keno vai lotto

lotto/keno %

Eli ,
keno vai lotto ?
Kummassa todennäköisyys voittaa jotain parempi ?

31

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitkävetomies

      Kumpikin niin umpipaskoja pelejä ettei kannata edes harkita.
      Kenosta saa helpommin 50 senttiä tai euron takaisin jos pelaa kympillä näin esimerkkinä. Pitkävetoon se kymppi kiinni tänään vaikkapa Bayern Munchenin vähintään 2:n maalin voitolle niin on huomattavasti paremmat saumat.

      • 6+6

        Pitkäveto on turha peli. Maksimikerroin muistaakseni 3000, jota ei käytännössä voi saavuttaa ja vaikka saavuttaisi, pitäisi olla monta sataa euroa panoksena, että tulisi kunnon potti.


      • Et vaan
        6+6 kirjoitti:

        Pitkäveto on turha peli. Maksimikerroin muistaakseni 3000, jota ei käytännössä voi saavuttaa ja vaikka saavuttaisi, pitäisi olla monta sataa euroa panoksena, että tulisi kunnon potti.

        Osaa.


      • 6+6
        Et vaan kirjoitti:

        Osaa.

        Kerropa, millaisella osaamisella hankit Pitkävedosta kertarysäyksellä sellaisen voiton, että voit lopettaa töissäkäynnin ja elellä sillä summalla loppuikäsi? Pannaan vielä reunaoletukseksi, että olet n. 40-50 -vuotias eli eläkettä on kertynyt mutta ei vielä moneen vuoteen.


      • Pitkäveto on parasta
        6+6 kirjoitti:

        Kerropa, millaisella osaamisella hankit Pitkävedosta kertarysäyksellä sellaisen voiton, että voit lopettaa töissäkäynnin ja elellä sillä summalla loppuikäsi? Pannaan vielä reunaoletukseksi, että olet n. 40-50 -vuotias eli eläkettä on kertynyt mutta ei vielä moneen vuoteen.

        No, minä nyt pelasin 1000 eurolla eilen tämän aloittajan mainitseman Bayernin vähintään 2:n maalin voiton ja lunastin äsken 2850 euroa. Pelaan joka kuukausi pitkäävetoa 500-3000 eurolla ja olen näin tehnyt jo noin 10 vuoden ajan. Joka kuukausi en ole pelannut voitollisesti, mutta keskimäärin olen jäänyt kuukausitasolla voitolle 1288 euroa alkuajoista laskien. Aloitin 5000 euron pelikassalla ja jos siis kk-tuottoni on ollut keskiarvoltaan tuo 1288e, niin olen onnistunut mielestäni erinomaisesti. Palkkojeni lisäksi tuo 1288/kk on mukava rahasumma, mutta pelaa sinä haaveilija puolestani lottoa tai vaikka kenoa.
        En minä vaan jaksa edes ajatella mitä sillä kuvitteellisella 10 miljoonalla ihminen tekisi, vähempikin riittää kun ei haihattele turhia vaan analysoi niin pelejä kuin omaa elämäänsä ja tulevaisuutta kylmän realistisesti. Vaikka tulisi pitempi tappioputkikin, niin vedonvälittäjän rahoilla kun homma on pyörinyt jo pitkään ei silläkään ole isompaa merkitystä.


      • 6+6
        Pitkäveto on parasta kirjoitti:

        No, minä nyt pelasin 1000 eurolla eilen tämän aloittajan mainitseman Bayernin vähintään 2:n maalin voiton ja lunastin äsken 2850 euroa. Pelaan joka kuukausi pitkäävetoa 500-3000 eurolla ja olen näin tehnyt jo noin 10 vuoden ajan. Joka kuukausi en ole pelannut voitollisesti, mutta keskimäärin olen jäänyt kuukausitasolla voitolle 1288 euroa alkuajoista laskien. Aloitin 5000 euron pelikassalla ja jos siis kk-tuottoni on ollut keskiarvoltaan tuo 1288e, niin olen onnistunut mielestäni erinomaisesti. Palkkojeni lisäksi tuo 1288/kk on mukava rahasumma, mutta pelaa sinä haaveilija puolestani lottoa tai vaikka kenoa.
        En minä vaan jaksa edes ajatella mitä sillä kuvitteellisella 10 miljoonalla ihminen tekisi, vähempikin riittää kun ei haihattele turhia vaan analysoi niin pelejä kuin omaa elämäänsä ja tulevaisuutta kylmän realistisesti. Vaikka tulisi pitempi tappioputkikin, niin vedonvälittäjän rahoilla kun homma on pyörinyt jo pitkään ei silläkään ole isompaa merkitystä.

