Petoksen maku

suussa

Polo V mallisarja
eli uuskoppanen 2010 ja uudempi polo on tosi surkeaa laatua
- kun takuuaika on yli niin vaihdelaatikko pitäisi rempata uudelleen (omaan laskuun) kilsoja nyt 30 tkm eka loota rempattiin 10 tkm kohdalla..........vikaa oli jo 7-8000 km kohdalla mutta eivät heti uskoneet

- talvikelillä onneton jos joudut pakkasella käynnistämään ja sammuttamaan melko heti esim siirrät sitä niin kone ei lähdekkään enää käyntiin....saa liikaa tulpat kastuu

- joo ja pakkaskelillä kaikki lukot on jäässä niin varma juttu et syksyllä pitää takakontti tyhjätä kun seuraavan kerran saat auki juhannuksen alla

- ainoo lohtu kaikessa kurjuudessaan on se että ei ole ketjukone vaan jakopää on remmillä


joo onhan toi golffikin saman talon tuote ja valheilla menestykseen nostettu
- Huijausskandaali johti autoilijajärjestön johtajan eroon
- http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/02/11/huijausskandaali-johti-autoilijajarjeston-johtajan-eroon/20142048/304


En suosittele konsernin malleja kenellekkään!

12

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aiaiai

      Noi lukot on ollu ikuinen ongelma Polossa mutta senkin voi ehkäistä ennen pakkasia aseöljyllä,itellä loppui ongelmat siihen,miten niin hihna on parempi kuin ketju?Toi laatikko juttu on kyl täyttä paskaa sanon sen!!!!!

      • Heppoinen tomaatti

        Aloittaja ei maininnut mikä laatikko kysymyksessä. DSG:n kohdalla mahdollista, että on toistamiseen sökö.


    • uusi poloilija
    • sutta ja sekundaa

      """Toi laatikko juttu on kyl täyttä ****** sanon sen!!!!!"""

      Helppo kirjoitella yllä olevaa tekstiä, mutta jos ko. polo sattuisi kohdallesi ihan omaksi niin tuskin olisit rauhallinen.

      Laatikkojuttu on tosi, nyt vain ajetaan niin pitkälle kun päästään ja rempataan sitten kun kilahtaa niin ettei eteenpäin enää pääse. Onneksi se vain kakkosautona. Tää on viides vaiko kuudes volkkari meillä ja taatusti viimeinen. Toisena autona meillä on ihan toinen merkki joka kestääääääää ja kestääääää.

      Jos et tiedä VW:n jakopääongelmista mitään niin on turha kirjotella muutakan potaskaa. Mene merkkiliikkeen asentajan juttusille tarjoo kahvit niin aukee sullekkin uus näkökulma.

      - jakopäät on muutettu ketjuista hihnalle, kun ei osattu tehdä kestävää ykirivistä lisäksi joitakin asiakkaita kusetettiin maksaman laskut jyvittäen kun tehdas antoi koko rempan hinnan (autolehdet ovat näistä informoineet).
      - laatikossa kytkinakselin laakerin välys on väärä tai laakeri jalustan malli väärin suunniteltu tai laakerin koko väärin mitoitettu. Ei tunnusteta, mutta tiedän kun niitä on korjattu takuuseen (laatikko on manuaali).
      Volkkarin automaatti se tosi huono onkin. Paljon kirjoituksia eri foorumeilla (tehdas joutui lopulta tunnustamaan syntinsä)

      • uusi poloilija

        "Laatikkojuttu on tosi"

        Mistä muka nimimerkki "sutta ja sekundaa" tietää, että nimimerkin "suussa" tarina on tosi?

        Koko V-mallisarjan laadun leimaaminen surkeaksi on valehtelua. Minulla on kokemusta viitossarjan manuaalilaatikoista yli 190 tkm:n matkalta, eikä ainuttakaan vikaa ole ilmennyt sen enempää takuuaikana kuin sen jälkeenkään.

        Automaateista minulla ei ole kuin ihan satunnaisia käyttökokemuksia, siksi en väitä niistä sitä enkä tätä. Suosittelen samaa sinullekin.


    • ihanmikävaan.

      """""Laatikkojuttu on tosi"
      Mistä muka nimimerkki "sutta ja sekundaa" tietää, että nimimerkin "suussa" tarina on tosi?"""""

