Luulisin, että palstan adventistit ymmärtävät että Jumala on oikeudenmukainen ja rakkaudellinen KAIKISSA teoissaan. Esimerkiksi kun Jumala hävittää pahuuden on sen tarkoitus hyvä - sillä pahuus tuhoaa maailmaa. Se on oikeudenmukaista ja rakkaudellista hävittää maailmaa tuhoava pahuus maan päältä.. ja että ne jotka itsepäisesti varoituksista huolimatta riippuvat kiinni pahuudessa tuhoutuvat ei ole epäoikeudenmukaista - sillä he tuhoutuisivat kaikessa tapauksessa.. he saavat tekojensa mukaisen palkan ..
Toinen kysymys on onko syntisen kuolema epäoikeudenmukainen tapahtuma?
No ei tietenkään ole - päin vastoin - se on oikeudenmukainen seuraus hänen teoistaan ja siitä että hänessä ei ole iankaikkista elämää - toisin sanoen kenelläkään ihmisellä itsellään ei ole edellytyksiä elää iankaikkisesti, koska jokainen meistä on syntinen ja siis vajavainen ja saa kuollessaan vain tekojensa mukaisen lopun. Kuolema on SEURAUS .. siitä että edellytykset elämälle puuttuvat.. ei mikään Jumalan rankaisu.
Mietin tässä, että kuinkahan monet palstan ei-adventisteista ymmärtävät tämän ? varsinkin ne uskovat olevansa kuolemattomia ja että n.s. pelastumattomia kidutetaan ikuisesti tulessa.
----
Jos nyt jätetään kaikki sentimentaalisuus keskustelusta ja pysytään hetki vain rakkaudessa ja oikeudenmukaisuudessa - niin mitä oikeudenmukaista esimerkiksi helluntailaiset löytävät siitä uskostaan, että ihmisen Luoja kiduttaisi itse luomaansa elämää ikuisesti.
Eihän se olisi oikeudenmukaista, tai viisasta tai johdonmukaista ja mikä pahinta se olisi syntiä Jumalan oman opetuksen mukaan ja Jumala ei koskaan tee syntiä, sillä syntisenä Jumala olisi kuoleman oma.. kun tiedämme että Jumalalla on kuolemattomuus, tiedämme myös että Jumalassa ei ole syntiä - ja että Jumalalla on kuolemattomuus syystä ... ei sattumalta.
Hes. 13: 22 "Te olette tehneet väärin, olette tuottaneet murhetta vanhurskaalle, jolle minä en murhetta antanut, mutta jumalatonta te olette rohkaisseet, niin että hän ei käänny pahalta tieltään eikä pelastu tuholta.
Eikö sinunkin joka luulet olevasi omaavasi kuolemattoman sielun olisi jo aika katsoa asioita rehellisesti..
alex
Oikeudenmukaisuudesta sana:
20
81
Vastaukset
- otakops
Sä puhut kyllä niin levottomia ettei mitään rajaa... :O
ja aina sama levy päällä...- Totuuden pasuuna.
"Alex. kasi" on palstan epäluotettavin ja valheellisin narsisti.
Ensiksi hän säestää adventtikirkon harhoja, mutta ei itse tikullakaan viitsi koskea adventismiin itse.
Alex on irtolainen, joka suoltaa sisuksistaan katkeruutta toisia ihmisiä kohtaan. Tyypillinen omaan napaan tuijottelija ja pitää vain omasta äänestään.
Uskomuksillaan "onanoiva" Alex. Ei mitään muuta. Totuuden pasuuna. kirjoitti:
Ensiksi hän säestää adventtikirkon harhoja, mutta ei itse tikullakaan viitsi koskea adventismiin itse.
Alex on irtolainen, joka suoltaa sisuksistaan katkeruutta toisia ihmisiä kohtaan. Tyypillinen omaan napaan tuijottelija ja pitää vain omasta äänestään.