        Jätit kertomatta, paljonko käytät aikaa tuohon pelaamiseen eli mikä on suunnilleen tuntipalkka. Ja varsinaisen pelaamisen eli kohteiden pohdinnan ja panostuspäätösten viemän ajan ohella pitäisi mukaan laskea se aika, jonka käytät seuraamalla niitä lajeja, joita veikkaat joko katsomalla tai lukemalla.
        Nyt ehkä sanot, että seuraisit joka tapauksessa. Varmasti, en sitä epäile. Mutta minä esimerkiksi en seuraa; vaikka usein katsonkin vaikkapa Mestareiden liigan pelin sen tullessa telkkarista, en oikeastaan koskaan lue mitään taustajuttuja, en tiedä vaikkapa loukkaantuneista pelaajista tms.
        Lienee aika selvää, ettei minun kiinnostustasollani ole mahdollista yltää edes omillaan pysymiseen.

        Ja toisaalta: tuo sinun pelituloksesi meinaa siis noin 150 000 euron nettovoittoa 10 vuoden aikana. Minulle se on juuri sellainen summa, jolla ei tekisi oikein mitään. Saisi toki asuntolainan maksettua pois ja muutama kybädona jäisi vaikkapa osakkeisiin, mutta ei sillä rahalla pystyisi töitä tekemättä eläkeikään asti selviämään.

        Mutta siis edelleen se perusjuttu on se, että noissa vedonlyöntipeleissä on mitään järkeä vain sellaiselle, joka seuraa urheilua aktiivisesti.


      • Esimerkkinä vaan
        6+6 kirjoitti:

        Jätit kertomatta, paljonko käytät aikaa tuohon pelaamiseen eli mikä on suunnilleen tuntipalkka. Ja varsinaisen pelaamisen eli kohteiden pohdinnan ja panostuspäätösten viemän ajan ohella pitäisi mukaan laskea se aika, jonka käytät seuraamalla niitä lajeja, joita veikkaat joko katsomalla tai lukemalla.
        Nyt ehkä sanot, että seuraisit joka tapauksessa. Varmasti, en sitä epäile. Mutta minä esimerkiksi en seuraa; vaikka usein katsonkin vaikkapa Mestareiden liigan pelin sen tullessa telkkarista, en oikeastaan koskaan lue mitään taustajuttuja, en tiedä vaikkapa loukkaantuneista pelaajista tms.
        Lienee aika selvää, ettei minun kiinnostustasollani ole mahdollista yltää edes omillaan pysymiseen.

        Ja toisaalta: tuo sinun pelituloksesi meinaa siis noin 150 000 euron nettovoittoa 10 vuoden aikana. Minulle se on juuri sellainen summa, jolla ei tekisi oikein mitään. Saisi toki asuntolainan maksettua pois ja muutama kybädona jäisi vaikkapa osakkeisiin, mutta ei sillä rahalla pystyisi töitä tekemättä eläkeikään asti selviämään.

        Mutta siis edelleen se perusjuttu on se, että noissa vedonlyöntipeleissä on mitään järkeä vain sellaiselle, joka seuraa urheilua aktiivisesti.

