mistä ne ravut tykkää?

mie vain

-seurustelu vai sinkkuna hupeltaminen?
-pidättekö läheisydestä,kosketuksesta,halimisesta ym.?
-oletteko vilkkaita vai herkkiä romantikkoja?
-onko perhe teille tärkeä siis ikkä ja äippä ja sisarukset :)(tai oma perustettu perhe)?
-mitkä ovat tyypillisiä luonteenpiirteitä?
-merkitseekö ulkonäkö paljon?
-mikä on ikimuistoisesti ihanin yllätys minkä olette saaneet kokeneet?

ps.kopioikaa nämä kysymykset niin on mukavempi lukea vastauksianne :) kiitos hei,hyvis meen nukkuu

34

19560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jätkärapu16v.

      -seurustelu vai sinkkuna hupeltaminen? seurustelu sen oikean kanssa

    • pullahiiri

      -seurustelu vai sinkkuna hupeltaminen?
      Seurustelu ehdottomasti! Ravut rakastavat jós on oma kulta kainalossa:)
      -pidättekö läheisydestä,kosketuksesta,halimisesta ym.?
      Hyvin paljon! Ehdottomasti pitää halia ja olla läheisyydessä...
      -oletteko vilkkaita vai herkkiä romantikkoja?
      Tuli varmaan jo perille se, että romantikkoja ollaan...
      -onko perhe teille tärkeä siis ikkä ja äippä ja sisarukset :)(tai oma perustettu perhe)?
      Hyvin HYVIN tärkeä..
      -mitkä ovat tyypillisiä luonteenpiirteitä?
      ystävällisyys, ujous, "romanttisuus", halu rakastaa ja pitää huolta ..
      -merkitseekö ulkonäkö paljon?
      Ei ainakaan minun tapauksessa, luonne on paljon tärkeämpi.
      -mikä on ikimuistoisesti ihanin yllätys minkä olette saaneet kokeneet?
      Kun ystäväni pyysi minua parhaaksi ystäväkseen. :)

    • rapuN82

      perhe on mulle tärkeä mutta omaa perhettä en todellakaan halua.en voi sietää kakaroita.
      eläimet on ja tulee aina olemaan mun ainoat lapset.mieheni on täysin samaa mieltä kanssani.

    • heinäkuu-85

      -seurustelu vai sinkkuna hupeltaminen?
      >Inhoan sinkkuna olemista.

      -pidättekö läheisydestä,kosketuksesta,halimisesta ym.?
      >Tottakai pidän jos on vain oikea ihminen lähellä.

      -oletteko vilkkaita vai herkkiä romantikkoja?
      >Vähän sekä että.

      -onko perhe teille tärkeä siis ikkä ja äippä ja sisarukset :)(tai oma perustettu perhe)?
      >äiti,isä,veli,oma lapsi ja paras ystävä ovat ne tärkeimmät.Eli kyllä perhe on tärkeä!

      -mitkä ovat tyypillisiä luonteenpiirteitä?
      >itsepäinen, ujo, laiska, huumorintajuinen, turvallinen.

      -merkitseekö ulkonäkö paljon?
      >Täytyy tunnustaa että Kyllä!

      -mikä on ikimuistoisesti ihanin yllätys minkä olette saaneet kokeneet?
      >Viettää yön juuri hänen kanssa.;)

    • rapu-n

      -seurustelu vai sinkkuna hupeltaminen? seurustelu, jos on oikea kumppani
      -pidättekö läheisydestä,kosketuksesta,halimisesta ym.? kyllä
      -oletteko vilkkaita vai herkkiä romantikkoja? molempia
      -onko perhe teille tärkeä siis ikkä ja äippä ja sisarukset :)(tai oma perustettu perhe)? todella tärkeitä ja ehkä joskus myös oma perhe, jos niin on tarkoitettu
      -mitkä ovat tyypillisiä luonteenpiirteitä? rehellisyys, luotettavuus, ujous, itsepäisyys, ailahtelevaisuus
      -merkitseekö ulkonäkö paljon? ei paljon, mutta ei ole merkityksetöntäkään
      -mikä on ikimuistoisesti ihanin yllätys minkä olette saaneet kokeneet? takkatuli-ilta kynttilöiden ja viinin kera loistavassa seurassa

