoudet mielessä!

        P.S. Nainen ei ole eloton esine, vaikka yksinkertaisen, ja sosiaalisesti rajoittuneen miehen voi olla vaikea sitä ymmärtää!


      • Olli_Pekka-Kristian
        Irma-Kaija-Leena kirjoitti:

        Pienenä muistutuksena:

        Suomessa, eivätkä missään muissakaa kehittyneissä länsimaissa naiset elä alikehittyneessä banaanivaltiossa, jossa naisen ainoa tehtävä on toimia miehen seksiobjektina.

        Ymmärrettävää, että vedät naisen muka "ihannepituudeksi" 175 cm, koska ilmoitat omaksi pituudeksesi "vain " 178 cm, joka käsittääkseni on nykyisin alle miesten keskipituuden. :)

        Olet siis suhteellisen lyhyt pikku-Nappe, jolla on vain "panemiset", ja rivoudet mielessä!

        P.S. Nainen ei ole eloton esine, vaikka yksinkertaisen, ja sosiaalisesti rajoittuneen miehen voi olla vaikea sitä ymmärtää!

        Kuulehan irma-Kaija-Leena, ole seksikäs miesmalli !


      • herkkullinen

        hyi hyi mieheksi olet kyllä liian laiha, ei taida ainaakaan lihaksia olla, yäk luukasa miäs on kamala


    • k9k2lklsk4

      Liian alhainen rasvaprosentti aiheuttaa kuukautishäiriöitä eli raskaaksi tulo ei onnistu, jos on liian laiha. Telinevoimistelijoilla, valokuvamalleilla ja balettitanssijoilla on hyvin tavallista, että kuukautiset ovat poissa jopa vuosia. Anoreksiaa sairastaneista esim. entinen kansanedustaja Satu Taiveaho on sellainen, jolle anoreksia aiheutti pysyvän lapsettomuuden.

      Jos joku tykkää anorektikoista, niin eihän se minulta ole pois. Lähinnä kauhistuttaa, että naisessa ihaillaan vain painoa.

      • Näin asiat toki ovat:

        1) Hyvin alhainen kehon rasva- % aiheuttaa naisella, ainakin tilapäistä hedelmättömyyttä. Eikä näin ollen ole siis millään lailla "terve" ilmiö.

        2) Nainen on elävä, tunteva ja ns. korkeampaan ajatteluun kykenevä olento, jonka elämän ainoa tehtävä ei ole toimia jonkun miehen/joidenkin miesten pumpattavana Barbarana ja riettaiden fantasioiden kohteena. (Älykkäät miehet tämän ymmärtävätkin.)


    • itsetunto ratkaisee

      Kun olin itse 176/ 70

      niin kaverit ja sukulaiset piti mua vakavasti anorektikkona. Että eipä nyt taas tuijoteta vaan pituutta ja painoa -ne ei vielä kerro totuutta.

      Kun ikatson tuon aikaisia kuvia nyt reilu 3-kymppisenä 15 kiloa pehmeämpänä, niin kyllä vaan näyttää pahalta. Nyt olen tyytyväinen ulkonäkööni, silloin 2-kymppisenä en koskaan. Itsetunto-kysymyksiä siis.

      • "176/ 70"

        Oletettavasti olet mies(?) Jos ajatellaan, että hoikkana mallipoikana ihannepainonasi olisi pidetty noin 66kg (pituus -110), olet 70 kiloisenakin ollut varsin sutjakka nuori mies!


    • pitkä huiskee

      Ja miehelle 100. Mies ei ole mikään mies jos ei ole iso ja lihaksikas viikinki. Muita en edes katso kadulla. Sinttejä sanon ma!

      • Kullekin omansa

        Niinpä. Liikunnanan takia vähän alle 60 kiloisena miehenä ei yli 50 kiloinen nainen (165 cm) herätä juuri mitään henkilökohtaista kiinnostusta. Eli naisen on oltava miestä selvästi sirompi. Isommat naiset ovat isommille miehille.


    • Riippuu ihmisestä

      Siis pituus-paino suhteen mukaan ,että miltä näyttää. Ei saisi olla laiha. Ihannepainoisena on parempi kuin laihana. Olin nuori pitkään 55kg ja pituus 166cm vaikka en näyttänyt laihalta kuin hoikka. Tietysti osalla ei saa millään lihottaa kuin pysyy hoikkana periytymisen takia tai muusta syystä. Jos aika laihaa niin ei se mikään ole terveelliseltä. Jos 185cm ja 50kg aika älyttömältä ,mutta pitäisi olla 70-90kg välillä vaikka onko hän lihaksia tai ei. Veljeni on 185cm ja painaa 90kg. Toinen siskon aviomiehellä on 188cm ja painaa 90kg vaikka näyttää aika vähän hoikka koska lihasmassa vaikuttaa. Hoikka saa olla mutta ei laihaa.
      Ota selvä googlettamalla mikä sinun kuuluisi olla painoisena että pituuden mukaan .
      Esimerkiksi olen aikuisikään asti aina hoikkana vaikka söin miten paljon roskaruokaa ,että ei lihottanut. Nyt sen jälkeen kiertynyt kilot päälle ja laihdutin taas 14kg nyt pois koska en halua palata edes lievä ylipainoiseen. Vähän hoikka on minulle ok. En itse enää nyt usko ,että saisin 55kg taas mutta silti ihannepaino pitää olla.

      • Älä stressaa liikaa, kun et selvästikään ole vakavasti ylipainoinen - tai ylipainoinen lainkaan. Vaikka minäkin täällä ihannepainoista kirjoittelen, en silti pidä kehon painoa, tai edes koostumusta, maailman tärkeimpänä asiana! (Jokainen olkoon sellainen kuin haluaa, kunhan kenenkään ei tarvitse olla huolissaan HENGENVAARALLISEN YLIPAINOISEN läheisenä terveydestä. Sitä minä hehk.koht. toivon.)


      • riippuu ihmisestä
        maruna_alkuperainen kirjoitti:

        Älä stressaa liikaa, kun et selvästikään ole vakavasti ylipainoinen - tai ylipainoinen lainkaan. Vaikka minäkin täällä ihannepainoista kirjoittelen, en silti pidä kehon painoa, tai edes koostumusta, maailman tärkeimpänä asiana! (Jokainen olkoon sellainen kuin haluaa, kunhan kenenkään ei tarvitse olla huolissaan HENGENVAARALLISEN YLIPAINOISEN läheisenä terveydestä. Sitä minä hehk.koht. toivon.)

        Enhän ota stressaa liikaa :). En tietenkin ole vakavasti ylipainoinen tai ylipainoinen. Olen tällä hetkellä melkein ihannepainon rajalla, onneksi. Kunnioitan ihmisten kehosta että painosta. Toivotaan niin ,että ihmiset pitää itsestään huolehtia ja terveydestä :). Kutenkin osa ihmisistä kovasti tykkää aktiiviseen liikuntaan ja osa taas eivät kovin kiinnostaa kuin 1-2 kerta viikossa. Liikuntaa lieventää myös stressiin :). Eräs lapsuudenystäväni aina olemaan ylipainoisena eikä saa laihduttaa ,mutta hyväksyttävä se on. Ei voi mitään. Ikävä kyllä ,että joskus ihminen kiinnostunut vain hoikista naisista eikä mitään normaalipainoiseen/ylipainoiseen tai sitä päin vastoin. Sanoisin ,että rakkaus voittaa kaiken :D .


    • Tallustaaaja

      Naisen olisi viisasta olla nuorena hoikka ja kun ikää alkaa tulemaan 30 niin pikkuhiljaa nostaa painoaan niin silloin iho pysyy tasaisena ja muutenkin nainen pysyy pidempään nuorekkaan näköisenä.

      Mutta kun nuorena jos on pullea ja vanhemmiten alkaa laihuttaa itsensä hoikaksi niin nainen näyttää jo vähän yli 30v niin ryppyiseltä ja kulahtaneelta.

      Ja jos muutaman lapsen vielä elättänyt ja imettänyt niin kyllähän ne jälkensä naiseen jättää :( ...

    • huolissani

      Nainen 210cm, 50 kg vaikea alipaino , tarvitsee sairaalahoitoa.

      Pelottava ihannekuva.

      • melko vähän

        painoindeksi 11,3


    • eiläskiä

      Olen 162cm ja 50kg. Normi ollut jo yläasteelta ja olen yli 3. kymppinen.

    • Horzmarski

      Painoindeksiltään suunnilleen 22-26 olevat naiset ovat vielä ihan jees. Suurin osa vielä ihan normaalipainoisiakin, vaikka moni sitä ajatusta vastaan kapinoisikin.

    • hoi1

      Kyllä suomessa on tarpeeksi syömishäiriöistä kärsiviä naisia miehiä lapsia,
      tuollaiset kirjoitukset kommentit,on aivan P...stä
      Huomaa miten yksaivoisia miehet on.

    • Hah hah

      Oikein silmiä piti hieraista, on provosi niin häikäisevän omituinen. Luisevan laihan ja aneemisen haluat kun pitkän naisen otat. Läskiä lienee vain varpaissa jos sielläkään. Ajattelepa miten somat pottuvarpaat on pullakalla ;)

    • Ehdoton totuus

      Alle 100-kiloiset miehet punnitaan neuvolassa.

      • voimaa1

        Alle sata kiloa penkistä nostavat miehet jätetään noteeraamatta myös neuvolassa.


    • kastamaan erehtynyt

      50-kiloiset suomalaiset latuskaperseet ovat luonnevikaisia.

    • korvien väli kuntoon

      Näinhän se on, että kroppaansa voi muokata vaikka miten laihaks tai lihavaks, mutta älykkyydelle ei voi mitään. Sitä joko on tai ei oo. Tyhmä mies esim. ei oo ilo silmälle eikä korvalle.

    • some24

      Tylsä provo

    • pidä hyvänäs

      Pidä luuviulus, ei se muille kelpaakaan.

    • cybs

      Joo, onhan noita trollaajia. Joko aloittajalla on täysi vääristynyt kuva naiskehosta (mahdollisesti sairaalloinen omakuva), tai sitten kyseessä on vain huono trolli. Kuvaavahan on että suurin naisista ei ole edes hedelmöittymiskykyisiä jos he ovat noin alipainoisia. Lisäksi nykyään on jo todettu että alipainoiset ihmiset eivät ole kovin pitkäikäisiä, eli elimistön kärsiessä pidentyneistä puutostiloista, lopputulos on ennenaikainen kuoppaus.. Ihmisellä tulee olla aavistuksen verran rasvaa, jotta erityistarpeen vaatiessa elimistö saa energia, eikä heti joudu kuluttamaan lihaksia yms. välttämättömiä osia ihmiskehosta. Ne jotka ajavat itseään näillä nollarasvaihanteilla liian laihoiksi, aiheuttavat vain elimistölleen korvaamatonta vahinkoa.

    • hymynaama 33

      Olen 49 kg ja 176 cm, ihan sopusuhtainen ja kurvikas :) sekä itseeni tyytyväinen hymynaama :)

      • Etkä naura

        Anorektikko sinä olet ja hyvin lähellä hautaasi.


    • pippaR

      Jahas, jos on hoikka ihan luontaisesti on vaan pervojen miesten makuun? Höpön höpön.
      BMI ei ole kuin suuntaa antava mittari.
      Olen 164cm pitkä ja painan aina sen n. 47-48 kg eli lievästi alipainoinen. Kuitenkin kuukautiset tulevat säännöllisesti ja syön normaalisti, jopa enemmän. Myönnän että välilä tykkäisin saada enemmän massaa niin ettei tuntisi itseäni kauhean riu'uksi mutta ei voi mitään.

      Makuasioista ei voi kiistellä ja kiva kun on fiksuja ja asiallisia miehiä jotka tykkää hoikemmista, pienirintaisista tytöistä.

      • Lisää teitä

        Tykkään, olen itsekin aika mitätön.


