immenkalvon puhkaiseminen

puhkaisija

mikä asento olisi paras immenkalvon puhkomiseen? äkkiseltään tulis mieleen että takaapäin voisi koittaa.

17

20937

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nounou

      En kyllä suosittele tota...voi olla aika "auts" kokemus ensikertalaiselle...eiköhän se lähetyssaarnaaja oo ihan basic.

    • apashi

      Koittaisit kyykystä ihan tavallisella moralla. Kyllä puhkeaa, olen kokeillut

      • Jouni

        Tulipas taas kauniita sanoja


    • tiukkaakin tiukempi

      Kokemuksen rintaäänellä sanon, että lähetyssaarnaaja on paras. Itselläni oli todella tiukka immenkalvo, joka laajeni sopivaksi jätkän todella hitailla työnnöillä, jotka etenivät vain pari milliä syvemmälle kerrallaan. Tämä olisi jätkän ollut aika vaikea tehdä missään muussa asennossa kuin lähetyssaarnaajassa. Missään nimessä en itse olisi voinut ekalla kerralla "ratsastaa", sillä siinä asennossa jännittää vatsanpohjanlihaksia ja se olisi vain ennestään vaikeuttanut hommaa. Lähetyssaarnaajassa minun oli kaikkein helpointa olla mahdollisimman rento ja "avoin".

    • hyvä.

      Mene kontillesi istumaan jalkojesi päälle, jalat suoraan takana, rinta polviin (semmonen "keräasento"). Miehesi istuu jalat sivuillasi takanasi ja painaa hitaasti. Voit itse mukailla esim nostamalla peppua jos vauhti on liian nopea.

      Asennosta pääsee helposti normaaliin takaapäin asentoon sekä semmoiseen joidenkin naisten mielestä (kuulemma) parhaaseen asentoon jossa nainen makaa mahallaan jalat hiukan haara-asennossa ja mies päällä.

      • jjjjjj

        VOI TEITÄ LAPSOSIA


    • Kokemusta on

      Lähetyssaarnaaja on paras, koska siinä halaa tyttöä, antaa läheisyyttä ja turvaa tytölle. Neitsyyden menetys on tytölle tärkeä asia ja on hyvä jos voi katsoa toista silmiin ja suudella samalla.

      Sitten tapaukset, joissa immenkalvo on tosi vahva eikä sitä meinaa saada puhki. Näissä tapauksissa paras asento on takaapäin, kädellä tukee munaa ja saa näin työnnettyä todella kovaa. Tämä tietenkin vain, jos tyttö kestää siitä tulevan kivun...

      • Händeman

        Tosta jäi vielä se pois, että vaikeissa tapauksissa on ehdottomasti käytettävä kuulosuojaimia. On sinänsä yllättävän kova pamaus, kun 10-15-vuoden aikana neljä tai joskus jo kuusimilliseksikin paksuuntunut kalvo viimein puhkeaa! Erittäin tärkeää tosiaan olisi, että näissä tapauksissa olisi puhkojana riittävän kokemuksen omaava ja vähintään väestöliiton alkeiskurssit käynyt henkilö. Huomattavaa myöskin on, että värillinen muna ei sovi aloittelijalle.


      • pera

        Sitten jättää puhkomatta ja kokeilee ensi vuonna uudestaan vai


    • ex-neitsyt

      ei takaapäin! itse pelkäsin ainakin kamalasti ekaa yhdyntää ja takaapäinasennossa tarvitaan jo melkosta luottamusta, ainakin kohdallani. edestäpäin ehdottomasti tai korkeintaan sivuttain! hellästi mutta varmasti, jos mies vielä sanoo että tuntuu ihanalle, oot kaunis ym. hemmottelu höpinöitä auttaa kestämään kivun, tai ainakin mulla auttoi. Onneks oli ensimmäinen kerta hyvän ja ymmärtävän miehen kaa eikä minkään takaapäin puskijan jonka tarkotus on vaan saada rikottua kalvo!!? ush.
      armoa neitsyille.

    • mimmi

      se ei ole mikään kalvo, vaan lihasrengas, joka repeää..oi teitä miehiä ja suurta tuntemustanne anatomiasta ja naisista

      • mami

        Se lihasrengas tai oikeastaan nahkarengas on siksi sykeröllä koska kalvo nimeltä immenkalvo pitää sitä sykeröllä. Kun kalvo repeää se repeää "pitkittäin" eikä poikittain kuten rumpukalvo.


    • essi

      mistä tietää et onko immenkalvo puhennut

    • Anonyymi

      Tämä on kivaa hommaa. Kaksikymmentä kalvoa olen päässyt jo puhkomaan. T: Ensirakastaja

    • Anonyymi

      Olen päässyt puhkaisee kolmelta neitsyeltä.
      Olen ensin kiihottanut kun nainen alla nuolemalla, nostanut jalat harteilleni jäykän kyrvän pilluun, hitaasti nainut terskan upottaen pari senttiä sisään. Nainen kiihottunut alkoi henkitys lisääntyä jolloin työnnyin hitaasti syvemmälle, terska tunsi esteen jolloin yhdellä painauksella läpi kalvon...

    • Anonyymi

      Itse pyysin exää menemään ekalla kerralla makaamaan vatsalleen ja siitä takaapäin. Oli ihan nättiä ja tuli homma hoidettua.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      311
      2834
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2193
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      82
      1643
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1541
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1345
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1233
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe