Tammistossa asuminen on erittäin kallista minulle.Yli puolet Kela tuistani menee pelkän vuokran maksamiseen.Ja sitten ei jääkkään enää palljon käyttörahaa minulle koko kuukautena.Kun joudun vielä ruokanikin maksamaan itse.
Tammistossa asuminen on liian kallista minulle
5
190
Vastaukset
- Maalla on vapaata!
Hyvä havainto! Parempi muuttaa maalle. Monet ongelmat kasautuvat täällä kaupungissa. Maalla on edullista asua, puhdasta ja rauhallista. Voi kasvattaa oman ruokansakin - eikä tule vapaa-ajan ongelmia :)
- Aspergerinfo
Unelmissani olen aina haaveillut jonkinnäköisestä kommuunista maaseudulla, jossa pääosin elettäisiin omavaraisesti eli mm.kaikki ruoka tulisi "omasta maasta". Itseasiassa minulla on mökki aika lähellä pääkaupunkiseudulta, jossa voisin tuon toteuttaakin,mutten yksin siihen ryhdy. Haaveenani olisi sellainen yhteisöllinen asumismuoto luonnon keskellä, jossa jokaisella olisi oma pikkuinen tila, missä saisi olla täysin ilman häiriötekijöitä/muuta maailmaa aina silloin kun tuntee siihen tarvetta. Siis jonkinlainen "kyläyhteisö", jossa jokaisella olisi oma pikkuinen mökki ja josta olisi lyhyt matka tapaamaan ystäviä aina tarvittaessa. Tällaiseen yhteisöön voisi kuulua esim. 15 jäsentä, jotka voisivat vuorotella ruuanlaiton, siivoamisen jne.arkisten asioiden hoidon suhteen siten, että kaikille jäisi tasapuolisesti yhtä paljon vapaata omaa aikaa tehdä ihan mitä ikinä tahtoo, mutta olisi myös velvollisuuksia mitkä pitäisi viikoittain täyttää.
jatkuu... - Autistinen nautinto
Olen tälläisen jo perustanut kauniille hiljaiselle paikalle järven rannalle.
- m-kiinnostava
Laittaisitko osoitteen ja kuvia.
- Aurinko1994
Uu mäkin voin muuttaa sinne sitten.=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.673798Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883179Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin982436Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.151659Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m701418- 981280
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä421218Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561030- 501021
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11021