Ovechkin mediassa;

MrJuha82

Aiomme hakata Suomen kuten teimme Talvisodassa!
Suomalaiset urheilussa luusereita.
Murskaamme heijät henkisesti jo ennen peliä.
Näin sanoi Ovechkin mediassa.

Pelaa selvästi henkistä sodankäyntiä joka kuuluu urheiluun.
Tässä punnitaan Leijonien kantti.
Asia on verisen vakava sillä veikkaan että Suomi voi kaatua Ovechkinin sanoihin, koska historia toistaa itseään.
Isompi syö pienemmän.
Suomalaisen mentaliteetin tuntien, olemme heikoilla itsevarmoja individualisteja vastaan.

Suomi voisi kuitenki nöyryyttää Venäjää tiukalla kamppailupelaamisella, fyysisyydellä ja vastaiskuilla, mutta pahaa pelkään että Suomi on lyöty jo Ovyn sanoihin, sillä onhan se nähty tää meijän heikko henkinen puoli arvokisoissa.

Toivottavasti oon väärässä.

Ei muuta kuin Venäjän kaatoon!!!

Yksi asia missä voisimme tulla paremmaksi, on nimenomaan henkinen puoli.
Myös pelaajatuotannossa pitäisi tulla lisää Aaltosia ja Selänteitä, jotka yksilötaidoiltaan kovia.
Toki aina Leinonat tunnetaan joukkuepelaamisesta.
Sitä ei saa unohtaa.

Mut tää henkisen puolen merkituys on tullu liian usein esille Suomalaisilla.
Tänäänki Markus Sandell ajoi ulos eka kierroksella Alppihiihdossa.

6

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MrJuha82

HIENO päivä Suomalaisilta.
      Nyt tuli venymistä tiukoissa paikoissa.

• okihoki

Jääkiekkoleijonien henkinen kantti on parantunut viime vuosina ja nuorissa tulokkaissa on sitä yksilötaitoakin, kuten MG, Vats, Barkov, Määttä, Salminen.. ja vähän vanhemmissa Lehterä, Konna, Aaltonen..
      Talvisodalla suomalaisten murtaminen nyt olisi yksi vitsi.

• Sir.Tiede

Oliko vastaveto sille kun joku Suomalainen oli ilmoittanut Venäjän medialle kisojen alussa että Suomi haluaa kohdata Venäjän. On ensikertaa aistittavissa että Venäjällä on jääkiekossa Suomitrauma.

Venäjä ei ollut aivan parhaimillaan kisoissa, paineet niskassa hieman liian suuret. Venäläiset murskasivat itse itsensä henkisesti jo ennen pelejä.

• lkhgtre

Tilastollisesti Venäjä on yksi parhaita vastustajia Suomelle, kuten myös yllättäen Ruotsi. Vaikka kumpikin on kiistatta parempi jääkiekko maa, on Suomi voittanut keskinäisiä kamppailuita enemmän viime vuosina. Suomalaiset tuntuvat syttyvän noihin otteluihin. Pahoja vastustajia on Usa, Kanada ja tsekki.

• Anonyymi

Arshavin ja Kirilenko tienaa enemmän kuin Povetchkin The east king of the kendo

• Anonyymi

Olen avauspostaaja ja kysyn nyt ; onko totta että ovechkin on vladimir putinin puolella? Oon kuullut että on. Tietenkin erittäin huolestuttava asia jos on putinin tukija.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      159
      7077
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4203
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      115
      2261
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      64
      1991
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      84
      1485
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      203
      1472
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1101
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      996
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      989
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      957
    Aihe