Nainen väsyy

Uusi hoito

Olen siis mies. Mikä avuksi kun nainen ei jaksa pitää puolta tuntia jalkojaan leväällään kun panen häntä? Eikä hän halua takaapäin koska se sattuu.

11

2426

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdc bh

      oisko henkisellä puolella ongelma? Jos hän aidosti haluaisi olla ja rakastella kanssasi niin eiköhän sitten jaksaisi myös jalkojaan levittää.. takaapäin voisitte kokeilla niin, että nainen pitää jalat yhdessä, sinä harallaan, silloin ei naisesta tunnu pahalta. kylkiasento on yksi vaihtoehto ja niin, että nainen makaa jalat yhdessä mahallaan ja sinä siinä päällä omat jalkasi hänen jalkojensa molemmin puolin.

      • Anonyymi

        No on varmaan,

        Ooppa itse kontillas,ei ainakaan auta jos jalat on kovin yhessä,,,

        Tai mistäs minä tiedän voi se hyvältä tuntuakin


    • uusi hoito

      Kyllä haluaa, mutta ei taida olla oikein tottunut pitempiin panoihin.

      • nainen neuvoo hytj

        Puolta tuntia? Kyse on siis siitä, että ap:n seksi on tylsää naisen näkökulmasta, eihän tuollaista jaksa hullukaan. Kai ymmärrät, että naisella ei ole juurikaan tuntoa vaginan (=vastaa kiveksiä) sisällä, vaan klitoris (=vastaa penistä) on sen ulkopuolella. Eli hän ei saa mitään nautintoa tuollaisesta jyystämisestä, se on vain pitkästyttävää.

        Hanki vaikka kymmenen opaskirjaa netistä aiheesta miten nainen tyydytetään ja opettele, niin varmasti nainen innostuu seksistä ihan toisella tavalla! Kai sinäkin haluaisit olla huippuhyvä rakastaja, paras mitä hän on koskaan tavannut, sen sijaan että olet tappotylsä surkimus sängyssä. Seksi on taitolaji ja sitä voi ja pitää opiskella kuten mitä tahansa muutakin taitoa elämässä.


      • uusi hoito
        nainen neuvoo hytj kirjoitti:

        Puolta tuntia? Kyse on siis siitä, että ap:n seksi on tylsää naisen näkökulmasta, eihän tuollaista jaksa hullukaan. Kai ymmärrät, että naisella ei ole juurikaan tuntoa vaginan (=vastaa kiveksiä) sisällä, vaan klitoris (=vastaa penistä) on sen ulkopuolella. Eli hän ei saa mitään nautintoa tuollaisesta jyystämisestä, se on vain pitkästyttävää.

        Hanki vaikka kymmenen opaskirjaa netistä aiheesta miten nainen tyydytetään ja opettele, niin varmasti nainen innostuu seksistä ihan toisella tavalla! Kai sinäkin haluaisit olla huippuhyvä rakastaja, paras mitä hän on koskaan tavannut, sen sijaan että olet tappotylsä surkimus sängyssä. Seksi on taitolaji ja sitä voi ja pitää opiskella kuten mitä tahansa muutakin taitoa elämässä.

        Siinä se jutun ydin onkin.
        Edellinen ja sitä edellinen, jne. tykkäsivät kovastikin rakastelusta kanssani ja se oli molempia tyydettävää. Nainen myös sai. Myös tykkäsivät kun saivat kulliani pitkään sisäänsä, eikä vain mitään 5 minuutin pikapanoa.
        Ilmeisesti uusi ei vaan osaa nauttia samoin, syystä tai toisesta.


      • nimi erkki
        uusi hoito kirjoitti:

        Siinä se jutun ydin onkin.
        Edellinen ja sitä edellinen, jne. tykkäsivät kovastikin rakastelusta kanssani ja se oli molempia tyydettävää. Nainen myös sai. Myös tykkäsivät kun saivat kulliani pitkään sisäänsä, eikä vain mitään 5 minuutin pikapanoa.
        Ilmeisesti uusi ei vaan osaa nauttia samoin, syystä tai toisesta.

