sormenkin työntö perseeseen sattuu!

AUTS !!

miten voitte työntää jonkun kyrvän sinne ku mulla sattuu aivan saatanasti jo pelkän sormenkin työntö? onkoha mulla ykssuuntanen

36

5744

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jagge

      Rasvaappa sormes hyvin, ni menee. Mulla menee hyvin rasvattuna ja kokoa pikku hiljaa kokoa suurentamalla viinipullokin..

      • N45v,

        Rasvamaton sormikin tekee jo tutaa perse reijässä. Kannattaa kokeilla keski sormella painaa se ihan niin pitkälle kun se sinne menee ja alat hilata tasaseesn tahtiin aina vaan lujempaa ja lujempaa. Pian tunnet saavasi orgion.


    • AIVITT

      no eipä auta rasvaus yhtää..

      • jagge

        No, en voi auttaa..


      • N45V.

        Kokeile pelkällä sormella leikka sormen kynnet pois. Piana keskari sisään tunnet sormen ympärillä lämpimän suolen ala runkata. Kun aukko antaa periksi muutamien kertojen jälkeen pistä kaksi sormea kerralla perä aukosta sisään. Kolmannella kerralla saat jo kolme sormea perse reijästäsi sisään ja rukkaa kunnolla. Rukkaa jo sillä yhdellä sormella sitä perse reikää niin että litisee kunnolla. Siitä kuuluu mjusk kun sormi menee sisään jää sinne ala hartaasti hilata sormea panoliikkein perse reijässäsi.


      • N45V. kirjoitti:

        Kokeile pelkällä sormella leikka sormen kynnet pois. Piana keskari sisään tunnet sormen ympärillä lämpimän suolen ala runkata. Kun aukko antaa periksi muutamien kertojen jälkeen pistä kaksi sormea kerralla perä aukosta sisään. Kolmannella kerralla saat jo kolme sormea perse reijästäsi sisään ja rukkaa kunnolla. Rukkaa jo sillä yhdellä sormella sitä perse reikää niin että litisee kunnolla. Siitä kuuluu mjusk kun sormi menee sisään jää sinne ala hartaasti hilata sormea panoliikkein perse reijässäsi.

        Tyttöystäväni pyytää nyt melkein joka kerta työntämään jotain perseeseen kun naidaan.saa kuulemma paljon isompia orgasmeja silloin kun runkkaan sen persettä samalla.me kyllä käydään kunnolla pesulla ja sitten yleensä nuolen tyttöystävän niin kiimaan että perse aukeaa jo kutsuvasti silloin.tietää että lämmitän perseen kunnolla ja rasvaan ennen kun työnnän sinne mitään isompaa.on kyllä kiihottavaa työntää sinne ensin pienitappi ja kun se liikkuu hyvin niin isontaa siintä hiljalleen.niina tykkää myös kun olen lauennut niin silloin kun kyrpäni on puoliseisokissa niin työnnän sen sisään kunnolla rasvattuun perseeseen.silloin kyrpäni kasvaa siellä sisällä ja levittää persettä kuulemma juuri hyvin.se vielä kun se sanoo että kun laukeat ensin minun suuhun niin imen kyrpäsi tyhjäksi ja saat työntää sen minun kireeseen perseeseen sen jälkeen.kiihottaa meitä molempia kunnolla kun puhuu ja tekee erilaisia asioita.välillä pyydän kyllä niinan eteeni kontilleen ja työnnän dildot molempiin reikiin ja runkkaan niillä kunnon isot ja pitkät tupla orgasmit.niina on sanonut että orgasmit on nyt sellaisia että tuntuu että koko alapää räjähtäisi ja haluaa vaan lisää kyrpää,pitää vain olla tarkkana että on sopivat dildot sillä kiimassa se ei tunne kipuakaan vaan pyytää naimaan teinilutkaa kunnolla.rauhallisesti vain kun tekee kaikki niin monet saisi perseestä uuttapotkua seksiin ja suhteeseen.


    • 13/3,5cm

      Kokeile mikropenistä.

    • N45V.

      Kokeile vessassa omassa rauhassa yhdellä sormella. Tien itsekkin näin. Koska se on helppo tehdä istuen pöntöllä. Työnnä keski sormi reijästä sisään varovasti hiero ensin päältä. Kun reikä herkistyy ja antautuu aukeaa tynnä sormi sinne ala hilata. Pane sen mitä jaksat. Mitä kovempaa saat pantua sormella enka kerralla niin seuraavalla kerralla se on jo helpompaa laittaa sinne parikin sormea.

