Uni oli todella inhottava ja pelottava ja heräsin siihen. Näin jostain kumman syystä 02-mainoksen telkkarissa jossa oli noita käärmeitä koko ruudun täydeltä, tunnelma oli tässä vaiheessa hyvä. Näin että ovat ruudun toisella puolella enkä panikoitunut. Sitten se uni loppuikin. Näin yhden käärmeistä sylissäni minun käsi hänen suussansa. Enkä ollut peloissani edes koska se piti vain kättäni suussaan eikä purrut. Sitten tunnelma vaihtui. Se hyökkäsi jostain kauempaa ja puri minua samaan käteen, paniikissa kiljuin että tulkaa ottamaan tämä irti minun kädestä. Siihen uni loppui.
Käärme puri unessa
2
414
Vastaukset
- sss.
Itsekkin kyselin täällä joku aika sitten näkemästäni käärme unesta mutta ei yhtään vastausta.
Unessa siis nukuin käärmeen kanssa... Olen aina vastustanut kaikkea ennalta määrättyä unisymboliikkaa. Otetaan siis tähänkin uneen ihan maltillinen lähestyminen.
Unennäkijä kokee käärmeet epämiellyttävinä.
Käärme on hänen sylisssään. Oma käsi käärmeen suussa.
En tiedä mikä on o2-mainos, liittyykö niihin käärmeitä?
On sanonta, että pitää kyytä povellaan.
On myös sanonta, ettei koira pure ruokkivaa kättä. Tässä tapauksessa kuitenkin oli kyseessä käärme.
Voitaisiin ajatella, että unennäkijä on epäillyt lähipiirissään olleen jonkun petollisen henkilön.
Voidaan myös ajatella, että unennäkijä on auttanut tätä henkilöä ja nyt epäilee tai pelkää tämän hyökkäävän unennäkijää vastaan.
Toisaalta, unennäkijä voi ajatella olevansa jonkun luotetun henkilön hyökkäyksen ja ahdistelun kohteena.
Käärmeeseen liittyy ajatus pitkulaisesta ja liukkaasta luontokappaleesta, siis miehisestä elimestä. Tämä luontokappale vielä houkutteli Eevan syntiin.
Jätetään kuitenkin nämä seksuaaliset tulkinnat ja ehdotetaan, että mikä tahansa stressitilanne saa näkemään unia uhkaavista tilanteista.
Tosin ei ehkä käärmeistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 964799
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1684343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?854179Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162668Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372658- 442197
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282087Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261870- 881749
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91737