    • Cindy_1

      -seurustelu vai sinkkuna hupeltaminen? Seurustelu ilman muuta
      -pidättekö läheisydestä,kosketuksesta,halimisesta ym.? Hellyydenosoitukset on elämän suola:)
      -oletteko vilkkaita vai herkkiä romantikkoja? Vilkas ja todella herkkä
      -onko perhe teille tärkeä siis ikkä ja äippä ja sisarukset :)(tai oma perustettu perhe)? Perhe on tosi tärkeä! Siis isi äiti ja sisko. Myös oma avomies on todella tärkeä
      -mitkä ovat tyypillisiä luonteenpiirteitä? Olen kiltti, energinen, äkkipikainen, herkkä, tunteellinen.
      -merkitseekö ulkonäkö paljon? Joissakin tapauksissa. Sisin on kuitenkin tärkein.
      -mikä on ikimuistoisesti ihanin yllätys minkä olette saaneet kokeneet? Avomies yllättää joka päivä ihanilla arkisilla asioilla:). Kuten tekee aamupalaa, ruokaa tai siivoaa:)

      ps.kopioikaa nämä kysymykset niin on mukavempi lukea vastauksianne :) kiitos hei,hyvis meen nukkuu

    • kokemusta kahdesta ravusta

      Rapumiehet ovat hyvin itsekkäitä varsinkin sängyssä. En tee enää samaa virhettä, että ihastuisin tai rakastuisin rapuun. Vaativat jatkuvasti heidän tarpeiden tyydyttämistä, ja nainen jää ilman. Jos haluat antaa suuseksiä päivittäin saamatta itse mitään, ota rapu.

      • hle

        voi kurja että sinulla on moisia kokemuksia ravusta. oma rapuni on ainakin joka tavalla tosi ajattelevainen ja sille on mun nautinto tärkeintä sängyssä. mulla taas on jousimiehistä samanlaisia kokemuksia.


    • gemmah

      -seurustelu vai sinkkuna hupeltaminen? tällä hetkellä sinkkuna pyöriminen on ok...sitä tosin on jatkunut jo useamman vuoden
      -pidättekö läheisydestä,kosketuksesta,halimisesta ym.? toisen läheisyys ihan kivaa, mut liika lääppiminen alkaa ärsyttää
      -oletteko vilkkaita vai herkkiä romantikkoja? vilkas joo...mutta kyllä esimerkiksi elokuvia katsellessa itku saattaa tulla helposti :)
      -onko perhe teille tärkeä siis ikkä ja äippä ja sisarukset :)(tai oma perustettu perhe)? perhehän on kai kaikille tärkeä, tosin mielelläni omillani olen ja joskus kotona on kiva käydä
      -mitkä ovat tyypillisiä luonteenpiirteitä? herkkä, äkkipikainen, ..ne nyt tuli ensimmäisenä mieleen
      -merkitseekö ulkonäkö paljon? merkitsee joskus ehkä liikaakin
      -mikä on ikimuistoisesti ihanin yllätys minkä olette saaneet kokeneet? mun täytyy sanoa että ei minkäänlaista tietoa...ehkä en vielä ole mitään niin ihanaa kokenut

    • RavuN.

      -seurustelu vai sinkkuna hupeltaminen?
      Seurustelu on mukavaa :o)
      -pidättekö läheisydestä,kosketuksesta,halimisesta ym.?
      Kyllä, mutta huom. ei koko ajan
      -oletteko vilkkaita vai herkkiä romantikkoja?
      Molempia, herkkiä ja vilkkaita mutta minä en ainakaan ole romantiikko
      -onko perhe teille tärkeä siis ikkä ja äippä ja sisarukset :)(tai oma perustettu perhe)?
      Perhe on tod. tärkeä. Omia lapseja ei vielä ole,talous pitää olla kondiksessa ennen vauvojen tulemista.
      -mitkä ovat tyypillisiä luonteenpiirteitä?
      Mielikuvitus, hauska, outo, kunnioittaa lakia, auttava
      -merkitseekö ulkonäkö paljon?
      En usko, sisimmissäin ihminen voi olla erittäin mukava ja ihana
      -mikä on ikimuistoisesti ihanin yllätys minkä olette saaneet kokeneet?
      Niitä on ollu monta.. :o)