    • kokeilija4

      Tänään kokeilin, kunensin olin lukenut näitä juttuja, eka kerran peppuseksiä yksin . Ensin sormella ja sitten paksulla ,pyöreällä hiusharjan varrella. Hyvää teki, orgasmia en kuitenkaan vielä saanut.

      • jagge

        Siitä Se lähtee..


      • Siintä se lähtee.


    • Sormella pano reikää

      Olen työntänyt muutamia kertoja sormen sinne pers reikään. Tuntuu muuten vähän tiukalata ja käsi väsyy mikä neuvoksi?
      Ei oo liukastetta. Margariinia ei kehtaa käyttää.
      Vain jos olen pidempään yksin kotona. Monta päivää.
      Tänä vuonna en viitsi lähteä moneksi päiväksi mökille.
      Haluan joskus omaa rauhaakin. Mä sitten pystyisin tyydyttämään oman itseni ominkin avuin. Nyt tuntuu taas että tuo alakertaa on märkä.

      • janne.von.blah

        Unohda margariini. Liukaste olisi tietenkin hyvä, mutta tilkka ruokaöljyä ajaa hyvin asiansa. Myös peruskäsi- ja muutrasvat auttavat. Kuten niin monesti aikaisemminkin on todettu, peppu seksissä avainasemassa on rentoutuminen. Jos yhtäkkiä päättää, että nyt kokeilen peppuun ja alkaa kuiviltaan työntämään sormeaan tai jotain muuta sinne, niin ei varmasti jää kovin positiivisia mielikuvia tapahtuneesta. Ensin peruskiima päälle, hieroo pepun ympäristöä liukkaaksi ja sitten kun alkaa rentoutuminen sulkijalihaksessa, niin ei muuta kuin varovasti sisään. Kyllä se mukavuuden tunne sieltä tulee. Kokeilemaan, mars mars!


      • jagge
        janne.von.blah kirjoitti:

        Unohda margariini. Liukaste olisi tietenkin hyvä, mutta tilkka ruokaöljyä ajaa hyvin asiansa. Myös peruskäsi- ja muutrasvat auttavat. Kuten niin monesti aikaisemminkin on todettu, peppu seksissä avainasemassa on rentoutuminen. Jos yhtäkkiä päättää, että nyt kokeilen peppuun ja alkaa kuiviltaan työntämään sormeaan tai jotain muuta sinne, niin ei varmasti jää kovin positiivisia mielikuvia tapahtuneesta. Ensin peruskiima päälle, hieroo pepun ympäristöä liukkaaksi ja sitten kun alkaa rentoutuminen sulkijalihaksessa, niin ei muuta kuin varovasti sisään. Kyllä se mukavuuden tunne sieltä tulee. Kokeilemaan, mars mars!

        Kyllä minuakin on useasti naitu ilman liukastettakin. Onnistuu hyvin ja ei tee kipeää, kun kiimassa..


      • janne.von.blah
        jagge kirjoitti:

        Kyllä minuakin on useasti naitu ilman liukastettakin. Onnistuu hyvin ja ei tee kipeää, kun kiimassa..

        En tarkoittanutkaan, että peppukiva tarvitsisi aina ja välttämättä lisäliukastetta. Mutta ensimmäisillä kerroilla se on ihan oikeasti tarpeen. Sitten kun homma on tutumpaa, voi jättää vähemmälle.


      • Tomi 48,v,ff
        janne.von.blah kirjoitti:

        En tarkoittanutkaan, että peppukiva tarvitsisi aina ja välttämättä lisäliukastetta. Mutta ensimmäisillä kerroilla se on ihan oikeasti tarpeen. Sitten kun homma on tutumpaa, voi jättää vähemmälle.

        Ai tekee kipeetä ei mul enää mulle tehty fistausta monet kerrat kaverini työntää sinne nyrkkinsä aika helposti kyl toki rasvan kaa tietty kaverini tietty mies kuin itsekin mies keskisuomesta terv.aina halukas btm t.tomi 48,v


      • btmbtm
        Tomi 48,v,ff kirjoitti:

        Ai tekee kipeetä ei mul enää mulle tehty fistausta monet kerrat kaverini työntää sinne nyrkkinsä aika helposti kyl toki rasvan kaa tietty kaverini tietty mies kuin itsekin mies keskisuomesta terv.aina halukas btm t.tomi 48,v

        Kaikkeen tottuu... Ai että paljas kulli, kun sitä saa sisään tekee niin gutaa.


