Hei nainen!

marcus1

Oletko raskaana n.8kk?Ota yhteys tutkijaan joka tekee tutkimusta raskaudesta.Sovituista tapaamisista tutkittavan luona saa korvauksen.Lisätietoja numerosta 0466686600/Marcus Randell

19

165

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

Kerroppa vähän lisää mitä tutkit, ja mitä varten tutkimusta tehdään, en minä puhelinlaskua kasvata sillä että soitan jollekin ääliölle jolla ei ole mitään tärkeää sanottavaa.

• marcus1

huhuu

• marcus1

Teen opisto tasoista tutkimusta haastattelua ym ,kesto n.1-2h.

• jgkvkv

Erikoinen ilmoitus? Mikael kahvilassa julkisella paikalla?

• marcus1

siis mitä?

• Marcus1
        marcus1 kirjoitti:

siis mitä?

kahvila/ja tai asunto miten nyt sovimme?

• bkfkvlb
        Marcus1 kirjoitti:

kahvila/ja tai asunto miten nyt sovimme?

Yleensä tutkimuksen tekijä mainitsee oppilaitoksen ja tutkimuksen aiheen. Kuulostaa ihan todella hämärältä. Itse en ketään tuntematonta päästäisi kotiini.

• Marcus1
        bkfkvlb kirjoitti:

Yleensä tutkimuksen tekijä mainitsee oppilaitoksen ja tutkimuksen aiheen. Kuulostaa ihan todella hämärältä. Itse en ketään tuntematonta päästäisi kotiini.

Siis kerron sen kun löytyy halukas,

• pelkkää sontaa

Joo kyllä munkin mielestä kuulostaa oudolle, että kotona tehdään haastattelua. En kyllä itse uskaltais mennä kenekään kotia tosta vaan, varsinkaan viimeisilläni raskaana olevana!
      Ja sit toi herättää epäilyksiä, ""Siis kerron sen kun löytyy halukas""!! Kyllä nämä pitää kertoa jo siinä vaiheessa kun ilmon laittaa ja eteenkin silloin, jos ihmiset alkaa kyselemään. Sitten vielä tämä, että hän tekee opisto tason tutkimusta eikä osaa edes kirjoittaa tietokoneella. Kyllä nyt tuon tasonen pitäisi hallita edes alkeet....Hmmmm, en lähtis tapamaan tämän tason tyyppiä en!

Hei Marcus, ilmosi ei oikein tunnu aidolta/rehdiltä.

• Marcus1

Mones vko sulla nyt on?olen rehellinen tietysti.

• Odottaja

Tutkija ja opistotaso eli ammattikoulu?! Nyt ei täsmää!

• pelkkää sontaa
        Marcus1 kirjoitti:

Mones vko sulla nyt on?olen rehellinen tietysti.

No mulla nyt on viikkoja takana 39, eli olen ylittänyt reilusti sun raskausviikkohaarukan. Mutta kanssasisariani ajatellen tässä vaan avauduin.

• Marcus1
        Odottaja kirjoitti:

Tutkija ja opistotaso eli ammattikoulu?! Nyt ei täsmää!

tutkija kuhan nyt teen tutkimusta...

• Marcus1
        pelkkää sontaa kirjoitti:

No mulla nyt on viikkoja takana 39, eli olen ylittänyt reilusti sun raskausviikkohaarukan. Mutta kanssasisariani ajatellen tässä vaan avauduin.

Sopisiko tapaaminen niin kerron tarkemmin?

• vjkgjkkufig

Miksi haluat tehdä tutkimusta raskaana olevasta ja samalla etsit naisia vauvakuume palstalla? Onko pääkopassa nyt joku ruuvi vähän löysällä?

• Marcus1

ruuvi on löysällä tietysti!

• hlfjvnb

Onko tämä se sama 12/32 tyyppi joka häiriköi vauvakuumepalstalla. Mitäköhän olisi tapahtunut jos hän olisi päässyt jonkun naisen kotiin...? Raskaana oleva kun ei pysty puolustautumaan. Onpa vaarallista.

• mamma-14

Mulla kohta 8kk täynnä, tervetuloa vaan mun kotiin, täällä on mun lisäksi vastassa 2 koulutettua 50 kilosta koiraa joten miettisin kahdesti tulenko millasella asialla sisään ;)

• ota yhteyttä muhun saat nannaa...;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3754
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2021
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1353
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      135
      1246
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      112
      1148
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      111
      1116
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1040
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      995
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      984
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35