        Sepä siinä että ihmiset eivät ole samanlaisia. Aina sanotaan että se on mies joka on valmis yhdyntään muutamassa sekunnissa ja nainen ei ehdi sen pariminuuttisen aikana edes lämpiämään.

        Siinä mielessä olen kyllä tavallinen mies, että kulli on valmis jo seksin ajattelemisesta. Minulle ei kuitenkaan kahden minuutin rakastelu anna sitä mitä seksiltä odotan. Pidän naisen lämmittämisestä valmiiksi yhdyntään ja haluan nauttia yhdynnädtäkin pitempään. Jos laukean liian nopeasti - semmoistakin tapahtuu toisinaan - niin pienen leikkituokion jälkeen olen taas valmis jatkamaan.

        Minulla on ollut tyttöystävä joka käyttäytyi seksissä "miesmäisesti". Hän ei ollut kiinnostunut lämmittelystä ollenkaan, vaan halusi kullin sisäänsä mahdollisimman nopeasti. Sitä ihmettelin että hänen pillunsa oli sisääntyöntyessä monasti aivan kuiva. Hän ei tarvinnut montakaan sekuntia "jyystämistä" tullakseen aivan märäksi. Monasti hän laukesi alle minuutin, eikä ollut sen jälkeen kiinnostunut seksistä moneen päivään. Voin sanoa että se olin minä jolta jäi asiat kesken.


      • nainen ehdottaa rgrt
        uusi hoito kirjoitti:

        Siinä se jutun ydin onkin.
        Edellinen ja sitä edellinen, jne. tykkäsivät kovastikin rakastelusta kanssani ja se oli molempia tyydettävää. Nainen myös sai. Myös tykkäsivät kun saivat kulliani pitkään sisäänsä, eikä vain mitään 5 minuutin pikapanoa.
        Ilmeisesti uusi ei vaan osaa nauttia samoin, syystä tai toisesta.

        Toisaalta, ne ovat vanhoja kumppaneita. Jos he olivat niitä erohaluisia, niin ehkä syynä oli tylsä seksi? Ja luultavasti he teeskentelivät.

        Ihmnettelen kyllä, miten joku mieskään viitsii jyystää puolta tuntia herrajumala. Eikö teidän seksiinne sisälly mitään muuta? Puolessatunnissa ehtisitte mm tehdä näin:
        - hyväilette ja suukottelette rauhassa 10 min
        - sinä nuolet naiselle orgasmin 10 min
        - nainen runkkaa/ottaa suihin 8 min
        - panemista 2 min


    • asngjkl

      no kyllähän ihan normaaliin rakasteluun voi sisällyttää monia eri asentoja, 69, takaapäin, sivuttain, lähetyssaarnaajaa ja ratsastusta. eihän sitä samassa asennossa tarvi koko sessioo läpi viedä jos paikat väsyy...

    • sexguru

      Nainen selälleen, jalat koukkuun. Sinä siihen poikittain kylkiasentoon alle ja nait siitä.

      Voit myös nostaa ylemmän jalkasi naisen sinusta kauempana olevan jalan yli. Tästä jos käännät vielä peffaasi hieman ylöspäin, tekee eetwarttia ja päällimmäinen kätesi voi hoidella naisesi klittaa, tissejä...

      Lusikka-asennossa kyljellään toimii myös ja tässäkin saa naisen paikkoja helposti ja rennosti hyväiltyä..

      Jospa näillä alkua pidemmälle...

    • muru1

      Kaikille tiedoksi on kahdenlaisia orgameja vagina ja klitoris.Mulla ainakin tulee paras orkku ihan vaan panemalla kunnolla,,
      ei tarvi klitorista välttämäti hiplat

    • Anonyymi

      Outoa, toki nainen joutuu jännittää reisiään kun levittää kunnolla, eikä vaimonikaan jaksa kovin kauaa olla niin mutta onhan niitä asentoja vaikka ja kuinka.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe