Apua! Kaikki alkoi n1,5 v sitten kun minut määrättiin käyttämään zyprexaa ja zypadhera injectiota vuoden ajan ja aika pian peniksestä tuli löysä runkatessa enkä enää tunne mitään. En runkkausta tai oikeaa seksiä. En saa edes orgasmia vaikka tarttia vatkaisi 30min se vain alkaa sattua ja turhaauttaa. Olen vasta 25 ja seksielämä on pilalla lopullisesti?
Minulle muka diagnosoitu skitsofrenia joka myöhemmin peruttiin käytin lääkkeitä turhaan ja tyttöystäväni erosi olemattoman seksin takia!
Minulle muka diagnosoitu skitsofrenia joka myöhemmin peruttiin käytin lääkkeitä turhaan ja tyttöystäväni erosi olemattoman seksin takia!
Vastaukset 2
Vanhimmat
Eivittu kuolin nauruu XDXDX
Pyydä lääkäriltä Viagra-resepti ja kokeile lääkettä. Älä tilaa netistä lääkettä. Psyykenlääkkeet voivat viedä alapäästä tunnon pitkäksikin aikaa lääkkeen lopettamisen jälkeenkin. Älä kuitenkaan lannistu, yritä ensin Viagran kanssa. Jos ei sen kanssa onnistu, mene pyytämään toista erektiolääkettä. Mahdollisuuksia on. Älä lannistu vaan toimi. Ongelma voi mennä itsestäänkin ohi, mutta sitä odotellessa kokeile erektiolääkkeitä. Ei voi olettaa, että 25-vuotias jaksaisi kauan odotella!
Onko sinulla tällä hetkellä mitään lääkitystä päällä?