Mikäs on kun unibetin pokeriohjelma kaatuilee noin 20min välein..
Harmittaa kun ohjelma on muuten hyvä.
Hjelp?!
Unibet pokeriohjelma kaatuilee
freeroller
1
283
Vastaukset 1
- crate8
Veikkaan et kyseessä on noi perus uuden softan ongelmat ja sen takia varmaa pitävät tuota MG:n ohjelmistoa yllä siinä sivussa ainakin toistaiseksi. Muuten munki mielestä melko näpparä ohjelmisto, ootan mielenkiinnolla millainen uudesta loyaltystä tulee. Aattelin itse ainaki seurailla hommaa ja samalla mehustella noi alotuspromot loppuun...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 80983
- 73842
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45543
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513- 29513
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136498Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61485