    • Pano-Pena

      10 parasta panoani on ollu noin 50kiloisia ja 165pitkiä,naisia oon käyny läpi reilut 100kpl ja kyllä ne parhaat muistot ja kiksit on saanu noilta hoikilta tytöiltä joitten kanssa jaksaa painaa koko yön ja himot senkun yltyy! Ahh ja Woih! Läskiperseiset naikkoset ei vaan kiinnosta yhtään!

    • enkeli 2

      Pakko vastata sinulle että oksetat minua,sinun naisihanteesi on siis alipainoiset naiset joita näkee lehdistä,minun mielestäni nainen on kaunis normaalipainoisena ja sinut itsensä kanssa silloin,parempi on että on vähän läskiä ympärillä kuin kuivanlaiha luiseva nainen.

    • zsus ku on uskomaton

      Vastaatteko oikiasti näihin päivänselviin PROVOIHIN? :D Osaa ainaki näemmä huudatta jengiä, taas :D

      • äämapula

        Provot on hauskimpia, hehe


    • yäkyäkyäk

      Hyi, saatana

    • Pano-Pena

      Kuulepa enkeli...kun 50kiloinen ja 165pitkä nainen EI OLE laiha ruipelo vaan SOPUSUHTAINEN JA KIINTEÄPEPPUINEN TÄYDELLISYYS ja tämmösen kans on seurusteltu jo 7vuotta! Olet vaan kateellinen kun et itse pysty pitämään painoasi kurissa ja persaukses riippuu! Oksetat mua...yök...

      • pappa 58v,indeki 23

        Vartoos, kun aika rientää ja jos vielä olet sen kaa, kun se täyttää 50 tai 60 v niin kyllä noin laiha mummu on kamalan näköinen ja vaikka oliskin laiha niin ikä tuo tuota roikkumista myös sinulle,jos edes elät yli 60v.
        Kaikki vanhennumme jollemme kuole nuorina ja laihoina.


      • enkeli 2

        En ole kateellinen šinun naisellesi ja itse olen tyytyväinen painooni,en haluaisikaan olla aliravitun näkölnen,sulle merkkaa eniten ulkoinen kuin sišäinen kauneus.


    • jkijknmnkhjbjg

      ei ole normaalia jos on alle 50kg vaan se on jo sairasta... ja sinäkin olet turn off!!

    • nica21

      Oon nuori nainen,164cm pitkä ja painan 70kg,enkä pidä itteeni lihavana,enkä tästä kyllä tahtoiskaan laihtua :)).

      • Peukkuu :)

        Et olekaan lihava, vaan just sopiva.


    • SALILEKASALILVIKA...

      "poikamieheksi jäänyt 175/58"

      EII IHME ETTÄ OLET JÄÄNYT POIKAMIEHEKS....KUN KATSOO PITUUS/PAINO SUHDETTA....

    • HUONOPA MAKU SULLA "MAKUTUOMARI" ON KUN VÄITÄT YLI 50 KILOISTENA NAISTEN OLEVAN "LÄSKEJÄ"!!!! SINÄ ET TAIDA TIETÄÄ MITÄÄN IHMISEN LIHAKSISTOSTA?????????? MINUN RAKASTAJATTARENI PAINAA /% KILOA EIKÄ HÄN OLE MIKÄÄN LÄSKI!! HÄNELLÄ ON HYVIN TREENATUT LIHAKSET JA NIITÄ EI ALLE 50 KILOISELLA OLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Pano-Pena

      Toki jos ajattelee olevansa sopusuhtainen vaikka omistaa tuhdit reidet kuin belgialaiset kaivospylväät ja peräpeilin kuin seitsemän leivän uuni niin se on toki makuasia jos niistä itse pitää, mutta veikkaisin ettei miehistä 90 prosenttia ole ainakaan vartalostasi kiinnostunut :) Mulle tärkeintä on että nainen on timmissä kunnossa eikä mikään puuskuttava ihrakasa! :)

    • Naiset nyt skarpatka

      Se on kyllä kamalan näköistä kun AKAT päästävät ittensä lihoon.

      Äijillä on normaalia että massaa on ja pitääkin olla.

      Itse käynkin naisissa Virossa ja Venäjällä kun siellä naiset ovat hoikkia ja hoitavat itseään sekä pukeutuvat hyvin.

      Suomessa on melkein kaikki kauheita SUOMI JÖTKYJÄ.

      • Oikein!

        On se hyvä, että käyt virossa ja venakoissa. Säästyy Suomen naiset sun satiaisiltas.


    • sata rikki

      Kyllä on... ei viitsi sanoakaan sanaa, joka tuli mieleen. Väitellä ihmisen painosta, jonka kanssa itse joko tulee toimeen tai ei. Ettekö ajattele mitään järkevää? Elintavat, onko kuultu niistäkään? Jos ihminen on kova liikkumaan ja aktiivinen ja peräti urheilullinen, ei hän ramppaa vaakalukemaa katsomassa. Ei ole aikaa. Eikä mitään järkeä. Kun joku syö ja laiminlyö terveet elintavat tai harvoin muistaa ja viitsii niistä huolehtia, on seurauksena vaakalukema. Sen myötä useimmille tulee ulkonäössä olevat (muita) häiritsevät piirteet. Tämmöinen lihava tai tukeva ei niistä ole kiusaantunut niin paljon, että laittaisi etusijalle terveytensä ja sen myötä ehkä saisi itseluottamusta jos näyttäisi kauniimmalta. Eikä hän kovin iloinen ole haukkumisesta. Voitte olla varmoja. Ei myös laihdu muiden haukkujen takia. Jos ap ja muut jepet ja hihhulit haluavat itsevarmuutta, kannattaisi mennä peilistä ensin katsomaan. Oma kuva on se, mistä lähtee kaikki. Voi olla, että aikuisviihdetytöt jäävät ainoiksi viihdyttäjiksi jos ei asenne muutu. Ei tarvitse valittaa ainakaan sitten, että ei ole mistä puristella.

    • D-75

      No niin siinä taas yks kaappiho_o, joka ei siedä naisellista naista vaan tahtoo oikeasti miestä niin ainoa mahdollisuus on mahdollisimman miehekäs nainen

    • lol mitä pskaa

      Voi nyt jo kyllä herranen aika. Varmaan ihan tarkotuskin provosoida mutta voi luoja oikeasti :D Itehän olen 160cm ja vähän vajaa 60kg painava ja takaan ja vakuutan että tämä paino tulee tasan lihaksista. Minulla on leveät hartiat ja lihaksia jo 'perintönä', mutten kuokittelisi itteäni mitenkään millään lailla lihavaksi. Tosiasia on ettei sillä painolla oo muute väliä kun jos se on ylipaino tai alipaino ja alipaino on todellakin alle 50kg painavalla aikuisella ihmisellä jos se ei oo erityisen superlyhyt? Ja vielä se että 50kilosella, sanotaan vaikkapa 170cm pitkällä naisella ei paljon oikeita lihaksia ole. On kyllä taas niin että hohhoijjaa

    • Sintti

      Painoi nuorempana 48 kg ja lääkäri kehoitti hankkimaan vähintään 7-8 kg lisää painoa. Painaessani 30 53 kiloa olisi pitänyt painaa vähintään se 55. Olen suht lyhyt, 158. Miten esimerkiksi normaalipituinen, 170-175 cm nainen voisi painaa alle 50 olematta vakavasti alipainoinen?Vertailun vuoksi painoin yläasteella 39 ja lukiossa 43 jolloin jouduin kouluterveydenhoitajan seurantaan. Kärsin silloin vakavasta anemista. Jos 178 pituinen painaisi 63 kiloa olisi hän silti alipainoinen ja Ei mallitkaan paina alle 50! Rinnat painavat jo 1,5-2 kiloa per kpl!

    • jotain shaibaa

      Alussa painoni oli 49 kg ja terkkari sanoi että pitää lihottaa samoin ystäväni ovat sanoneet, että olen liian laiha. Pitutta siis minulla on tuo 164cm ja nyt olen saanut lihotettua 53kg enempää painoa en vain ole nyt saanut nostettua ja rinnat pienempi kuin A kuppi.

      Kaikesta huolimatta olen törmännyt sellaisiin miehiin joita ei haittaa muu kuin noh paino (liian vähän painoa). Nyt vain näyttää siltä että seuraava vaihe jos haluan kohottaa painoa tataa olla se lihasten rakentaminen ( ja onhan se terveempää ku mässätä kaiken maailman rasva/sokeriherkkuja mitä siis nyt teen).

      Paino tosiaan riippuu koosta ja lihavuus taas riippuu ihmisistä. Toisille tulee rasvaa jo toisenkin edestä, kun taas toinen ei liho ei millään vaikka itse sitä haluaisi. Tällöin ehkä saattaa liikunta saattaa olla ainoa muoto joka voi auttaa.

    • 8+18

      Olet ilmeisesti homo tai pedofiili tai molempia.

      Aikuisista naisista pitävänä miehenä totean, että nainen, jonka rasvaprosentti on alle 20, on harvoin jos koskaan kaunis.

    • kaunis 57 kg

      Keskustelun aloittaja ei tule hyvin todennäköisesti koskaan löytämään itselleen naista tai jos löytää niin oletan että tämä tyyppi ei halua sitoutua loppuelämäkseen sillä vakituista kumppania hän ei ainakaan tule löytämään..

      Sellaiset ihmiset jotka asettavat tiukat rajat nais-/miesihanteelleen on huonossa asemassa sillä noin tiukkojen rajojen asettaminen saattaa vähentää sopivia ehdokkaita reilusti yli puolet naisista ja ne loput kategoriaan sopivat.. se alkaa olla niin pieni prosentti että yksikään niistä ei sovi sinulle muutakun painon suhteen..

      Itse olen 57kg ja 166cm en ole ylipainoinen vaan aika hoikka.. käyn salilla ja pidän kunnostani huolta ja läskiä minulla ei ole. Herra makutuomari vaikuttaa juuri sellaiselta lipevältä mieheltä joka ällöttää suurimpaa osaa naisista.

      Joten miettikää te kaikki joilla on kieroutunut naisihanne tulette todennäköisesti elämään koko elämänne yksin silloin tällöin naisia pyöritellen mutta ette koksaan löydä itsellenne pysyvää kumppania vaikka haluaisitte.

      • Hoikkuus?

        Hyvänen aika. Miksei käsitettä hoikka ole määritelty? Siitä näyttää olevan mitä ihmeellisimpiä käsityksiä. Toki liikunnan harrastaja voi näyttää hiukan hoikemmalta kuin mitä painoindeksin perusteella voisi olettaa.


    • Myntti

      Tän ketjun alottajan on pakko olla provo.

      • taso?

        sano yksikin aloitus täällä mikä ei ole provo - niin kuulet kun koko suomi nauraa sulle

        tämä on 7-päivää roskalehden foorumi .... mieti taso siitä!!


    • 85-

      Ennen olin 181/60, kroppa oli, kun pikkupojalla, tissit A kuppia. Nyt 181/90, tissitkin E kuppia, paljon, paljon naisellisempi olo.

    • BMI-Painoindeksi

      No tuohan riippu täysin naisen pituudesta. Jos on 180 cm, ja painaa alle 50 kg,
      on jo melkeen sairaaloisen alipainoinen. Mutta 155 cm / 50kg on normaali paino.

      ...Pitäähän naisella olla, jotain mistä otta kiinni..

      • pulska on hyvä

        homo tahtoo miehen siksi naisen pitää olla mahdollisimman kaukana naisen muodoista ja mahdollisimman paljon muistuttaa vartaloltaan poikaa, suora ja lauta.

        Älkää tytöt huoliko Oikea mies tahtoo naisellisen pulskan naisen.


    • ice1

      Faktaa pöytään. Lihava on lihava no matter what.

      Kaikki naiset jotka ovat "itseensä tyytyväisiä" valehtelevat itselleen ja uskottelevat asiaa ympärillä oleville, vaikka totuus on jotain muuta.