        Kyllä niitä voi ihan tuuripeleinäkin pelata. Otetaan esimerkkinä kohde jossa voi sinkkuna pelata vaikkapa koripallo-ottelua. Kertoimet 1=1,85 X=18,00 ja 2=1,85.
        Jos on heittää vaikka satku tuurinkaupalla jommankumman voitolle niin sillä saa osuessa sen 85 euroa voittoa ihan huikean paljon suuremmalla todennäköisyydellä kuin jos saman satkun pelaisi lottoon taikka kenoon. Ei se suhde 1:1530000 loton päävoiton todennäköisyydelle puolla millään lailla sen rahan haaskaamista lottoon vaikka kuinka saisi haaveilla tuosta olemattoman pienestä saumasta. Sen sijaan esimerkkinä olleessa koripallopelissä on aika hyvä mahdollisuus lähes tuplata rahansa. Tasapeli on koriksessa niin harvinainen että tuolla asetelmalla vain arvaamalla 1 tai 2 saa jo lähes tuplattua siihen laittamansa panoksen. Jos tässä onnistuu vaikkapa 2 kertaa kolmesta pitkässä juoksussa -mikä on hyvinkin mahdollista- , paisuu alkukassa koko ajan ja koko homma rullaa jo pian vedonvälittäjän eikä pelaajan rahalla.


      • 6+6
        Esimerkkinä vaan kirjoitti:

        Kyllä niitä voi ihan tuuripeleinäkin pelata. Otetaan esimerkkinä kohde jossa voi sinkkuna pelata vaikkapa koripallo-ottelua. Kertoimet 1=1,85 X=18,00 ja 2=1,85.
        Jos on heittää vaikka satku tuurinkaupalla jommankumman voitolle niin sillä saa osuessa sen 85 euroa voittoa ihan huikean paljon suuremmalla todennäköisyydellä kuin jos saman satkun pelaisi lottoon taikka kenoon. Ei se suhde 1:1530000 loton päävoiton todennäköisyydelle puolla millään lailla sen rahan haaskaamista lottoon vaikka kuinka saisi haaveilla tuosta olemattoman pienestä saumasta. Sen sijaan esimerkkinä olleessa koripallopelissä on aika hyvä mahdollisuus lähes tuplata rahansa. Tasapeli on koriksessa niin harvinainen että tuolla asetelmalla vain arvaamalla 1 tai 2 saa jo lähes tuplattua siihen laittamansa panoksen. Jos tässä onnistuu vaikkapa 2 kertaa kolmesta pitkässä juoksussa -mikä on hyvinkin mahdollista- , paisuu alkukassa koko ajan ja koko homma rullaa jo pian vedonvälittäjän eikä pelaajan rahalla.

        No ihan ensimmäiseksi, minusta olisi aika h-tin typerää panna satanen yhteen peliin, kun on kuitenkin suuri todennäköisyys hävitä se. Mulla menee nettona suunnilleen se satanen VUODESSA lottopeleihin. Kukin tavallaan, mutta minusta oma pelaamiseni on paljon järkevämpää kuin sinun ehdottamasi.

        Kysymys on ehkä myös siitä, mikä on rahan arvo/tarve kullekin. Vähän viittasin siihen jo: 85 euroa lisää rahaa on minulle niin vähän, että sen perään ei viitsi nähdä mitään vaivaa. Tai vaikka 850 euroakin.


      • PItkävetoa myöskin!
        6+6 kirjoitti:

        No ihan ensimmäiseksi, minusta olisi aika h-tin typerää panna satanen yhteen peliin, kun on kuitenkin suuri todennäköisyys hävitä se. Mulla menee nettona suunnilleen se satanen VUODESSA lottopeleihin. Kukin tavallaan, mutta minusta oma pelaamiseni on paljon järkevämpää kuin sinun ehdottamasi.

        Kysymys on ehkä myös siitä, mikä on rahan arvo/tarve kullekin. Vähän viittasin siihen jo: 85 euroa lisää rahaa on minulle niin vähän, että sen perään ei viitsi nähdä mitään vaivaa. Tai vaikka 850 euroakin.

