Kuinka monelle kiinan kellosammakolle n. 65cm*30cm*35cm (pituus,leveys,korkeus) terraario riittää? onko sopiva kahdelle?
kuinka kauan kiinan kellot elävät?
ja sitten hinta, paikallisessa Faunattaressa maksaa yksi sammakko 30€ mutta kasvattajalta tms. saa varmaan halvemmalla ja parempia? vaikka ei tuo hinta niin merkitsekkään..
kaikki muukin tieto on tervetullutta!
KIINAN KELLOSAMMAKKO
4
1831
Vastaukset
- samppi
Kasvattajalta saa paljon halvemmalla.
Osoitteessa www.herppi.net pyörii eräs kasvattaja, jolla on tällä hetkellä satoja vastasyntyneitä kiinankellosammakkoja.- nel1varvas
...kasvattaja ilmoittautuu - minua varmaan tarkoitettiin. Minulla on siis tällä hetkellä pari sataa kiinan kellosammakon nuijapäätä kasvamassa - isoimmilla on jo jalat mutta ovat vielä vedessä. Tulen myymään poikaset noin 3-6 kk ikäisinä riippuen siitä miten nopeasti kasvavat - sillä täytyyhän ostajan pystyä syöttämään niitä ja pikkuista ruokaa on vaikea saada ellei sitten kasvata ruokaeläimiä kuten itse teen.
Vanhimmat poikaseni ovat tällä hetkellä noin 1 1/2 kuukauden ikäisiä joten luovutusiässä ovat siis muutaman kuukauden kuluttua. 3 kk ikäisiä poikasia myyn hintaan 10 euroa/kpl ja yli 3 kk ikäistä poikasista pyydän 15 euroa. (ruoka maksaa...)
Yhteystietoni löytyvät herppinetin myydään/kasvattajia osastosta - samalla nimimerkillä.
- nel1varvas
Kiinan Kellosammakko voi elää jopa 15-vuotiaaksi. Kuvailemaasi akvaarioon voi rakentaa akvaterraarion kahdelle aikuiselle yksilölle (mieluiten kaksi naarasta!!!) - jos otat uroksen tulee naaraita olla ehdottomasti enemmän kuin yksi - ja silloin taas alkaa olla ahdasta.
Kiinan Kellosammakko on helppohoitoinen päiväaktiivinen laji joka syö elävää ruokaa (kaikenlaiset hyönteiset (etenkin sirkat), jauhomadot yms.) - myös kuollut ruoka käy mikäli sitä liikutellaan esim. pinseteillä - sammakko ei pysty havaitsemaan ruokaa joka ei liiku. Kaikki sammakot eivät suostu syömään pinseteistä joten silloin vaihtoehdoksi jää vain elävä ruoka.
Urokset ääntelevät kuuluvasti "haukahtelemalla" joten herkkäuniselle en suosittele uros-naaras yhdistelmää lainkaan. - sammakko fani
olen itsekkin hankkimassa kiinan kellosammakoita mutta lähin paikka mistä niitä saa on pieksämmäki.siellä kellosammakot ovat 29e kpl. meinaan hankkia kaks naarasta ja yhen uroksen siitä syystä kun naaraita pitää olla enemmän kuin uroksia terraariossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1495808Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella344166Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03520Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv492731No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452520- 312494
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv322468- 162338
- 432055
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262015