      Joku kirjoitti, että on 159cm ja 60kg ja hän ei ole ylipainoinen tai lihava. Sanonpa suoraan, että kuulut juuri tuohon kategoriaan. Miehen mitat menee yhteen pituus/paino, eli esim. 183/83 tai 170/70 on aika perus normaalia jos salilla käy.. Mutta jos nainen on 160/60 tai 180/80, niin kyllähän sen näkee kun vaatteita ottaa pois, että kyllä roikkuu ja löllyy yhtä sun toista.

      Lopettakaa se perkeleen valitus ja menkää ulos liikkumaan, sekä muuttakaa ruokavaliota. Mitä perkelettä te itkette täällä miten "tyytyväisiä" olette itseenne, vaikka se on päivän selvää, että fiksu ja itsestään huolehtiva mies ei läskeistä pidä, olitte te itseenne miten tyytyväisiä tahansa.

      En pidä ammattimallien vartaloista ollenkaa, mutta kyllähän naisen täytyy itsestään huolta pitää.

      Toisaalta sitten on niitä miehiä jotka tykkää XXL tytöistä, mutta ne miehet yleensä sitten näyttääkin pummeilta, haisee paskalle ja elää sossun tuloilla.

      • p,,, nössöt

        taidat olla joku pullamösso joka ajaa isin ostamalla audilla tai BMW llä ei kaikki voi huolta pitää itsestään paitsi tietysti sinä joka nyt ei ajattele muita kuin itseäsi ihailet peilin edessä itseäsi ja luulet olevasi täydellinen ,,toiset kun joutuu käymään töissä huolehtimaan lapsista ja ei siinä kuule perkele jouda lenkkeilemään,,ruokaa täytyy tehdä kiireellä töitten jälkeen,,voi jee näitä lässyn lässyn porukkaa ei ole sullakaan oikeesta elämästä mitään tietoo ,,,hanki oikea elämä ,,v,,,, pistää vihaksi noi viisaat,,neuvojat


      • Mummo1

        ICE 1 täysin sairas. Kalju olevinansa komea jne Tärkein asia, on että korvien välistä ei´vippaa niinkuin sinulla näkyy tekevän. Edestä löydät vielä!!!!


      • ------

        ice1 Sinun on varmaan vaikea tulla vanhaksi ja ryppyiseksi. Niin käy sinullekin jos et kuole nuorena.
        Haudassa sitten paino laskee rajusti, viimein on vain luut jäljellä :)
        Tyttäreni seurusteli pojan kanssa joka vaahtosi, nainen ei ole koskaan liian laiha. Nyt tytär taistelee hengestään anorexian kynsissä.


    • EVVK

      Mitä minä just luin? :o
      Ketä kiinnostaa tykkääkkö joku laihoista vai lihavista ihmisistä. Makunsa kullakin.
      Kyllä suomi24 taas loistaa!

    • Miks tämä on ees täällä etusivulla? Täysin mielipide asia josta on aika turha keskustella. Itselleni on tuo luuranko minkä kuvailit turn off.

    • erttkl

      Mitäpä he geeneilleen voivat! Lihavat lienevät suosituimpia aviomarkkinoilla. Kirjoittaja lienee taipuvainen ihailemaan kiinalaisia ja japanilaisia, jotka sopivat tuollaiiseen painoluokkaan.

    • mirella1

      No eihän tuo sitten ole enää nainenkaan, lapsi korkeintaan. Sanoisin, että rankakasan päälle/alla tykkäät keikkua. Makunsa kullakin.

    • Missä haavemaailmassa sä asut?
      Paitsi että olet täysi pinnallinen pelle enpä usko että naisia muutenkaan saat..
      Sairaalloisen laihatko sitten kauniita ovat?
      Pidä hauskaa yksinäsi kumihanskalla, taitaa olla ainoa seura minkä sä saat

    • Pro Vo

      Vaikka provo aloittaja olisikin niin on hän ainakin 70% oikeassa...Ja nainen ei ole naisellinen jos ylimääräistä rasvaa on liikaa vaan luotaantyöntävä jonka kanssa se yksi yö kyllä menee,mutta sitten KIITTI RIITTI! :) vakituiseksi kumppaniksi haluan sellaisen naisen jota voi kaikin tavoin ihailla luonteeltaan ja kropaltaan ja ihailen myös sitä että hän arvostaa itseään niin paljon että näkee vaivaa pitää itsensä kunnossa myös painon suhteen ja omaa terveelliset elämäntavat...

    • Aamen sano pappi

      MIKSI naiset rupeavat läskistymään, vasta sen jälkeen kun saavat miehen rengastettua ?

    • Muodot pitää löytyä.

      Koirat jahtaa luita...

      • nainen joo

        toi on hyvä!


    • Ehtaa tavaraa
    • Joku1004

      En voi uskoa että Suomessa on näin kamalia ja pinnallisia ihmisiä. Olen itse 155cm pitkä ja painan 54 kiloa ja olen todella tyytyväinen omaan painooni. Naisella täytyy olla muotoja,ellei sitten halua näyttää 13 vuotiaalta pikkutytöltä. Olen 19 vuotias ja haluaisin sanoa kuka ikinä oletkaan,et tule saamaan varmaan tyttöystävää ikinä jos olet noin pinnallinen. Jos aikuinen nainen painaa alle 50 kiloa niin siinä on sitten terveys jo kaukana. Naiset älkää ikinä vaihtako/laihduta itseänne vain jos miehesi niin sanoo. Olkaa onnellisia itsenänne ja jos mies tollaista pyytää että sinun täytyy painaa alle 50 kiloa se on sitten goodbye sille idiootille. Kiitos.

    • 16+6

      Olen 155cm ja 49kg. Mutta sen sanon että paras pituus miehelle on max 175cm. Sitä pidemmät ovat mielestäni typerän ylivenyneen näköisiä, oli paino mikä vain.

      • Kyllä asia on näin

        Miehet pitäisi olla vähintään 185 cm. ja naiset 173 cm. Alle 160 cm. ovat kääpiöitä.


    • mies 180cm74kg lihasta

      Urheilullinen ja timmissä oleva mies haluaa toki samanoloisen naisen. Ei lihavuus ainakaan kaunista.

      • utelias.

        jos sulla on pelkkää lihasta 74kg, niin paljonko on kokonaismassasi? ;P


      • Suomipossu hyiiiiii
        utelias. kirjoitti:

        jos sulla on pelkkää lihasta 74kg, niin paljonko on kokonaismassasi? ;P

        Se syö 74 kiloa laardia vuodessa ja luulee sitä lihaksi.


    • totta1

      Entä suomalainen mies? Suomalainen mies on maailman rumin, kalju jo nuorena ja iso vatsa, niin että suihkussa ei munia löydy vatsan alta, vaikka kuinka kopeloisi. Jos ihminen on ruma jo nuorena, niin millainen se on vanhana? Yleensä vielä suomalaisella miehellä on pullohartiat, niin että vaate ei istu. Oikea könttien könsikäs. Sitten näille rumiluksille pitäisi olla vielä kaunis ja hoikka vaimo. Painu hevon hiiteen ja kato itteäs peilistä! Puoliso on valittava Italiasta tai välimeren maista, jos haluaa kauniita lapsia.

    • Jo tympäisee

      Koskahan tämä lapsenmielisten provosointi loppuu näillä palstoilla.*Huokaus*

    • nainen on nainen

      Naisten sukkahousuja mainostavat sääret on aina miesten !

      Eikös se Jarkko Valtee tullu siitä tunnetuksi
      Joku (missimamma, ? L.Snellman ) sanoi että sillä oli parhaat sääret sukkahousumainoksiin


      Mutta miksi miehen pitää näytellä naista?

      Miksi naisen pitää näyttää mieheltä ?

    • lenkkeilijä

      ihmettelen kovin kovasti miksi moinen häly asiasta...läskeille akoille läskejä jätkiä ja sitten valio yksiloille parhaimpia kundeja...hoikat naiset sopivasti trimmatut jätkät....siihen kategoriaan itseni asetan...on muuten toi läskeys pikkusen laiskojen juttu..liikkuminen on ilmaista ja helppoa...on vain otettva itseä niskasta kiinni ja päivittäin kuluttaa enemmän kuin laittaa suuhunsa...nyt tosi hyvät kelit lenkkeillä maastossa..

    • .....

      Kyllä on sairasta edes laittaa etusiville tuollaista. Joku keskenkasvuinen on saanut päähänsä että nainen ei ole koskaan liian laiha. Siitä ne syömishäiriöt alkunsa saavat nuorten naisten keskuudessa. Normaalipainoista, jopa laihaa haukutaan läskiksi.
      Kyllä miehissäkin on lihavia ja hyllyviä ehä enemmän kuin naisissa.

    • NainenS:llä

      Makutuomari taitaa olla itse kaljupäinen I......i? Kyllä naisen täytyy olla nainen, niitä pikkutyttöjä saa kyllä sitten tuolta muualta. Suomalainen nainen on kunnon kokoinen, ei mikään pikkulikka.

      • kalju sivusta.

        Aloitushan on täysin asiaton, mutta miten tuon kaljuuden mukaan vetäminen muka parantaa keskustelun tasoa. Vatsamakkaroihin voi kuitenkin itse vaikuttaa, kun taas kaljuus tulee geeneistä. Jos noista kahdesta pitäisi valita, niin itse olisin mieluummin kuitenkin kalju kuin kuivalle maalle päätynyt valas.


    • Suomalaisia norsuja

      Olen täysin samaa mieltä aloittajan kanssa, max. mitat ovat noin 55/165, ihanne 45/150.

      Pieni on kaunista. :)

    • Katsokaa vaikka
    • LUURANKO

      Hyi saakeli.arkussa saa painaa alle 50kg

    • Currier

      minusta miehellä täytyy olla ainakin hitunen järkeä. Ei auta vaikka olisi kuinka pieni rasvaprosentti, jos pää humisee tyhjyyttä - kick out

    • tasseli

      Sano suoraan, että hekumoit nuoria poikia. Mitä tuota kiertelet.

    • mauton trolli!

      Kaikki Trollit on rumia rasvaprosentista riippumatta.

    • Tässä taas yks arjen sankari joka tämänki on aloittanut . Näin miehen näkökulmasta itse ainaki ottasin itelle mielummin hieman tuhdimman naisen kuin jonkun pakkasen raiskaaman pulkan naurun.

    • normaali

      Se on sinun mielipiteesi, pidä se omana tietonasi. Kaikki eivät halua olla sairaalloisen laihoja. Kehossa pitää olla vastustuskykyäkin ja lihaksia ja pikkuläsät ei haittaa kun nyt ei lihava ole. Minkäs teet jos sairauden takia olet lihava, ei ole kiva kun sanot noita kirveellä veistettyjä sanoja.

    • jouvaa

      Onhan tällä makutuomarilla tasapaksu käsitys ihmisen kauneudesta. Siinä ei huomioitu kehon rakennetta eikä pituutta. Pitkään joudut etsimään noilla ehdoilla. Ja miksi vain naiset? Ei me miehetkään häävin näköisiä olla jos pituutta on 170 ja vyötärö 140. Mene Mikkelin torille tuomaroimaan.
      Jovain

    • fdsafasdfsfa

      Hieno provo on hieno.

    • TROLLI !!

      TÄMÄ ON TROLLI !!! joku vaan huvikseen kirjotti ton. älkää ottako tätä tosissaan

    • järki käteen

      Voisinpa sanoa että huh huh ..
      Tämä on näitä lehtien ihannoijia joille todellisuus ei ole selvää
      siinä vaihessa kun naiset saavat lapsia hoitavat heitä eipä aina ole mahdollista käyttää aikaa itsensä treenaamiseen ..
      En käsitä noita ihanteita.
      Itse olen mies en niinkään ihannoi paino indeksiä.
      Nainen on ihana ilman mitään paino indeksiä onhan tietenkin että rajansa on kaikella ..
      Kumminkin oli mies tai nainen parempi että paino kumminkin on alle 100kg .. lyhyemmillä vähemmän .. vaikuttaa omaan liikkumiseen ja elämän laatuun.

    • kukkais täti

      Hyi helevetti,minkälaisia on miehet ällöttävine kommentteineen,,ossaako kukkaan kattoo itteensä peilistä minkänäkösiä turvenuijia ootte..sairasta todella sairasta..