        Minusta taas on ihan h-tin paljon typerämpää pistää euroakaan johonkin idiootti-lottoon tai -kenoon, niissä se häviäminen on lähes 100% varmaa toisin kuin pelaamalla sinkkukohteita pitkävetoon.
        Sulla on ihme oletus, että olisi ylipäänsä olemassa pelejä joista saa rahaa ihan tosta vaan niin paljon kuin tarvitsee loppuelämänsä ajaksi?!
        Mieluummin minä ainakin voitan useasti 85e tai joskus harvemmin 850e kuin haaveilen joutavia lottomiljoonia joita ei 99,999999% varmuudella ikinä saa, mutta häviää yhtä suurella varmuudella JOKA KERTA sen siihen lyömänsä rahan.


      • 6+6
        PItkävetoa myöskin! kirjoitti:

        Minusta taas on ihan h-tin paljon typerämpää pistää euroakaan johonkin idiootti-lottoon tai -kenoon, niissä se häviäminen on lähes 100% varmaa toisin kuin pelaamalla sinkkukohteita pitkävetoon.
        Sulla on ihme oletus, että olisi ylipäänsä olemassa pelejä joista saa rahaa ihan tosta vaan niin paljon kuin tarvitsee loppuelämänsä ajaksi?!
        Mieluummin minä ainakin voitan useasti 85e tai joskus harvemmin 850e kuin haaveilen joutavia lottomiljoonia joita ei 99,999999% varmuudella ikinä saa, mutta häviää yhtä suurella varmuudella JOKA KERTA sen siihen lyömänsä rahan.

        Saadaksesi sen 85 euroa ja joskus 850 joudut panostamaan satasen. Kannattaisi ennemmin mennä töihin.

        Rautalankaa kehiin:
        -pistämällä sen satasen VUODESSA lottoihin minä ostan itselleni oikeuden haaveilla ja pienenpienen mahdollisuuden haaveiden jopa toteutua
        -pitkävetoa pelaamalla en voita mitään sellaista, jolla minulla oikeastaan olisi käyttöä (palkkani riittää kaikkeen sellaiseen, mitä normaali työssäkäyvä tarvitsee) mutta riskeeraisin suotta niitä satasia; pitkävetoa pelaamalla edessä on VARMASTI vain se sama harmaa arki ja jokaisena arkiaamuna se s-nan aamuherätys töihin lähtemiseksi.

        Lotto on parempi peli, se on halpaa viihdettä. Pitkäveto on köyhille.


      • Pitkävetokundi
        6+6 kirjoitti:

        Saadaksesi sen 85 euroa ja joskus 850 joudut panostamaan satasen. Kannattaisi ennemmin mennä töihin.

        Rautalankaa kehiin:
        -pistämällä sen satasen VUODESSA lottoihin minä ostan itselleni oikeuden haaveilla ja pienenpienen mahdollisuuden haaveiden jopa toteutua
        -pitkävetoa pelaamalla en voita mitään sellaista, jolla minulla oikeastaan olisi käyttöä (palkkani riittää kaikkeen sellaiseen, mitä normaali työssäkäyvä tarvitsee) mutta riskeeraisin suotta niitä satasia; pitkävetoa pelaamalla edessä on VARMASTI vain se sama harmaa arki ja jokaisena arkiaamuna se s-nan aamuherätys töihin lähtemiseksi.

        Lotto on parempi peli, se on halpaa viihdettä. Pitkäveto on köyhille.

        Mutta lotto (ja keno) ovatkin mieleltään köyhille.
        Et kai edes sinä voi olla niin idiootti että väität pitkävedon olevan köyhille?
        Ei, se ei sitä ole jos on varaa panostaa siihen useampi satanen tai jopa tonni kuussa.
        Se on järkevän realistin peli, sellaisen joka tekee jopa voittoa harrastuksellaan. Siihen sinä et lottoinesi pääse kuittailemaan millään lailla, sillä on pelkästään hölmöyttä haaveilla lottomiljoonista.
        Jos sinä alat tarjoilemaan meille järkipelureille rautalankaa niin sinulle voisi samalla logiikalla tarjota rasvattua köyttä. Tulet näet pahasti pettymään lottopeliin 99,99999999% varmuudella. '
        Mutta jos kuvitellaan että valtava ihme tapahtuisi ja saisit vaikka sen 10 miljoonaa, niin silloinkin huomaat ettei se ole suinkaan se raha mikä tekee ihmisen onnelliseksi. Schumacherilla on satojen miljoonien rahavarat, mutta saako sillä terveyttä? Ei saa. Samoin jollakulla toisella voi olla myös miljardeja mutta ei sillä saa aitoja ystäviä tai rakkauttakaan, kulisseja vain.
        Siksi onkin paljon antoisampaa voittaa vain sen verran millä voi tehdä jotain järkeviä hankintoja ja muuten saa helpotusta arkeensa.
        Mietipä tätä, haaveilija ennenkuin jatkat uniasi.


      • Hassu juttu sitten
        6+6 kirjoitti:

        Saadaksesi sen 85 euroa ja joskus 850 joudut panostamaan satasen. Kannattaisi ennemmin mennä töihin.

        Rautalankaa kehiin:
        -pistämällä sen satasen VUODESSA lottoihin minä ostan itselleni oikeuden haaveilla ja pienenpienen mahdollisuuden haaveiden jopa toteutua
        -pitkävetoa pelaamalla en voita mitään sellaista, jolla minulla oikeastaan olisi käyttöä (palkkani riittää kaikkeen sellaiseen, mitä normaali työssäkäyvä tarvitsee) mutta riskeeraisin suotta niitä satasia; pitkävetoa pelaamalla edessä on VARMASTI vain se sama harmaa arki ja jokaisena arkiaamuna se s-nan aamuherätys töihin lähtemiseksi.

        Lotto on parempi peli, se on halpaa viihdettä. Pitkäveto on köyhille.

        Että pelisyndikaatit satsaa pirusti rahaa vedonlyöntiin, mutta ei yhtään Lottoon. Miten selität ?


      • Epäköyhä
        Pitkävetokundi kirjoitti:

        Mutta lotto (ja keno) ovatkin mieleltään köyhille.
        Et kai edes sinä voi olla niin idiootti että väität pitkävedon olevan köyhille?
        Ei, se ei sitä ole jos on varaa panostaa siihen useampi satanen tai jopa tonni kuussa.
        Se on järkevän realistin peli, sellaisen joka tekee jopa voittoa harrastuksellaan. Siihen sinä et lottoinesi pääse kuittailemaan millään lailla, sillä on pelkästään hölmöyttä haaveilla lottomiljoonista.
        Jos sinä alat tarjoilemaan meille järkipelureille rautalankaa niin sinulle voisi samalla logiikalla tarjota rasvattua köyttä. Tulet näet pahasti pettymään lottopeliin 99,99999999% varmuudella. '
        Mutta jos kuvitellaan että valtava ihme tapahtuisi ja saisit vaikka sen 10 miljoonaa, niin silloinkin huomaat ettei se ole suinkaan se raha mikä tekee ihmisen onnelliseksi. Schumacherilla on satojen miljoonien rahavarat, mutta saako sillä terveyttä? Ei saa. Samoin jollakulla toisella voi olla myös miljardeja mutta ei sillä saa aitoja ystäviä tai rakkauttakaan, kulisseja vain.
        Siksi onkin paljon antoisampaa voittaa vain sen verran millä voi tehdä jotain järkeviä hankintoja ja muuten saa helpotusta arkeensa.
        Mietipä tätä, haaveilija ennenkuin jatkat uniasi.

        "Siksi onkin paljon antoisampaa voittaa vain sen verran millä voi tehdä jotain järkeviä hankintoja ja muuten saa helpotusta arkeensa"

        Jos jokin 85 euroa täyttää tuon ehdon, niin silloin kyse on köyhistä. Ihan keskipalkkaiselle ihmiselle 85 euroa on pikkuraha, jonka vuoksi ei kannata sormea liikauttaa. Eli kyllä tuo provosoiva "pitkäveto on köyhille" on ihan hyvin sanottu.