    • Rapuhan mie

      -seurustelu vai sinkkuna hupeltaminen? seurustelu
      -pidättekö läheisydestä,kosketuksesta,halimisesta ym.? joskus mut ei se aina oo mukavaa...
      -oletteko vilkkaita vai herkkiä romantikkoja? en ainakaan mikään romantikko!
      -onko perhe teille tärkeä siis ikkä ja äippä ja sisarukset :)(tai oma perustettu perhe)? perhe on tärkee ja haluisin omankin perheen
      -mitkä ovat tyypillisiä luonteenpiirteitä? itsepäisyys, puheliaisuus hyvien kavereidan kanssa joskus todella ujo, kotona viihtyvä, ja yksin viihtyvä... aika risti riitaisia juttuja... :)
      -merkitseekö ulkonäkö paljon? Mulle se merkitsee aika paljo ja mun kaverit ei tykkää siitä ku mä arvostelen toisten ulkonäköä tai puhun/huolehdin omasta ulkonäöstä.
      -mikä on ikimuistoisesti ihanin yllätys minkä olette saaneet kokeneet? Mun elämä on tosi tylsäää

      ps.kopioikaa nämä kysymykset niin on mukavempi lukea vastauksianne :) kiitos hei,hyvis meen nukkuu

    • rapunainen

      Minä pidän enemmän seurustelusta. Alkusuhde usein rasittaa, kun ei tunne toista, eikä tiedä/ole varma toisen tunteista. Mitä varmempi olen toisen lämpimistä tunteista, sitä onnellisempi olen. Yhdenillanjutuista en ole koskaan ollut kiinnostunut.

      Henkilökohtaisesti: Minua ei voi pitää hyvänä kylliksi... :) Itse osoitan myös mielelläni fyysisesti hellyyttä, rakkautta, intohimoa.

      Vilkas vai herkkä romantikko? molempia. Varmaan yhtä paljon.. Luulisin.

      Minulle on perhe tärkeä, erityisesti oma perhe. Kärsin, jos perheenjäsenten välillä on ristiriitoja.

      Tyypilliset luonteenpiirteet... hmmm..
      romanttinen, hellä, luotettava, epävarma tunneasioissa, helppo loukata, pitkävihainen, sitten kun saa vihdoin suuttumaan, rakastava, seksuaalinen, takertuu joskus pikkuasioihin, johonkin sanaan, ja miettii sitä, vaikka toinen ei ole edes tarkoittanut mitään... pääsääntöisesti helppo tulla toimeen, iloinen ihminen.

      Jos sanoisin, että ulkonäkö ei merkitse yhtään, niin valehtelisin, mutta ainakin minulle ihminen itse, sisältö, on huomattavasti tärkeämpää.. Ja jos rakastuu, niin ihminenhän muuttuu kauniimmaksi joka päivä rakastuneen silmissä...

      Ihanin yllätys, kokemus... Kun olin mieheni kanssa ensimmäisen kerran.. olin puolikuollut pelosta ja ujoudesta, ja hän sai minut koko maailman unohtamaan...

    • sara vaan

      musta tuntuu et kaikki ravut ei tykkää samoist asioist koska voihan se maku muuttua iän ja kokeilujen myötä.
      Ite henk.kohtasesti tykkään läheisyydestä ja perhe on mulle tosi tärkee, mut monesti tunteiden näyttö on niit vaikeita alueita.
      Uskon et meissä eri horoskooppi merkkien omaavissa on jotain samaa kumminki, et se on vaikeeta sanoo muitten kommentteja noihin sun kyssäreihin mut uskon kumminki et me tykätään hellimisest ja ollaan vähä "vilkkaampia" ko muut.
      Johtuneeko sit siitä et kuletaan sivuttain ;)
      mut kaikke hyvää vaan sulle (mie vaan)

    • rapu

      -seurustelu vai sinkkuna hupeltaminen? seurustelusta enemmän.

      -pidättekö läheisydestä,kosketuksesta,halimisesta ym.?
      kyllä todella paljon ja pitää antaa huomiota paljon.

      -oletteko vilkkaita vai herkkiä romantikkoja?
      herkkiä romantikkoja.

      -onko perhe teille tärkeä siis ikkä ja äippä ja sisarukset :)(tai oma perustettu perhe)?
      kyllä.

      -mitkä ovat tyypillisiä luonteenpiirteitä?
      herkkä,tunteellinen,ylihuolehtiva,mustasukkainen.

      -merkitseekö ulkonäkö paljon?
      on tosi paljon merkitystä!

      -mikä on ikimuistoisesti ihanin yllätys minkä olette saaneet kokeneet?
      jaa-a,ei kyl nyt tuu iha heti mieleen..

