moi olen menossa tänään katsomaan kerttulaan pojan polulle ja kokinvuorenkadulle asuntoja millaista aluetta tämä on kertokaa
raision kaupungin vuokra asunnot kerttulassa
25
876
Vastaukset
- muuta vain
Olen asunut kuusi vuotta kerttulassa ja minun kokemukseni mukaan ihan rauhallista aluetta.
- mikaek90
asia selvä missä päin asut jos saan kysyä ja onko ollut ilki valtaa esim autot ja polku pyörät
- ok jep
Yhteystiedot: 0458847718
- skäpä
Pojanpolulla asuu juoppoja ja lakupötköjä muttei niistä haittaa ole.
- mikaek90
asia selvä kertokaa kaikki että tiedän varmaan muutan kokinvuoren 1A8 asuntoon jos en saa muuta asuntoa
- Ekamik
mikaek90 kirjoitti:
asia selvä kertokaa kaikki että tiedän varmaan muutan kokinvuoren 1A8 asuntoon jos en saa muuta asuntoa
Kokinvuoressa on hyvä käpsehtiä.
- Saariston lapsi
Kannattaa mieluummin tulla kattelee asuntoja tänne sivistykseen Helsinkiin!
- Vanha mummo
Raisio on kyllä hyvä paikka tänne kaikki vaan!
- Saariston lapsi
Vanha mummo kirjoitti:
Raisio on kyllä hyvä paikka tänne kaikki vaan!
Ei sinne kukaa haluu ku on kuulemma huonot maisemat ja tällee
- LacostePulla
Saariston lapsi kirjoitti:
Ei sinne kukaa haluu ku on kuulemma huonot maisemat ja tällee
Raisio on varsin hieno paikka! Siellä on vaikka mitä.
Silti katsoisin Turun asuntotarjontaa Raision sijasta. - Saariston lapsi
LacostePulla kirjoitti:
Raisio on varsin hieno paikka! Siellä on vaikka mitä.
Silti katsoisin Turun asuntotarjontaa Raision sijasta.Lähdetään muistojen Malminkartanoon
- LacostePulla
Lähdetään muistojen Malminkartanoon
Malminkartanoon en henkilökohtaisesti missään nimessä haluaisi muuttaa. Sama pätee Kannelmäkeen. Ihme, että noiden huonojen alueiden ympärillä löytyy sitä paljon tasokkaampaa, rauhallisempaa ja idyllisempää seutua.
- Saariston lapsi
LacostePulla kirjoitti:
Malminkartanoon en henkilökohtaisesti missään nimessä haluaisi muuttaa. Sama pätee Kannelmäkeen. Ihme, että noiden huonojen alueiden ympärillä löytyy sitä paljon tasokkaampaa, rauhallisempaa ja idyllisempää seutua.
Jos sinnepäin haluaa muuttaa niin Konalaa kyllä suosittelen. Hieno paikka ja legendaarisia ihmisiä
- LacostePulla
Jos sinnepäin haluaa muuttaa niin Konalaa kyllä suosittelen. Hieno paikka ja legendaarisia ihmisiä
Konalasta varsin paljon hyviä puolia on tullut kuultua. Legendaarinen kuvaa väestöä mielestäni varsin hyvin. Nimenomaan positiivisessa mielessä. Monia hienoja ihmisiä on sieltä lähtöisin. Toki Helsinkiä tarkastellessa muutenkin Länsi-Helsinki on huomattavasti tasokkaampaa kuin muu ympärys. Espoon puolella Uusmäki on hyvämaineinen ja mukavaa seutua. Rauhaa ja mukavia ihmisiä riittää.
- Saariston lapsi
LacostePulla kirjoitti:
Konalasta varsin paljon hyviä puolia on tullut kuultua. Legendaarinen kuvaa väestöä mielestäni varsin hyvin. Nimenomaan positiivisessa mielessä. Monia hienoja ihmisiä on sieltä lähtöisin. Toki Helsinkiä tarkastellessa muutenkin Länsi-Helsinki on huomattavasti tasokkaampaa kuin muu ympärys. Espoon puolella Uusmäki on hyvämaineinen ja mukavaa seutua. Rauhaa ja mukavia ihmisiä riittää.