    • 6+6

      Siellä ne on Veikkauksen sivulla todennäköisyydet, katso sieltä. Mutta jos luetaan kirjaimellisesti, että kummassa on parempi todennäköisyys, että edes jotain tulee takaisin siitä peliin lyödystä eurosta, niin:
      -Loton pienin voittoluokka eli 3 varanumero: todennäköisyys 1:54
      -Vastaavasti 4-tason Kenossa todennäköisyys saada 2 oikein on 1:4,4.

      Noilla molemmilla saa vain pelatun panoksen takaisin. Jos haluaa takaisin enemmän kuin panoksensa, niin
      -Lotossa 3 2, jolla voittaa 5 euroa, todennäköisyys on 1:1010
      -Kenossa 2-tasolla 2 oikein todennäköisyys on 1:14,1 ja sillä voittokerroin on 7.

      Ja suurimman mahdollisen voiton todennäköisyys
      -Lotossa 7 oikein 1:15,4 miljoonaan
      -Kenossa 10-tason 10 oikein suunnilleen 1:2,1 miljoonaan.

      Tiivistäen: Kenon voittotodennäköisyys on selvästi isompi ja juuri sen vuoksi siinä voitotkin ovat paljon pienempiä.

      Johtopäätös: niiden, jotka itkevät, että Lotossa pitäisi raha jakaa enemmän pieniin voittoihin, pitäisi siirtyä pelaamaan Kenoa. Lotto sopii meille, jotka voimme murehtimatta maksaa euron viikossa oikeudesta haaveilla, mitä teemme, jos vaikkapa se 1,4 miljoonaa tilille tulisi.

      Ja Pitkäveto ja vastaavat sopivat niille, joita kiinnostaa miettiä jopa tunteja eri pelikohteiden tilannetta ja todennäköisyyksiä :) Tai kääntäen, jos urheilun seuraaminen ei suuremmin kiinnosta, ei kannata pelata Pitkävetoa.

      • haaveita tilille

        " Lotto sopii meille, jotka voimme murehtimatta maksaa euron viikossa oikeudesta haaveilla, mitä teemme, jos vaikkapa se 1,4 miljoonaa tilille tulisi. "

        Haaveilu voitosta onkin sitten ainoa mitä lotonpelaaja pelaamisestaan saa.
        Vaan mikäpä siinä jos joku kerran haluaa maksaa haaveilemisestaan. :)
        Veikkaus kiittää! :D

        Ei kannata pidättää hengitystä sitä lottopottia odotellessa...


      • 6+6
        haaveita tilille kirjoitti:

        " Lotto sopii meille, jotka voimme murehtimatta maksaa euron viikossa oikeudesta haaveilla, mitä teemme, jos vaikkapa se 1,4 miljoonaa tilille tulisi. "

        Haaveilu voitosta onkin sitten ainoa mitä lotonpelaaja pelaamisestaan saa.
        Vaan mikäpä siinä jos joku kerran haluaa maksaa haaveilemisestaan. :)
        Veikkaus kiittää! :D

        Ei kannata pidättää hengitystä sitä lottopottia odotellessa...

        Totta, mutta pienenpieni mahdollisuus on olemassa. Jos ei pelaa tai pelaa vain Pitkävetoa tai muita vedonlyöntipelejä, niin mahdoliisuutta ei ole lainkaan. Ja useimpina viikkoina jollekulle napsahtaa sen verran rahaa Lotosta, että voisi heittää rukkaset tiskiin. Tosin jokin kummallinen protestanttinen työetiikka ilmeisesti vaikuttaa sillä tavalla, että aika harva lopettaa vaikka voisi. Sitä en ole ikinä ymmärtänyt.


    • 36100984550

      Lotossa 39 numeroa ja 7 pitäisi olla oikein - rivihinta euro.
      Kenossa 70 numeroa ja 10 pitäisi olla oikein - rivihinta 50 senttiä.
      (Vaikka kenossa laittaisi panokseksi 10 e ja 2 numeroa oikein voitto summa olisi 70 e).

