Heipsis, olen vuosia ajellut Nissanilla, sitä ennen Mazdalla ja yksi Fordikin oli... Kun oli pakko ajaa työmatkoja ja olen naisparka, oli pakko ostaa uutena ne autot, ja se vasta kslliiksi on tullut... Nyt sain työpaikan kodin läheltä, ja viimeisin hoitoni :)on ollut Nissanin pikku Note. 1.6 ja kaikkea teknistä härpäkettä... No nytkolmen vuoden jälkeen sitä vaihtamaan, niin vaihdossa siitä saa alle puolet ostohinnasta! Silti luulen haluavani Volvon, ehkä V40, en vielä ole varma.
- Ongelma on vertailu, ja mistä hitsistä jaksan etsiä, mikä korinalli on vanha ja mikä uusi. Sen gerran olen ymmärtänyt, että 2013 malli vaihtui, mutta jotenkin vaikuttaisi, että silläkin vuosilukemalla on niitä vanhempia korimalleja.. Liian sekavaa meikäläiselle :).
Toisaalta voisin haluta Qashqain (tulikohan se nyt oikein kirjoitetuksi...), mutta työkaveri sanoi, että se on huono auto...
Eli millainen Volvo, miten iso moottori, uusi vai käytetty, en halua kovin paljon ajettua. Omalla Notskulla on ajetu 68 tuhatta ja alkaa olla liikaa minulle...
Sori sekava kysymys, makoilen puolipökertyneenä sika- tai ehkä lehmäflunssan kourissa kotona Uudellamaalla.
- eikä tarvitse sitten ivata, sen osaisin itsekin. :D
Korimallit ja vertailu yleensäkin
1
112
Vastaukset
- Sakulaista ylivoimaa
Voi voi. Mitähän sä autoltasi haluat? Jos haluat tilaa, niin hiiteen V40 tai V60. Nissan myös erittäin ahdas.
Ainoat jotka ovat tilavia samassa hintaluokassa, ovat oikeastaan liki kaikki VAG konsernin autot: Volkkari, Skoda, Audi jne. Pois lukien ehkä Porche. joka siis on saman konsernin auto. Nämä ovat voittaneet yleensä kaikki testit. Tehokkaita, tyylikkäitä, jämäkkiä. Yksinkertaisesti ajajan autoja.
Ei siis mitään rimpuloita. Vääntö näissä on omaa luokkaansa. Ei tarvitse vinguttaa kierroksia tuonne 6 tonniin asti että pääsisi ripeästi eteenpäin. Hieman kevyellä varpaalla kaasua ja johan mennään.
Pikaista paranemista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam24914164Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu617210Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2006927Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä405016K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1054793Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju744677Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos784383PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *194361Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754132Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1013921