    • black pearl

      seurustelu vai sinkkuna hupeltaminen?
      - seurustelu

      pidättekö läheisydestä,kosketuksesta,halimisesta ym.?
      -elinehto!

      oletteko vilkkaita vai herkkiä romantikkoja?
      -vilkas, mutta herkkä romantikko :)

      onko perhe teille tärkeä siis ikkä ja äippä ja sisarukset :)(tai oma perustettu perhe)?
      -todella tärkeitä

      -mitkä ovat tyypillisiä luonteenpiirteitä?
      -sinnikäs, herkkä, manipuloiva (!), omalaatuinen, rakastava, lojaali, temperamenttinen

      -merkitseekö ulkonäkö paljon?
      -huolehdin omasta ulkonäöstäni ja odotan sitä myös kumppanilta


      -mikä on ikimuistoisesti ihanin yllätys minkä olette saaneet kokeneet?
      - niitä on monia... vaikea pistää paremmuusjärjestykseen

    • Mallani

      seurustelu vai sinkkuna hupeltaminen?
      -pidättekö läheisydestä,kosketuksesta,halimisesta ym.?
      -oletteko vilkkaita vai herkkiä romantikkoja? Kyllä ravut on romantikkoja ja tunne ihmisiä.
      -onko perhe teille tärkeä siis ikkä ja äippä ja sisarukset :)(tai oma perustettu perhe)?
      Kyllä on suku on paras ja läheiset tosi tärkeitä


      -mitkä ovat tyypillisiä luonteenpiirteitä?
      herkkä avulias ja mukava seura ihminen on rapu

      -merkitseekö ulkonäkö paljon?
      ei yleensä mitään kun tapaa mukavia ihmisiä ravuoille ei ulko näkö olen tärkeä vaan tunne ja yhteen sopivuus eri asioissa ja tavoissa

      -mikä on ikimuistoisesti ihanin yllätys minkä olette saaneet kokeneet?


      Kun löytää saman henkisiä iloisia ja avoimia ihmisiä on mieli virkeä ja muutenkin kivat fiilikset T Tavallinen rapu nainen

    • Mirage

      -seurustelu
      -juuh
      -sekä, että
      -perhe rulez!:D
      -rauhallisuus, mukavuus,sosiaalisuus, äkkipikainen, kostonhimoinen.
      -riippuu tilanteesta
      -kun sain shelly-barbin eikä ollu ees vielä joulu!:D

    • sanna -89

      -seurustelu vai sinkkuna hupeltaminen?
      v: seurustelu ehdottomasti!:)
      -pidättekö läheisyydestä,kosketuksesta,halimisesta ym.?
      v: pidän
      -oletteko vilkkaita vai herkkiä romantikkoja?
      v: molempia:)
      -onko perhe teille tärkeä siis ikkä ja äippä ja sisarukset :)(tai oma perustettu perhe)?
      v: kyllä mulle ainakin perhe on tosi tärkee
      -mitkä ovat tyypillisiä luonteenpiirteitä?
      v: iloisuus!!!! ja tietty hyvä huumorintaju:D
      -merkitseekö ulkonäkö paljon?
      v: eipä oikeestaan, mut ruskeet simmut....oioi;)
      -mikä on ikimuistoisesti ihanin yllätys minkä ootte saaneet kokeneet?
      v: -

      • helihelppo

        -seurustelu vai sinkkuna hupeltaminen?
        sinkkuna ympäriinsä naiminen ja tautien saaminen.

        -pidättekö läheisydestä,kosketuksesta,halimisesta ym.? inhoan sitä, tuntuu pahalta.

        -oletteko vilkkaita vai herkkiä romantikkoja?
        vilkas vilttisäkki elmeritär.

        -onko perhe teille tärkeä siis ikkä ja äippä ja sisarukset :)(tai oma perustettu perhe)?
        ei sen jälkeen ku isä rupes parittaan mua kavereilleen ja äiti sekos huumeisiin.

        -mitkä ovat tyypillisiä luonteenpiirteitä?
        avulias, antelias, autistinen, vähän yksinkertainen.

        -merkitseekö ulkonäkö paljon?
        kyllä. kuka nyt jotain rumaa läskiä tai edes hiukan ylipainoista nussis? hyi helv... läskit on läskei vaikka voissa paistais.

        -mikä on ikimuistoisesti ihanin yllätys minkä olette saaneet kokeneet?voitin euron kenossa ja ostin 1 kpl:N tuttifrutti kondomin.


        terveisin heli helppo


      • sulta sen toisen vei,
        helihelppo kirjoitti:

        -seurustelu vai sinkkuna hupeltaminen?
        sinkkuna ympäriinsä naiminen ja tautien saaminen.

        -pidättekö läheisydestä,kosketuksesta,halimisesta ym.? inhoan sitä, tuntuu pahalta.

        -oletteko vilkkaita vai herkkiä romantikkoja?
        vilkas vilttisäkki elmeritär.

