opiskelija talousvaikeuksissa, lisätienestiä!!??

kyllästynyt näkkärii

Olen 18-vuotias puuseppäopiskelija helsingistä. Olen viimeisen kuukauden aikana laittanut reilusti yli sata työhakemusta eri yrityksiin eikä yhdestäkään ole tullut vastausta. Joten mikä neuvoksi nimittäin tarvitsisin lisätienestiä ja pystyisin tekemään iltatöitä, mutta kun ei kerran kenellekkään kelpaa!! Asun kaikenlisäksi yksim joten aika tiukoilla tässä on jo muutama kuukausi menty!! Ehdotuksia tänne tai [email protected]

9

1624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yrittäjä

      Ikävää jos et ole saanut edes vastausta. Eihän mikään laki vaadi vastaamaan, mutta hyviin tapoihin se kuuluu.
      Mutta syy siihen on varmaan se, että noissa tuon alan firmoissa ei hirveästi ole ovensaranat pariin vuoteen käyneet. Kun vanhaakin porukkaa on puolet pakkolomalla, ei uusia voi palkata vaikka mieli tekisi.
      Harkitse ryhtymistä yrittäjäksi. Siihen ei tarvita kuin ripaus itseluottamusta. Ja ajan mittaan se voittaa puurtamisen jonkun toisen hommissa, nääväisellä tessin mukaisella kirjapalkalla. Jokainen on joskus aloittanut jostain. Ei kannata hetkeäkään epäillä omaa osaamistaan. Vehkeitä saa konevuokraamosta. Jokainen kokenutkin yrittäjä ottaa tehdäkseen minkä tahansa tarjotun toimeksiannon täysin siihen katsomatta, onko k.o. työstä yhtään aikaisempaa kokemusta. Ja sun tilanteessasi voit tulla reilusti "hinta edellä" ja lyödä mersumiehet korkeampine tarjouksineen kisasta ulos. Tsemppiä!

    • kyllästyny näkkärii

      Joo olen hakenut töitä niin kaupan alalta josta minulla on työkokemustakin, kuin myös omalta alaltani, mutta hiljaista on ollut. Valitettavasti yrittäjäksi rahkeeni ei ihan vielä riitä sillä elän kelan ja sossun tuilla. Näistäkin paskoista olen valmis luopumaan ja rupeamaan maksamaan veroja mutta kun mistään ei mitää kuulu, niin kyllä sitä vähän alkaa omaa napaa syyttelemään mutta luovuttamista en eded harkitse!! Ottaa vaan päähän että tää kaikki luppoaika voisi mennä töitä painaessa mutta kun ei maistu hyvä ja tuottava työvoima kenellekkään.

      • Niinpä niin...sosiaalitoimiston tukea tarvitseva ei taida uskaltautua edes minimaalisesti yrittämään. Mutta estääkö KELAlta saatu opintotuki lisätulon hankkimisen yrittäjänä? (Mielestäni ei - työttömyysturvin elävä joutuu toki varomaan yrittäjästatusta kuin vesitippa imuliinaa.)


    • ajjkk56
    • Vieras5437

      Itse saan pientä lisätuloa täyttämällä kyselyitä ajankohtaisista aiheista. Kuukaudessa tienaan näistä noin 100e ja kovin isoa vaivaa ei tartte nähdä sen eteen. Vaikka kyseessä englanninkielinen sivusto, kyselyt on suomeksi! Muitakin tienaus mahdollisuuksia sivustolla on.

      https://www.clixsense.com/?4138951

    • Hanna67

      Kiinnostaako chat-moderaattorin työ? Saat itse valita työaikasi, palkka viikoittain tai kuukausittain. Työ tehdään kotoa käsin.

      Jos kiinnostuit, ota yhteyttä :)

      [email protected]

    • Maalaus on ala jossa pienet alkuinvestoinnit. Ja puutaloja riittää... Itse haeskelen kohtuuhintaisia tekijöitä rintamamiestalon korjaamiseen. Luulisi Helsingissä johonkin urakkaan pääsevän kun rakentaminen käy ylikierroksilla. Ainakin täälläpäin.

    • modeksi
    • töitätarjolla

      Tarjolla työtä, esimerkiksi opintojen oheen.
      Ansaitse rahaa missä vain. Ei ikärajoitteita, tai seksityötä. EI myyntiä/telemarkkinointi, seksichathommaa, syötät vain numeroita/tekstiä. Mitä enemmän töitä teet, sitä enemmän tienaat.

      Lisätietoja: http://oremoney.win/9574202339752/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      97
      1817
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      232
      1464
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      254
      1018
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      915
    5. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      795
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      745
    7. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      62
      731
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      27
      707
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      699
    10. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      694
    Aihe