Siis haiseeko ihminen, jolle viljat ei sovi (keliakia tai viljoille yliherkkä) pahemmin hielle kuin terve ihminen?
Itse ainakin huomannut, että ihmiset, jotka syövät viljoja, vaikka ei sovikkaan, joutuvat pesemään itseään enemmän ja vahvemmilla aineilla ja käyttämään vahvoja dödöjä, koska haju on vahva ja kamala.
Ite lakkasin haisemasta.
Käytän kristallikiveä eikä kainalot ole koskaan tahmeat.
En pese itseäni joka päivä.
Haiseeko kelaikiaa sairastava?
4
708
Vastaukset
- yksi
"En pese itseäni joka päivä. "
Arjen rutiineista on syytä pitää kiinni, ne edesauttavat mielenterveyttä.
Mitä taas tulee haisemiseen, niin siinä voi olla perää, tai johtuu pelkästään suoliston paranemisesta.- hirveee haju
Tunnen pari tyyppiä, jotka eivät suostu menemään tutkimuksiin. Kaikki oireet viittaavat keliakiaan.
Hien haju on pesun jälkeen kamala, siis aivan järkky jo muutaman tunnin jälkeen.
Ei normaali ihminen ala haisemaan kuin vasta päivien päästä. - nbcbfnnfnfbfnfm
Ennen vanhaan ihmiset peseytyivät kerran viikossa, joten se olisi sitä rutiineista kiinni pitämistä..
No joo, mutta turhahan sitä joka päivä on lutrata jos ei hikoa. Kesällä sitä nyt on aika vaikea välttää..
- Tuore tapaus
Minulla todettiin keliakia kuukausi sitten. Itse huomaisin, että viimeaikoina hikeni on haissut...ennen en edes ole hikoillut, mutta nyt haisen...ja pesullakin käyn ihan joka päivä .:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä
Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K5341786Mitä ihmettä? Sofia Belorf kauppaa omaisuuttaan
Onko vuokrat maksamatta, vai miksi myy käytettyjä luksusasusteitaan?961037Syöksit minut syvälle masennukseen
Olit se suurin syy suruuni, jos olen rehellinen. Mutta ethän voinut tietää. Et voinut tietää, että poljit rikkimennyttä. Mielestäni et ollut rehelline141838- 61663
Ihanat kulta
ne sun uudetkin hiukset...😍 Oot niin kaunis ja seksikäs ettei meinaa uskaltaa ees katsoa ettei uppoa liian syvälle katseesi lumoihin, mites siitä enä35631Jos en järkeilisi tätä
olisin jo antautunut sinulle kokonaan. Tämä himokin on ihan jotain käsittämätöntä. En tiedä mikä sinussa on, mutta olet saanut tämän naisen ihan sekai21613Näin ajattelen.
Jos en ollut sen arvoinen, että selvität asiat kanssani oikeassa elämässä. Jos et uskonut minuun, vaan epäilit minun valehtelevan. Mistään. Sinä voit33594- 29577
Mitä aikuisen ihmisen pitää ymmärtää ihmissuhteista.
1) Ihmiset jäävät elämääsi, jos ovat jäädäkseen. Heillä on vapaa tahto ja valinta. Jos he eivät valitse niin tehdä, se hyväksytään ja ymmärretään. Ilm59550