      • Anonyymi
        janne.von.blah kirjoitti:

        Unohda margariini. Liukaste olisi tietenkin hyvä, mutta tilkka ruokaöljyä ajaa hyvin asiansa. Myös peruskäsi- ja muutrasvat auttavat. Kuten niin monesti aikaisemminkin on todettu, peppu seksissä avainasemassa on rentoutuminen. Jos yhtäkkiä päättää, että nyt kokeilen peppuun ja alkaa kuiviltaan työntämään sormeaan tai jotain muuta sinne, niin ei varmasti jää kovin positiivisia mielikuvia tapahtuneesta. Ensin peruskiima päälle, hieroo pepun ympäristöä liukkaaksi ja sitten kun alkaa rentoutuminen sulkijalihaksessa, niin ei muuta kuin varovasti sisään. Kyllä se mukavuuden tunne sieltä tulee. Kokeilemaan, mars mars!

        JA SITTEN TULEE PASKA JOKA ROISKUU SEINILLE!!!


    • Kyllä suosin kokeilemaan rauhassa ja reilun rasvan kanssa.meillä siintä pitää molemmat ja yleensä kun jompikumpi on kunnolla kiimassa niin tulee ajankohtaiseksi sillä se lisää nautintoa todella reilusti.

    • IsompiTappiKiitos

      Useimmat etsivät pienikyrpäisen miehen juuri tuosta syystä. Oma ryppyreikäni on jo rassattu pysyvän kutsuvaan kokoon. Mies68

    • Peputin

      Tuttu tunne aiemmilta vuosilta... Yhden illan jutuissa oli yleistä että heti kun pöksyt lähti jalasta niin sormi tungettiin vauhdilla (kuivana) kakkoseen! Tämmösiä äijiä tuntuu riittävän, ja sit ihmetellään kun muija ei anna persettä... Kannattas miehen tutustua omaan rööriin samalla tyylillä, jotta voi todeta sen sattuvan, tai tuntuvan muuten vaan ikävältä. Tällasten kokemusten ansiosta alko vituttaa miesten pohjaton itsekkyys ja alistamisen tarve. Pahin asia millä peppuseksin tarvetta voi perustella, on kertomalla naiselle kuinka ihanan tiukka ja paremman tuntuinen anaali on. Naiselle, joka pääsääntöisesti pitää enemmän emätinyhdynnästä, tämä tekee myös pelkoa siitä, ettei anaalin makuun päästyään miehelle riitä enää se ykkösreikä. Suurimmalle osalle naisista on tärkeää, että miehelle ykkönen on Ykkönen. Saarnan jälkeen positiivista asiaa:

      Yli 3-kymppisenä naisena harrastan mieheni kanssa elämäni parasta seksiä. Seksielämä muuttui vielä paremmaksi kun löysimme mieheni anuksen ilot. Se toi tietyn vapauden ja tasa-arvon, kun huomasin että mies aidosti tykkää kielestä, sormesta, tapista, dildosta perseessään. Panen myös häntä perseeseen. Uskomattomat orkut, ja olen itse touhusta ihan pimppa märkänä. Opin että anaaliseksin ei tarvitse aina olla irstasta, vaan voi olla hyvinkin hellää rakastelua. Eipä sinne hirveällä voimalla saisikaan rynkytellä.. Anaaliseksiä on vaikea harrastaa kumppanin kanssa jota ei rakasta. Luottamus pitää olla 100%. Peräaukko on ihmiskehon intiimein paikka, jonka tehtävä on kuonan ja ilman poisto. On ymmärrettävää että ainakin alitajunnassa kokee, ettei seksuaalisuus mitenkään liity tuohon paikkaan. Kun on sinut seksuaalisuutensa kanssa ja kemiat pelaa, voi olla että anaaliseksistä saakin mielihyvää. Häveliäisyydestä peräreiän suhteen ei paljon puhuta. Miehet saa jotenkin olla likaisempia ja piereskellä ympäriinsä, mutta entä kun nainen tekee saman! :D Kun voit vaikka paskoo miehes edessä ja se pesee sun perseen, niin on luonnollisesti helpompaa rentoutua anaaliseksin aikana. Nimittäin pesuista huolimatta voi tulla pieniä kakkayllätyksiä, eikä niitä tarvitsisi hävetä, jos kerran pakoputkeen pökitään. Itsehän siis olen vihdoin innostunut hinkkaamaan pientä dildoa tai anaalikuulia perseessä, ja mies panee pimpsaan. Ja tosiaan, pesuista huolimatta etenkin nuo kuulat vetävät hieman paskaa mukanaan, vaikka eivät syvällä käykään. Joskus tosiaan näin, ei tietenkään aina. Itse olen masturboinut jo vuosikausia niin, että fantasioin peppuseksistä, ja silloin tällöin laittanut samalla sormen tms pyllyyn. Anaaliseksistä en aiemmin innostunut, vaikka kerran olenkin saanut anaaliorgasmin. Kun yleensä se on tuntunut vain inhottavalta. Nykyäänkin dildottelu on tuurikauppaa, lämmittelystä huolimatta usein dildon ulos vetäminen tuntuu ilkeältä, vähän kun olis paskalla mut pahemmalta. Mikähän siihen auttaisi? Haluaisin tykätä täysillä... Mies tykkää panna pimppiin, joten meidän anaalileikit keskittyy leluihin ja pepun nuolemiseen. Mielelläni muutenkin melaa pimppiin otan, koska itse en jostain syystä saa dildoa tuntumaan siellä hyvältä. :D

