Töysän linjan huijari-bussikuski Orivesi-Tampere!

kyllästynyt asiakas

Hei,

Onko kenelläkään muulla kokemusta aamuvuoroja ajavasta bussikuskista nimikirjaimilla joka perii liikaa rahaa? Minulta hän on yrittänyt periä kahdelta pikavuoromaksulta ¨nyt 8.30 euroa, kun hinnan pitäisi olla 3.30 ja tein valituksen hänen toiminnastaan. Valituksesta huolimatta taas kyseinen kuski koitti periä minulta liikaa rahaa! Mikäli olette joutuneet huijatuiksi, pistäkää ihmeessä valitusta eteenpäin Töysän linjan sivujen palautuslomakkeella, josko pääsisimme tuosta kusettajasta eroon!

10

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todistusaineisto

      ¨Tälläisessa tapauksessa tarvitaan varmaan todisteita. Kuvaa kameralla salaa ens kerralla ja mene kyseisen linjan toimistolle.

    • Kyllästynyt asiakas

      Niin. Tuskin vain yhden ihmisen kantelu henkilöstä asiaa eteenpäin vie. Olisikin mielenkiintoista tietää, että onko muita huijattu. Kuskin nimi oli heinonen ja silmälasipäinen, ajaa klo 6 vuoroa Tampere-Orivesi. Tosi röyhkeästi puhui päälleni, kun keskustelin mieheni kanssa bussimatkalla tuosta puhelimitse ja vieläpä vähätteli asiaa, että naurettavan pieni summa rahaa.saahan siinä jo paljon rahaa, jos joka päivä kusettaa jotain.Kolmas kerta jo kun varmasti tiedän ton yrittäneen periä liikaa rahaa. Muistaisin joskus myös aiemmin, että mietin olenko saanut väärin takaisin. Kehtasi vielä myöntää itsekin huomanneensa perinteensä 40s liikaa eikä voinut mainita asiasta minulle! Naurettava summathan toi on, mutta ei mulla ole rahaa ruokkia kaikenlaisia luusereita.. Toivoisin sydämestäni ettei tuollainen ihminen saisi jatkaa päivääkään asiakaspalvelutyössä!

      • Töysän kuski

        Oriveteläisen kannattaa oppia itse laskeen tasaraha valmiiksi.

        Vielä lisää vinkkejä: Luuserit kulkee bussilla....ja valittaa Suomi24:lla saamaansa huonoa palvelua. Pyydä sitä miestäsi kuljettaan sinua, niin bussikuskin ei tarvi puhua sinua päälle.....


    • Kyllästynyt asiakas

      Olen kuule joka kerta maininnut sille kuskille asiasta ja laskenut rahani! En voi uskoa, ettei 3 kertaa osaa kohdallani laskea oikeaa rahasummaa.. Ymmärrän, että jokainen tekee virheitä, mutta nyt ei mene sen piikkiin..

      • Avohoitooo

        Kuljetko orivedeltä tampereelle terapiaan?


    • Avohoitoa sullekin

      Itse lienet kulkevan terapiaan tai olet sen tarpeessa. Kuka viitsii puolustella liikaa rahastavaa kuskia!

      • voivoivoi

        Huomatkaa viestien kellonajat.
        Lähetetty aamuyöllä neljän jälkeen ja yhdeksän minuutin väliajalla.
        Silti esiintyy kahtena eri ihmisenä voi voi sentään.
        Säälittävää puolustella itseensä ja omaa näkökantaansa muka toisena ihmisenä.
        Sinänsä valituksen aiheen ymmärtää jos on joutunut kusetusyrityksen kohteeksi mutta pitääkö itse kusettaa myös sitten muita kirjoittamalla useilla eri nimimerkeillä.
        Voivoi.


    • Oikeus kunniaan!

      Se on jännä miten täällä huijareita puolustetaan. Mikäli joku huijaa asiakkailtaan rahaa, toivottavasti jää vastuuseen teostaan! Onneksi tuo henkilö huomasi kuskin huijanneen, kurjaa jos perii liikaa joltain joka ei huomaa asiaa. Rehellisyyttä on laskea joka sentti minkä asiakkaalle antaa!

      • Avohoitoa sullekin

        Selvästi sinulla on useampi persoona ja kuljet Tampereella hoidossa. Aloittajan viesti sekä nuo viimeiset ovat tulleet samasta IP:stä. Täältä ovat viestisi lähteneet 1001 0001 0110 0001 0010 0111 1001 1011 eli 145.97.39.155

        Naurettavaa porua muutamista senteistä.


      • edw
        Avohoitoa sullekin kirjoitti:

        Selvästi sinulla on useampi persoona ja kuljet Tampereella hoidossa. Aloittajan viesti sekä nuo viimeiset ovat tulleet samasta IP:stä. Täältä ovat viestisi lähteneet 1001 0001 0110 0001 0010 0111 1001 1011 eli 145.97.39.155

        Naurettavaa porua muutamista senteistä.

        Ei tosta alottajan viestistä ota selvää. Eli mistä lähdetty, ja minne menty, paljonko maksoi, ja oliko pika- vai vakiovuoro. Bussimaksut nousivat vähänaikaa sitten. Ja jos vaatii alennuksia niin pitää olla alennukseen oikeuttava todistus kuten opiskelijakortti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe