Tammistossa asuminen on liian kallista minulle

Olen köyhä

Tammistossa asuminen on erittäin kallista minulle.Yli puolet Kela tuistani menee pelkän vuokran maksamiseen.Ja sitten ei jääkkään enää palljon käyttörahaa minulle koko kuukautena.Kun joudun vielä ruokanikin maksamaan itse.

5

209

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maalla on vapaata!

Hyvä havainto! Parempi muuttaa maalle. Monet ongelmat kasautuvat täällä kaupungissa. Maalla on edullista asua, puhdasta ja rauhallista. Voi kasvattaa oman ruokansakin - eikä tule vapaa-ajan ongelmia :)

• Aspergerinfo

Unelmissani olen aina haaveillut jonkinnäköisestä kommuunista maaseudulla, jossa pääosin elettäisiin omavaraisesti eli mm.kaikki ruoka tulisi "omasta maasta". Itseasiassa minulla on mökki aika lähellä pääkaupunkiseudulta, jossa voisin tuon toteuttaakin,mutten yksin siihen ryhdy. Haaveenani olisi sellainen yhteisöllinen asumismuoto luonnon keskellä, jossa jokaisella olisi oma pikkuinen tila, missä saisi olla täysin ilman häiriötekijöitä/muuta maailmaa aina silloin kun tuntee siihen tarvetta. Siis jonkinlainen "kyläyhteisö", jossa jokaisella olisi oma pikkuinen mökki ja josta olisi lyhyt matka tapaamaan ystäviä aina tarvittaessa. Tällaiseen yhteisöön voisi kuulua esim. 15 jäsentä, jotka voisivat vuorotella ruuanlaiton, siivoamisen jne.arkisten asioiden hoidon suhteen siten, että kaikille jäisi tasapuolisesti yhtä paljon vapaata omaa aikaa tehdä ihan mitä ikinä tahtoo, mutta olisi myös velvollisuuksia mitkä pitäisi viikoittain täyttää.

jatkuu...

• Autistinen nautinto

Olen tälläisen jo perustanut kauniille hiljaiselle paikalle järven rannalle.

• m-kiinnostava

Laittaisitko osoitteen ja kuvia.

• Aurinko1994

Uu mäkin voin muuttaa sinne sitten.=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      355
      1491
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      114
      1206
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      115
      1075
    4. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      116
      851
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      847
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      822
    7. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      18
      470
    8. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      38
      454
    9. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      93
      441
    10. Nainen, tää meidän juttu ei ole ohitse

Ennen kuin lihava nainen on laulanut.
      Ikävä
      36
      423
    Aihe