      ..ehkä kenoaisin pikkusummalla .

      • Pohdintoja

        Luuleeko joku oikeasti, että noita suurempia voittoja edes maksetaan?


      • 6+6
        Pohdintoja kirjoitti:

        Luuleeko joku oikeasti, että noita suurempia voittoja edes maksetaan?

        En näe mitään JÄRKEVÄÄ syytä sitä epäillä.


    • salolainen1

      ylläri,ylläri 40%ja40% lisäpeleillä vielä,huonompi...

    • EI OLE VOITTAJIA

      EN usko ylempien voittoluokkien olemassaoloon tai niiden ulosmaksuun. Pelkkiä mainoskertomuksia pukkaa, ei aitoja voittajia.

      MOT.

      Kertokaa joku edes YKSI tuntemanne suurvoittaja. Vaikka serkunkaimankumminsiskonpoikakin käy!

      • Lotosta

        Kertokaa joku edes YKSI tuntemanne suurvoittaja. Vaikka serkunkaimankumminsiskonpoikakin käy!

        Tiedän yhden , ostin asunnon lottovoittajalta , toinen voittaja. naapurini.


    • pitkäveto

      Voitin kerran 20 tonnia pitkävedosta. Laitin 5 tasuria 10 patilla ja voitin. E yleensä pelaa pitkävetoa ja jos pelaan niin laitan tasureita lappuun ja yritän silleen voittaa enemmän. Tulosvetoa pelaan usein ja siitä olen voittanut hyvin.

      • Monaria myös!

        Hieno homma, tasureilla saa hyvän tilin jo ihan pikkurahalla.
        Mä taas pelaan pitkävedon lisäksi myös paljon monivetoakin, siinä on hyvä kiekkopeleihin kierrättää nollia eri joukkueiden välillä ja jättää pois ylipelatut luvut kuten 2-2 tai 3-3.


    • noteasykeys

      Siis riippuu toki mitä lottoa pelaa!

      EuroJackpotissa lasketaan päänumeroitten määrä ja onnennumerot erikseen, ja saadaan tulos 1/91 miljoonaa

      Lauantai-.lotossa se on jotain 15,4 miljoonaa yhteen

      Viikingissä se on jotain 12,3 milj. yhteen.

      Kenon todennäköisyydet on sit oma juttunsa.

      Itse ainakin pelaisin miellummin lottoa tai kaikkija lottoja panoksella joka ei tee kipeää.... ja satunaisesti Kenoa kaikkien rinnalla.

      Omille ei pääsee missään tai kaikkiaan muuten kuin sopivan pienellä panoksella ja siihen tulevalla isolla voitolla!

    • Keno huomattavasti. Tosin palatusprosentti on surkea 55%

      lainaus:
      Pitkäveto on turha peli. Maksimikerroin muistaakseni 3000, jota ei käytännössä voi saavuttaa ja vaikka saavuttaisi, pitäisi olla monta sataa euroa panoksena, että tulisi kunnon potti.


      Ei ole
      Miksi se voitto pitää saada kaikki keralla? Pitkävedossa voitot saadaan pikkuhiljaa, Kymmen kohteen rekalla et voitolle jää. Lisäksi se osuu erittän harvoin. Eli kun se osuu olet hävinnyt sitä ennen relusti tai häväit kaikien takaisin jos jatkat.

      Ammattilaiset esim, minä pelaan pitkävetoa näin. Pelataan muuaallekin kuin veikkaukselle. Etsitään korkein kerron löydään siihen. SINGLENÄ. Useita singlejä päivässä ja tuhansia kuukaudessa. Voitto ei tule kerralla eikä vielä välttämättä yhdessä kuukaudessakaan vaan noilla singleillä sitten jään voitolle keskimäärin kuukaudessa tonnin pari. Lisäksi oikeanlainen panostus on tärkeä pelikassa ja kellyn kaavalla KELLY/8

      • 6+6

        "Miksi se voitto pitää saada kaikki keralla"

        Siksi, että tarvitaan se riittävä omaisuuspotti, jotta voisi irtautua työelämästä.

