Minulta katosi (tai varastettiin) puhelin mystisesti, kauppareissulla. Sitä etsiskelin jonkin aikaa, tuloksetta. Ilmoitin asiasta normaalisti vakuutusyhtiöön ja jo seuraavana päivänä tuli viesti, että puhelin on korvataan. Viestissä kuitenkin sanottiin, että tarvitaan kuitti, ennen kun maksu voidaa suorittaa.
Olen tässä nyt pari päivää etsinyt kuittia enkä ole sitä löytänyt. Miten toimia? Tässä ei kyllä taida olla paljon tehtävissä :/ Harmittaa kyllä kun puhelin oli kallis.
Kadonnut puhelin + Kadonnut kuitti :(
5
620
Vastaukset
- Dille5
Kysy omasta vakuutusyhtiöstäsi: Miten toimia?
- .........
... Kuittikopio löytyy mahdollisesti nimelläsi liikkeestä, josta olet sen aikanaan ostanut. Mitä jos kysyisit sieltä?
- kuitti1
Esim. Gigantista kuitti löytyy varmasti. Myyjä kysyy aina ostajan tiedot ja kerran myyjä sanoi että ei haittaa vaikka kuitti katoaa, täältä se löytyy. Lisäksi plussakortista tai s-etukortista voi olla hyötyä jos olet ostanut puhelimen edellämainittuihin ketjuihin kuuluvasta liikkeestä.
Minä ostin kerran Anttilasta tuotteen ja se oli viallinen. Vaikka olin hukannut kuitin niin myyjä löysi tietokoneelta sen plussakortin avulla.
Vähänkin kalliimpien tuotteiden kuitit kannattaa AINA skannata tietokoneelle, nimetä ja tallentaa yhteen kansioon. Sieltä ne löytyvät helposti. Lisäksi alkuperäisistä kuiteista katoaa teksti ajan myötä. - JenniT333
No sattuu olemaan vielä sillain, etten ostanut puhelinta suomesta, vaan Lontoosta, Heathrowin kentältä. Eikä sielä kyselty nimi tai yhteistietoja, vain rahaa.
Voisi kuulostaa aika epäilyttävältä, jos soittaisin vakuutusyhtiöön ja kertoisin ettei ole kuittia eikä puhelinta ole ostettu suomesta ;(
Taidan antaa asian olla ja ostaa uuden puhelimen. Dna:lla näytti olevan kytky puhelimia halvalla :)
Kiitos vastauksista!- Mikkom
Harmillinen tilanne...eikä mitään taida olla tehtävissä?:( itse otan kuiteista aina kopiot ja laitan takuukansioon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624282Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1541812Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141513Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351278Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681063- 56914
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.167829Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781