    • bibbix

      Tämä on sitä Karmallista lineraalista elämää näin se vain on.

    • ..,.
    • populi

      Olishan se mukava nähdä millainen paskasäkki "makutuomari" nimimerkillä ketjun aloittanut itse on. Ei pitäisi arvostella muiden ihmisten ulkonäköä. Jos ne eivät arvoisaa "makutuomaria" miellytä, niin pitäköön mölyt mahassaan.

      • Normi ja"normi"

        Mun painoindeksi on laskurin mukaan 23 eli normaalipaino ja olen 43v.Silti painoa saisi olla pikkuisen lisää.nuorena tyttönä mua luultiin anorektikoksi mutta vaaka näyttikin normaalipainoa.Liikuntaa en paljoa harrasta eli kaipa mun piilolihakset näkyy puntarissa : ).Eli kilolukemat eivät todellakaan kerro kaikkea.Tosi on sekin että on todettu lievän ylipainon olevan terveellisempää kuin alipainon.Onneksi vakkoja ja kansia on monenlaisia,valinnanvaraa on jokaiselle.Toisia miellyttäminen on elämän tuhlaamista,itseään on oikeus rakastaa.maailma on liiaksi kulisseihin rakennettua.."en tuppaa jos ei tykätä"on pirun hyvä sanonta.


    • läskirumalehmä

      Olen samaa mieltä makutuomari, olen ollut mieheni kanssa kahdeksan vuotta naimissa ja lihonut tänä aikana alle 50 kilosta 100 kiloiseksi.

      Olen laihduttanut ja lihonut aina uudestaan. Kärsin anoreksiasta nuorempana sekä silloin kun tapasimme mieheni kanssa.

      Mieheni mielestä olen kuulema kaunis ja haluttava sekä sanoo rakastavansa minua.
      Tiedän että hän valehtelee, intiimiä kanssakaymistä ei juuri ole ja jos sitä sattuu joskus olemaan, toivon tilanteen olevan pian ohi.
      Mies on kanssani varmasti vain sen takia että meillä on kaksi pientä lasta, teen kaiken kotona sekä käyn töissä ja hän saa päättää kaikista rahoista.

      Kuka tälläista voisi oikeasti pitää viehättävänä, oksettaa katsoa peiliin, joka ilta toivon etten enää heräisi. Viiltelen satutan itseäni päivittäin useilla eri tavoilla koska inhoan itseäni niin paljon. Olen ajanut kaikki kaverit pois ympäriltäni tietoisesti koska en halua olla ihmisten kanssa tekemisissä.

      Tunnen kuinka paksut reiteni hinkkaavat yhteen kävellessäni, en voi olla ajattelematta kaksoisleukaani sekä roikkuvia rintojani.

      Olen sanonut miehelleni että ymmärrän jos hän haluaa käydä vieraissa tai katsella muita naisia. Uskon että lapsillani että miehelläni olisi parempi olla jos en olisi heidän elämässään.

      Olen arvoton naisena että ihmisenä, ruma ja lihava.

      • Itsensä herra

        itse olet itsesi herra .. jos haluat jotain teet sen eteen joka päivä etkä lopeta.

        uskon että hän rakastaa sinua joka tapauksessa ei paino indeksit vaikuta kun ihminen on oikea.


      • Duuliah

        Et todella ole arvoton! Sinulla on vain ongelmia itsetuntosi ja minäkuvasi kanssa, ja niin on monella liian laihalla tai ylilihavalla.

        Olen itse myös ylipainoinen, mutta näen itseni hoikkana -tälläkin taudilla on kuulemma nimi.

        Meistä kukaan ei ole täysin terve, ja mitä pahemmin voimme, sitä herkemmin se näkyy myös ulos -tähän uskon. Luulen, että suakaan ei auta nyt laihdutus vaan itsesi uudelleen löytäminen. Tiedän, helpompi sanoa kuin tehdä.

        Itse aloin käydä salilla, en laihtuakseni vaan löytääkseni sen hyvän olon mitä aina liikunnasta sain. Olen nyt liikkunut säännöllisesti vuoden verran, ja se on saanut aikaan todella ison muutoksen juuri minäkuvassa. En todella ole laihtunut, mutta tunnen itseni terveemmäksi ja kiinteämmäksi. Ja nyt olen löytänyt vanhan intohimoni takaisin ja pystyn ohjaamaan ikävät tunteeni nyt vihdoin johonkin muuhun kuin syömiseen.

        Mutta silti, en ole terve, vaan usein vielä tosi masentunut ja onneton ja se paha olo on myös syönyt minut sisäänsä. Nyt vaan yritetään päästä siitä pois, jookos :)


    • Kadulla kulkija

      Käyttäkää ylipainoiset edes niitä TUKISUKKAHOUSUJS, jotta näyttäisitte normaaleilta !

    • Miltäs ne miehet

      hyllyvine läskeineen näyttävät? Onko miehellä joku etuoikeus olla läskikasa?

    • 82928492

      No kummaa jos on oikeasti tosi hoikka mutta ei mitenkään anorektisen laiha. Koskaan ei ole todettu anoreksiaa eikä muitakaan syömishäiriöitä. Urheilen ja liikun aika paljon päivittäin töissäkin niin tulee pysyttyä kunnossa. 47/164.
      Juuri kävin tuollaisessa kehonkoostumusanalyysissa ja lihasten paino on melkein oman painon verran. Rasvaprosentti vähän miinuksella ja visko hyvä ym.
      Joskus oikeasti kyllä huolettanut oma laiha olemus mutta kuitenkin tullut oikeasti vielä laihempia ja siroluisempia tyttöjä vastaan ulkona ja saanut ihan kivasti positiivista palautetta vastakkaiselta sukupuolelta.

    • mie en romaaha

      Aloittaja pöhkö. Heittää painon ilman pitutta heh heh paska provo.

      PS: Ylipaino ei naisen arvoa laske miehen silmissä elämänkumppanina sillä matka on pitkä ja paatti pieni yhdessä soudettavaksi joten ulkonäkö yhdessä ollessa ei se suurin meriitti ole.

      Kaikki ylipainoiset naiset nostakaa tissit ylös ja rinta kaarelle kyllä teille ottajia riittää :)

    • pitkän huiskea

      Mikäs siinä jos tykkää kääpiöistä. Joku kai niistäkin kiksit saa :))))

    • VajisN

      Eikä ilmeisesti kukaan muista, että jotkut eivät ole edes ylipainoisia omasta tahdosta. Lukekaa vaikka kilpirauhasen vajatoiminnasta hieman. Ja tosiaan, kaikilla on oma maku. Jos aloittaja olisi oikea niin hän eläisi tv:n maailmassa, missä kaikki ovat missien mitoissa, ja huom. eivät missit ole 50kiloisia aina.

      • mies -81

        Juu, kilpirauhaset, lääkitykset, sairaudet ja muut iki-ihanat tekosyyt. Liikunnassa on eroja, on liikuntaa ja "liikuntaa", kun katsoo mitä 60% naiselävistä tekee salilla, ei voi kuin ihmetellä, miksi edes vaivautuvat paikalle. Kun liikutaan monta kertaa viikossa paita läpimärkänä, laihtuu.


    • mariae1

      Hohhoijaa tuota aloittajaa.

      Minä olen 175-senttinen nainen, ja kuukautiseni loppuvat aina, jos painoni putoaa alle 65 kilon. Lääkärin mukaan minun on syytä pitää painoni vähintään 70 kilossa, mieluiten hieman yli. Ja siinä se luonnostaan pysyykin, kun liikun ja syön terveellistä ruokaa sen verran kuin on nälkä.

      Terveisin entinen anorektikko, joka sairauden ollessa pahimmillaan painoi 45 kiloa. Enää en anna painoni määrittää mitään elämässäni, eikä kenenkään muunkaan pitäisi.

    • hkfukguily

      Joo, jos kaikkia luita ei näy, niin se on iso turn off....................NOT!

    • 177/53

      Ite oon niin laiha, että kurvit tulee lähinnä kylkiluista.

    • sdagdfd

      No hyi helvetti. Riippuu toki naisen pituudesta. Oma naikkoseni on pieniluinen ja hoikka vähän alle 50kg ja 170cm pitkä. Ei ole ruman laiha eikä myöskään lihava. Namnam.

      • Ei h-i !

        Anorektikko hän on ja hyvin lähellä hautaansa.


    • Näin.

      Enimmäkseen nämä lyhyet ihmiset painaa alle 50kg. Harvoin sitä näkee 170cm ja alle 50kg. Sellaiset ovat jo todella alipainoisia ja luut näkyy.

      Olen itse 155cm ja painan 44-45kg välissä. Lihonutkaan en ole, vaikka seurustellutkin olen kolme vuotta. Tämä paino on ainakin mulle hyvä. :) ikää on myös 22v.

    • lahopökkelö

      Jessus, taas yks laho aloittaja. Makutuomari, on sinun onnesi, etten tunne sinua.

    • Näin.

      Yleensä nämä lyhyet naiset painaa alle 50kg. Harvoin sitä näkee 170cm pitkää ja alle 50kg. Sen painoiset ovat jo todella alipainoisia ja luut näkyy. Valitettavasti niitäkin olen nähnyt muutamia.

      Itse on 155cm pitkä ja painan 44-45kg välillä. En ole kyllä lihonutkaan, vaikka seurustellut olen 3-vuotta. Minulle tämä paino on hyvä. Ikääkin on 22v.

    • Adult

      Makutuomari,!
      toivon, että pysyt hoikkana hautaan asti. Elämääsi ei tule sairauksia, työttämyyttä tai mitään ongelmia.
      Toivon, että tyttöystäväsi pysyy aina alle 50 kiloisena. Tietysti vaihdat hänet hoikempaan, jos uskaltaa lihoa.
      Älä hanki lapsia, sillä jos saat tyttären, hänestä tulee joskus nainen ja painokin voi olla vaikka 51 kg.
      Toivon, että et joudu koskaan autokolariin tai kohtaa hirmumyrskyä.
      Toivon että kotisi on kaunis ja siellä on paljon peilejä.
      Onnellista elämää sinulle!

    • Pituus suhde painoon

      Jos pituus on vaikka 160cm niin, mielestäni ihanne paino sillon olisi 60kg eli aina pituudesta se 100 pois ja se mikä jää on ihanne paino :D

      170=70
      180=80
      190=90
      200=100
      ja niin ees päin.

    • fvg<wegwvgxcv5641456

      Aina morkataan lihavia naisia. Miehetkin ovat lihavia. Kaljamahaisia miehiä on vaikka kuinka paljon. Voiko silloin missivartaloa vaatia? Sellainen tutkimuskin taisi olla, että suomalaiset miehet ovat lihavempia, kuin suomalaiset naiset keskimäärin. Naisia kuitenkin aina morkataan. Itselleni ainakin luonne on tärkeää ja miehen pitää olla pidempi, kuin minä. Mun miehellä on mahaa, mutta ei se mua haittaa. Itsekin olen pyöreä, mutta muodokas. Mieheni mielestä olen todella seksikäs ja ihana. Makuja on moneksi ja meille kaikille löytyy siksi joku. Jos joku pitää laihoista, niin pitää ja toinen pyöreistä. Itse en kuitenkaan seurustele perseen tai rintalihasten kanssa vaan ihmisen. Todellinen seksikkys on älykkyyttä ja korvien välissä jota aloittajalla ei taida olla.

    • ladyfit3

      Jaa täällä ollaan taas ikuisuuskeskustelun parissa eli tuomitsemassa naisten läskejä. Suomi24, ottaisitte tasa-arvon vuoksi edes välillä miehen tuomitsemisen kohteeksi. Siellä on aloittajaprovo sormet syyhyten naputtanut näppäimistöä. En tuomitse sinua, kaikilla meillä on oma makumme, sinulla vain hiukan sairaalloisen laiha, ainakin tietyillä pituuksilla. Minäkin tykkään lihaksikkaista miehistä, omanikin on. Oma kehoihanteeni on normaalipainoinen ja urheilullinen.

    • kaunis vaik60kg

      olen 165 cm pitkä ja 60 kg enkä ole mikään läski todellakaan kuljen napapaidassa aina päivästä toiseen ja mull on littee vatsa josta monet vaan haaveilee :)

      • ------------

        Kyllä se kai aloittajasta on paras vartalo TUHDISTA nais moukarinheittäjästä:):)


      • hohhoh

        Juu, nämä Suomen kesäkadut on täynnä noita "litteä"vatsaisia napapaitoja. Ikävää, ettei totuus ole teidän kanssanne samaa mieltä - mutta propsit teille löllyille aivan käsittämättömästä itsetunnosta, siihen teillä ei todellakaan ole aihetta.


    • sdfsdfsfsdfsdf

      Niinhän ne on pienet muskelit ja pieni muna miehelläkin jumalaton turn off, muttei se sinua pysäytä elämästä.

      • -----------------

        En ole koskaan muskeleista ollut kiinnostunut,mutta kyllä siellä toisessa päässä,pitää jotain tuntuvaa olla.


    • Makutuomari

      NO NIIN NAISET ! Linkkejä kuviinne jotta voin arvostella teitä !

    • justt

      Ei juma..... Tajuutteko oikeesti et 50kiloo aikuisel ihmisel on aivan liiian vähän!!!!!? Jo pelkkä paino ideksiki sen kertooo :/ Esim. 160cm pitkän aikusein pitäis painaaa n. 60kg

      • lääkäri

        Minäpä vastaan ,kun ei jollain aivot näytä toimivan.Kaikki ei vain liho tai tule ne kilot juuri sinne paikkaan että olisi tip top.Samaten toiset lihoo vaikka ei söisi edes liikaa.


    • Pullukka oon

      No hyvä,kun olet tietoinen naismaustasi! Toivottavasti ne hoikat ovat myös kuiinnostuneet sinusta,jota toki epäilen,kun sun pitää jossain Suoli24 huudella ihannenaisen mittoja!

    • Stadin starba

      Pituus ja lihasmassa vaikuttavat suuresti painoon, naisillakin. Mallimittainen (yli 180 cm) nainen on kyllä melkoinen luuviulu, keskitysleirivangilta näyttää, jos painaa vain 50 kg. Samoin vähänkään pidempi (yli 170 cm) nainen, joka on urheillut. Eikä tarvitse mikään painonnostaja olla, riittää mikä vain tosissaan harrastettu laji.

      Toinen asia on sitten estetiikka, joka tunnetusti on katsojan silmässä. Laihoilla Twiggy-tyylisillä (ketkä vielä muistavat 60-luvun kohumallin?) naisilla ei juuri rintoja ole. Joidenkin miesten mielestä tissitkin pitää olla, mielellään ihan normikokoset vielä.

      Kokonaisuutena voi silti todeta, ettei sillä lopulta ole väliä miltä kukakin näyttää. Jokaiselle löytyy ottaja kuitenkin. Ylipaino, siis todellinen sellainen, on enemmänkin terveysriskinä huomioitava. Painoa pystyy jokainen pudottamaan halutessaan. Se vatii vain tahdonvoimaa. Tiedän kokemuksesta.

    • Ruma_Läski_Nuori_

      Makunsa kullakin. Pituudesta ei aloituksessa puhuttu mitään. Jospa hän tykkää lyhyistä naisista. (tai miehistä, mistä sen tietää) Ite olen hiukkasen yli 150 cm pitkä, joten se ihanne paino olisi varmasti jossain 50kg alapuolella. Mutta eih... Nuorempana harrastin hiihtoa ja siitä jäänyt lihaksia ja liian hyvä ääreisverenkirto. Siihen päälle sitten läskit :(

    • poppana_

      Huhhuh. Ihmiset rauhoittukaa. Ei tuota aloittajaa kannata edes ottaa tosissaan. Provoa koko juttu. Tosiaan kyllä ihmetyttää, miten tällainen on päässyt etusivulle.. Oma mielipiteeni on se, että naisen pitää olla SOPUSUHTAINEN, ei mikään alle 50 kiloinen luuviulu, jonka kylkiluut kolisevat halatessa, vaan sellainen ihan normaalipainoinen, liikuntaa harrastava ihminen, jonka elämäntavat ovat terveelliset. On sairasta ihannoida syömishäiriöitä ja pilailla vakavilla asioilla kun samaan aikaan ihmisiä muualla päin maailmaa kuolee nälkään. Tyytyväinen täytyy olla siitä, että meillä täällä Suomessa asiat ovat hyvin. Itse olen siis 16-vuotias tyttönen Helsingistä (162cm, 55kg aktiivitreenaaja, salilla kävijä ja ylpeä kehostaan)... ja kyllä, mua tosiaan ihmetyttää, jos tämän ketjun kirjoittajat ovat aikuisia? Asiallisiakin kommentteja on, mutten tosiaankaan ymmärrä, miten ihmeessä se vauvareiän koko liittyy tuohon aloittajan aiheeseen.... Eikä ketään myöskään tarvitse ruveta nimittelemään. Ihmisillä on erilaisia mielipiteitä, sen kanssa on van elettävä. Ei mulla muuta, olkaa ylpeitä itsestänne sellaisina kuin olette!

      • ikääsi nähden olet todella fiksu, ja voit olla ylpeä itsestäsi ihan syystäkin :)

        jatka samaa rataa ja onnea elämääsi.


      • hunajainen79 kirjoitti:

        ikääsi nähden olet todella fiksu, ja voit olla ylpeä itsestäsi ihan syystäkin :)

        jatka samaa rataa ja onnea elämääsi.

        itse olen 165/80 ja tavoite olisi jurikin se 60-65 tällä hetkellä :)


    • Egoisti

      Mene ja katso itseäsi peiliin.Oletko itse kaunis niin että voi sanoa virheetön.
      Valitettavasti se hoikkuus ei ole kaikille mahdollistakaan, kun ei kaikki ole pelkästään syömisen tulosta. Jatka sinä täyteläistä elämääsi riippuvine pussei
      nesi.

    • 16+5

      Ei tarvii kun vähän itsekontrollia niin elämä helpottuu ja läski pakenee silmissä eikä sitten tarvii täällä jauhaa näin itseselvästä asiasta. Lihavat eivät ole ilo silmille, oli kyseessä mies tai nainen.

    • erty2

      =D

    • että taast ätä

      Onneksi on valinnan vapaus, vapaus valita sellainen mies jolle kelpaa sellaisena kun on...Voi teidän kaltaiset kusipäätjättää omaan arvoonsa..
      Toivottavasti et löydä itsellesi sitä 50kg akkaa jonka kanssa sikiätte samanlaisia kusipäitä lisää....

    • 100kg painava nainen

      Haista sinä aloittelija p-a-s-k-a! Kaikki hoikat naiset ovat r-u-m-i-a! Terv: 100kg painava nainen joka on tyytyväinen kiloihinsa!

    • Älä suotta itke seläntakana, vaan kerro avoimesti naiselle että pidät häntä turn-offina . Vai pitätkö näitä turn-offeja sitten ylipäätään edes naisina...

    • painukaajo

      Mun ihanne on 160/85 namnamnam

    • kodikas nainen

      Minusta mukava on sellainen hiukan lihava nainen jonka ei tarvitse lakkaamatta tuijottaa itseään peilistä ja käydä kaiken maailman kuntopiireissä näyttääkseen ehkä nuoremmaltakin kuin oikeasti on. Mieluummin laittaa hyvää ja herkullista ruokaa ja tuoreen pullan haju tulee vastaan kotiin tullessa. Lisäksi hän pitää perheenjäsenistä niin hyvää huolta, että häntä todella rakastetaan ja hänen lähellään halutaan aina olla. Ystävienkin on mukava vierailla lämminhenkisessä naisen kodikkuutta luomassa kodissa huomatessaan vielä aina tulleensa tervetulleeksi.

    • rintamakarkuri

      Hassu, eihän sen painoinen edes kykene lisääntymään. Sinun ehkä kannattaisi kokeilla homostelua, miehillä on alhaisemmat prosentit ja tiukat kropat, useimmiten.

    • Lievästi ylipainoine
    • ftj5y

      Pitää olla muotoja eikä mitään läpipaistavia luita!

    • KyyniGo

      BOOOOOOOOORING keskustelu. Nämä naisten läskikeskustelun argumentit menee suunnilleen näin.

      aloittaja: tykkään laihoista, läskit rumia.
      jeesustelija: kaikki naiset on kauniita.
      henry laasasfani: suomalaiset naiset on siiderivalaita.haen virolaisen.
      fittimies/fittinainen: rasvaprosentti ratkaisee.
      mielensäpahoittaja:minä olen sellainen ja tällainen mutta olen silti kaunis.
      henri laasasfani: no ethän ole kun olet läski.
      supermielensäpahoittaja: kuinka laiha pitäs olla että kelpais. ite olen niin ja niin laiha, mutten ikinä kelpaa. tai ainakin olin v.76.
      trolli: no haistakaa kaikki *. luurangot on parhaita.
      läskifani: nainen ei ole nainen ilman kunnon takalistoa ja pitää pystyä ottamaan kiinni vähintään eestä takaa ja sivulta.
      feministi: aloittajalla on pieni pip****. suomalaiset miehet rumia.

      Noniin keskustelu käyty. There is nothing to see here anymore.

    • Mieluummin hoikka, kuin laiha.

      Mitä ihannointia on laihuus? Hoikka on vielä kaunista, laiha on jo rumaa, niillä on vissi ero.

      Taas vastavuoroisesti mieluummin normaalipainoinen kuin lihava.

      Kumpikaan ääripää ei ole kaunista, mutta niiden sisälle osuvat ihanteet sointuu kauniiksi katseltavaksi.

    • ei silti läski

      Naisen pitää olla RINTAVA , REITEVÄ , PERSEVÄ.siinä on mistä ottaa kii,eikä luut kolise eikä niihin kolhiinnu.

    • "Minulla ei ole siellä mitään minkä vuoksi elää."

      "Mitä siellä on?"

      *Tauko*

      "Rajatonta ihmisen tyhmyyttä."

      *Verenhimoisen nigan saapuminen*

      • lätsä

        Miten mulla on joku muistikuva, että tällaisen keskustelun olisin jossain aiemminkin nähnyt, öh, ehkä vähän vähemmän provon. Noh, mikä muu herättääkään yhtä paljon keskustelua, kuin naisen ulkonäkö.

        Mitä aloittaja edes yrittää sanoa? Että hän pitää laihoista naisista ja ihan sama onko nainen 180 pitkä vai 150 niin pitää painaa 50.. Aika pakkomielteistä, mikä fiksaatio aloittajalla on lukuun 50? Entä jos nainen painaakin 51,2.... Ahdistaako? :D

        Anyway. Joku tykkää pyöreästä, joku laihasta, joku jostain ihan muusta. En aloittajan kommentista naisena edes pahastu, vaikka en ole lähellekään 50 kg. En ymmärrä, miten tuollaisesta voi joku edes pahastua.


    • ...

      No juu, saa naisessa olla jotain ulokettakin, keskimittaiselle 172cm typylle sopiva paino on karvan alle 60kg, ei mikään laiheliini, vaan terve ulkonäkö se olla pitää.

    • sikanauta1

      Valtaosa suomi naisista on plösöjä- tosin poikkeuksiakin on..Perseet viistää maata ja tuulipuvut suhisee....et silleen....

    • Käyttäkää järkeä

      ITSE OLEN -60V. PAINAN NÄTIT 62 KG. JOS OLISIN ALLE, NÄYTTÄISIN KUIVALTA RUIKULTA. ANTEEKSI, MUTTA NÄIN ON . PITUUS ON SENTÄÄN 173.

