opiskelija talousvaikeuksissa, lisätienestiä!!??

kyllästynyt näkkärii

Olen 18-vuotias puuseppäopiskelija helsingistä. Olen viimeisen kuukauden aikana laittanut reilusti yli sata työhakemusta eri yrityksiin eikä yhdestäkään ole tullut vastausta. Joten mikä neuvoksi nimittäin tarvitsisin lisätienestiä ja pystyisin tekemään iltatöitä, mutta kun ei kerran kenellekkään kelpaa!! Asun kaikenlisäksi yksim joten aika tiukoilla tässä on jo muutama kuukausi menty!! Ehdotuksia tänne tai [email protected]

9

1624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yrittäjä

      Ikävää jos et ole saanut edes vastausta. Eihän mikään laki vaadi vastaamaan, mutta hyviin tapoihin se kuuluu.
      Mutta syy siihen on varmaan se, että noissa tuon alan firmoissa ei hirveästi ole ovensaranat pariin vuoteen käyneet. Kun vanhaakin porukkaa on puolet pakkolomalla, ei uusia voi palkata vaikka mieli tekisi.
      Harkitse ryhtymistä yrittäjäksi. Siihen ei tarvita kuin ripaus itseluottamusta. Ja ajan mittaan se voittaa puurtamisen jonkun toisen hommissa, nääväisellä tessin mukaisella kirjapalkalla. Jokainen on joskus aloittanut jostain. Ei kannata hetkeäkään epäillä omaa osaamistaan. Vehkeitä saa konevuokraamosta. Jokainen kokenutkin yrittäjä ottaa tehdäkseen minkä tahansa tarjotun toimeksiannon täysin siihen katsomatta, onko k.o. työstä yhtään aikaisempaa kokemusta. Ja sun tilanteessasi voit tulla reilusti "hinta edellä" ja lyödä mersumiehet korkeampine tarjouksineen kisasta ulos. Tsemppiä!

    • kyllästyny näkkärii