      Sanoisin että keinot anaaliseksin onnistumiseen ovat:
      Riittävän pitkä LÄMMITTELY (toisin kuin luullaan, peräreiän ei kuuluisi olla enää tiukka kun sinne yhdytään)
      LUOTTAMUS
      HYVIN KIIHOTTUNUT OLOTILA.
      Sen, jonka anaaliin mennään, tulisi myös itse haluta sitä, jotta aivot antavat sisemmän sulkijalihaksen rentoutua

    • ugyuguygo

      Minä runkkaan melkein aina kun käyn suihkussa, shampoo liukastaa pepun ja kalun, sormi liukuu sisälle helposti ja sen jälkeen kaksikin sormea, samalla kun runkkaan niin liikuttelen sormia peppureiässä ja saan mahtavan orgasmin.

    • Anonyymi

      bideellä kuumaa vettä suihkuttaa pyllynreikään ja sormilla venyttää sitten.

      • Anonyymi

        Kukaan normaali ei tunge persiiseen yhtään mitään se on paskomista varten yök🤮🤢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan normaali ei tunge persiiseen yhtään mitään se on paskomista varten yök🤮🤢

        Mitäs sä sinne tunget et ole normaali sinäkään sitten,täällä kyyläät ja kommentoit.


    • Anonyymi

      Kyseeseen tulee kehon ja mielen hallinta, rentoudu ja kiihotu ensin.
      Silloin kun olet pantavana eritoten jännitys pois, hengität rauhallisesti kun kalu liikkuu suolessasi. Sulkijja lihas avatuu ja suoli kiihottuu ja itse myös. Olet kunnola auki kaveri tuntee kyllä, alkaa naimaan lujemmin.

    • Anonyymi

      Yhtä tyttöystävää vedin kuiviltaan perse reikään ja laukesin sinne.

    • Anonyymi

      Harjoittelemalla se onnistuu kertoi ainakin vanhempi mies,jonka kanssa panin kerran ja yllättävän helposti oma kalu meni sinne

    • Anonyymi

      Ihan naisille pari kommenttia!

      Eix rentoutumisen myötä pillun kosteus liukasta jo hyvin?

      Eiks munan pidä myös vähän tuntua? Liika rasvaus ei varmaa tunnu millekkään ja vie tunnon niin vastaanottajalta kuin työntäjältä!

      Tunteeko omilla sormilla yhtää niin hyvin kuin toisen. Asiathan voi tehdä ”tutun” kanssa nopeasti,
      mutta myös etukäteen sovittuna. Kyllä oppiminen sujuu paremmin jos on toinen ihminen mukana vaikka se olisi pelkkää sormettamista. Ja tämä on vain yksi asia monesta. Ja juttuhan on naisen ja miehen välinen.

    • Anonyymi

      Kokeile liukkaria.

    • Anonyymi

      Oliiviöljy on parasta. Sitä vain ensin pyllytappiin ja tappi paikalleen löysyttelemään ja availemaan paikkoja. Sitten tappi pois ja varovasti imetty ja öljytty kalu sisään. ;)

    • Anonyymi

      Täällä akka taas valtava rectum levällään. Molemmat kädet menee rasvattuna suht helpolla sisään. Ja vähän joka toinen päivä on pakko saada kunnon venytystä. Joskus ihan päivittäinkin.

    • Anonyymi

      Eli paska ei mahdu perseestäsi ulos,kun kerran sormikaan ei mahdu. Mahdat pian räjähtää kun olet niin paskaa täynnä.

    • Anonyymi

      Joo kyllähän evoluutio on luonut sen ykssuuntaiseksi, kaikki muu on epäluonnollista.

      • Anonyymi

        Kyllä perseseksiä on hyvää, sä et vaan saa sitä :D


    • Anonyymi

      Älä työnnä sormea, työnnä rasvattu pieni lasitappi ja liuvuta sitä edestakaisin.

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe