Onko täällä ketään jolla samanlainen migreeni kuin minulla,,joka aamu herään migreeniin,ei muuta kuin triptaani naamaan ja kolme tuntia menee aamusta ennen kuin särky loppuu,,sit alkaa uudestaan alkuillasta ja sama toistuu.oma neurologini on sen diaksonoinut krooniseksi migreeniksi,,kaikki estolääkkeet olen läpikäynyt ei apua,akupunktiota olen ottanut ei apua,mangneettikuvattu pää,ei mitään vikaa,fysikaalista hierontaa olen saanut,ei apua,,tätä on 17 v. kestänyt,,ei oma lääkäri vielä lähtenyt kierteen katkaisuun,vai eikö sit osannut,,olen jostain lukenut,että sen voi tehdä myös kotona,siinä lääkeryhmiä on erilaisia mitä otetaan yhtä aikaa,aloitetaan suurella määrällä ja sitten pikkuhiljaa pienennetään ja kun kuuri loppuu pitäis migreeninkin olla pois,,onko kellään sellaista kokemusta ja minkälaisia lääkkeitä on käytetty,,olisin tosi kiitollinen tiedosta,,verenpaineeni on normaali,eikä lapratuloksissa muutenkaan mitään mainittavaa..auttakaa ..
Migreeniä!!
rt47
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803