Uskomuksillaan "onanoiva" Alex. Ei mitään muuta.Haha, istuitko nastan päälle vai miksi älähdit noin pahasti - mutta asiasta ei sanaakaan.. miksi?
Muista kuitenkin uskosi mukainen tuoimio odottaa sinua nyt :
Matt. 5:22
Mutta minä sanon teille: jokainen, joka on vihoissaan veljelleen, on ansainnut oikeuden tuomion.
Samoin jokainen, joka sanoo veljelleen: 'Senkin hölmö', on ansainnut Suuren neuvoston tuomion,
ja se, joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.
----
Ok, "valheellisista narsisteista" siinä ei tosin puhuta ja minä annan anteeksi .. heti ja suoralta kädeltä (ja oikeastaanhan Jeesus tuossa puhui Gehennasta mikä on hieman eri asia kuin kirkon omaksuma helvetti) ..
Sinulla ei siis ole mitään sanottavaa itse asiastaa .. ehkä?
Totuus on kuule pasuuna, että te täällä olette harhojanne levittämässä eikä adventistit.
näin se on ainakin tässä asiassa .. ja paljossa muussakin..
Tämä on se teidän >heikkoutenne< - uskonne "omaan olemattomaan kuolemattomuuteenne" - se niin sanottu "Ei, ette te kuole uskonto", sitä on maailma täynnä kaikenlaisissa eri muodoissaan, ja se suututtaa kun siitä aletaan puhumaan - tietysti - sillä se on niin järjetön uskonto, että siitä ei voi oikein keskustella.
No, ehkä jonkun älyttömän Yuo Tube videon kautta .. sen voi tuoda tänne Adventismi palstalle .. ja yrittää värvätä jos joku edes nappais .. ja tulis uskoon .. siis ikuisen helvetin piinan uskoon .. ja jättäis poi s uskon että Jeesus pelastaa kuolemasta >> elämään.
Mielummin sinäkin pasuuna remuat tai keskustelet Ellenistä, tai hyväksyt sen että mollataan adventisteja, tai vaikkapa Timo Flinkkiä - tai ketä vain .. kunhan ei vaan puhuta siitä mikä EROTTAA adventismin monista muista uskonnoista -- nimittäin juuri tämä että adventistit EIVÄT USKO olevansa kuolemattomia erossa Luojastaan, ja SIKSI he ymmärtävät paljon paremmin sen mitä Raamatussa sanotaan.. he jopa voivat keskustella siitä asiallisesti..
Nyt tämä tietenkin on kova pala nieltäväksi niille joille on opetettu ihan ikiomaa kuolemattomuutta aina lapsesta asti - mutta valitan - se ei olekaan totta - ja nyt kun olette aikuisia sen kai voi teille kertoa ?
Vaikka se tietenkin on vaikeaa uskoa ... mutta mutta niin se vaan on .. ei mitään kuolemattomuutta ilman Jumalaa, ei mitään ikuista helvettin piinaa, ei mitään ristiriitaista Raamattua -- vaan ihan selvää ymmärrettävää raamatullisuutta ja lupaus iankaikkisesta elämästä niille jotka haluavat sen niinkuin sen Jumala ihmiselle tarjoaa..EI MUUTEN.
Raamatussa sanat tarkoittavat sitä mitä ne tarkoittavat : kuolema on kuolema - ja elämän loppu, ihminen on elävä sielu eli olento, tuhoutuminen tarkoittaa sitä .. siis tuhoutumista ja niin edelleen .. yksinkertaista ja selvää .. ei mitään hurmoksia tai muuta hillumista .. vain usko että Raamattu on Jumalan Sana ja totuuden pasuuna - jota sinä et ole vaikka sen nimimerkin otitkin ..
Kaikki tuo mitä teille aikaisemmin on sanottu siitä teidän kuolemattomasta sielusta .. ei olekaan totta ... vaan harhaoppia.