    • noloo

      Alle 50 kiloo?? Lol eiks se oo pikkase alipainone sit jos on vielä pitkä... aika säälittävää että ihaillaan langanlaihoja naisia en ikinä voisi kuvitella olevani malli.Nehä näyttää joltai luurangoilta tai narkkareilt. Ite oon 12v 160cm 56kg ja olen tyytyväinen painooni ja oon viel terve. Ja joo oon lapsi ja en ehkä tajuu mut siinä oli mun ajatus :P Langanlaihat tyypithä lentää tuulen mukana :o

    • Alipainoista

      voi juma. Tässä maailmassa pitää olla näköjään anorektikko et saa huomiota. Alle 50 kiloinen 14 - 16 vuotias on ALIPAINOINEN

      • 85-vuotinen muari

        Noh, tällä keskustelupalstalla on liian paljon tosikoita: nyt kyse ei ole pennusta vaan mummosta, jota painaa 53 kg ja pituus on kansalaiskoulussa mitattuna 175 cm.
        Kannattaa lukea viestit ajatuksella.


    • Käteenveto pelittää!

      Persettä! sano Rajalan Hilta.

    • ainaista trollausta

      Terveiset taas "viran puolesta" typeriä ja solvaavia aloituksia tehtailevalle sisällöntuottajalle.

      Yllättävää, että tänne johdattavaksi otsikoksi oli muutettu "Ylipainoiset naiset rumia." Alkuperäinen otsikko näkyy yllä. Lisäksi otsikosta oli jätetty ovat-sana pois, jotta näyttäisi siltä, että aloitus on aito, puutteellista kielioppia noudattavan kirjoittajan tekele.

    • Meeri 100 kg

      Olen kurvikas, iloinen, mehevän ja herkullisen näköinen, menevässä keski-iässä oleva suomalainen nainen, jolla vientiä riittää ja en voisi olla enempää itseeni tyytyväinen. Millään mittareilla, enkä kenenkään herneaivon mielipiteestä, vaihtaisi nykytilannettani mihinkään.

      Pidän erityisesti lihaksikkaista, älykkäistä, mukavista miehistä, joilla on herrasmiestaidot kohdillaan ja ritarillisuutta käytöksessä. Meillä on yhdessä hauskaa, kun katsomme itsekseen kitiseviä naistenvihaajia, arvostelemassa naisten ulkonäköä, vaikka itse näyttävät niin vastenmielisiltä, juuri asenteittensa takia, ettei kukaan nainen heitä huoli. Nautiskellaan !!!

      • Viikseenvetelijä

        Jopahan oli kuulumiset! Näitä itseensä lopenuupuneita valittajia riittää yli omantarpeen: noh, kaipa me toivomme näiden reppanoiden saavan haaviinsa maailmanluokan fittnes-kaunottaria viikseenvedettäväksi!


      • Ihanat muodokkaat

        Meerille. Sinä olet kuvauksesi mukaan juuri minun ihannenainen, on mistä ottaa kiinni ja mitä hyväilee. Kumpa kaltaisiaisi olisi enemmän niin sattuisi useimmin kohdalle, NAUTISKELLAAN.


    • irmeli5

      Mun ihannemies saa painaa korkeintaan 55. Niin. Tykkään siis hyvin lyhytkasvuisista miehistä. Tai laihoista. Juuri poikkeuksellisen lyhytkasvuiset ja laihat ovat hyvin seksikkäitä.
      Muut ovat sitten joko läskejä tai pitkiä. Niin turnoff. Hyi! Kuka mies kehtaa olla pitkä tai läski.

      • Trollieh

        Suomi24 on valinnut tänään hyvät aloitukset. Yhden trollialoituksen ja sitten toisen, jossa siteerataan tutkimusta, jossa tuloksena oli, että trollaajat ovat psykopaattisia yms.


    • xyxxy

      Onnea aloittajalle sopivan naisen löytämisessä! Tiedoks vaan, et jokainen nainen on enemmän kuin kehonsa. Naisella on tunteita, tarpeita ja toiveita. Ei oo mikään itsestäänselvyys, että laiha nainen haluaa tulla hyväksytyksi vain kroppansa tähden. Entäs sitten kun tulee ikää ja nainen tulee ryppyiseksi tyyliin 35v, lihaskunto on ehkä huono? Tai entäs jos hän laihtuu lisää ja menettää terveytensä/kauneutensa?? Entäs, jos naisesi lihoo?
      Millainen kroppa sulla itelläsi on? Jos oot nyt timmissä kunnossa, niin säkin voit sairastua ja menettää lihaksesi tai esim masentua niin että syöt itsesi läskiksi. Jos sä arvotat naisen vain kehon koon tms kautta, niin todennäköisesti myös naisesi arvottaa sinut pelkästään ulkonäkösi kautta. Vakka kantensa valitsee.

      • aer234234

        Noita hoikkia on paljon, ei ole ongelma löytää..


    • Hehhheeeeeeeeeeee

      En mä naisista perusta, kun olen itsekin nainen, mutta ylipainoiset miehet ovat ihania, hotteja, parhaita. Mitä enemmän hyllyvää läskiä joka paikassa, sitä ihanampi. Paras olisi yhtä pitkä kuin paksu, esim. joku 160 cm ja 465 kg. Nam!!! Onneksi noita on aika paljon liikenteessä, eli voi vapaasti valita sen paksuimman ja lyllyvimmän...

    • Hyväksy kaikki

      Ulkonäköpaineet vahingoittavat vakavasti sinua ja ympäristöäsi.

    • mieti ny vähän...

      ei ylimääräistä? no tissit ovat rasvaa, joten laudoistako sä sitte tykkäät vai kenties miehistä -_-

      • rehevä / povekas

        Nainen pitää olla rehevä kookas povinen..


    • aave i

      152 pituus, paino 45. sopiva

    • Hoikkuus kaunista

      Oma vaimoni oli tavatessamme 168cm / 49kg ja oli muuten upea silloin. Ikää oli 25 vuotta. Muotoja oli vaikka oli hoikka, upeat hoikat pitkät sääret ja litteä vatsa. Vuosien mittaan painoa on hänelle kertynyt 6-7kg ja hyvältä näyttää vieläkin, ei tosin enää samalta.

      Naiset ovat hoikkuudelle niin kateellisia, siksi tästäkin näin kova äläkkä tullut! ;D

    • luuta käteen

      Whata Hel! Mul on tissit, sillä sun pygmillä ei edes puolikkaita nisuja.

    • Lihan Ilot

      Juuri näin, täysin samaa mieltä.

      Tykkään rakastella hoikkia naisia, erityisesti viulistit ja pianistit ovat turn on!

      Hoikkien naisten kanssa rakastellessa tulee kirjaimellisesti tunne, että kyrvälläni täytän heidät =) Toisin on läskien naisten kanssa, he ovat "täynnä" jo ilman kyrpääkin =)

      Ja lisääntymisterveysintoilijoille huomautettakoon, että kyllä hoikkakin nainen niitä tarpeellisia kiloja saa, mutta vasta sitten, kun niitä tarvitsee eli raskaaksi tultuaan. Toisin on jo luonnostaan läskit naiset, jotka ovat lihavuutensa hankkineet sipseillä, suklaalla ja sidukalla =)

      • siitä siis kyse

        Siis jotain ongelmiako koon kanssa, kun et muuten tunne täyttäväs ketään? No, ei kaikille ole jaettu, se on selvä.


    • Onko tarkoituksesi esittää parodiaa naisihanteesta jota ameeriikan ihmemaan plastiikkakirurgian taidonnäytteet vahvoine maskeerauksineen ja photoshopattuine kuvineen levittävät maailmalle?

      Oikeassa elämässä 175/ 85 mitoilla oleva on vaikuttavan upea ilmestys ;)

    • Suvi-Liisa Narina- K

      Persettä on ja kiloja, kun piaresen niin kaikki kaatuu ympärilläni ! Olen ylpeä nainen.

    • Kaunotar

      Ja miehen kuuluu olla erittäin lihaksikas, kaljamaha tai ruipelovatsa on ehdoton turn off.

      • Hyi munahaukkoja

        Käy kesällä terassilla, katsomassa millaisia akkoja siellä istuu, arvostele vasta sitten miehiä.

        Sellasia lihavia kaljamahaisia akkoja, jotka ei annanna miesten istua rauhassa.


      • Uga Puh

        Mä oon ottanut sen linjan, että kun tosta omasta harmaasta, heikosta sintistä mieheksi pääsen eroon, en ota muita kuin kaljuja tai pitkäfleda-, komeita viikinkimiehiä -mielellään Norjasta. Yks kerrallaan, mut semmoset 23 kpl vois lähettää aluks -mihin allekirjoitan? Maksan kyl tuontiveron ;)

        Alle 180 senttiset älkööt vaivautuko edes katsoon ylös- katse maahan vaan kun ohitat mut!


      • ...............
        Uga Puh kirjoitti:

        Mä oon ottanut sen linjan, että kun tosta omasta harmaasta, heikosta sintistä mieheksi pääsen eroon, en ota muita kuin kaljuja tai pitkäfleda-, komeita viikinkimiehiä -mielellään Norjasta. Yks kerrallaan, mut semmoset 23 kpl vois lähettää aluks -mihin allekirjoitan? Maksan kyl tuontiveron ;)

        Alle 180 senttiset älkööt vaivautuko edes katsoon ylös- katse maahan vaan kun ohitat mut!

        Kiitos seuraajalleni hyvästä huomiosta. Niin mitään "tiedän että se meni sinne, mutten tunne mitään" -sinttejä ei todellakaan enää. Koko pitää matsata joka puolella -tosh!


    • nainen:)

      Kuulostaa hyvältä ;D Ja miesten tulee olla 190cm pitkä ja painaa 90-95 kiloa. Rasvaprosentin tulee olla 5 tai alle. Hyvin kehittyneet ja erottuvat lihakset, pitkät jalat, hyvä lihaksikas perse ja lihaksikkaat, vahvat jalat. Peniksen tulee olla 22-25cm :D Kaikki miehet, jotka eivät yllä tähän ovat ällöttäviä kaljamahoja mikkihiiri jalkoineen.

      • Fitnees-girl-

        Totta. Itse hyväkuntoisena fitness-maisena vaadin mieheltäni myös lihaksia ja rasvaprosentin pitää olla alle 5%. Pituutta pitää olla vähintään se 185 cm ja kroppa lihaksikas, kaljamahat ja siimäkädet eivät kelpaa. Totuushan on se, että n. 60-70% suomimihistä on ylipainoisia eli liikalihavuus on suurin ongelma miesten keskuudessa. On vaikea löytää katukuvasta lihaksikasta ja hyvässä kunnossa olevaa miestä sillä kaikki ovat suomimiehiä läskimahalla. Onneksi kuitenkin salilla näkee näitä kunnon uroita ja mieheni on myös sellainen treenattu mies isolla M:llä.


    • Läskipatteri

      Minä olen 182cm ja 134kg mies eikä hävetä yhtään=) Edes rahaa ei ole ja pillua tulee mukavasti.

    • qwerqwer1234134
      • neverEver

        Ei viitsi vaivautua- never seen never heard. Kaikki wanna be jhop-opat täällä hönkii..


    • Totuus on tämä

      Kaikki riippuu suhteesta eli pituus ja paino. Kyllä voi olla normi painoinen, mutta jos ei harrasta koskaan mitään liikkumista voi olla sekin aika ruma näky. Tai sitten jos on anorektikko ei sekään alle 50kg ole mikään ihastus. Mutta totuus on se ettei montaa asiaa ole yhtä etovaa kuin läski nainen.
      Aivan sama jos sisäisesti on vaikka miten täydellinen ei sitä kukaan näe ulkopäin ja turha on lihavien valehdella itselleen kuinka he ovat onnellisesti pyöreitä. Jos saisivat tiettyä summaa vastaan läskit pois sormea napauttamalla niin kaikki antaisivat omaisuutensa siishen.

    • terveisin tyttö XL

      Minä sanon vaan yhden asian tähän keskusteluun;

      Aloittaja: jos sinä et näytä Calvin Kleinin mallilta, älä odota että me näytämme Victorias Secret tyypin naisilta.

