Olet minulle kaikki kaikessa rakas ystäväni. Vaikka tunteeni ovatkin voimakkaammat sinua kohtaan, pysyn vain ystävänäsi. Meillä on joku yhteys olemassa, jonka olemme mielestäni molemmat huomanneet. Haluaisin viettää aikaa kanssasi enemmän. Nyt olet jossain kaukana ja ikävöin sinua. Olen huolissanikin.. Voi kun puhuisit minulle enemmän... Lukot aukeavat vain jakamalla avaimia.. Puhuminen ei satuta. Vaikka hetkellisesti tuntuukin pahalle, tulee sieltä myös hyvä olo, kun on saanut jakaa läheisilleen synkimmät asiat. Usko minua... Olet rakas...
Iso ikävä ystävää
44
2870
Vastaukset
- ystävä
minä ainakin puhuisin jos puhe etäisyydelle pääsisin
- ystäviä ollaan
Jotkut asiat ovat vain sellaisia ettei pysty puhumaan. Et sinä tätä tilannetta ymmärtäisi ja tekisin itsestäni vain pellen.
- ghjklö
Kukaan ei tee kenestäkään pelleä, jos puhuu. Pääasia on että puhuu.
- valikoiden
ghjklö kirjoitti:
Kukaan ei tee kenestäkään pelleä, jos puhuu. Pääasia on että puhuu.
Tärkeiden asioiden puhumiseen toiselle tarvitaan luottamusta.
Ei oo sama kelle puhuu.
- ei pysty
ei nyt oikein jaksa, jos tietäisit niin ymmärtäisit...
- ghjklö
Sepä juuri, kun en tiedä...
- ei pysty
ghjklö kirjoitti:
Sepä juuri, kun en tiedä...
vakavia terveysjuttuja lähipiirissä. En niistä tänne sen enempää. Lopun alkua.
- ghjklö
ei pysty kirjoitti:
Aina saa puhua... Tiedät sen..
- ed.
ghjklö kirjoitti:
Aina saa puhua... Tiedät sen..
meen nyt nukkumaan. Huomenna aikainen herätys.
- onnea surussa.
ei pysty kirjoitti:
Hyvä ystävä sairastui syöpään. Yhdessä itkettiin ja asiaa vatvottiin.. loppu aika (6kk) pidettiin hauskaa ja nautittiin toistemme ja yhteisien ystävien seurasta.. Kunnes aika jätti ja ystävä nukkui pois onnellisena. :) Kiitti edellisenä päivänä rakkaasta ja monipuolisesta yhteisestä matkasta (taisi tietää lopun tulleen). Rakkaus voittaa kuolemankin tuottaman surun ja pelon, jos asioista uskalletaan puhua ennenkuin on liian myöhäistä. Kaikki mitä hänestä minuun/minulle jäi, oli positiivisia muistoja ja elämänoppeja. Olen onnellinen että sain tuntea hänet, hyvän ystävän vaikka yhteinen matkamme ei ollut kuin 4 vuotta.
- miss-someone
Miksi pysyt vain hänen ystävänä, vaikka tunnet enemmän?
Hui, kun paljon asiaa joka täsmäisi omaan elämään. Mistähän tietäisi...- ghjklö
En halua pilata ihan mahtavaa ystävyyttä. Tämä kestää varmemmin
- miss-someone
ghjklö kirjoitti:
En halua pilata ihan mahtavaa ystävyyttä. Tämä kestää varmemmin
Mistä sen varmaksi tiedät...
Kauan olette tunteneet? - ghjklö
miss-someone kirjoitti:
Mistä sen varmaksi tiedät...
Kauan olette tunteneet?Melko uusi tuttavuus on.
- miss-someone
ghjklö kirjoitti:
Melko uusi tuttavuus on.
Mitä se kenellekin sitten tarkoittaa. Minulla on ehkä sitten vähän pidempiaikainen tuttavuus, 5 vuotta tunnettu.
- hän on rakas
jos mulle ois niin heti haluaisin puhua, kaikki
- vaikeneminen kultaa
Minä en jaksaisi, haluaisi ja osaisi nyt puhua kuin kehon kielellä..
- hän on rakas
kehon kielikin kävisi
- Tee se
jos mahdollisuus olemassa.
Jonakin päivänä se mahdollisuus voi muuttua mahdottomaksi, joten miksi kiusaat itseäsi etkä toimi.- ghjklö
Laitoin tuon infon vain siksi, että jos hän sattuu lukemaan tämän, osaa heti yhdistää, ketä koskee.
- ikävä sinuakin
Onko tämä naiselle vai miehelle?
- ghjklö
Naiselle
- 06/2012
ghjklö kirjoitti:
Naiselle
Voisi olla minulle. Mutta eikö nämä asiat kerrota ystäville muulla tavoin. No kukin tavallaan.
Olisikin mulle. Tarvitsen häntä. - ikävä sinuakin
ghjklö kirjoitti:
Naiselle
T ??
- ghjklö
06/2012 kirjoitti:
Voisi olla minulle. Mutta eikö nämä asiat kerrota ystäville muulla tavoin. No kukin tavallaan.
Olisikin mulle. Tarvitsen häntä.Tiedät varmasti jos kyse on sinusta. Olen sanonut nämä samat asiat hänelle kasvotustenkin...
- 06/2012
ghjklö kirjoitti:
Tiedät varmasti jos kyse on sinusta. Olen sanonut nämä samat asiat hänelle kasvotustenkin...
Noilla sanoilla ei ole sanonut.
no hieman avsuduin tänään. Riitti. - ghjklö
06/2012 kirjoitti:
Noilla sanoilla ei ole sanonut.
no hieman avsuduin tänään. Riitti.Ei ehkä samoilla sanoilla, mutta sanonut kuitenkin. Jos olet hän, tiedät että olen sun tukena aina. En hylkää, en jätä jos vaan annat jäädä etkä työnnä pois
- ikävä sinuakin
ghjklö kirjoitti:
Naiselle
Missäpäin Suomea ollaan?
- 06/2012
ghjklö kirjoitti:
Ei ehkä samoilla sanoilla, mutta sanonut kuitenkin. Jos olet hän, tiedät että olen sun tukena aina. En hylkää, en jätä jos vaan annat jäädä etkä työnnä pois
Jos tuo ajankohta ei aukene sulle niin tuskin olen hän. Mutta ajatuksesi ovat kauniita ja lämpimiä ja hyvinkin voimakasta yhteyttä tunnen. Rohkene kertoa hänelle. Olin se minä tai en :)
Tänään hänelle mieleni murheita raotin. Muttei niistä helppo ole puhua. Enkä halua hänelle mirheitani kaataa. Ei hän ole rohkassu niin tekemään. Kuunnella kyllä osaa. Ihana kun on.
- täh
Puhu ite.
- voi hittolainen
tuttua juttua. Suoraan sanottuna en vain tyytyisi pelkkään ystävyyteen. Liikaa vedät seksuaalisesti puoleesi mies, ja varmasti olet sen nähnyt minusta. Himoitsen sua, näen unia, että rakastelemme. Mutta on muutakin, välitän sinusta aidosti. Olet hieno tyyppi, kaikkinesi.
- ghjklö
Hyvää yötä ja kauniita unia rakas ystävä
- ikävä sinuakin
Hyvää yötä
- ghjklö
En suotta ole sinusta huolissani... minä tiedän... voi rakas sinua... :(
- 06/2012
No ei se puhuminen vaikuta olevan helppoa sinullekaan, kun täällä kirjoitat.
Minusta tuskin niin huolissaan tarvitsee olla. Jos olen hän.. vaikka myönnän, että jaksamisen äärirajoilla oon. Se miksi ei tartte olla, etten minä ihan eilisen teeren tyttö ole. Eikä siitä enempää. Kaikki ei näy naamasta. On kornia valittaa elämän raskaudesta, kun olemisen sietämätön keveys on asenteesta kiinni.
Mutta huolehdihan sinä tärkeästä ihmisestäsi. Ihana, kun sellaisen olet saanut. - ikävä sinuakin
Oletko huolissasi näistä tunteistani Sinua kohtaan? Älä ole huolissasi. En halua olla kenellekään huolenaihe ;) Ystävyytesi olisi minulle mittaamattoman arvokas asia.
- ghjklö
Tuskin olet hän. Pvm vaikuttaa tutulle, mut varmakas en osaa sanoa.
- 06/2012
En ole.. en tunnista tyyliä. Sanainen arkkunsa ei ole noin vuolas. Ja hän on suudellut mua monestikin.
- pusipusiii
06/2012 kirjoitti:
En ole.. en tunnista tyyliä. Sanainen arkkunsa ei ole noin vuolas. Ja hän on suudellut mua monestikin.
06/2012, mitä aika tarkoittaa?
- 06/2012
pusipusiii kirjoitti:
06/2012, mitä aika tarkoittaa?
Kesäkuussa 12 hänet kohtasin.
- tuskin mulle
Olisipa mun ystävän teksti...juuri olin lähettämässä viestiä, siis hyvästejä. Kamalaa tuntea näin, olla niin kaukana ja saavuttamattomissa...ikävä ystävää. Haluaisi kainaloon iäksi.
- glihf
Minkälainen paita minulla oli viimeksi kun näimme?
- väsyttää vaan pirust
Sellaista vaan tuosta ikävästä. Mä oon niin väsynyt nykyisin, että en jaksa kohta ikävöidä sitä miestä, siihenhän olen pyrkinytkin. Oikeasti tuntuu siltä, että hereillä olemiseen menee kaikki voimat.
Joskus tuntuu siltä, että taitaa olla menoa tää. - Tuon saman
haluaisin, ja olenkin kertonut eräälle miehelle, mutta kaikki on mennyt kuuroille korville.
Hän on itsekäs, periaatteella minä olen se joka määrään tanssin askeleet, ja odottaa että häntä kumarretaan.
Varattu mies, ei kertonut sitä minulle, vaan hänen tuttavansa sen minulle kertoivat, mutta itse hakeutui seuraani, ihana mies, se kuka vie vieläkin jokapäiväiset ajatukseni luokseen.
Kyllä hän tietää ajatukseni ja mietteeni hänestä, mutta hänen itsekekeisyytensä estää varmasti ottamasta yhteyttä.
Miettinyt pitkiä yönaikoja sitä, että miksi minua syyttää, vaikka hänen toimintansa sai sen kaiken aikaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740