Adventistit tietävät tämän, ja raamatulliset tietävät ja monet muutkin - siksi ihmettelen, että kuinka on mahdollista, että te olette antaneet pettää itseänne niin perusteellisesti? että luulette omaavanne kuolemattomuuden? Millä ihmeen eväillä ?ja nyt sitten olette netissä ja puhutte noin lievästi sanoen "muunnettua totuutta".. DVENTISMI PALSTALLA ??!! mutta voi hyvä mies EI SE OLE ADVENTISMIA .. Tämä palsta on tarkoitettu adventismista keskusteluihin..
Niin ju, puhutaanko taas vähän soopaa Ellenistä, tai sapatista, tai kymmenyksistä, tai pedon merkistä, tai ruuista tai jalkojen pasusta, tai alkiholittomasta viinistä tai niistä 144000 .. tai jostain muusta joka kiinnostaa myös "totuuden pasuunaa".
Mutta ei puhuta siitä mikä todella erottaa adventistit näistä uskonnoista joissa uskotaan että ollaan kuolemattomia, uskotaan luotujaan piinaavaan jumalaan .. Mutta siitä teidän tulisi keskustella, mutta koska et sinäkään voi - niin repesit melkein kahtia ihmisparka .. :)
Oma-kuolemattomuudessa ei ole tippaakaan totuutta. Sen alkuun panija on ollut valehtelja alusta asti - sanoi joku viisas - muistatko ? että kuka se oli? joka sanoi sen?
alex :)Älä välitä, ihan tarkoituksella se pyörii, se on nimittäin se mikä pääasiassa on se juopa mikä erottaa nämä mollaajien opit ja adventismin toisistaan - siksi siitä täytyy puhua.. taukoamatta. Jos et jaksa olla mukana niin mene vaikka helluntailaisten palstalle huilaamaan.. :)
alex- Alex-parka!
Totuuden pasuuna. kirjoitti:
Uskomuksillaan "onanoiva" Alex. Ei mitään muuta.Alex on psykiatrisen avun tarpeessa!
Alex-parka! kirjoitti:
Alex on psykiatrisen avun tarpeessa!
Se joka uskoo kuolemattomuuteen synnissa (eli vajavaisuudessa) ja sen mukana enemmän tai vähemmän automaattisesti seuraavaan "ikuisen helvetin piinan" olemassa oloon, on minun mielestäni paremminkin psykiatrin tarpeessa enkä minä. Ehkä psykiatri voi selvittää heille kuinka joku voi uskoa niin järjettömään oppiin? ja nähdäkseni ihan vakavissaan vielä, koska tulee tännekin sellaista levittämään ja ihan tosissaan vielä.
alex :)
ps. ihan uskomattoman arka asia tämä teille kuitenkin tuntuu olevan ..- Alex-parka
alex.kasi kirjoitti:
Se joka uskoo kuolemattomuuteen synnissa (eli vajavaisuudessa) ja sen mukana enemmän tai vähemmän automaattisesti seuraavaan "ikuisen helvetin piinan" olemassa oloon, on minun mielestäni paremminkin psykiatrin tarpeessa enkä minä. Ehkä psykiatri voi selvittää heille kuinka joku voi uskoa niin järjettömään oppiin? ja nähdäkseni ihan vakavissaan vielä, koska tulee tännekin sellaista levittämään ja ihan tosissaan vielä.
alex :)
ps. ihan uskomattoman arka asia tämä teille kuitenkin tuntuu olevan ..Huoli sinun mielenterveydestäsi johtuu siitä, että olet niin fiksautunut tähän yhteen ainoaan kuolemattomuus-teemaan, että kirjoitat siitä yötä päivää vuositolkulla ihmisille, jotka haluavat keskustella jostain muista aiheista. Psykopaattista käyttäytymistä! Joko haluat loppumattomasti vain herättää huomiota ja narsistina nauttia siitä, jos joku alkaa kirjoituksiisi reagoida. Ymmärrän, ettet pakkomielteellesi mitään voi, se vain vie sinua, mutta hakeudu hoitoon, niin olosi helpottuu ja näiden toisten palstalla kirjoittelevien olo myös!
