Olen kuullut että thyroxin nostaa verenpainetta. Minulle ei sovi verenpaineen. Nostaako teillä th verenpainetta?
Verenpaine ja thyroxin
7
460
Vastaukset
- ei vaikuta
Ainakaan ei nosta.
- ghtht
Mulla nosti, kun olin syönyt vuoden thyroxinia. Nyt verenpainelääkitys. Nyt T3-lääkitys ja edelleen vp-lääkitys.
- Samoin.
Samoin minulla verenpaine nousi Thyroxinin seurauksena. Nyt vp-lääkitys ja Thyroxin.
- Ei vaikutusta
Minulla Thyroxin ei ole vaikuttanut mitenkään verenpaineeseen. Aina on ollut hyvät arvot.
- xeq
Thyroxin: verenpaineet 155/85. Eläinperäinen: 116/68. Että näin. Muuta muutosta ei tullut kuin lääkityksen vaihto.
- poikkeus?
xeq kirjoitti:
Thyroxin: verenpaineet 155/85. Eläinperäinen: 116/68. Että näin. Muuta muutosta ei tullut kuin lääkityksen vaihto.
Minulla Thyroxin on selvästi laskenut koholla ollutta diastolista verenpainetta eli alapainetta, jonkin verran myös systolinen (eka arvo) on alentunut. Yläpaine oli ennen lääkitystä melkein normaali, mutta alapaine huomattavasti koholla. Taustalla voisi olla vähintään15 v jatkunut subkliininen kilpirauhasen vajaatoiminta, johon vasta nyt sain lääkityksen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110