Ovechkin mediassa;

MrJuha82

Aiomme hakata Suomen kuten teimme Talvisodassa!
Suomalaiset urheilussa luusereita.
Murskaamme heijät henkisesti jo ennen peliä.
Näin sanoi Ovechkin mediassa.

Pelaa selvästi henkistä sodankäyntiä joka kuuluu urheiluun.
Tässä punnitaan Leijonien kantti.
Asia on verisen vakava sillä veikkaan että Suomi voi kaatua Ovechkinin sanoihin, koska historia toistaa itseään.
Isompi syö pienemmän.
Suomalaisen mentaliteetin tuntien, olemme heikoilla itsevarmoja individualisteja vastaan.

Suomi voisi kuitenki nöyryyttää Venäjää tiukalla kamppailupelaamisella, fyysisyydellä ja vastaiskuilla, mutta pahaa pelkään että Suomi on lyöty jo Ovyn sanoihin, sillä onhan se nähty tää meijän heikko henkinen puoli arvokisoissa.

Toivottavasti oon väärässä.

Ei muuta kuin Venäjän kaatoon!!!

Yksi asia missä voisimme tulla paremmaksi, on nimenomaan henkinen puoli.
Myös pelaajatuotannossa pitäisi tulla lisää Aaltosia ja Selänteitä, jotka yksilötaidoiltaan kovia.
Toki aina Leinonat tunnetaan joukkuepelaamisesta.
Sitä ei saa unohtaa.

Mut tää henkisen puolen merkituys on tullu liian usein esille Suomalaisilla.
Tänäänki Markus Sandell ajoi ulos eka kierroksella Alppihiihdossa.

6

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MrJuha82

HIENO päivä Suomalaisilta.
      Nyt tuli venymistä tiukoissa paikoissa.

• okihoki

Jääkiekkoleijonien henkinen kantti on parantunut viime vuosina ja nuorissa tulokkaissa on sitä yksilötaitoakin, kuten MG, Vats, Barkov, Määttä, Salminen.. ja vähän vanhemmissa Lehterä, Konna, Aaltonen..
      Talvisodalla suomalaisten murtaminen nyt olisi yksi vitsi.

• Sir.Tiede

Oliko vastaveto sille kun joku Suomalainen oli ilmoittanut Venäjän medialle kisojen alussa että Suomi haluaa kohdata Venäjän. On ensikertaa aistittavissa että Venäjällä on jääkiekossa Suomitrauma.

Venäjä ei ollut aivan parhaimillaan kisoissa, paineet niskassa hieman liian suuret. Venäläiset murskasivat itse itsensä henkisesti jo ennen pelejä.

• lkhgtre

Tilastollisesti Venäjä on yksi parhaita vastustajia Suomelle, kuten myös yllättäen Ruotsi. Vaikka kumpikin on kiistatta parempi jääkiekko maa, on Suomi voittanut keskinäisiä kamppailuita enemmän viime vuosina. Suomalaiset tuntuvat syttyvän noihin otteluihin. Pahoja vastustajia on Usa, Kanada ja tsekki.

• Anonyymi

Arshavin ja Kirilenko tienaa enemmän kuin Povetchkin The east king of the kendo

• Anonyymi

Olen avauspostaaja ja kysyn nyt ; onko totta että ovechkin on vladimir putinin puolella? Oon kuullut että on. Tietenkin erittäin huolestuttava asia jos on putinin tukija.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3255
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      118
      1302
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1235
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1011
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1008
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      183
      972
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      947
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      911
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      890
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      77
      827
    Aihe