Totta puhut LacostePulla, siinä lähistöllä, tosin Vantaan puolella, sijaitsee Hämevaara, joka on myös erittäin miellyttävää seutua. Sieltä löytyy taitavia ruuanlaittajia kuulemieni huhujen mukaan ja hyvin positiivista ja iloista porukkaa
- LacostePulla
Totta puhut LacostePulla, siinä lähistöllä, tosin Vantaan puolella, sijaitsee Hämevaara, joka on myös erittäin miellyttävää seutua. Sieltä löytyy taitavia ruuanlaittajia kuulemieni huhujen mukaan ja hyvin positiivista ja iloista porukkaa
Perin järkevää puhetta. Lisään lähialueen miellyttäviin alueisiin myös Lintuvaaran. Siellä on mukava naapurusto ja kauniit maisemat. Paikallinen kauppa on myös pitkään auki. Hämevaaran kokki lienee tasokas, sillä itse olen kuullut eräästä paikallisesta kokista. Hän kuuleman mukaan valmistaa hyvin laaja-alaisesti ruokaa vasta uusitussa keittiössä. Kaiken lisäksi paikallinen kokki on ilmeisen mukava persoona. Hämevaarasta on harmillisesti lähdettävä ostoksille toiseen kaupunginosaan, mutta lähellä on laadukkaita liikkeitä. Ulkoilumaastot on alueella mitä parhaimmat, sekä jalka liikkuu että suksi kulkee. Kyseinen alue on todella viihtyisä kokonaisuutena.
- Saariston lapsi
LacostePulla kirjoitti:
Perin järkevää puhetta. Lisään lähialueen miellyttäviin alueisiin myös Lintuvaaran. Siellä on mukava naapurusto ja kauniit maisemat. Paikallinen kauppa on myös pitkään auki. Hämevaaran kokki lienee tasokas, sillä itse olen kuullut eräästä paikallisesta kokista. Hän kuuleman mukaan valmistaa hyvin laaja-alaisesti ruokaa vasta uusitussa keittiössä. Kaiken lisäksi paikallinen kokki on ilmeisen mukava persoona. Hämevaarasta on harmillisesti lähdettävä ostoksille toiseen kaupunginosaan, mutta lähellä on laadukkaita liikkeitä. Ulkoilumaastot on alueella mitä parhaimmat, sekä jalka liikkuu että suksi kulkee. Kyseinen alue on todella viihtyisä kokonaisuutena.
Nerokkaita huomioita. Tämän kuuluisan Hämevaaran kokin erikoisalaahan ovat makkarat ja ranskalaiset, kuulemma maan herkullisimmat saa häneltä. Lintuvaaran huono puoli on paikoin laittomilla autoilla levottomuutta aiheuttavat romanit. Itse en onneksi ole montaa kertaa nähnyt, mutta he vaarantavat liikennettä ja ovat erityisesti uhka lapsiperheille. Harmi sikäli että alue on muuten loistava asuinpaikka lapsiperheille.
- LacostePulla
Nerokkaita huomioita. Tämän kuuluisan Hämevaaran kokin erikoisalaahan ovat makkarat ja ranskalaiset, kuulemma maan herkullisimmat saa häneltä. Lintuvaaran huono puoli on paikoin laittomilla autoilla levottomuutta aiheuttavat romanit. Itse en onneksi ole montaa kertaa nähnyt, mutta he vaarantavat liikennettä ja ovat erityisesti uhka lapsiperheille. Harmi sikäli että alue on muuten loistava asuinpaikka lapsiperheille.
Lintuvaarassa joskus auto ajeli kuuleman mukaan ilman valoja ja rekisterikilpiä. Se varmaan oli tämän tapauksen romaniauto. Siinä taisi olla myös heistä haittaa paikallisessa Siwassa, mikä sijaitsee siinä Rautakiskonkujan lähellä. Paikalla taisi olla useampia vartiointiliikkeen autoja, sekä poliisi. Muuta tapauksesta en muista ulkoa.
Nimenomaan "makkaraperunat" lienevät tämän Hämevaaralaiskokin bravuuri. Pitänee joskus mennä vielä moinen eri hyvä annos imaisemaan suuhun. Hyvä muistutus tästä ruokapaikasta, kiitos siitä. Kokkia on samalla mukava jututtaa, sillä vitsailu ja leppoisa tunnelma on hänen ystävällisyyden vuoksi läsnä.
Saariston lapsi, lienet sinäkin nuo kyseiset edellä keskustelemamme seudut tunteva. Mukavaa, että samanhenkistä porukkaa löytyy! - Saariston lapsi
LacostePulla kirjoitti:
Lintuvaarassa joskus auto ajeli kuuleman mukaan ilman valoja ja rekisterikilpiä. Se varmaan oli tämän tapauksen romaniauto. Siinä taisi olla myös heistä haittaa paikallisessa Siwassa, mikä sijaitsee siinä Rautakiskonkujan lähellä. Paikalla taisi olla useampia vartiointiliikkeen autoja, sekä poliisi. Muuta tapauksesta en muista ulkoa.
Nimenomaan "makkaraperunat" lienevät tämän Hämevaaralaiskokin bravuuri. Pitänee joskus mennä vielä moinen eri hyvä annos imaisemaan suuhun. Hyvä muistutus tästä ruokapaikasta, kiitos siitä. Kokkia on samalla mukava jututtaa, sillä vitsailu ja leppoisa tunnelma on hänen ystävällisyyden vuoksi läsnä.
Saariston lapsi, lienet sinäkin nuo kyseiset edellä keskustelemamme seudut tunteva. Mukavaa, että samanhenkistä porukkaa löytyy!Kyllä uskon että samasta autosta puhumme. Itse olen myös tainnut nähdä tuon saman tilanteen Siwan luona, joka taitaa itse asiassa olla Leppävaaran puolella. Sen muistan, että poliisit lähtivät ajamaan kyseisiä romaneja takaa. Tuo houkuttelevasti kirjoitettu kohta tästä erittäin mukavasta ja iloisesta Hämevaaralaiskokista sai mahani oikein kurnimaan. Pitää todellakin suunnata sinne makunystyröitä hemmottelemaan. Noilla seuduilla olen tosiaan pyörinyt useampaankin otteeseen, vaikka täällä Helsingin puolella asustelen. Hienoa tosiaan tavata täällä noiden kulmien asiantuntijoita! Kun kerran mainitsit tuon Rautakiskonkujan, niin sehän on oikein miellyttävä katu asua. Tosin siellä liikkuessani olen joskus huomannut erään talon ikkunasta epäilyttäviä stalkkaajia, mutta ilokseni voin kuitenkin todeta, että sinne muuttaessa syrjäytyneet nuoretkin toipuvat masennuksestaan ja elämän laatu paranee!
- LacostePulla
Kyllä uskon että samasta autosta puhumme. Itse olen myös tainnut nähdä tuon saman tilanteen Siwan luona, joka taitaa itse asiassa olla Leppävaaran puolella. Sen muistan, että poliisit lähtivät ajamaan kyseisiä romaneja takaa. Tuo houkuttelevasti kirjoitettu kohta tästä erittäin mukavasta ja iloisesta Hämevaaralaiskokista sai mahani oikein kurnimaan. Pitää todellakin suunnata sinne makunystyröitä hemmottelemaan. Noilla seuduilla olen tosiaan pyörinyt useampaankin otteeseen, vaikka täällä Helsingin puolella asustelen. Hienoa tosiaan tavata täällä noiden kulmien asiantuntijoita! Kun kerran mainitsit tuon Rautakiskonkujan, niin sehän on oikein miellyttävä katu asua. Tosin siellä liikkuessani olen joskus huomannut erään talon ikkunasta epäilyttäviä stalkkaajia, mutta ilokseni voin kuitenkin todeta, että sinne muuttaessa syrjäytyneet nuoretkin toipuvat masennuksestaan ja elämän laatu paranee!
Totta puhut siitä poliisien takaa-ajosta! Muistan itsekin auton kaartaneen kovalla vauhdilla punaisia päin kohti Lintuvaaraa, melkein aiheuttaen kolarin risteyksessä. Onneksi mitään ei sattunut. Paikalle osuneet nuorukaiset taisi tehdä hienon teon ja ilmoittaa uudelle poliisipartiolle lakia rikkovasta toiminnasta.
Suuntaan itsekin ehdottomasti tässä lähitulevaisuudessa tuonne Hämevaaran kokin luokse nautiskelemaan ensiluokkaisesta syötävästä. Hämevaarassa avattiin viime marraskuussa myös uusi rautakauppa, nimeltään Rauta-Jaakko. Siellä avajaisten jälkeen vieraillessani sain lupsakkaa ja asiantuntevaa palvelua.
Rautakiskonkujan mysteereistä ja parantavista vaikutuksista pitäisi saada lisäselkoa, kun asia on varsin mystinen. Stalkkaajia tuntuu riittävän nykypäivänä enemmän kuin tarpeeksi, mikä on perin harmillista.
Edellä mainittujen seikkaperäisten tutkailujen perusteella suuntaisin mielenkiintoni näille rauhallisille alueille, jos muuttoa haluaa toteuttaa. - Saariston lapsi
LacostePulla kirjoitti:
Totta puhut siitä poliisien takaa-ajosta! Muistan itsekin auton kaartaneen kovalla vauhdilla punaisia päin kohti Lintuvaaraa, melkein aiheuttaen kolarin risteyksessä. Onneksi mitään ei sattunut. Paikalle osuneet nuorukaiset taisi tehdä hienon teon ja ilmoittaa uudelle poliisipartiolle lakia rikkovasta toiminnasta.
Suuntaan itsekin ehdottomasti tässä lähitulevaisuudessa tuonne Hämevaaran kokin luokse nautiskelemaan ensiluokkaisesta syötävästä. Hämevaarassa avattiin viime marraskuussa myös uusi rautakauppa, nimeltään Rauta-Jaakko. Siellä avajaisten jälkeen vieraillessani sain lupsakkaa ja asiantuntevaa palvelua.
Rautakiskonkujan mysteereistä ja parantavista vaikutuksista pitäisi saada lisäselkoa, kun asia on varsin mystinen. Stalkkaajia tuntuu riittävän nykypäivänä enemmän kuin tarpeeksi, mikä on perin harmillista.
Edellä mainittujen seikkaperäisten tutkailujen perusteella suuntaisin mielenkiintoni näille rauhallisille alueille, jos muuttoa haluaa toteuttaa.Näin itsekin nuo samaiset nuorukaiset, oikeilta mallikansalaisilta vaikuttivat. Todennäköisesti kyseisillä romaneilla ei ollut mitään ajolupia, sen verran vastuuttomalta homma vaikutti. Rauta-Jaakko kuulostaa oikein mukavalta puodilta. Harmo vain että se sijaitsee sen verran kaukana kotoani, mutta siellä pitää kyllä joskus käydä asioimassa. Rautakiskonkujan mysteereitä olen itse yrittänyt selvittää ja monenmoista onkin selvinnyt, mutta vielä riittää ihmeteltävää. Länsi-Helsingin puolelta nostaisin vielä esiin myös varsin mukavan asuinalueen nimittäin Pajamäen! Hyvät bussiyhteydet, Wanha paja ja suojaisat metsiköt tekevät alueesta miellyttävän. Autonkin saa helposti parkkiin ja roskakatoksista löytyy vaikka ja mitä jännittävää ja hyödyllistä.
