Moikka kaikille
Mä oon kymppiluokkaa käyvä 16-vuotias tyttönen. Mä paastoan tosi usein ja sit syön pakosta. Jonka jälkeen meen vessaa oksentaa tai mukamas lenkille ja sit oksennan siel olles. Oksenteluu on jatkunut muutamia kuukausia. Oon kertonu tästä vaa yhdelle hyvälle kaverilleni. Vanhempanikaan eivät tiedä ja paras ystävä jätti minut. Oon siis tän kaa ihan yksin.
Sairastanko minä Bulimiaa vai mitä tämä on?
ps. Minulla on myös kaksisuuntainen mielialahäiriö ja paniikkihäiriö.
Onko tämä bulimiaa....?
Maruzellaaah
3
190
Vastaukset
- omgtapsa
on tossa ainaki bulimian oireita :/
- maruzellaaaah
Mitä mu pitää tehä kertoo jollekki
- helpyourself
maruzellaaaah kirjoitti:
Mitä mu pitää tehä kertoo jollekki
juttele terveydenhoitajalle/vanhemmille asiasta. yritä lopettaa tuo touhu ennen kuin se jatkuu pitempään milloin siitä on vaikeampi päästä eroon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4636586Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1883916Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1092521Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit262050Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1391436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771325- 681176
- 631105
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te791098- 461049