        -onko perhe teille tärkeä siis ikkä ja äippä ja sisarukset :)(tai oma perustettu perhe)?
        ei sen jälkeen ku isä rupes parittaan mua kavereilleen ja äiti sekos huumeisiin.

        -mitkä ovat tyypillisiä luonteenpiirteitä?
        avulias, antelias, autistinen, vähän yksinkertainen.

        -merkitseekö ulkonäkö paljon?
        kyllä. kuka nyt jotain rumaa läskiä tai edes hiukan ylipainoista nussis? hyi helv... läskit on läskei vaikka voissa paistais.

        -mikä on ikimuistoisesti ihanin yllätys minkä olette saaneet kokeneet?voitin euron kenossa ja ostin 1 kpl:N tuttifrutti kondomin.


        terveisin heli helppo

        nenän edestä? Ei kukaan muuten viitsis tuollaista soopaa kirjotella! ;)


    • A.H.- rapu

      -seurustelu vai sinkkuna hupeltaminen?
      -pidättekö läheisydestä,kosketuksesta,halimisesta ym.?
      -oletteko vilkkaita vai herkkiä romantikkoja?
      -onko perhe teille tärkeä siis ikkä ja äippä ja sisarukset :)(tai oma perustettu perhe)?
      -mitkä ovat tyypillisiä luonteenpiirteitä?
      -merkitseekö ulkonäkö paljon?
      -mikä on ikimuistoisesti ihanin yllätys minkä olette saaneet kokeneet?
      vastaukset mulla:
      -seurustelu.
      -lääisyydestä, pusuttelusta ym.
      -herkkä romantikko.
      -perhe tärkee..
      -herkkä.. romanttinen..
      kun mua pyydettiin seukkaa..

    • Sisou

      Ennen tykkäsin sinkkuilla ja pelleillä. Nyt, varattuna 5 v., tykkään sisustaa ja pelleillä. Voin rehellisesti sanoa olevani huumorityyppi, ja mennään aina kullan kanssa yhdessä klubeille läppää heittämään yms.. Ulkonäköasiat on aika tärkeitä, miehen pitää olla miehen kokoinen, ei mikään sintti. Itsestäni yritän pitää huolta, mutta aina ei voi voittaa... Jos ei muuhun aina kykene, pitää olla puhdas ja huoliteltu. =D (Rehottavat kulma- ja säärikarvat naisilla ällöttää. Kainalokarvat yök.) Siisteys kunniaan.

    • Norie__

      -seurustelu vai sinkkuna hupeltaminen?
      : ravut ovat herkkiä ja hellyydenkipeitä, ja rakastavat rakastaa ihmisiä ;) kyllä, ravut haluavat yleensä seurustella, vaikka ovatkin jossain määrin melko itsenäisiä
      -pidättekö läheisydestä,kosketuksesta,halimisesta ym.?
      : kyllä
      -oletteko vilkkaita vai herkkiä romantikkoja?
      : aika vilkkaita :D
      -onko perhe teille tärkeä siis ikkä ja äippä ja sisarukset :)(tai oma perustettu perhe)?
      : on se aika tärkeä ^^
      -mitkä ovat tyypillisiä luonteenpiirteitä?
      : olen aika ujo ja herkkä.. Ja suojeleva :D ja mielialani vaihtelevat aika tiuhaan :D
      -merkitseekö ulkonäkö paljon?
      : ei
      -mikä on ikimuistoisesti ihanin yllätys minkä olette saaneet kokeneet?
      : :D

    • rapuset

      seurustelu vai sinkkuna hupeltaminen? Sekä että
      -pidättekö läheisydestä,kosketuksesta,halimisesta ym.? Totkai
      -oletteko vilkkaita vai herkkiä romantikkoja? Romantikko ja herkkis
      -onko perhe teille tärkeä siis ikkä ja äippä ja sisarukset :)(tai oma perustettu perhe)? Siskot kaikki kaikes ja äippä
      -mitkä ovat tyypillisiä luonteenpiirteitä? Äkki pikainen,ja oikukas
      -merkitseekö ulkonäkö paljon? Ei
      -mikä on ikimuistoisesti ihanin yllätys minkä olette saaneet kokeneet? No jaa,varmaankin kun aikanaan vuosipäivänä sai ruusuja

