http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288652234195.html?pos=ksk-trm-auto-ostu
Nyt on toimittaja asian ytimessä, niih.
Ajan tasalla oleva toimittaja, hienoa!
3
198
Vastaukset
- Aliarvostettu
Mistäköhän syystä? Eiköhän syy tule selville tutustumalla moiseen roskaan ja lukemalla täältä renusta.
Lääkemainos; Jos tunnet itsesi veltoksi, olet kenties renunut, haalarisi ovat rasvassa, ikkunakoukku painaa selkää, varapyöräsi on jäässä, ota silloin UUSI RENUSEE ja saat lisäharmia elämääsi. RENUSE-lääke onnellisuuden poistoon, nyt uudessa maskissaan, osta renu, tuet köyhäillistöä, Härskihartikaista ja luonnonvarojen tuhlaamista.- suzuajaa nolottaa
"lukemalla täältä renusta" hahahahaha täällähän ne asiantuntijat onkin. Sinä varsinkin, sun juttujas ei kyllä kukaan ota tosissaan.
Toisaalta kyllä minuakin nolottaisi, jos haukkumani automerkki osoittautuukin laadukkaammaksi kuin oma, jota olen ylistänyt julkisesti. Renu sai uusimman AutoBildin laaturaportissa 7,8 laatupistettä ja Sukizuki vain 7,5. Sukizukissa on kuulemma selviä laatupuutteita ja se on musta lammas japanilaisten joukossa.
Se on ikävää kun joudut koko ajan paikkamaalaamaan suzun heikkolaatuista maalipintaa ym ym ym.
- vain tippa pensaa
Neljä Renaultia omistaneena voin sanoa: hintaansa nähden asiallisia ja ali-arvostettuja autoja.
Mutta se on suuri etu käytetyn ostajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916