      Minulle riittää se, että minulla on siintä sataprosenttisen varma tieto.

      On silkkaa valhetta että V-sarjalaisen manuaalit kestävät 190 tkm siinä missä sinä epäilet kirjoittamaani laatikkotarinaa.

      Tiedän vain että laatikko oli epäkunnossa alle kumpin ajettuna ja nyt kolmekymppisenä pitäisi korjata sama vika uudestaan.

      Voisit kertoa ihan täällä palstalla omin sanoin kuinka takakontin saa auki V-sarjalaisessa (kun sinulla on näistä niin laaja kokemus) se kun ei nyt vaan tunnu aukeevan enää kesälläkään.

      • uusi poloilija

        "On silkkaa valhetta että V-sarjalaisen manuaalit kestävät 190 tkm siinä missä sinä epäilet kirjoittamaani laatikkotarinaa."

        Et siis ymmärrä, että sinä et voi kirjoittaa todenmukaisesti kaikista V-sarjan vaihdelaatikoista, kun kokemuksesi on vain yhdestä. Minä ajoin ensimmäisellä 164 tkm ennen vaihtoa tuoreempaan yksilöön, ja toisella on menty kohta 30 tkm. Molemmat siis viisivaihteisia 51 kW:n bensakoneen yhteydessä.


      • uusi poloilija

        "Voisit kertoa ihan täällä palstalla omin sanoin kuinka takakontin saa auki V-sarjalaisessa"

        Mikäs siinä. Painetaan takaluukun VW-logon yläpuolisko sisään, kun auto ei ole lukittuna. Peukalo on hyvä väline painamiseen; silloin jäävät muut sormet vapaiksi ulos kääntyneen alapuoliskon reunasta nostamiseen.

        Pitää muistaa, että peukalon on pidettävä yläpuoliskoa koko ajan pohjassa, kunnes luukkua on saatu nostettua sentti-pari irti lukosta. Siten ei lukitu uudelleen ennen nostoa. Jos pääsee lukittumaan, vapauta logo alkuasentoon ja aloita alusta.


    • 15+15

      jumala rankaisee volkkarikuskeja jokaista näköjään omalla erikoisella tavallaan
      - toisen loota hajoaa kättelyssä useampaan kertaan
      - toinen joutuu ajamaan kopperolla niin paljon että joutuu lähes asumaan siinä
      voi ihmisparkoja

      • uusi poloilija

        Ateistina en oleta tulevani lainkaan kuvittelemasi henkiolennon rankaisemaksi.

        Jos olisit joskus ajanut nyky-Poloa ja verrannut muihin b-segmentin pikkuautoihin, et todennäköisesti valitsisi suuriin ajomääriin muita vaihtoehtoja. Hiljainen matkustamo, hyvät ajo-ominaisuudet, miellyttävä jousitus, ajovalopesurit vakiona ja pitkät huoltovälit, joitakin enemmän ja vähemmän tärkeitä juttuja mainitakseni.

        Fabiaa kannattaa myös kokeilla, jos haluaa päästä halvemmalla ja ulkonäöllä ei ole niin väliä.


    • 10+3

      uusi poloilija on maahantuojan palkkaama provo joka
      saa provisiot kaikista kirjoittamistaan merkki jutuista

      • uusi poloilija

        Ja siinä valehdeltiin suoraan asiasta mitään tietämättömänä. Perusteluja väitteille ei esitetä, koska niitä ei ole.

        Ylempänä olevaan tekstiini voin kokemuksiini perustuen rehellisesti lisätä, että myös uutta Renault Clioa voisin harkita maantiekäyttöön (ja ulkonäkö on onnistunut), ja Chevrolet Aveota en ole kokeillut (sisältää kuulemma hyviä maantieominaisuuksia).

        Päädyin kuitenkin uudestaan Poloon, koska Clioon vaihtaminen olisi vaatinut selvästi isomman välirahan, eikä Chevroletilla ollut myyntipalveluja kotikaupungissani (Aveota ei voinut edes koeajaa).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oi mun haniseni

      Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      6332
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

      Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4764
    3. Hei rakas sinä

      Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      41
      3314
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

      IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3151
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      360
      1770
    6. Kaksi vuotta

      Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1598
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

      Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      72
      1418
    8. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

      Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1368
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

      1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1328
    10. Miellytänkö sinun silmää?

      Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      84
      1244
    Aihe