    • rapuliinutsNi

      -seurustelu vai sinkkuna hupeltaminen? ennemmin seurustelisin tietenkin.....
      -pidättekö läheisydestä,kosketuksesta,halimisesta ym.? alussa saatan antaa itsestäni kylmän kuvan,en ala ensimmäisenä halailemaan enkä suukottelemaan..mutta ootas kun tutustun siihen oikeaan....huh....
      -oletteko vilkkaita vai herkkiä romantikkoja? herkkä olen,vaistoan eri tunnetiloja..
      -onko perhe teille tärkeä siis ikkä ja äippä ja sisarukset :)(tai oma perustettu perhe)? kaikki ovat tärkeitä.....nimenomaan ne joista todella välitän
      -mitkä ovat tyypillisiä luonteenpiirteitä? alussa ujous,mutta jollain tavalla sosiaalinenkin olen..ei aina kovin helposti lähestyttävä...
      -merkitseekö ulkonäkö paljon? ei merkkaa,luonne enemmänkin
      -mikä on ikimuistoisesti ihanin yllätys minkä olette saaneet kokeneet? se on vielä tulematta ja kokematta

    • ovat tässä :)

      1.seurustelu vai sinkkuna hupeltaminen?
      -molemmat, mutta varmaankin seurustelu sitten aikanaan.

      2.pidättekö läheisydestä,kosketuksesta,halimisesta ym.?
      -kyllä, pidän, mutta rajansa kullakin. Liika läheisyyden anto ei ole hyvästä.

      3. oletteko vilkkaita vai herkkiä romantikkoja?
      -enemmän vilkkaampi.

      4.onko perhe teille tärkeä siis ikkä ja äippä ja sisarukset(tai oma perustettu perhe)?
      -on se jossain määrin, mutta eipä juuri. En ole kovin perhekeskeinen ihminen.

      5. mitkä ovat tyypillisiä luonteenpiirteitä?
      -Tyypilliset luonteenpiirteeni: aika tulinen, vähän lapsenmielinen, ujo, mutta kavereiden ja ystävien kesken avonaisempi, hiljaisenpuoleinen. Myönnän, että olen vähän tunteellinen ja arka. mutta myönnän myös sen, että energiaa piisaa.
      Musikaalinen, taiteellinen jne.

      6. merkitseekö ulkonäkö paljon?
      - se vähän riippuu. Luonne on periaatteessa se tärkein. Mutta omalla kohdalla vähän kyllä ulkonäkö merkitsee.

      7.mikä on ikimuistoisesti ihanin yllätys minkä olette saaneet kokeneet?
      - ei oikeastaan ole mitään, mikä olisi ihanin yllätys, jonka olisin kokenut.

    • naminappi90

      -seurustelu vai sinkkuna hupeltaminen? ite tykkään elää sinkkuelämää, olla vapaa, tehä mitä itte tykkään..
      -pidättekö läheisydestä,kosketuksesta,halimisesta ym.? hipsutus on kaikista kivinta, mutta pelkkä katsekkin voi riittää..
      -oletteko vilkkaita vai herkkiä romantikkoja? oon samalla romantikko ja villi, mieliala vaihtuu nopeaa
      -onko perhe teille tärkeä siis ikkä ja äippä ja sisarukset :)(tai oma perustettu perhe)? sisarukset himo tärkeet
      -mitkä ovat tyypillisiä luonteenpiirteitä? flirtti, mieliala vaihtuu nopeaa, päättäväinen,iloinen
      -merkitseekö ulkonäkö paljon? luonne sitä enemmän.
      -mikä on ikimuistoisesti ihanin yllätys minkä olette saaneet kokeneet? tutustuin ihanaan ihmiseen paskapään kautta

    • katakoo3

      -seurustelu vai sinkkuna hupeltaminen?
      Seurustelu mieluummin
      -pidättekö läheisydestä,kosketuksesta,halimisesta ym.?
      Pidän, mutta sen täytyy olla aitoa, ei vain miellyttääkseen rapunaista
      -oletteko vilkkaita vai herkkiä romantikkoja?
      Romanttinen realisti
      -onko perhe teille tärkeä siis ikkä ja äippä ja sisarukset :)(tai oma perustettu perhe)?
      Todella tärkeitä asioita
      -mitkä ovat tyypillisiä luonteenpiirteitä?
      Empaattisuus, oikullisuus, norsun muisti, koti-ihminen, herkkä...
      -merkitseekö ulkonäkö paljon?
      Ei paljoakaan, sisin on tärkein
      -mikä on ikimuistoisesti ihanin yllätys minkä olette saaneet kokeneet?
      Taitaa liittyä johonkin perheeseen liittyvään...