        Tässä on yksinkertaisesti kyse täysin eri näkökulmista. Sinä puhut ammattilaisen pelitavasta, toisin sanoen TYÖNTEOSTA! Minä puhun siitä toiveesta, että voisi lopettaa työnteon. Siis ihan tosissaan se ajatus, että jonain päivänä pankkitilille tupsahtaa vaikka puoli miljoonaa. Tai mikä nyt kenellekin on se summa, joka vastaisi oletettua jäljellä olevan työuran nettopalkkaa ja ehkä eläkemaksuja. Ja tietysti onhan niitä muitakin haaveita, joku haluaisi ison talon ja valtavan veneen ja kymmenen autoa ja vaikka mitä. Minulle tosiaan riittäisi sellainen summa, jonka saatuani voisin todeta pomolle, että "irtisanopa minut tuotannollisin ja taloudellisin syin". Enkä enää ikinä tarvitsisi verokorttia yhtään mihinkään enkä juuri herätyskelloakaan.

        Heitin tuolla ylempänä, että pitkäveto on köyhiä varten. Joku näkyi ymmärtäneenkin, mitä tarkoitin: sen voitot ovat niin pieniä, että niistä on iloa vain pienituloiselle. Raha on aika suhteellinen juttu: jos kituutat tuhannen euron nettoeläkkeellä tai vielä jollain pienemmällä summalla, niin satanen ekstraa on kova juttu. Jos olet keskituloinen palkansaaja, niin satanen lisää silloin tällöin on yhtä tyhjän kanssa.


    • Keno ja Lotto vasta köyhien pelejä onkin. Suuremmat voitot ovat hyvin epätoenäköisiä. Todennäköisillä voitoilla saat kenossa euron takasin. Turha on haaveilla, että osuisi joku hyvin epätodennäköinen voitto kohdalle ja voisi lopettaa työnteon.

      Kyllä pikaässävedossakin voittaa kun panostaa, Singelt osuvat usein, mutta niissä tulee tappioputkia. Pitkävetoa voi pelata voitollisesti kuka tahansa johtuen siitä, että oikeita kertoimia on vaikea arvioida. Valavuorikin pelaa ihan väärin. Vuoksenmaan oppien mukaan pitää pelata. Vaatii toki opiskelua pelata voittavaa vedonlyöntiä. Monella täällä ei ole opiskelu/ koulun käynti ei ole näköjään kiinnostanut lainkaan. Lintasailu koulusta näkykin sitten tappiona rahapeleissä eli ei ymmärretä miten harvoin osuu pitkävetorekka ja paljonko 10 kohteen yhdistelmä laskee palautusprosenttia. Miten epätodennäköiset loton ja kenon päävoitot on ja ennen kaikkia miten surkea palautusprosentt

      • Samaa mieltä

        Nyt puhut Gambler1 täyttä asiaa!
        Veikkaus kiittää tyhmiä jotka LAHJOITTAVAT rahansa typeriin onnenpeleihin säännöllisesti.


      • kenovetolotto

        Pitkävetorekka on helppo saada osumaan, kun laatii sen eri peleistä.

        Esim. pari kohdetta lätkää, pari jalkkista, pari tennistä ym.

        10 kohdetta samaa lajia tuskin onnistuu koskaan.


    • mies pelaaja

      Pelasin lottoa vuosia ja koskaan en voittanut mitään, 4 oikein sain pari kertaa. Sitten aloin pelaamaan eurojackpottia ja voitin heti 4000 euroa ja 2 1 on ollut oikein usein. Pelaan myös kenoa ja siihen laitan kaks riviä yleensä ja 7 arvontaa 50 centin panoksella. Isoin voittoni on 15000 euroa. Pieniä voittoja tulee usein ja kuukaudessa pelaan kenoa n 20 eurolla. Monivedosta olen saanut 3000 euroa ja tulosvedosta jotain 100-300 egen voittoja mut ei usein.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3517
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      252
      1973
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      91
      1285
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      59
      1164
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      986
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe