Esiintyä muka toisena ja kirjoittaa itselle. Tai kehua muka jonain keksittynä hahmona itseänsä. En ole varmaan ainut jonka mielestä se ei ole ihan normaalia...
Tuo ei ole enää tervettä
30
322
Vastaukset
- sairasta on
Nettitrollit ovat narsistisia, häikäilemättömiä ja sadistisia.
- Kerrohan nyt
meille kaikille se, mistä sinä tuommosta olet huomannu jonkun tekevän. Ihan vapaasti omin sanoin, ja anna vinkki samalla meillekkin tuon tunnistamiseen.
- se on sairasta_
että yöllä tuohon aikaan laittaa oman pään harhaisia kuvitelmia muka totuuksina näille sivuille. laittaa ikäänkuin oman pään kuvitelmat muiden syyksi.
- tod.sairasta
Olen täysin samaa mieltä. Toivottavasti kirjoittaja tajuaa tämän myös itse. Nettipalstat voivat todella saada ihmiset sekaisin, ja hirveät provot lisäävät hulluutta. On varmaan aika itsekin siirtyä täältä pois ennen kuin hulluus iskee.
- Sanoisin kyllä
Että jos keskellä yötä mitään muuta naputettavaa ei ikäväpalstalle ole kuin nuo rivit niin silloin on kyllä sairastunut itse.
- nyt kyllä
sinun pää parkaa kun tuollaisia jaksat miettiä. Se että tällä hullulla palstalla kuvittelet tietäväsi kuka täällä kirjoittaa, kenestä ja kenelle. Ja kehtaat vielä noin vakaasti väittää jotain sairaaksi sen johdosta. Missä viiraa?
- jos ihminen
näin hullulla palstalla menee tekemään jostain johtopäätöksiä, kaikki ei ole kotona. Täysin kieroutunutta.
- Mistäs
sitä tietää ketkä hullut taikka sairaat ihmiset täällä näitä raapustaa menemään, ja sitten kohdistat syytöksesi toiseen, ei härre goooood
- Kukapa se
itseään syyttäisi? Helpompi syyttää toisia ja yrittää pitää oma pöytä puhtaana.
- asiaa. ja yöks.
Kukapa se kirjoitti:
itseään syyttäisi? Helpompi syyttää toisia ja yrittää pitää oma pöytä puhtaana.
Sitähän tuossa aloituksessa juuri tarkoitetaan.
- Viha sinussa
tuntematonta ihmistä kohtaan on puhjennut omaksi sairaudeksesi.
- Sairasta on
kuvitella tollaista, vielä sairaampaa olla kateellinen asiasta, erittäin sairasta tehdä aloitus aiheesta.
- koska olen niin ihq
syljeskelen mummojen päälle kadulla -> mummot suuttuvat -> mummot ovat minulle kateellisia
- Mä voisin
vaikka nimeltä mainita yhen koko suvun, joka niin tekee...oikeesti! Toi on totta, mitä ap kirjotti, lukekaa muutkin "sillä silmällä", ni huomaatte! :D
- Kirjotappa se
sukukroniikka. Mielenkiinnolla seuraan sinun tietämystäsi asiasta.
- Ei ole tervettä
mennä noin syvälle palstojen viesteihin ja vajota sinne kokonaan. Pelasta itsesi jos vielä voit.
- Noin käy
kun on kade kaikesta muille.
- Mistä tuo johtuu
että näillä palstoilla millon mistäkin syystä ja täysin ilman syytä syytetään ihmisiä kateellisiksi? Mä ainakaan en ole tippaakaan kateellinen luonne, enkä näin ollen syyttele muitakaan kateelliseksi, ellei ole aidosti aihetta ajatella niin. Mutta niinhän se on, että niitä omia piirteitään ihminen muihin projisoi ja muissa näkee.
- en ole aloittaja mut
Mitä kateutta aiheuttavaa mielestäsi tässäkin aiheessa on? :D
- en ole aloittaja mut
Vai tarkoitatko kenties, että kaikille kade ihminen esiintyy muina henkilöinä netissä. Sen ehkä voisi jo uskoakin.
- vihapuhetta on se
Mistä tuo johtuu kirjoitti:
että näillä palstoilla millon mistäkin syystä ja täysin ilman syytä syytetään ihmisiä kateellisiksi? Mä ainakaan en ole tippaakaan kateellinen luonne, enkä näin ollen syyttele muitakaan kateelliseksi, ellei ole aidosti aihetta ajatella niin. Mutta niinhän se on, että niitä omia piirteitään ihminen muihin projisoi ja muissa näkee.
Kade, rasisti, narsisti. Helppo vaientaa toinen, kun ei muuhun pysty.
- En haittaa minua
Minulle on aivan sama, jos joku haluaa kehua itseään täällä. Se hänelle suotakoon. Ei se ole minulta pois.
Olen törmännyt täällä hullumpaankin. - sairaaksi menee
Olisikin vaan pelkkää harhaa. Mutta täällä oli eilenkin niin pitkä sepustus, joka sopisi melkein täysin minuun kaikki muut jutut niin ei voi olla enää sattumaa! Joku tekee täällä kiusaa mulle. Ja saattahan te pitää mua harhaisena, ihan sama. Jos siitä saatte jotain iloa.
- palstaaon vaa palsta
Älä välitä.
Täällä voi olla kaikenlaista. jos voit yritä ohittaa ikävät tai häiritsevät viestit. En usko sinua sen harhaisemmaksi kui muitakaan.
- voi aikoja
Lapsena joskus leikittiin nukeilla ja nukkekodeilla ja luotiin niille elämä tietynlaisina hahmoina.Puhuttiin sillä nuken suulla. Silloin se oli normaalia, siinä iässä, kait.
- Köyhän ainut huvitus
on vilkas mielikuvitus.
- tietäkää se
Tää on hoopolandia, jossa käy paljon sakkia, emmekä me ihmiset niin ainutlaatuisia ole, etteikö samanlaisia tarinoita olisi pilvin pimein.
- Jaa no
No mitäpä haittaa siitä on? Hahmoja täällä vain on, epämääräisiä ja vaihtuvia.
- Älä analysoi niin
paljon muiden kirjoituksia, ole oma itsesi, kirjoita omasta ikävästäsi, jos sellaista on tai mistä muusta mutta anna muiden tekstien jäädä vähän vähemmälle, älä
nosta niitä osaksi omaa elämääsi koska nyt on havaittavissa että olet alkanut elää
muiden kirjoittajien kautta. Muuten ei tuohon aikaan yöllä olisi tarve postata tuollaista tänne, et pääse enään yölläkään rauhaan näiltä. Nämä on ottanut sinusta yliotteen. - ihme ja kumma
ettei yöllä ole muuta tekemistä kun kirjata ylös nettiin omia kuvitelmiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1866553Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto995461Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1243431Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2453325Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat862408Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku32135Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191806Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val501732Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi471694- 981386