      • Timmi tyttö

        Hyvä pointti, jos mies ei itse ola taso miesmalli tai treenaa paljon ja hyäkroppainen, silloin hän ansaitsee tasoisensa vähän pyöreän ehkä liihavan naisen. Suomimiehet itse ovta lihavia ällötyksiä, mutta onneksi kanukki llätkänpelaajat ovatkin jotain ihan muuta kuin rumat ja lihavat suomisurkimukset.


      • Janne stadista
        Timmi tyttö kirjoitti:

        Hyvä pointti, jos mies ei itse ola taso miesmalli tai treenaa paljon ja hyäkroppainen, silloin hän ansaitsee tasoisensa vähän pyöreän ehkä liihavan naisen. Suomimiehet itse ovta lihavia ällötyksiä, mutta onneksi kanukki llätkänpelaajat ovatkin jotain ihan muuta kuin rumat ja lihavat suomisurkimukset.

        Ja kaverin tietojen mukaan kanukkipelaajilla on isot munat... sellaista kun sais kakkoseen itekin ;)))

        Ihan samaa mieltä olen että suomalaiset luuserimiehet ei pärjää ulkomaalaisille mitenkään.


    • bbw fani

      Kyllä lihava on kaunis,yli 100kg saa olla.

    • adfqaer2342432

      Kyllä läskien kannattaisi laihduttaa, jos ei ulkonäön takia, niin terveyden takia sitten. Se on omalle terveydelle haitaksi, sydän kovilla, verisuonet ym. on sitten läski mies tai nainen.

    • Mr huuhaa

      Aloittaja varmaan järkyttyi niin varmana asiastaan, etteivät kaikki olekaan samaa mieltä. Otan osaa.

    • tyhää jauhantaa...

      Läski nainen on ruma. Turha keskusteluaihe.

      • pyih

        Haiseekin pahalle.


      • kaikkeinrumin

        Samaa mieltä, tyhjää jauhantaa MUTTA kaikkein rumin on ihminen joka ajattelee noin ja vielä rumempi kun päästää ajatuksensa ulos. läskipäisyyden lisäksi toivon sinulle paksua ihonalaista läskikerrosta, josta et pääse millään keinolla eroon.


    • Hyvä suuntaus

      Maailmalla läskit joutuu jo maksamaan tupla lipun lentokoneen istumapaikasta.

      • ei plösö

        Ihan oikein,samoin pitäisi maksaa muissakin kulkuneuvoissa,viereen ei mahdu eikä tee mieli edes mennä.

        Keinuu kun pingviinit kulkiessaan.Ja totuus on että nykyään näkee naisia läskeinä paljon enemmän kuin miehiä,mihinkäs silmäsi laitat kun pulleroita on jokapaikassa.

        Ajattelisivat terveyttään.


    • treenari2

      Minun silmissä fitness naiset on kauniita. Ja ne ei koko aikaa ole siinä kisakausi kunnossa mut offseat kaudella ovat kuumia pakkauksia. Joo ei itelläkään viisari ala vipattamaan jos joku pullukka tulee vikittelemään. ei kyllä nekään tule mut mainitsimpa vain :D Mut te ihmiset joilla on ylipaino ongelma aatelkaa pitemmän päälle. Että se on terveydelle ongelma. Ei muutaku rohkeasti ensin lenkille ottakaa kaveri mukaan. Ja alatto käymään sit salilla ja ruoka uusiin puihin ja ei ihmiset siellä salilla katso että millainen olet jne. jos ette sitten pukeudu kuten tukiainen Nim. entinen pullukka..

    • onko välii

      MIKS HAUKKUA JA PILKATA TOISIANNE, OLETTE KUITENKIN ELOSSA KAIKKI.
      MUN ON PAKKO KOHTA KUOLLA, PAINO 44 KILOO.

    • 70kg

      voi huhhu…

    • vahva mielipide

      EI KIITOS
      Laihoja luurankoja kuka niitä haluaa katsella?!?!?!
      70 sopivampi paino

    • Aivan niin

      mutta kyllä tuossa on ihan liikaa painoa. Nainen ei saa painaa 40kg enempää tai se on läski. Aina parempi jos painaa korkeintaan 30kg. Siinä olisi optimipaino.

    • Masentunutläskikasa

      Okei, menenkin tästä hirttämään itseni (tuplaköydellä että kestää ruhoni) pois maisemaasi rumentamasta. Anteeksi että olin olemassa.

      • Tota noi

        Älä-Ruoki- Provo-Trollia.


    • Pekka Tuska

      Gramma vaalalla nainen kannattaa punnita, mutta vasta sen jälkeen, kun on käynnyt paskalla.

    • No niin Ylläpito on saanut taas laskettua orjansa
      ja nostaa mainostajien hintaa ;
      ” Ihan on kuulkaas 10 566 Lukijaa kokoajan ”

      Ylläpito kiittää!

      Ja tavaroiden hinnat nousee, elämä on....

      • onnellinen 10

        mitä ikoa on luuta kalvaa kun lihaakin saa


    • läskipäätturnoff

      Ja miehet ei saa olla läskipäitä, suuri rasvaprosentti miesten tai miksei naistenkin aivoissa ja ajattelutoiminnoissa on ehdoton turn of , Makutuomari kuten muutkin kaltaisensa.

    • niin :3

      Miks kaikkien pitää aina näyttää tai painaa samalta?
      eiks me voida kaikki olla vaan erilaisia ja eri näkösiä.
      Ois aika tylsää jos kaikil ois sama rasva prosentti, pituus, naamavärkki sun muut...
      Erillaisuus on rikkaus ja jos jonkun ahdas mielisen on sitä niin vaikea ymmärtää niin siinäpäs sitten makaa omassa tyhmyydessään.

      ei tää maailmalla kuulkaa toimi niin että minä olen samanlainen, sinä olet samanlainen ja sit me kaikki oltais samanlaisii

    • Slow hand
      • Slow hand

    • Life facts

      Mä tiiän ton ku tykkää jostain ja haluais et kaikki muut painuis kotinurkkiin haiseen.

      Ite oon sitä mieltä, että miehet alle 180 cm vois kans vähän katsoo itseensä. Siis tosi etovaa katella tollasia peikkometsän kääpiöitä -tekis jotain ittelleen :)))

    • what??

      :DDD taas on Herp ja Herpina Derpingtonit vauhdissa!

      Painoindeksin tai absoluuttisen painomäärän sijaan kannattaisi käyttää kokovartalopeiliä ja maalaisjärkeä, ehkä kehonkoostumusanalyysiakin.

      Painoindeksin suurimmat ongelmat ovat siinä, että se ei ota kantaa painon laatuun, sukupuoleen, ikään tai ruumiinrakenteeseen, minkä lisäksi normaalipainoisen raja on mielivaltaisesti sovittavissa: yhden mielestä se on luku 20, toisen mielestä 26 ja kolmannen mielestä 57.

      Muotoillaan nyt vaikka näin, että jos nainen on ammattijääkiekkoilijamiehen kokoinen (pituus-paino= 100 tai alle), eikä tämä johdu ruumiinrakenteesta tai lihasmassasta, niin sitten ne läskit pitäisi kantaa rinta rottingilla: fat with attitude - tai laihduttaa pois (- tai venyttää painoindeksin loputonta ja mielivaltaista tulkinnanvaraa passiivisaggressiivisesti muristen, että 150cm/200kg, 80% rasvat omaava nainen on normaalipainoinen.)

      Sanotaan nyt tasa-arvon vuoksi, vaikka otsikko naisiin keskittyykin, ettei lätkäammattilaisen strategiset mitat perusmiestäkään pue, jos sisältö on luotu keskikaljasta, makkarasta ja sipseistä.

    • Hyväruokainen laiha

      Hyvät ihmiset,

      voisitteko käydä vaikka wikipediasta lukemassa mitä anoreksia tarkoittaa ennen kuin käytätte tätä termiä. Voin antaa vinkin, että se ei ole sama asia kuin liian laiha tai alipainoinen.

      Kiitos.

    • annuliinunen

      Onko äitisi näin laiha ?

    • mjkuijkjh

      50 kiloisella se rinnanympäryskin on 50 mutta 90 kiloisella on taatusti se 90

    • hahahah--

      Tuskin pystyt kantamaan 50kg morsiota edes sänkyyn..siinä syy!

    • asdgfag34t56435

      Nimenomaan! Tietysti naisen pituudella on myös merkitys. Joku 190 nainen ja 50 kg, niin on varmaan jo haudassa.

      Mutta, siis niin läskit on laiskoja ja sairaita, on sitten kyse miehistä tai naisista.

      • ...

        Niin ja tuohon vielä lisäys, että ei ole oikeastaan luonnollista pitää läskeistä. Voi olla monenlaisia perversioita, mutta kaikki ne ovat loppujenlopuksi luonnonvastaisia kieroutumia. Läskiys on sairaus.


    • Ihan hämärää komment

      Miten voi olla homo, jos pitää hoikista naisista ?

    • epiphysis88

      Kyllä naisella saa olla vähän, tai miksei enemmänkin ylimääräistä josta ottaa kiinni. Laihuuden ihannointi on saanut jo sairaalloiset mittakaavat nykymaailmassa.

    • yääkzzz xettaa

      185 ja alle 50 kg=POIKATYTTÖ jolla ei ole mitään muotoja missään ja luulevat vielä olevansa upeita.
      Miehen takamus on se joka kuvaa lähinnä noita.
      Ja ne lihakset: ei tuossa painoluokassa ole olemassakaan lihaksia vaan rotan kylkiluut näkyy.

      • jarggo8

        eka postaaja ei tainnut moisia lukua antaa? Täältä taida montaa 185cm pitkää löytyä. PErusmitta täkäläisillä tallukka taalasmailla on se 150-160 ja paino yli 60kh


    • panomies567

      Samaa mieltä. Suomi muijjat on lähes järjestäen ylipainoisia. Sikäli ymmärrettävää, että vielä muutama sukupolvi sitten aliravitsemus oli yleistä, ja oli ihan hyväksi kerätä laardia ympärille ankaran talven varalle. Toppavaatteet ja tuulipuvut peittävät heltat ja kahvat suurimman osan vuodesta.
      VAikka teininä tilanne (paino) olisi jotenkuten hallussa, niin yleensä läsähtäminen tapahtuu siinä reilu parikymppisenä. Varsinkin kun on hommannut itsensä tiineksi, niin alamäki alkaa 90% varmuudella, kun ei tarvi kun läskittää sohvalla äpäröitten kanssa, kun joku urpo tai valtio tuo leivän.
      Sikäli tämä osaltaan selittää suomen alhaisen syntyvyyden: ennemmin viettää aikaa oikean käden seurassa kuin jonkun vittumisen amisläskin.

    • nainen 50v.

      48kg ja 154cm, sopiva paino minulle 18-50 vuoteen.

      En pysty lihomaan tai laihtumaan

      • Nautakiiliäinen

        Valitettavan moni pystyy. Minunkin puolisoni on samoissa mitoissa kuin hääpäivänä liki 40 vuotta sitten, eli 160/ 51.
        Ex- morsian häntä ennen hiihtelee finlandia-hiihtoja ja juoksee maratoneja ja on hoikistunut entisestään näin päältä katsoen.

        Sitten on eräs valitettava tapaus, eräs ex otti eron niin raskaasti, että taisi tuplata painonsa.

        Itse olen armeija-aikaisissa mitoissa, eli 180/82. Hieman liikaa, myönnän, mutta tykkään syödä ja juoda hyvin ja muutenkin nauttia elämästä.


    • Paavo maalta

      Pituus 190 ja paino 25kg siinä ihannemitat harjanvarrelle eli naiselle!

    • iel

      Höpön höpön, jos tahdot joskus lapsia. Älä usko tohon.