    • Nimetön

      -seurustelu vai sinkkuna hupeltaminen? ohan sinkuna haskaa toki muta myös joskus kaipa seurustelua
      -pidättekö läheisydestä,kosketuksesta,halimisesta ym.? yep... sehän on tietty se
      -oletteko vilkkaita vai herkkiä romantikkoja? herkkä
      -onko perhe teille tärkeä siis ikkä ja äippä ja sisarukset :)(tai oma perustettu perhe)? on ne tärkeitä... ja jos saan oman perheen nii s ois mulle kaiki kaikesa
      -mitkä ovat tyypillisiä luonteenpiirteitä? hasu, hauska, huommaavinen, luoteva...
      -merkitseekö ulkonäkö paljon? kyllä se vähän merkitsee mutta se on tärkeintä millainen ihminen on sisältä päin...
      -mikä on ikimuistoisesti ihanin yllätys minkä olette saaneet kokeneet? no... ei tässä iäsä paljoo mitää hauskaa vilä ole tulu vastan... ;D

    • pablooo

      ravut tykkäävät PILLUSTAA!!!!

    • Rapu nainen 1985

      -seurustelu vai sinkkuna hupeltaminen?
      En halua sitoutua väärään tyyppiin, joten olen mielummin sinkkuna niin kaun kuin se oikea löytyy.
      Minulla ei ole mitään tarvetta olla henkilöiden kanssa joista en pidä.

      -pidättekö läheisydestä,kosketuksesta,halimisesta ym.?
      Julkisesti pelkkä käden pitäminen riittää. Yksityisesti haluan että, minua kosketellaan, halataan, suukotellaan. En välttämättä halua että, toinen on kokoajan täysin kiinni minussa, mutta kuitenkin niin että, saan häneltä hellyyttä.

      -oletteko vilkkaita vai herkkiä romantikkoja?
      Herkkä romantikko. Muistan miten lapsena ja nuorena itkin Tauno Palon elokuville ja hyville kirjoille missä rakastavaiset kuolivat. Nykyäänkin saatan alkaa itkemään vain kuultuani jotain henkeen menevää musiikkia tai nähtyäni jotain koskettavaa. Inhoan realismia ja raakuutta, rakastan kaikkea sievää ja tunteikasta. Tosin julkisesti on paljon helpompaa olla karski. Herkkyyteni tietää vain lähipiirini.

      -onko perhe teille tärkeä siis ikkä ja äippä ja sisarukset :)(tai oma perustettu perhe)?
      Perhe on tärkeä tai sanotaan mielummin koko suku. Taustani ja juureni on minulle tärkeät. Sukuni on turvani. En voisi kuvitella olevani riiroissa oman tai tulevan mieheni suvun kanssa. Kaikki riirathan voidaan itse ratkaista, pitää itse pyytää anteeksi jos, toinen sitä ei tee vaikka olisi syyllinen. Pitää osata myös joustaa ettei menetä rakkaitaan, joidenkin pikku asioiden takia. Haluan että, tulevilla lapsillani on molempien sukujen turva ja rakkaus.

      -mitkä ovat tyypillisiä luonteenpiirteitä?
      Halua auttaa, olla tukena. Haluan ymmärtää ja olla turvana. Kuuntelykyky. Halu omistaa toisen täyden luottamuksen. Olen vakava ja luotettava, harkitsen mihinkä käytän rahani. Tosin välillä minua on helppo huijata sillä olen liian luottava, esim. lainaan helposti rahaa, jos jollain on niin kurja tilanne, että tämä on ilman. Olen uskollinen, jos minua on petetty tulen kyllä kostamaan. Jos minua on petkutettu en anna sitä koskaan anteeksi, vaikka voisinkin näyttää ja käyttäytyä niin että, olisin antanut anteeksi. En unohda muiden virheitä, vaikka en sitä heille tulisi kertomaankaan ja koko aika muistuttamaan tehdyillä virheillä. Minua on vaikea vihastuttaa, mutta jos siinä onnituu niin olen kyllä ikuinen vihamies sen jälkeen. Minulta saa näennäisen anteeksiannon mutta silti olen sisälläni vihainen ja en enään luota petturiin. Tavallisesti katkaisen välini pettureihin enkä halua nähdä heitä enään koskaan.

      -merkitseekö ulkonäkö paljon?
      Ei merkitse. Tai siis merkitsee, en halua mitään ällöttävästi lävistettyä ja linnatyyliin tatuoitua miestä. En halua myös mitään sairaannäköistä tyyppiä, jolla on jatkuva hullunkiilto silmissä. Enkä halua miestä jolla on onkelmia olemuksensa kanssa, siis mitään "anteeksi olen olemassa" tyyppiä tai jotain "katsokaa muijat mulla on muna" miestä, sellaiset on ällöttäviä ja ne kyllä kierran kaukaa.

