Jane Hamonin saama sanoma vuoden 2014 alussa
Kun Jane Hamon oli rukoilemassa v. 2014 alkupuolella, hän kuuli selvästi Jumalan sanovan: "Tämä vuosi 2014 on oleva kvanttihypyn vuosi."
Yleiskielessä käsite kvanttihyppy tarkoittaa jotakin suurta, äkillistä, tärkeää ja radikaalia muutosta, joka johtaa nopeasti läpimurtoon. Tämä vuosi 2014 voi todellakin olla monien merkittävien tapahtumien vuosi.
Koska Jane Hamonin sanoma on hyvin pitkä, en ole kääntänyt sitä suomeksi, vaan pyydän lukijoita lukemaan alkuperäisen sanoman englanninkielisiltä sivuiltani osoitteessa http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/english/english.htm .
Sanoma Pihon sivulta
36
428
Vastaukset
- väärä sana
Tuskin Jumala tuollaisia sanoja käyttää.
- Ihan on muuta
Eipä ainakaan tyypillistä Jumalan puhetta ole.
- 24rtgf
Millaista se sitten tyypillisesti on?
- ---
24rtgf kirjoitti:
Millaista se sitten tyypillisesti on?
Jotain tällaista:
http://www.youtube.com/watch?v=plA279q6i8M
- 2134rfgv
Mitenkähän se etenee Joukolla tuo nimienkeräys puolueelleen. Viimeksi kun vilkaisin niitä oli hiukan yli sata. Ei tarvittu enää kuin vajaat 4900. Taitaa tulla kiirus jos aikoo olla, kuten taisi kertoa jumalansa luvanneen, maan pääministerinä seuraavien eduskuntavaalien jälkeen.
Käykäähän pistämässä nimenne, profeetat.- Otto Ville.
No se Joukon nimienkeräyksen,eli kannattajakorttien keräys,puolueelleen on tällä hetkellä se,että 870 korttia on täytetty ja vielä puuttuu 4130 korttia.
Eli kiirettä pitää mikäli loppuvuoden aikana pitää saada vielä 4130 korttia eli tuntuu vahvasti siltä,ettei seuraavien eduskuntavaalien jälkeen pääministerinä ole erästä erään taivaallisen voiman valitsemaa henkilöä.
Mutta jokaisen profeetan on nyt loppuvuoteen asti herkeämättömällä valppaudella seurattava sitä,että saadanko ne vaadittavat 5000 korttia kasaan! - ilkka.
Otto Ville. kirjoitti:
No se Joukon nimienkeräyksen,eli kannattajakorttien keräys,puolueelleen on tällä hetkellä se,että 870 korttia on täytetty ja vielä puuttuu 4130 korttia.
Eli kiirettä pitää mikäli loppuvuoden aikana pitää saada vielä 4130 korttia eli tuntuu vahvasti siltä,ettei seuraavien eduskuntavaalien jälkeen pääministerinä ole erästä erään taivaallisen voiman valitsemaa henkilöä.
Mutta jokaisen profeetan on nyt loppuvuoteen asti herkeämättömällä valppaudella seurattava sitä,että saadanko ne vaadittavat 5000 korttia kasaan!ja miksi pitää käyttää kotisivujaan ja hengellistä sisältöä keppihevosena puolueen perustamiselle?
- -jarmo-
Täällä taas karsinoidaan ja asetetaan rajoja kaikkivaltiaalle :D "ei Jumala noin puhu tai toimi" ja "ei Jumala käytä tuollaisia sanoja"... Kuka täällä sen määrittää?
Luulenpa että monikin vielä kokee aikamoisia yllätyksiä omaan jumalankuvahiekkalaatikkoonsa.
En väitä tietäväni teitä yhtään paremmin, mutta suunnan osaan sanoa ja se ei rajaa mitään.- 23rfhg
Hups. Et varmasti huomannut, mutta menit arvostelemaan palstan itseoikeutettua valtiasta, sen ajatuspoliisia. Varaudu käräjähaasteeseen.
- -jarmo-
23rfhg kirjoitti:
Hups. Et varmasti huomannut, mutta menit arvostelemaan palstan itseoikeutettua valtiasta, sen ajatuspoliisia. Varaudu käräjähaasteeseen.
Jep! Sulkeudun vessaan loppuviikoksi :D
- Hyshyshys....
-jarmo- kirjoitti:
Jep! Sulkeudun vessaan loppuviikoksi :D
Vessassakin saattaa olla valvontakamera ja mikrofoni myös... :D
- Sinne
Joo.
