Suomalaiset Kanarialla

Miten koette?

Miten olette kokeneet suomalaisyhteisöt Kanarialla: pinnallisuutta, uusia ihmissuhteita, sisäänlämpiävyyttä, mukavaa yhdessäoloa..?
Onko jotakin asioita, mistä ei puhuta: esim. henkilökohtaiset kotimaan asiat, työkuviot, asemat/ammatit.. ym?

6

671

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vakiasukas

Mene kuparipannun miitinkiin niin näet mistä puhutaan. Ainoastaan toisten ihmisten elämistä ja mieluiten tuon ihmisen selän takana. Tuosta syystä lopetin niissä käymisen. Suomalainen on mestari juoruamaan ja puhumaan pahaa toisista vakiasukkaista. Katellisuus kuuluu osana menua.

• --0

En ole konenut suomalaisyhteisöjä mitenkään. En ole koskaan tuputtautunut tekemisiin niiden kanssa. Miksi pitäisi?

• Koetan välttää,muutaman ankeahkon lähestymisyrityksen jälkeen.

• Olen mikä olen :D

Itsellä on vain hyviä kokemuksia, ihan samoin kuin koti-Suomessakin. Mukavia uusia ihmisiä olen aina tavannut ja uusia ystäviäkin saanut. On aina mukava vaihtaa kokemuksia ja kuulumisia ja saada vinkkejä uusiin paikkoihin. Kun kielitaitoa ei ole jutella ulkomaalaisten kanssa (vaikka sekin olisi tosi kiva että pystyisi) niin on mukava rupatella tällä kotimaisella myös muiden kuin sen reissukumppanin kanssa. Toivon kaikille hyviä lomakokemuksia! :)

• jippulainen

Kannattaa katsoa tuolta loytotuote.123kotisivu.fi
      Itse kävin tuolla ja löytyi muutama oikein kiva sivu. Sivut kyllä todella vaihtuu kun uusia tarjouksia tulee ja entisiä menee mutta suosittelen tarkistamaan.

• horo lovski

älä spämmää tuollaista roskaa

tarkasta sinä lääkityksesi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 126
      1563
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      203
      1006
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      639
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      231
      531
    5. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      499
    6. 31
      490
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      11
      444
    8. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      183
      444
    9. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      41
      426
    10. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      18
      393
    Aihe