- LacostePulla
Näin itsekin nuo samaiset nuorukaiset, oikeilta mallikansalaisilta vaikuttivat. Todennäköisesti kyseisillä romaneilla ei ollut mitään ajolupia, sen verran vastuuttomalta homma vaikutti. Rauta-Jaakko kuulostaa oikein mukavalta puodilta. Harmo vain että se sijaitsee sen verran kaukana kotoani, mutta siellä pitää kyllä joskus käydä asioimassa. Rautakiskonkujan mysteereitä olen itse yrittänyt selvittää ja monenmoista onkin selvinnyt, mutta vielä riittää ihmeteltävää. Länsi-Helsingin puolelta nostaisin vielä esiin myös varsin mukavan asuinalueen nimittäin Pajamäen! Hyvät bussiyhteydet, Wanha paja ja suojaisat metsiköt tekevät alueesta miellyttävän. Autonkin saa helposti parkkiin ja roskakatoksista löytyy vaikka ja mitä jännittävää ja hyödyllistä.
Kyllä, arvostan itsekin moista toimintaa. Ajokorttiahan ei varmasti löytynyt, mikä jäi sitten paikallispoliisin selvitettäväksi. Rauta-Jaakkoon itsekin eksyn lähinnä vain ohikulkumatkoilla. Mutta mukava pikkupuoti piristämässä Hämevaaran arkea. Mysteerit on mukavia selvitettäviä, minulla myös on selvityksen alla useampia kepuleja systeemeitä. No mutta tietystikään Pajamäkeä ei sovi unohtaa! Siellä toden totta löytyy hyvät bussiyhteydet joka suuntaan, sekä tietysti juna-asemakin on siinä lähistöllä. Maisemat Pajamäessä on mukavan luontopainotteiset, sekä metsää että muuta kasvillisuutta löytyy. Golfkenttäkin vieressä siintää. Wanhaan pajaan on mentävä tutustumaan lähemmin vielä. Parkkitilat on vielä tosiaan tuolla seudulla helposti löydettävissä.
- Saariston lapsi
LacostePulla kirjoitti:
Kyllä, arvostan itsekin moista toimintaa. Ajokorttiahan ei varmasti löytynyt, mikä jäi sitten paikallispoliisin selvitettäväksi. Rauta-Jaakkoon itsekin eksyn lähinnä vain ohikulkumatkoilla. Mutta mukava pikkupuoti piristämässä Hämevaaran arkea. Mysteerit on mukavia selvitettäviä, minulla myös on selvityksen alla useampia kepuleja systeemeitä. No mutta tietystikään Pajamäkeä ei sovi unohtaa! Siellä toden totta löytyy hyvät bussiyhteydet joka suuntaan, sekä tietysti juna-asemakin on siinä lähistöllä. Maisemat Pajamäessä on mukavan luontopainotteiset, sekä metsää että muuta kasvillisuutta löytyy. Golfkenttäkin vieressä siintää. Wanhaan pajaan on mentävä tutustumaan lähemmin vielä. Parkkitilat on vielä tosiaan tuolla seudulla helposti löydettävissä.
On se hienoa, että poliisi on ystävä. Mysteereitä riittää tosiaan selvitettäviksi niin Helsingissä, Veikkolassa kuin Turkkusessakin. Tässä kohden kun Veikkola kerran nousi esiin niin ei voi olla ylistämättä tätä paikkaa. Siinä on yksi Suomen parhaimmista asuinalueista. Sirpan vintti ja muut kaupat ovat lähellä, liikuntamahdollisuudet loistavat, koulujakin löytyy kaksi kappaletta ja ensiapua saa niin terveysasemalla kuin Testamenttitien nurmikollakin. Tulevaisuudessa siellä tulee liikennöimään myös raitiovaunu. Mutta palataan vielä tuohon Pajamäkeen sen verran, että sehän sijaitsee mukavan hiljaisella paikalla ja tarpeeksi kaukana Pitäjänmäentiestä. Ja puistikot löytyy läheltä, joten unelmapaikka sekin. Kerrostalojakin entisöidään, joten mikäs sen parempaa!
- Sami-
venheenkatu 14 Raisiossa
Naapuri aina hakkaa seinä yli kk olen kyllä ilmottanu vuokra asunto realia monta kerta poliisi tule paikalle mutta täs samaa asia jatko- Loulouli
Muuta pois
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847