sukua Putous-näyttelijä Vatasen kanssa?
Ovat ainakin hyvin samannäköisiä.
Onko jääkiekkoilija Sami Vatanen
13
7581
Vastaukset
- gh52gh
Ovat aviossa.
- Seta Tati
Niin ovat, vaikka Sami on Jussin setä.
- näin muuten on!
Jussi on Samin siskon veli.
- saa kai kysyä
Ovatko molemmat Ari Vatasen poikia?
- iul t
Kumpikaan ei ole Ari Vatasen poika.
- kyllä muuten ovat
iul t kirjoitti:
Kumpikaan ei ole Ari Vatasen poika.
Ari Vatanen on Jussin täti ja Samin isosisko.
- Kunhan kyselen
kyllä muuten ovat kirjoitti:
Ari Vatanen on Jussin täti ja Samin isosisko.
Mikä on Juha Tapion osuus asiassa?
- toinen lätkäfani
Oon miettiny tätä aina :D Ovat aivan samannäkösiä! Siitä tuntuu että häätyyhään niitten olla sukua x)
- Oli miten oli
Jos ne on niitä samoja Vatasia kuin siinä Jäniksen vuosi -kirjassa?
- .....
.
- pena666
sami vatanen on jussin isän serkun lapsen lapsi tiedän koska olen tietäjä
- fdgffdfgd
Oletko tietäjä Väinämöisen poikia?
- bibeli
gigeli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236788Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka211005- 75871
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47804Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.91768Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38751Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713