- Avaa silmäsi
Alex-parka kirjoitti:
Huoli sinun mielenterveydestäsi johtuu siitä, että olet niin fiksautunut tähän yhteen ainoaan kuolemattomuus-teemaan, että kirjoitat siitä yötä päivää vuositolkulla ihmisille, jotka haluavat keskustella jostain muista aiheista. Psykopaattista käyttäytymistä! Joko haluat loppumattomasti vain herättää huomiota ja narsistina nauttia siitä, jos joku alkaa kirjoituksiisi reagoida. Ymmärrän, ettet pakkomielteellesi mitään voi, se vain vie sinua, mutta hakeudu hoitoon, niin olosi helpottuu ja näiden toisten palstalla kirjoittelevien olo myös!
Tuskin johtuu, koska et ole edes käsittänyt mistä Alex kirjoittaa. Jos olisit niin et vastaisi tuolla tavalla.
- ystävä
Totuuden pasuuna. kirjoitti:
Uskomuksillaan "onanoiva" Alex. Ei mitään muuta.Älä alex välitä tuosta, sinun kirjoitukset ovat LIIAN HYVIÄ,
"Totuuden paasuna"lle. Hän on palstan kiusanhenki, joka ei ikinä vaivaudu keskustelemaan viestin sisällöstä, tuskin edes lukee koko viestiä?
Hän on olevinaan kovinkin hauska poiketessaan asiasta ja alkaessaan mollata viestin tuojaa.
Ei kovin viisaalta vaikuta hänenkään touhunsa, mutta, meitä on moneksi ja sitä suu puhuu, mitä sydän ajattelee.
aLEX.8 [][] Luulisin, että palstan adventistit ymmärtävät että Jumala on oikeudenmukainen ja rakkaudellinen KAIKISSA teoissaan. [][]
Mutta se nyt vaan on niin, ettei Jumala ole tilivelvollinen alexille siitä, miten hän menettelee JUMALATTOMIEN kanssa. Jumala on suvereeni kaikkeuksien valtias. Hän sanoo myös: minä paadutan kenet paadutan ja armahdan ketä armahdan. Armo on paljolti oikeudenmukaisuuden vastakohta ja miten suuri onkaan sitten "epäoikeudenmukaisuus" siinä, kun toinen paadutetaan. Herra armahda minua syntistä tämän kauhutotuuden edessä: jos Jumala paaduttaa, niin ei ihminen kertakaikkiaan voi tulla uskoon.
Tulkaa, käykäämme oikeutta keskenämme. Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat ,tulevat ne villanvalkoisiksi. Näin Herra lupaa. Mutta toisille, niille jotka hän paaduttaa, hän sanoo:
Ps. 18:26 (18:27) puhdasta kohtaan sinä olet puhdas, mutta kieroa kohtaan nurja.
Snl.1:26 Niinpä minä nauran, kun teidän käy huonosti, pilkkaan, kun tulee aika jota kauhistutte.
Emme voi kellekään jumalattomalle luvata Jumalan nimissä, että hän ei joudu kärsimyksen paikkaan. Jos otamme kärsimyksen kohdan ja paikan pois Sanasta, peräännymme kenties sinne itse.
Olemme armon kerjäläisiä; meillä ei ole varaa vaatia Jumalalta oikeudenmukaisuutta. Voimme vain vedota armoon niin itsemme kuin läheisten ja kaikkien kohdalla.
Vielä sellainen pointti, että jos Jumala olisi oikeudenmukainen Israelille, ei Israelia enää olisikaan, ei juutalaiskansaa lainkaan. Mutta Jumala on armollinen, eikä koskaan riko liittoa - Hän ymmärtää olevansa se vahva osapuoli, joka voittaa heikon puolesta.
Jes. 43:25
Mutta minä, minä itse pyyhin pois sinun rikkomuksesi oman itseni tähden enkä muistele sinun syntejäsi.- to be or not to be
¤Luulisin, että palstan adventistit ymmärtävät että Jumala on oikeudenmukainen ja rakkaudellinen KAIKISSA teoissaan.¤ .
Tarkoittiko tämä Antti Kantolan vastaus, että "Jumala on oikeudenmukainen ja rakkaudellinen KAIKISSA teoissaan - tai että "Jumala ei ole oikeudenmukainen ja rakkaudellinen KAIKISSA teoissaan".
Ai että adventistit ei muka tiedä mistä kirjoitin?
Sitä halusit sanoa tuolla pitkällä "ikuisen helvetin piinan uskosi" - puolustuspuheellasi?
alex :)Hmm ... alex, vain sinä itse taas tässäkin viestiketjussa hellvetin piinasta puhut! Kukaan, ei edes adventistit saata käsittää, mitä oikeastaan tarkoitat noilla kuolemattomuus- ja ikuinenpiina -puheillasi.
Mutta Jumalan oikeudenmukaisuuteen palatakseni, Hän on itseoikeutettu vaikkapa heittämään ulos pimeyteen, kenet haluaa. Mikä on ihminen häntä siitä tuomitsemaan - sanattomaksi jää jokainen ulosheitetty. Herra armahtakoon, etten minä olisi sellainen!
Matt. 22:12
Ja hän sanoi hänelle: 'Ystävä, kuinka sinä olet tullut tänne sisälle, vaikka sinulla ei ole häävaatteita?' Mutta hän jäi sanattomaksi.
13 Silloin kuningas sanoi palvelijoille: 'Sitokaa hänen jalkansa ja kätensä ja heittäkää hänet ulos pimeyteen'. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.
KATSOKAAMME ETEEMME KUN VIELÄ PÄIVÄ ON. Sillä pimeydessä emme näe, vaikka meillä olisi kotkan näkö.
Pimeydessä kai toivotaan, että jonkinlaiset liekit valon kajoa leimuaisivat, ettei pimeisiin kuiluihin tulisi astuneeksi, tai itse kaivamiin kuoppiin ja mitä kaikkea kauhukuvaa mieleen sitten tuleekaan säkkipimeässä. Nyt on pelastuksen päivä. Ei kannata turvautua ajatukseen, että kaikki pääsevät taivaaseen ilman muuta.
Dan. 12:2
Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen.
antti- Kerettiläinen
>>>Hmm ... alex, vain sinä itse taas tässäkin viestiketjussa hellvetin piinasta puhut! Kukaan, ei edes adventistit saata käsittää, mitä oikeastaan tarkoitat noilla kuolemattomuus- ja ikuinenpiina -puheillasi.
Kyllä sinä Antti voisit edes ajatella mitä kirjoittelet, sillä suoraan sanoen sinä kieltäydyt edes harkitsemasta itse asiaa - siis sitä kuinka mahdottomiin uskot ja uskottelet sitten myös ihmisille.
Sillä periaatteessa on niin, että uskot luotujaan ikuisesti piinaavaan jumalaan.- ja olen sata 100% varma että olet väärässä.
Tälle ikuisen helvetin piinan uskolle ei löydy minkäänlaisia kestävää selitystä ja sitä on mahdoton puolustaa Jumalan edessä.
Älä sinäkään missään tapauksessa luule että voit kerran sanoa Luojallesi, että uskosi ikuiseen helvetinpiinaan olisi lähtöisin Jumalan sanasta - sillä se ei ole totta. Raamattu on täynnä kirjoituksia joissa sanotaan, että synnin palkka on kuolema.
On aivan uskomatonta, että teille jotka näihin pakanuudesta perittyihin harhoihin uskotte on niistä tullut niin TÄRKEÄ osa teidän elämäänne, että meistä jotka olemme ymmärtäneet kuinka sairas sellainen usko on - on tullut teidän pahimpia vihollisianne.
Tuntuisi siltä, että jos tämän harhan teidän uskostanne kaataa silloin kaatuu kaikki muukin !? Koko se "uskon kyhäelmä" johon sinäkin uskot on vaarassa ja siksi nämä täysin yliampuvat reaktiot .. joissa jos totta puhutaan ei ole mitään sisältöä.
Luehan:
* Sä puhut kyllä niin levottomia ettei mitään rajaa... :O*
tai
*"Alex. kasi" on palstan epäluotettavin ja valheellisin narsisti.
Uskomuksillaan "onanoiva" Alex. Ei mitään muuta.*
tai sinun pitkät puolustuspuheesi joilla yrität seli seli selittää, että usko luotujaan ikuisesti tulessa piinaavaan jumalaan on oikea.
-----
Nyt on niin, että minua ei nämä vastaukset loukkaa mutta ihmetyttää kyllä.
Niistä nimittäin kuultaa läpi jotain aivan uskomatonta .. nimittäin että tämä ikuisen piinan usko on todella ensisijainen asia teidän uskossanne .. !!
Muistaakseni se olit sinä joka kerran kirjoitti että ilman uskoa ikuiseen piinaan ei uskovaisia olisi kuin kourallinen (tai jotain sinne päin) . ja jos se on totta ??!! niin mistä se johtuu?? jos se ei johdu siitä massiivisesta koko maailmanlaajuisesta propagandasta jota tulee kaikkialta - TV:stä suoraan koteihimme, se on erittäin usein myös osa viihdeohjelmista ja ihmiset puhuvat kuolemattomuudestaan kuin se olisi itsestään selvä asia, mitä se ei ole.
Huomaa:
Usko omaan kuolemattomuuteen - myös erossa Jumalasta - on VÄLTTÄMÄTÖN jotta ikuinen piina voisi olla mahdollista, mutta Raamattu ei opeta syntisen kuolemattomuutta - eikä siis mitään ikuista piinaa.
Raamattu on täysin selvä tässä asiassa .
Se sielu joka syntiä tekee, sen on kuoltava. Ei siksi että Jumala haluaisi ihmisen kuolemaa - vaan koska synnissä ei koskaan ole iankaikkista elämää. Kuolema on synnin palkka ... eli seuraus ..
alex
- Älä kunnioita isääsi
Pääasia on että ei käy niinkuin Koorahille vaan niinkuin Koorahin pojille.
Aina ei pidä kunnioittaa isänsä tekoja ettei huku isänsä mukana.- Isän lapsi
Aivan, meillä on Isä taivaassa ..
- ennemmin kuollut
ja kuolleena tidottomuudessa kuin piinaavan alexin kanssa taivaissa vänkäämässä
No valitan jos tämä ikuisen piinan opin järjellisyyden kyseenalaistaminen teitä riepoo, nyt asia on kuitenkin niin tärkeä että siitä ei saa vaieta..
Sillä usko omaan kuolemattomuuteen estää ihmistä ymmärtämästä Raamattua.. ja sen kai sinäkin katsot vakavaksi asiaksi?
Kun tästä puhun - ja sitähän minä teen - niin olen pannut merkille että on aika vaikea saada aikaan oikeaa keskustelua niiden kanssa joille ikuisen piinan mahdottomuus on vielä peitossa, mutta kumma kyllä yhä useampi tajuaa mistä on kysymys ja panevat toivonsa ylösnousemukseen ... omaan kuolemattomuuteensa uskomisen sijaan. Ja se on sen tulosta että siitä puhutaan ..
Ei siis kannata vaieta - vaikka se teitä muutamia niin kiusaakin.
Nyt ei kirjoituksieni tarkoitus tietenkään ole ketään kiusata, vaan saada ihmiset ajattelemaan ja joka kerta kun joku joku ikuiseen piinaan uskova alkaa asiaa kunnolla ajattelemaan (uskaltaa ajatella) tulee hän huomaamaan että on pelännyt turhia, että mitään ikuista helvetin piinaa ei ole olemasakaan, että Raamattu ei opeta luotujaan piinaavasta Jumalasta sanaakaan.
Miksi tämä sitten muutamia kiusaa?
Yleensähän on niin, että kun ihminen tuntee olevansa oikeassa hän haluaa sen osoittaa muillekin .. siksi ihmettelen, että ei yksikään ikuiseen piinaan uskova voi keskustella järkevästi asiasta.. Huokaillaan ja haikaillaan vaan ja valitetaan että asiasta puhutaan TAAAS - eikö tuo alex koskaa lopeta ... puh .. ETTÄ JATKSAAKIN JAUHAA ..
MUTTA .. onneksi on niitä jotka ovat tajunneet koko opin järjettömyyden ja heittäneet pois kaikki sellaiset ajatukset päästään.. Siis kannattaa jatkaa asiasta puhuminen .. :) sillä jokainen joka ei enää pelkää olemattomia on voitto pahuuden pahuuden piina-ansasta ... mutta sorry jos se kovasti kiusaa muutamia.. Ehdotan että alatte ajattelemaan asiaa .. rauhallisesti ja ilman kummallisia uskomuksia ..
alex
[][] Älä kunnioita isääsi. Aina ei pidä kunnioittaa isänsä tekoja ettei huku isänsä mukana.[][]
No ei tietenkään meidän pidä isiemme TEKOJA kunnioittaa, Tiedämmehän jo itsestämmekin, omasta luonnostamme, millaisia isämme ovat olleet. Mutta kun isää ja isän viisaita neuvoja kuuntelee tosissaan, niin seurauksena voipi olla menestys ja pitkä ikä. Asiaan liittyvä käsky on ainoa käsky, johon liittyy lupaus so. hyöty, siunaus.
Ef.6:2 "Kunnioita isääsi ja äitiäsi" -tämä on ensimmäinen käsky, jota seuraa lupaus-
3 "että menestyisit ja kauan eläisit maan päällä".
Emmehän me PAPPIENKAAN TEKOJA kunnioita, mutta kunnioitgamme pappeja ja heidän viisaita opetuksiaan . . .
Matt.23:
2 sanoen: "Mooseksen istuimella istuvat kirjanoppineet ja fariseukset.
3 Sentähden, kaikki, mitä he sanovat teille, se tehkää ja pitäkää; mutta heidän tekojensa mukaan älkää tehkö, sillä he sanovat, mutta eivät tee.
4 He sitovat kokoon raskaita ja vaikeasti kannettavia taakkoja ja panevat ne ihmisten hartioille, mutta itse he eivät tahdo niitä sormellaankaan liikuttaa.
" kaikki, mitä he sanovat teille, se tehkää ja pitäkää; mutta heidän tekojensa mukaan älkää tehkö, sillä he sanovat, mutta eivät tee."
Jos tekee mieli kirota, kun kaikki menee päin punaista planeettaa, ei kannata kirota isäänsä tai äitiään, Job pahimpana päivänään kirosi, ei äitiään eikä itseään - vaan syntymäpäivänsä. Siitä Jumala ei tuominnut.
Job 3:1 : Senjälkeen Job avasi suunsa ja kirosi syntymäpäivänsä;
"Kadotkoon se päivä, jona minä synnyin, ja se yö, joka sanoi: 'Poika on siinnyt'.
( http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Job 3:1&rnd=1392757889525 )
antti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2412064- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461272Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50982- 40789
- 14780
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30761Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637