Tämä muija se ei osaa tai sitten halua pysyä pois lehtien palstoilta. Taas tänään Iltasanomien etusivulla otsikko hänen syöpää sairastavasta lapsesta, ja miten on parantunut.
Todella säälittävää julkisuuden hakemista. Normaali ihminen ei todellakaan halua saada julkisuutta oman lapsensa sairaudella. Todella vastenmielinen ja etoava tapaus tämä kyseinen muija.
Taas Sanna Kiiski
25
1117
Vastaukset
- G tvgvrfexec
Juu, yök. Olikos se tää sama kiiski vai mämmi, joka teki niitä kupkakkuja ja sai ne rahoittajaleijonat laittaa rahansa höpöhöpöön.... Mut julki ollaan.
- Kuppikakku4
Joo ja yritys teki suuret tappiot mutta Kiiskeltä ei sen tarkemmin kyselty yrityksen tuotoista ja muista sivuseikoista.
- 111+888=
Samainen kiiski oli just siinä ohjelmassa. Olen aloittajan kanssa aivan samaa mieltä.
- julkistavaEläin
Siinä vaaditaankin luonnetta, että voi olla antamatta haastattelua, kun MINUA oikein pyydetään juttuun.
Olen NIIN tärkeä ihminen, että MINUSTA tehdään oikea haastattelu!
Ei sen väliä, vaikka sitten joudun paljastamaan yksityisyydensuojan piiriin kuuluvia asioita isästäni/äidistäni/veljestäni/siskostani/työkaveristani/naapuristani/pojastani/tyttärestäni/kenestä hyvänsä, vaikka aku ankasta.
Kunhan vain MINÄ pääsen yö/aamu/päivä/ilta/kuukausi/vuosilehden etusivulle tai vähintään takasivun viimeiselle riville!- s..y
Hirveitä ihmisiä te olette.
- roskakala
s..y kirjoitti:
Hirveitä ihmisiä te olette.
Kiiski on rasittava tyrkky, jonka naama on kuin paleltunut lanttu.
- Sanna rulex
roskakala kirjoitti:
Kiiski on rasittava tyrkky, jonka naama on kuin paleltunut lanttu.
roskakala
vilkaiseppas omaa pärstäkerrointas edes yhden kerran peilistä jos ilkeät.
Taitaapi olla järkky näky eli ei lasten katottava.
- räkäkiiski
Ja tunkee sitä naamaansa joka läpeen.
- reiska maalta.
Onkohan kukaan tosi mies päässy työntään joka läpeen .hole in one
- Onko pakko lukea
Ei minua ainakaan kiusaa hänen julkisuutensa. Lapsen sairaudesta ja paranemisesta kertominen saattaa lisäksi helpottaa jonkun toisen, lapsensa sairastumisen kanssa tuskailevan vanhemman pelkoa ja surua. Voisiko sen lehden, ja ne jutut, jotka ottaa päähän, jättää lukematta? Minä en ainakaan viitsi kiusata itseäni asioilla, jotka tuntuvat vastenmielisiltä. Suosittelen samaa muillekin
- jätän_väliin
Aivan, ja haastattelupalkkioilla voi maksaa sairaalamaksuja. Kiva, että Sannan lapsi parani.
- 1+15
Olen Kampissa töissä ja päivittäin menen MorMorCupcakes paikan ohi. Koskaan sielä ei ketään istu, eikä paikka kyllä houkuta. Muutama hullu pieni kuppikakku tiskissä, siinä kaikki. Myyjät nojailee tiskiin ja haukottelee.
Leijonat sijoitti vain koska kyseessä oli julkkis. Olihan yrityksessä mukana Janna Katajat ja muut. Mutta eipä taida Suomessa pelkästään julkkiskasvolla saada yritystä tuottamaan. Idea tietty hyvä että osa tuotosta menee hyväntekeväisyyteen - tai siis varmaan menisi jos jotain tuottaisi.
Lapsen sairaus on ikävä asia, mutta samaa mieltä kuin moni muu että Kiiski on hieman epämiellyttävä - ja varmasti kerää vain liksaa itselleen jatkuvilla haastatteluilla.- Höpöhöpö111
Komia konkurssi ois kiva yllätys.
- sanna on jees
Minä oon eri mieltä. Minua sanna ei ärsytä millään tavalla, päinvastoin, minusta on kiva lukea esim.hänen uutta blogiaan kaksplussassa, jossa hän kertoo perheensä arjesta.
Kaikkea hyvää sannalle ja hänen perheelleen, joka on kokenut kovia... - karppa.
Haluaa olla äänessä ja rakastaa itseään yli kaiken. Vastenmielinen muija.
- kampistaterkut
Mormor Cupcakes on hävinnyt Kampista - vaikka nettisivuilla vielä väittävätkin olevansa sielä :D
Paikalle on tullut varsin päteväksi testattu Tortilla House. http://www.kamppi.fi/yritys/tortilla-house-0
Huomattavasti parempi kuin "muutama kuppikakku vitriinissä" yritys.- Ääni maalta
Sanoonkuvailemattoman ihanaa!!! Toiveissa olisi vielä komia konkurssi.
- exxsän exxä.
antaako sanna hyvät kyyvit ??? autolla?
- Ääni maalta
Kuuluuko antaneen?
- Tavis äiti vaa
On monia muitakin perheitä ja perheen äitejä joilla on sairastavia ja kuolleitakin lapsia. Kuulin, joskus äitini maininneen (hän lukee juorulehtiä hyvin tiiviisti), että Sanna Kiiskellä on todella sairas lapsi, ajattelin yhden lapsen kuoleman jälkeen ja 2 terveen lapsen äitinä, että pidän Sannalle peukkuja.Tuon naisen käytös on kyllä nykyään "olen niin murtunut, en jaksa enää tätä". En jaksa minäkään tuota Sanna Kiisken uhriksi heittäytymistä. Olen siis kokenut sen pahimmasta pahimman. Eihän kukaan halua, että oma lapsi sairastuu ja joissakin tapauksissa lapsi myös kuolee pitkän tuskallisen sairauden jälkeen. Toivoisin kaikille vanhemmille, niin terveiden, kuin sairaiden, niin elävien kuin kuolleidenkin lapsien vanhemmille kaikkea hyvää!
PS: Tuo marttyyriys ei auta pikälle, ei itseään, eikä varsinkaan muita! - o-hoi
Onko hänellä todella akateeminen tutkinto ?
Omassa luokassaan friikki, ÄO ? Arvostelukykynsä on pahasti alentunut.
Ihmettelin hänen olleessaan TV-työssä, miten on mahdollista / miten kehtaa / miten on uskottavaa / työntanjaltaan luvallista, että tekee näitä "omaraportteja" julkisesti. - aurinkokuningatarr
APU 25.3.2016:
– Olisin voinut mennä yliopistoon lukemaan luvut loppuun, pääaineenani oli ruotsin kielen kääntäminen ja tulkkaus, mutta se ei kiinnostanut pätkääkään. Sitten näin Psykoterapiainstituutin ilmoituksen. Hain ja pääsin kaksivuotiseen lyhyterapeuttikoulutukseen.
Metodin uranuurtaja Suomessa on psykiatrian erikoislääkäri, psykoterapeutti Ben Furman.
– Se on hyvin ratkaisukeskeinen terapiamuoto. Siinä ei etsitä traumaa, jossa vellottaisiin vuositolkulla, vaan lähdetään kääntämään asiakkaan ongelmia vahventavaksi voimavaraksi. Olen hyvä kuuntelemaan muita ihmisiä, mikä johtunee toimittajan ammatista, joten tämä tuntui heti omalta alalta. Palasin myös kesken jääneiden Life coach -opintojen pariin, Sanna kertoo."- Luusericoachit
Life coach... Tuo ihana takaportti kaikille työttömille wannabejulkkiksille ja potkut saaneille tvtoimittajille. life coach... Anna mun kaikki kestää!
- lanttu.mutta.paleltunut
Vielä on kokeilematta sisustussuunnittelijan ja kiinteistövälittäjän työt. Sitten on työelämä paketissa.
- slow-lifefff
Työttömiksi jääneet luuserit: näyttelijät, toimittajat, kirjailijat ---> psyko-psyko-terapeutteja, lifecoacheja, personal trainereitä, sisältäen superfoodit, ruokahurmoksen ja fittnesin, tantran, ja kamasutran, joogan, sinäkiipeulyn ja riippuliidon.... ym.
#Mokaaminen on ihanaa"# - itsestäänselvyysluennot , ts. kääntäen oikeesti kyl maar heitä ...tuttaa vietävästi, mut jotain pitää yrittää ... edes näytellä tai kirjoittaa tai esittää.
Kuka menis terapiaan entiselle sille ja tälle ? Pikakurssi hammaslääkäriksi tai kirurgiksi, parissa vuodessa ? Ihan sama asia.
Arviointikyky ja insight.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006514
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t313890törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303305Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3781783- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471043Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11986Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11920- 42889