Ovechkin mediassa;

MrJuha82

Aiomme hakata Suomen kuten teimme Talvisodassa!
Suomalaiset urheilussa luusereita.
Murskaamme heijät henkisesti jo ennen peliä.
Näin sanoi Ovechkin mediassa.

Pelaa selvästi henkistä sodankäyntiä joka kuuluu urheiluun.
Tässä punnitaan Leijonien kantti.
Asia on verisen vakava sillä veikkaan että Suomi voi kaatua Ovechkinin sanoihin, koska historia toistaa itseään.
Isompi syö pienemmän.
Suomalaisen mentaliteetin tuntien, olemme heikoilla itsevarmoja individualisteja vastaan.

Suomi voisi kuitenki nöyryyttää Venäjää tiukalla kamppailupelaamisella, fyysisyydellä ja vastaiskuilla, mutta pahaa pelkään että Suomi on lyöty jo Ovyn sanoihin, sillä onhan se nähty tää meijän heikko henkinen puoli arvokisoissa.

Toivottavasti oon väärässä.

Ei muuta kuin Venäjän kaatoon!!!

Yksi asia missä voisimme tulla paremmaksi, on nimenomaan henkinen puoli.
Myös pelaajatuotannossa pitäisi tulla lisää Aaltosia ja Selänteitä, jotka yksilötaidoiltaan kovia.
Toki aina Leinonat tunnetaan joukkuepelaamisesta.
Sitä ei saa unohtaa.

Mut tää henkisen puolen merkituys on tullu liian usein esille Suomalaisilla.
Tänäänki Markus Sandell ajoi ulos eka kierroksella Alppihiihdossa.

6

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MrJuha82

HIENO päivä Suomalaisilta.
      Nyt tuli venymistä tiukoissa paikoissa.

• okihoki

Jääkiekkoleijonien henkinen kantti on parantunut viime vuosina ja nuorissa tulokkaissa on sitä yksilötaitoakin, kuten MG, Vats, Barkov, Määttä, Salminen.. ja vähän vanhemmissa Lehterä, Konna, Aaltonen..
      Talvisodalla suomalaisten murtaminen nyt olisi yksi vitsi.

• Sir.Tiede

Oliko vastaveto sille kun joku Suomalainen oli ilmoittanut Venäjän medialle kisojen alussa että Suomi haluaa kohdata Venäjän. On ensikertaa aistittavissa että Venäjällä on jääkiekossa Suomitrauma.

Venäjä ei ollut aivan parhaimillaan kisoissa, paineet niskassa hieman liian suuret. Venäläiset murskasivat itse itsensä henkisesti jo ennen pelejä.

• lkhgtre

Tilastollisesti Venäjä on yksi parhaita vastustajia Suomelle, kuten myös yllättäen Ruotsi. Vaikka kumpikin on kiistatta parempi jääkiekko maa, on Suomi voittanut keskinäisiä kamppailuita enemmän viime vuosina. Suomalaiset tuntuvat syttyvän noihin otteluihin. Pahoja vastustajia on Usa, Kanada ja tsekki.

• Anonyymi

Arshavin ja Kirilenko tienaa enemmän kuin Povetchkin The east king of the kendo

• Anonyymi

Olen avauspostaaja ja kysyn nyt ; onko totta että ovechkin on vladimir putinin puolella? Oon kuullut että on. Tietenkin erittäin huolestuttava asia jos on putinin tukija.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      127
      5705
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      395
      2489
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      131
      2400
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      4
      2042
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      56
      966
    6. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      10
      942
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      8
      932
    8. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      51
      872
    9. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      76
      795
    10. Temusta tilaamiseen tulee muutos

Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/
      Maailman menoa
      101
      755
    Aihe