      -mikä on ikimuistoisesti ihanin yllätys minkä olette saaneet kokeneet?
      Niitä on monia! Ehkä tilanteet missä minulle olen saanut tai kokenut jotain minkä tekemiseen tai saamiseen toiselta on oikeasti mennyt aikaa ja vaivaa. Arvostan kaikkia eleitä mihin liittyy mukaan tunnetta. Vanhempani istuttivat minulle meidän puutarhaan oman hedelmäpuun kun, pääsin ylioppilaaksi se oli hienoa. Tai se kun sain isoäidiltäni hänen Timo Sarpanevan suunnittelemat korvakorut. Tai kun isäni toi minun kirjahyllyyn isovanhempiensa varastossa olleita kirjoja 1800-luvulta, koska hänen mielestään minä osaan arvostaa niitä kirjoja ja vaalia niitä oikein. Siis kaikki mihin liittyy jotain henkilökohtaista uhraamista ja antamisen ilon tunnetta.

    • PIRRAPU

      -seurustelu vai sinkkuna hupeltaminen? ------SEURUSTELU.
      -pidättekö läheisydestä,kosketuksesta,halimisesta ym.?-----KYLLÄ.
      -oletteko vilkkaita vai herkkiä romantikkoja?-----HERKKIÄ ROM. MUTTA MYÖS VILKKAITA SILLOIN TÄLLÖIN.
      -onko perhe teille tärkeä siis ikkä ja äippä ja sisarukset :)(tai oma perustettu perhe)?----ON KYLLÄ!!
      -mitkä ovat tyypillisiä luonteenpiirteitä?----ANALYYTTINEN, MUTTA HAUSKA, TUNTEELLINEN, LAAJA-AJATTELU
      -merkitseekö ulkonäkö paljon?----VAATETYYLI JA PUKEUTUMINE MERKKAA
      -mikä on ikimuistoisesti ihanin yllätys minkä olette saaneet kokeneet?----------K18

    • joomoiasdf

      -seurustelu vai sinkkuna hupeltaminen?
      Seurustelu

      -pidättekö läheisydestä,kosketuksesta,halimisesta ym.?
      Kyllä, mutta liika roikkuminen alkaa nopeasti ärsyttämään. Tarvitsen niin paljon kuitenkin omaa tilaa ja rauhaa.

      -oletteko vilkkaita vai herkkiä romantikkoja?
      Molempia, riippuu ihan päivästä...

      -onko perhe teille tärkeä siis ikkä ja äippä ja sisarukset :)(tai oma perustettu perhe)?
      Perhe on tärkeä ja ainut asia mikä saa välillä vihaiseksi. Mikään muu ei kiristä mun hermoja kuin ongelmat perheessä.

      -mitkä ovat tyypillisiä luonteenpiirteitä?
      AILAHTELEVAINEN, herkkä, elän ihan omassa maailmassa, rehellinen, luotettava, pohdiskeleva, varovainen ja pitkävihainen.

      -merkitseekö ulkonäkö paljon?
      Kyl sitä ensin kattoo, mut ei sillä oo niinkään väliä jos luonne nappaa!

      -mikä on ikimuistoisesti ihanin yllätys minkä olette saaneet kokeneet?
      Eipä tuu mieleen kun ei oo niin hirveän kauaa täällä elellyt vielä.

    • krapunen

      -seurustelu vai sinkkuna hupeltaminen? seurustelu

      -pidättekö läheisydestä,kosketuksesta,halimisesta ym.? kyllä vain, toki sen oikeen ka

      -oletteko vilkkaita vai herkkiä romantikkoja? enemmänkin herkkä, joskus vilkas

      -onko perhe teille tärkeä siis ikkä ja äippä ja sisarukset :)(tai oma perustettu perhe)? on erittäin tärkeä, rakastan lapsia ja eläimiä

      -mitkä ovat tyypillisiä luonteenpiirteitä? jonkin verran mustasukkainen, luotettava, rehellinen, huumorintajuinen, pitkävihainen, eläin- & ihmisrakas

      -merkitseekö ulkonäkö paljon? kyllähän se jonkin verran merkitsee, ekana kuitenkin huomion ulkonäköön kiinnittää

      -mikä on ikimuistoisesti ihanin yllätys minkä olette saaneet kokeneet? lapset

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      444
      3245
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      401
      2776
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      119
      2738
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      163
      2143
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1947
    6. 176
      1380
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1327
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1206
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      75
      1170
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1020
    Aihe