    • ei ole sovinismia

      Nainen kannattaa huollattaa vähintään vuoden välein. Huollossa kannattaa useimmiten tarkastuttaa runko, ruoste ja muut mahdolliset viat. HUOM! Nainen vuotaa kerran kuukaudessa, mutta tämä on tyyppivika, jota ei pidä säikähtää. Vikaan ei ole vielä keksitty ratkaisua, joskin se poistuu itsekseen, kun yksilö saavuttaa tietyn iän. Vuodon aikana ajaminen on kielletty! (Mikäli sinulla kuitenkin on suuri tarve päästä ajamaan juuri vuodon aikana, kannattaa olla todella varovainen.) Naisella ei kannata ajaa viittä vuotta kauempaa, vaan on suositeltavaa, että se tällöin vaihdetaan uuteen malliin. Viiden vuoden jälkeen nimittäin alkavat naisen yleisimmät viat tulla esiin. Tosin ongelmat ovat aina naiskohtaisia.

      Monissa naisissa on sisäänrakennettuna toistuva (useita kertoja päivässä) ulkonäön huoltotarvetarkistus. Huomatessaan jonkin huomaamattomankin vian tämä laukaisee pikaisen itsehuolto-ohjelman. Tilanteesta riippuen kyseinen tapahtuma voi kestää parista minuutista pariin tuntiin. Itsehuolto-ohjelma sisältää tarpeen mukaan joitain seuraavista toimenpiteistä: pintanahan huoltokäsittely, värisarjan korjaus, etupuskureiden tasapainotus tai harjaksien oikominen tai käyristäminen.

      Sen sijaan kaikkia tehtäviään, tiskausta, ruuanlaittoa, pyykkäystä, silitystä, siivoamista jne. nainen ei välttämättä tee mielellään, vaan valittaa ettei jaksa ja vaatii omistajaansa tekemään osan näistä töistä. Silloin naisen akusta on loppumassa kotityöenergia. Kotityöenergiaa omistaja voi ladata laturillaan, joka löytyy hänen jalkojensa välistä. Mitä enemmän nainen voihkii latauksen aikana, sitä voimakkaammin se latautuu. Täyteen lataaminen ei aina kuitenkaan onnistu.

      Naiseen on viimeisen kymmenen vuoden aikana tullut useita lisäosia. Näistä yleisimmin käytetyt ovat etu- ja takapuskureiden levennyssarjat ja madallussarja. Viime vuosikymmeninä vesirajan nostosuuntaus on jatkunut yhä nuoremmilla malleilla.

      Vanhemmat mallit joutuvat turvautumaan usein erilaisiin korjaussarjoihin. Ilmanottoskuupin korotus, polttoaineen syöttöaukon reunusten parannus sekä ylimääräisen massan poisto alipaineen avulla auttavat pitämään naisen ulkopuolelta paremmassa kunnossa pidempään. Käyttöikään ja toimivuuteen näillä toimenpiteillä ei ole merkittävää vaikutusta, mutta saattavat parantaa kierrätysarvoa.

      Monesti naisen hankintaa pohdittaessa päädytään koiraan tai kissaan. Tämä sinänsä hyvä ratkaisu voi perustua väärinkäsityksiin naisen ruokinnan kustannuksista. Ihmistä alkeellisempana eliönä nainen tulee toimeen huokeammalla ravinnolla. Salaatin lehdet, soija ja risut ovat naiselle oivaa ja täyttävää ruokaa.

      Naista ei kannata opettaa järsimään isoja puunoksia tai makkaraa, muuten naisen omistamisen hauskimmat puolet saattavat kärsiä. Kokonaisen halon syömiseen nainen kuolee. Makkara sen sijaan on oiva koulutusväline.

      Anna naisen nuolla makkarasta sinapit, ja kun se on nuollut kiltisti antamasi makkaran, muista palkita naista vaikkapa salmiakkikaramelleilla.

      • ei ole sovinismia

        Anteeksi, mutta en voi luottaa mihinkään, joka vuotaa viisi päivää eikä kuole.

        Kohottakaamme malja naisille. Heidän kanssaan ei voi elää, mutta ei heitä voi tappaakaan ja sanoa sitten naapureille, että he ovat muuttaneet ja elättävät itsensä strippareina.

        Mun äiti sano aikoinaan, et naiset on yleensä semmosia, et tota ne vaatii tyhmän miehen, jolla on paljon rahaa ja pitkä kalu.

        Pekka Siitoin

        Historiallisesti naisia on käytetty esimerkiksi lentoemättiminä, tiskauskoneina, ruoanlaittajina, ihmisvauvojen ruokintalaitteina ja nyrkkeilysäkkeinä. Joitain ominaisuuksia on kuitenkin säilynyt nykypäivään asti, mm. seksuaalisten halujen tyydytysvehje, jota voidaan käyttää myös jälkeläistenpyöräyttelyyn. Jotkut väittävät, että naisillekin pitäisi suoda ihmisoikeudet, mutta nämä jotkut ovatkin täysiä homoseksuaaleja.

        Arkkitehdit valittavat, että naisessa on sellainen vika, että käymälä ja seurusteluhuone on sijoitettu aivan vierekkäin. Toisaalta kukaan Hikipediassa ei tule ikinä todistamaan väitettä, joten kysymys jäänee avoimeksi. Keittiön tiskikoneesta saa lumilingon antamalla naiselle lapion. Useimmilta naisilta saa kaksi kertaa. Ensin saa vongata ja sitten saa jäädä ilman.

        Usein nainen pyrkii luvatta pois keittiöstä. Tästä ikävästä tavasta päästään kuitenkin eroon lyhentämällä kettinkiä.

        Naista hankkiessa tulee miettiä ja vertailla valmistusvuotta, -maata, väriä sekä ajokertoja. Suomessa vaikeinta on saada itämaista-, ja latinomallia, koska niitä ei Suomessa valmisteta. Ne on tilattava ulkomailta (toimitusaika vaihtelee).

        Ajokerrat on ehkäpä tärkein seikka, mihin hankittaessa tulee kiinnittää huomiota. Ei ole ehkä viisasta hankkia aivan uutta mallia (’97), koska ne tuppaavat yleensä vikisemään ensimmäisillä ajokerroilla. Lisäksi lähteäkseen käyntiin ne tarvitsevat paljon ryyppyä. Ei myöskään kannata hankkia liian vanhaa mallia, koska niissä yleensä on koriongelmia, kuten vuotoja, imusarjojen heikkenemistä, sekä puskurien rupsahtamista... jne.

        Esko Kiesi on lanseerannut niin sanotun "Kiesi-säännön", jonka mukaan miehelle optimaalisen naisen ikä lasketaan seuraavaa kaavaa noudattaen: (Miehen ikä / 2) 7.

        Jos olet kuitenkin onnistunut löytämään mallin jonka huoltokustannuksiin olet valmis sitoutumaan pidemmäksikin aikaa, tulee tuote yleensä kotiinkuljetettuna kirkon kautta. Kirkko toimittaa tuotteensa, kuten kaikki muutkin kodinkoneet, valkoiseen paketoituna. Paketointi poistetaan vasta seuraavana yönä kunnon kaljottelun jälkeen, joita myös häiksi kutsutaan.

        Viime aikoina monet tieteenalat ovat kiistelleet naisen paikasta. Viimeisimmät tutkimukset ovat osoittaneet, että naisen paikka on joko:

        Hellan ja nyrkin välissä (kulinaristinen suuntaus)
        Hellan ja sängyn välissä (hedonistinen suuntaus)
        Hellan sisällä (sadistinen suuntaus)
        Nyrkin ja sängyn välissä (S/M-suuntaus)
        Nyrkin ja nyrkin välissä (sadistinen suuntaus)
        Konepistoolin ja kommandopipon takana (feministinen suuntaus)
        Peniksen ja sängyn välissä (seksuaalinen suuntaus)
        Sängyn alla (petollinen suuntaus)
        Audin vieressä (Kiesin suuntaus)

        Naistyyppejä on kolme: 1) Yleisesti ei_niin_hyvännäköiset, 2) Yleisesti hyvännäköiset ja 3) Omasta mielestä hyvännäköiset.

        Naistyyppejä on useampaa eri mallia, esittelemme tässä muutaman.

        1.Oma-nainen on itse hankkimasi joko käytetty tai aivan uusi tuote. Tätä ei yleensä lainata kavereille eikä sukulaisille, vaan se on tarkoitettu vain omaan käyttöön. Oma-nainen saattaa aluksi vaikuttaa halvalta sijoitukselta esimerkiksi vuokranaiseen verrattuna, mutta kannattaa muistaa, että oma-naisen ylläpitokustannukset ovat todella kovat. Ensin joudut vuosikausia maksamaan kaikki huollot ja kun lopulta haluat oma-naisesta eroon, vie hän puolet omaisuudestasi.
        2.Työsuhdenainen (yleensä merkkiä sihteeri) on työpaikan sinulle lahjoittama tuote. Tässä tuotteessa on muutama haittapuoli. Ensinnäkin voi olla, että pidät työsuhdenaisesta enemmän kuin omasta, tällöin suosittelemme oma-naisen pikaista vaihtoa. Toinen mainittava haittapuoli on se, ettet ikinä voi olla varma työsuhdenaisesi ajokerroista, etkä siitä ajaako sillä kenties joku muu samaan aikaan kuin sinä, sillä jotkut työsuhdenaiset ovat yleisessä käytössä työmaalla.
        3.Yleinen nainen., on tarkoitettu vuokrattavaksi väliaikaiseen käyttöön. Näistä kolmesta vaarallisin sijoitus, sillä: Et ikinä tiedä mitä saat (tauteja), usein suuria vikoja, maksavat paljon yhdeltä ajokerralta. Kivalta ei tunnu sekään, että yleinen nainen ei oikeasti nauti panemisestasi hänen kanssaan, vaan vain esittää. Mikäli kuitenkin haluat vuokrata naisen, kannattaa olla varma, ettei siinä ole vikoja, ja ettei myyjä viilaa sinua linssiin (pyydä ylihintaa).

        Mikäli omistat jo naisen ja työpaikkasi tarjoaa sinulle työsuhdenaista, valinta on aina vaikea. Suositeltavaa kuitenkin on, että ajelet vain yhdellä naisella kerrallaan, etkä sekä työsuhde- että omalla naisellasi.


    Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ylen Kela-kone näyttää alueesi maksetut tuet

      Kone näyttää erikseen jopa lääkkeisiin menevät Kela-rahat. Lieskassa syödään valtavasti lääkkeitä. Asumistukeakin menee
      Lieksa
      47
      8934
    2. Parisuhdetta harkitseville

      Miten paljon joustatte mahdollisen kumppanin hyväksi? Saako nukkua silloin kun nukuttaa, saako pukeutua kuten haluaa, sa
      Sinkut
      216
      1321
    3. Bensaa liekkeihin... Mitä sä haluut. Kerro jo.

      Jos haluat mut, niin ota. Jos et, niin kerro. Mun sydän pakahtuu joka ikisestä viestin murusesta Pitäis luovuttaa... Yri
      Ikävä
      50
      1309
    4. Sä oot niin mukava

      Mutta samalla niin rasittava! Ikävä on.. Oli mukava, kun olit osa mun elämää🦫
      Ikävä
      86
      1005
    5. Swastikan spiraali ja risti, molemmat auringon symboleina

      Swastikan spiraali ja risti – molemmat auringon symboleina Jälleen kerran vihamielisyys kaikkea hindulaisuuteen liittyv
      Hindulaisuus
      429
      945
    6. Yhteys katkesi

      Tunnen oloni typeräksi, kun yritin pitää yhteyttä ja korjata välejä. Turhaan. Nytpä tiedän, että et tykännyt oikeasti. O
      Ikävä
      33
      932
    7. Seiskaan otti yhteyttä Dani-niminen taksikuski, joka erehtyi ottamaan kohuliikemiehenä tutuksi tulle

      Siis hetkinen, kaverilla on 7 kpl asuntoja Dubaissa, mutta taksiin ja hampurilaiseen ei raha riitä? Buah buah buahahhaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      918
    8. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      63
      896
    9. Ketä kaivattusi

      muistuttaa?
      Ikävä
      49
      885
    10. Miksihän et halua

      Että tunnistaisin sinut täältä kunnolla. 😔 eihän se haittaisi, jos minä tunnistaisin. Jos se nyt sinä sitten edes olet.
      Ikävä
      59
      867
    Aihe