Haiseeko kelaikiaa sairastava?

joka kolmas

Siis haiseeko ihminen, jolle viljat ei sovi (keliakia tai viljoille yliherkkä) pahemmin hielle kuin terve ihminen?

Itse ainakin huomannut, että ihmiset, jotka syövät viljoja, vaikka ei sovikkaan, joutuvat pesemään itseään enemmän ja vahvemmilla aineilla ja käyttämään vahvoja dödöjä, koska haju on vahva ja kamala.

Ite lakkasin haisemasta.

Käytän kristallikiveä eikä kainalot ole koskaan tahmeat.

En pese itseäni joka päivä.

4

708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi

"En pese itseäni joka päivä. "

Arjen rutiineista on syytä pitää kiinni, ne edesauttavat mielenterveyttä.

Mitä taas tulee haisemiseen, niin siinä voi olla perää, tai johtuu pelkästään suoliston paranemisesta.

• hirveee haju

Tunnen pari tyyppiä, jotka eivät suostu menemään tutkimuksiin. Kaikki oireet viittaavat keliakiaan.

Hien haju on pesun jälkeen kamala, siis aivan järkky jo muutaman tunnin jälkeen.

Ei normaali ihminen ala haisemaan kuin vasta päivien päästä.

• nbcbfnnfnfbfnfm

Ennen vanhaan ihmiset peseytyivät kerran viikossa, joten se olisi sitä rutiineista kiinni pitämistä..
        No joo, mutta turhahan sitä joka päivä on lutrata jos ei hikoa. Kesällä sitä nyt on aika vaikea välttää..

• Tuore tapaus

Minulla todettiin keliakia kuukausi sitten. Itse huomaisin, että viimeaikoina hikeni on haissut...ennen en edes ole hikoillut, mutta nyt haisen...ja pesullakin käyn ihan joka päivä .:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      534
      1786
    2. Mitä ihmettä? Sofia Belorf kauppaa omaisuuttaan

Onko vuokrat maksamatta, vai miksi myy käytettyjä luksusasusteitaan?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      1037
    3. Syöksit minut syvälle masennukseen

Olit se suurin syy suruuni, jos olen rehellinen. Mutta ethän voinut tietää. Et voinut tietää, että poljit rikkimennyttä. Mielestäni et ollut rehelline
      Ikävä
      141
      838
    4. Harmittaako sinua että pilasit välisi

Ikävöimääsi ihmiseen tämän palstan takia?
      Ikävä
      61
      663
    5. Ihanat kulta

ne sun uudetkin hiukset...😍 Oot niin kaunis ja seksikäs ettei meinaa uskaltaa ees katsoa ettei uppoa liian syvälle katseesi lumoihin, mites siitä enä
      Ikävä
      35
      631
    6. Jos en järkeilisi tätä

olisin jo antautunut sinulle kokonaan. Tämä himokin on ihan jotain käsittämätöntä. En tiedä mikä sinussa on, mutta olet saanut tämän naisen ihan sekai
      Ikävä
      21
      613
    7. Näin ajattelen.

Jos en ollut sen arvoinen, että selvität asiat kanssani oikeassa elämässä. Jos et uskonut minuun, vaan epäilit minun valehtelevan. Mistään. Sinä voit
      Ikävä
      33
      594
    8. Entä jos me törmätään mies

Sattumalta joskus?
      Ikävä
      29
      577
    9. Mitä aikuisen ihmisen pitää ymmärtää ihmissuhteista.

1) Ihmiset jäävät elämääsi, jos ovat jäädäkseen. Heillä on vapaa tahto ja valinta. Jos he eivät valitse niin tehdä, se hyväksytään ja ymmärretään. Ilm
      Ikävä
      59
      550
    Aihe