23rft, 245rtf, 24rtfgb, 234rfg, 2345rtfg, 2rfgh,23erfgv,234 rtfg- Unohtui
Lisätään 23rfhg
- Rakkautta
http://www.youtube.com/watch?v=ix2n8swyoQw&feature=player_embedded
Mikä on suurin käsky laissa? - ***
Jumalan puhetta on Raamatussa ja sen mukaan voimme arvioida, koetella, sanomat ja profetiat. Jumala ei toimi sanansa vastaisesti. Siksi meillä on Raamattu, joka on navigaattorimme. Jumala toimii kirjoitustensa mukaisesti. Mksi? Sen takia, että emme eksy, kun tunnemne kirjoitukset. Jumalan ilmoitukset ovat siis kansien välissä, Raamatussa. Mitään yllärivetoja tai uusia superilmoituksia ei tule. Jos tulee, kannattaa miettiä mistä lähteestä ne ovat kotoisin.
Jumala ei ole luvannut minulle, että minusta tulisi seuraava pääministeri.
Olen vain todennut, että jos Suomen Laillisuuspuolue on seuraavissa vaaleissa suurin puolue, niin siinä tapauksessa minä saatan olla pääministeri.
Nyt tästä jossittelevasta spekulaatiostani on tehty jumalallista profetiaa.
Näin se viidakkopuhelin toimii.- Politikproffa.
Hmm,kukahan muuten 6.1.2013 erään lehden blogissa kirjoitti muun muuassa näin:
Minä olen Suomen vapauttaja ja johtaja.Sain ylhäältä sanat "You are the leader of Finland".
Minun tehtäväni on johtaa Suomi eroon eurosta,EU:sta ja pankkien velkaorjuudesta.
Tämän tehtävän aioin tehdä yhdessä muiden kanssa. - 2rtfg
Politikproffa. kirjoitti:
Hmm,kukahan muuten 6.1.2013 erään lehden blogissa kirjoitti muun muuassa näin:
Minä olen Suomen vapauttaja ja johtaja.Sain ylhäältä sanat "You are the leader of Finland".
Minun tehtäväni on johtaa Suomi eroon eurosta,EU:sta ja pankkien velkaorjuudesta.
Tämän tehtävän aioin tehdä yhdessä muiden kanssa.Joko Jouko itse tai Usarin moderointi on jostain syystä tuon tekstin poistanut, mutta Googlen välimuisti on armoton:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:dEw8rDOnRkEJ:puheenvuoro.uusisuomi.fi/node?page=2592 &cd=3&hl=fi&ct=clnk&gl=fi
Mielenkiintoista kyllä että Jahve puhuu Joukolle englantia. - Baabelin torni.
2rtfg kirjoitti:
Joko Jouko itse tai Usarin moderointi on jostain syystä tuon tekstin poistanut, mutta Googlen välimuisti on armoton:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:dEw8rDOnRkEJ:puheenvuoro.uusisuomi.fi/node?page=2592 &cd=3&hl=fi&ct=clnk&gl=fi
Mielenkiintoista kyllä että Jahve puhuu Joukolle englantia.Jahve puhuu englantia varmaan siitä syystä,etteivät kaikki vielä ymmärrä heprean kieltä ja hän itse vasta opiskelee suomen kieltä.
- 24rtfgb
Baabelin torni. kirjoitti:
Jahve puhuu englantia varmaan siitä syystä,etteivät kaikki vielä ymmärrä heprean kieltä ja hän itse vasta opiskelee suomen kieltä.
Vai olisiko Jouko vain kuullut väärin? Jospa yhteys taivaasta Suomeen hiukan pätki.
- Anteeksi heidänp:sta
Älä hyvä Jouko välitä. Ei täällä monta kirjoittajaa ole, joista voisi sanoa, että hän on penaalin terävin kynä. Eikä kaikilla kaikki lepakot ole palanneet vintille myöskään, sillä näitä suurin osa "kirjailijoistamme".
- Että näin
Totisesti. Sivusto on tarkoitettu kyllä asialliseen kirjoitteluun, eikä toisten asioiden kaivelemiseen. Siinä on syntitaakka toisten herjaajalla itsellään.
- Hyvinkin 2016-2023
ovat Ilmestyskirjassa kuvattua suurta mullistusta koko maailmassa, ja autuaat Jeesuksessa sitten tuo ajankohdan lopussa vastaanottavat Jeesuksen ja laulamme Mooseksen ja Jeesuksen kiitospsalmia Isän Jumalan antamassa pelastuksessa ja valtakunnassa.
En usko tänä vuotta mihinkään kvanttijuttuihin, ihan huuhaata. - Gods year 2014
Uskon hyvinkin, että on totta. Olen nähnyt monien armolahjojen vuodatuksen pienellä aikaa usealle tänävuonna, rukouksiin on vastattu, joidenkin ihmisten asenteet ovat muuttuneet Jumalan suhteen, jopa yllättävienkin ihmisten.
Jumala on luvannut seurakunnan kasvavan noin puolella nykyisestä, enkä oleta sen koskevan vain yhtä. Eikö TV7.lla saman suuntaista puhutakin? Itse ainakin uskon vakaasti, että jotain hienoa, suurta ja näkyvää tulee tapahtumaan suomessa kaikkialla tänävuonna. Halleluja! Politikproffa viittasi saamaani sanomaan "You are the leader of Finland". Siihen totean, että sitä voi olla monella tapaa kansan henkinen johtaja ja kansallinen herättäjä. Kyse ei ole välttämättä pääministeriydestä.
Mitä tulee englanninkieleen, niin Jumala voi puhua mitä kieltä hän haluaa.
Mitä tulee siihen, että tekstiä ei löydy enää Uudesta Suomesta, niin minä en ole sitä poistanut, vaan Uusi Suomi on poistanut kaikki kirjoitukseni sen jälkeen kun jouduin maaliskuussa 2013 US:n banniin, mikä jatkuu edelleen. En ole voinut kohta vuoteen kirjoittaa Uuteen Suomeen.- 24rfg
Sä taidatkin olla niitä harvoja ei-ateisteja Usarin mustalla listalla :) Älä huoli, kohtahan sä voit ostaa koko lehden pois. Maan johtaja tekee mitä haluaa.
- että niin että
Voisitko Piho jo rauhottua pikkuhiljaa ja keskittyä vaikka siihen kalastukseen tai muuhun survivaliin.
- 23ertfg
Höpsistä. Maan tuleva johtaja ei ehdi eikä saa rauhoittua.
- 22abc.
23ertfg kirjoitti:
Höpsistä. Maan tuleva johtaja ei ehdi eikä saa rauhoittua.
Aivan oikein!
Maan tuleva henkinen ja poliittinen johtaja ei ehdi eikä saa rauhoittua.
Sitä paitsi meidän kaikkien on herkeämättömällä valppaudella kuunneltava sekä ylös merkisemän hänen suuria ajatuksiaan ja niitä myös sydämissämme tutkiskeleman.
- Idiootti olet
Mikä saatanan temmellyskenttä tästä on tullut?
Toisaalta. Ei saatanakaan noin tyhmiä kirjoita.- Kvanttitietoinen.
Tuota käsitettä eli kvanttihyppy käsiteltiin jo pari vuotta sitten eräällä "ufotutkijoiden" keskustelufoorumilla.Silloin käytettiin myös ilmaisua kvanttitietoisuus eli ei mitään uutta auringon alla.
- Ainakin-
Paljon on profetialla lukijoita.
- Valaistunut.
Tällä hetkellä sillä "eräällä muulla"-foorumilla ollan sitä mieltä,että vuosi 2014 on esiintulemisen ja valaistumisen vuosi jonka voimme sieluina ja henkiolentoina kokea täydellisenä.
Mutta siitä että pitääkö olla profeetta sen kokeakseen,ei ole tarkkaa erittelyä. - ---
Valaistunut. kirjoitti:
Tällä hetkellä sillä "eräällä muulla"-foorumilla ollan sitä mieltä,että vuosi 2014 on esiintulemisen ja valaistumisen vuosi jonka voimme sieluina ja henkiolentoina kokea täydellisenä.
Mutta siitä että pitääkö olla profeetta sen kokeakseen,ei ole tarkkaa erittelyä.Kovin yllättävää, että kulloinkin kuluvan vuoden aikana noissa piireissä on joku sitä mieltä että juuri se kuluva vuosi on se tärkein. Näin on ollut joka vuosi tähän saakka. Ja epäilemättä myös tulee olemaan.
- 87204yt
Piireissä ja ilman piirejä tiedetään se, että jokainen vuosi on erilainen. Jokainen vuosi tuo uutta tullessaan. Niinpä tämäkin. Raamattumme tuntevana tiedämme myös, että Raamatun profetiat lähenee finaalia vauhdilla.
- Ty 40278.
Ne Raamatun profetiat ovat lähenneet finaalia jo yli 2000 vuoden ajan,ja lähenevät edelleekin vuoteen miekka ja kilpi asti.
Eli siis loputtomiin aina hamaan Maapallon tappiin asti eli noin 3 miljardin vuoden päähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 735027
- 1053535
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403426- 512984
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262748Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72219- 242081
- 1991990
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4081610Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91528