Aiomme hakata Suomen kuten teimme Talvisodassa!
Suomalaiset urheilussa luusereita.
Murskaamme heijät henkisesti jo ennen peliä.
Näin sanoi Ovechkin mediassa.
Pelaa selvästi henkistä sodankäyntiä joka kuuluu urheiluun.
Tässä punnitaan Leijonien kantti.
Asia on verisen vakava sillä veikkaan että Suomi voi kaatua Ovechkinin sanoihin, koska historia toistaa itseään.
Isompi syö pienemmän.
Suomalaisen mentaliteetin tuntien, olemme heikoilla itsevarmoja individualisteja vastaan.
Suomi voisi kuitenki nöyryyttää Venäjää tiukalla kamppailupelaamisella, fyysisyydellä ja vastaiskuilla, mutta pahaa pelkään että Suomi on lyöty jo Ovyn sanoihin, sillä onhan se nähty tää meijän heikko henkinen puoli arvokisoissa.
Toivottavasti oon väärässä.
Ei muuta kuin Venäjän kaatoon!!!
Yksi asia missä voisimme tulla paremmaksi, on nimenomaan henkinen puoli.
Myös pelaajatuotannossa pitäisi tulla lisää Aaltosia ja Selänteitä, jotka yksilötaidoiltaan kovia.
Toki aina Leinonat tunnetaan joukkuepelaamisesta.
Sitä ei saa unohtaa.
Mut tää henkisen puolen merkituys on tullu liian usein esille Suomalaisilla.
Tänäänki Markus Sandell ajoi ulos eka kierroksella Alppihiihdossa.
Ovechkin mediassa;
6
247
Vastaukset
- MrJuha82
HIENO päivä Suomalaisilta.
Nyt tuli venymistä tiukoissa paikoissa. - okihoki
Jääkiekkoleijonien henkinen kantti on parantunut viime vuosina ja nuorissa tulokkaissa on sitä yksilötaitoakin, kuten MG, Vats, Barkov, Määttä, Salminen.. ja vähän vanhemmissa Lehterä, Konna, Aaltonen..
Talvisodalla suomalaisten murtaminen nyt olisi yksi vitsi. - Sir.Tiede
Oliko vastaveto sille kun joku Suomalainen oli ilmoittanut Venäjän medialle kisojen alussa että Suomi haluaa kohdata Venäjän. On ensikertaa aistittavissa että Venäjällä on jääkiekossa Suomitrauma.
Venäjä ei ollut aivan parhaimillaan kisoissa, paineet niskassa hieman liian suuret. Venäläiset murskasivat itse itsensä henkisesti jo ennen pelejä. - lkhgtre
Tilastollisesti Venäjä on yksi parhaita vastustajia Suomelle, kuten myös yllättäen Ruotsi. Vaikka kumpikin on kiistatta parempi jääkiekko maa, on Suomi voittanut keskinäisiä kamppailuita enemmän viime vuosina. Suomalaiset tuntuvat syttyvän noihin otteluihin. Pahoja vastustajia on Usa, Kanada ja tsekki.
- Anonyymi
Arshavin ja Kirilenko tienaa enemmän kuin Povetchkin The east king of the kendo
- Anonyymi
Olen avauspostaaja ja kysyn nyt ; onko totta että ovechkin on vladimir putinin puolella? Oon kuullut että on. Tietenkin erittäin huolestuttava asia jos on putinin tukija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831459Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671245Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191214Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79811
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808