Dag wer gigu. Wen bernu ot myo juog nyye. derless ne garr jierlox mayeivi saal. ge tre jutö nawhre bert ves gem. laoder me traox vous huyhku loolu, voen hytru kiltyjuplo plert kome! Jas dert hew nerö mooh ilju. Har ot galmar klux.
KÄÄNTÄKÄÄ TUO SIANSAKSA SITEN, MITÄ LUULET SEN TARKOITTAVAN.
Siansaksaa: käännä makusi mukaan suomeksi
3
144
Vastaukset
Google kääntäjän mukaan se on: Päivittäisestä toiminnasta gigu. Win Bernu ot myo juog nyye. derless ne Garr jierlox mayeivi hall. Tre on juto nawhre Bert pidättää helmi. laoder minulle traox vous huyhku Loolu, voen hytru kiltyjuplo plert LAR! Jas lähestyy HEW Nero Mooh ilju. Har ot GALMAR Klux.
Mitä käännettävää siinä on, jos se ei tarkoita mitään?
Hoisjcnun asjdi. Hnau jii. Juppp, j oiaeh - joask- jook. Jjiaehf.
Sitä se tarkoittaa, eli yhtä paljon kuin alkuperäinenkin.- Eräs trotskilainen
Mie opettelinkin tämmöisen, ja tämä tarkoittaa oikeasti jotakin:
У меня вчера сардельки сгорели празднике, пришлось у соседей одалживать. А брат так напился, что заблевал всю машину, а потом кровать, пришлось. Это на улицу выносить спать. Вместе с постынями - такая вонь в доме стояла. Да? Хорошо.
Tunnistaako kukaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923518
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442887Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742386- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512281Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202097- 1152025
- 621974