Hääpaikka E-P:llä

morsian_

Mikä on paras paikka järjestää hääjuhla Etelä-Pohjanmaalla? Alle 100 hengen porukalle..

35

7509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zzlop

      Onko kyseessä siis heteropari?Mies ja nainen?

    • Tätä tää

      Järki käteen morsian! Kannattaako pitää kalliita häitä? Naimisiin voi mennä ilman juhliakin tai vain voi olla avoliitossakin. Säästäkää rahat asunnon pesämunaksi.

    • kysypä tätä.

      Rytmikorjaamolla Seinäjoella saat järjestettyä kivat häät. Paikkakaan ei ole mikään mahdottoman kallis. Tiedän siellä hääjuhlia vietetyn, kuten myös syntymäpäiviä.

      Aulatilaan mahtuu pöytiin noin sata ihmistä, isomman salin puolta saa muokattua omien tarpeiden mukaan. Tanssiminen onnistuu isommalla puolella, ehkä aulatilassakin - riippuu siitä, miten pöydät järjestellään. Esiintymislava on myös siellä.

      Olisi ainakin erilainen paikka hääjuhlalle, ja vielä kohtalaisen keskellä kaupunkia.

    • Wanha Karhunmäki

      Wanha Karhunmäki. Ei perusteluja kaipaa.

    • sarii1

      Hotelli lakeus,kallis mutta kiva paikka.Meiltä meni n.10000€ kun vieraatkin majoitettiin.

    • Suosittelen.

      Venestalo Venskoskella on viihtyisä ja halpis.

    • iloa elämään

      Nikäli olette gay-pari suosittelen joko Lapuaa tai sitten Kauhavaa, kohteita niissä useita.

      • ....................

        HEH:D


      • Hyvä paikka
        .................... kirjoitti:

        HEH:D

        Sanssinkartano Kauhajoella.


      • MORSIO 6
        Hyvä paikka kirjoitti:

        Sanssinkartano Kauhajoella.

        Härmän Kuntokeskus kaikkein paras ko.juhliin


    • Häissä

      E-P.n Opisto Ilmajoella, tarvittaessa löytyy majoitustilaa vieraille.
      Muutama vuosi sitten olin siellä häissä, paikka ainakin kesällä tosi viihtyisä.

    • öttyt

      Huissin urheilutalo.

    • LiukasLennu
    • Tämä talo

      http://www.jalasjarvenkylat.fi/koskue_kylatalo

    • +-0
    • häissä siellä

      Wanha Karhumäki on ehdoton paikka. Myös siksi, että siellä voivat kauempaa tulevat häävieraat yöpyä.

    • Pienviljelijä

      Jokivarren ns Alavudella. Siellon eräs nuukemman puoleinen pari vihitty.
      Siten tiä mikä oli hinta, mutta pari oli yllättynyt positiivisesti. Olivat siis kyselleet ja suunnitelleet laajasti.

      • Omaperäistä

        Kaverin häät juhlittiin Virtaniemessä Kuortaneella.
        Tunnelmaa ja toimintaa perinteikkäässä pohjalaispihapiirissä.
        Majoitus romanttisissa aitoissa. Tykkäsin.


    • joukkis3

      Hotelli Mesikämmen Ähtärissä. Ite pidettiin siellä ja ruoka oli hintansa arvoinen. Tarjoilussa ei moittimista. Järvi lisäs tunnelmaa terassille, jos meinaatte kesähäitä pitää

    • tinukka

      Lappajärven kivitippu. Hieno järvinäkymä joka kannattaa ehdottmasti kokea ;)

    • Pyökkipiru

      Miksi kaikki juhlatilat on hirveitä jäänteitä 80- ja 90-luvulta tai sitten niin pimeitä ettei näe kättään pidemmälle. Vuosikausia oon toivonu jotain muutosta mutta nyt kun oma aika koittaa ei auta kun yrittää kestää se fakta että häät on pidettävä pyökkihelvetissä.

    • Hämeshavunen Kauhajoella.

    • uttiv

      Haapakosken Ns. Halpa köyhälle.

    • näissähäissäpäissä

      Ilmajoen opisto.Haalitalo Nurmossa,Sorsanpesä Seinäjoella.Karhunmäki myös ok.
      Joupiskan ravintolassaki usein pikkuhäitä.Majoitus on kyllä oltava lähellä, joten hotelliin menisin.Muutama tunti ja yksityistilaisuus,

    • Ulllllatus

      Ilimajoen kestikartano

    • AfEnhjämi

      Sähän sen sanoit.Tapsa Kansa vielä laulamaan.

    • Lentohotelli, Kauhava: Hotellimajoitus tapahtumien äärellä
      www.lentohotelli.fi/


    • Enniini

      Ei kannata pitää häitä. Häihin menevät rahat voisi käyttää johonkin muuhun.

      Maistraatti riittää jos on pakko naimisiin mennä.

    • huvaehrootus
    • monessamukana

      Alajärven, Lehtimäen, Rantakankaalla, Metso kylätalossa.
      Paljon on naitu ja kaikki on tyydytetty.

    • Oltuon

      MUNAKAN NUORISOSEURA !

    • samoin

      MUNAKAN NUORISOSEURA ILMAJOKI

    • Avaruusboltsi69

      Parhaasta en tiedä, sillä ihmiset arvostavat eri asioita :) Mutta, asiaan;
      Kauhajoen Asuuli (Pitopalvelu Minna-Maria) saa täältä suosituksen; ruoka oli todella hyvää ja muutenkin paikkana OK. Kivat budjetti-häät pidettiin, alle kolmeen tuhanteen sai tosiaan hyvän ja runsaan ruoan sis. liinat tilavuokran. Vieraita taisi olla seitsemisenkymmentä... Koristeluun ja muuhun tilpehööriin menneestä rahasta en uskalla arvailla...

      Etelä-Pohjanmaan Opisto oli meillä toisena varalla; vaikutti hyvältä paikalta, mutta vaimo halusi Asuulin.

      Sitten näitä muita:
      Sanssinkartano (hienot puitteet, mutta liian lokeromainen/sekava meidän makuumme), Karhunmäki (hieno, mutta jokin ei natsannut), Munakan NS ja Seurala Pojanluomalla (kuulemma ok paikkoja), Seinäjoen Seurala (kuvien perusteella hieno; voi olla aikasta varattu...), Uppalan Kartano Seinäjoella (hieno, mutta niin olisi ollut laskukin...) ...nämä tulevat nyt yhtäkkiä mieleen.

      Kannattaa muistaa, että kyseessä on kuitenkin loppujen lopuksi vain yksi päivä, joka menee tuhottoman nopeasti ohi jännityksen ja hermoilun säestämänä. Yltiöhienot häät eivät takaa avio-onnea, vaan te kaksi luotte onnen ja pysyvän rakkauden arjen keskellä, pienissä teoissa ja sanoissa. En tarkoita etteikö häihin saisi panostaa; antakaa palaa ja tehkää rahoillanne mitä haluatte, mutta muistakaa, että rakkaus mitataan sanoissa ja teoissa, ei häihin kulutettuna rahana :)
      Live long and prosper

    • hohhotihoi

      Ylistaron alapäässä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      925
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      673
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      41
      658
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      577
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      39
      500
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe