Vippi Luottotiedottomalle

utelias2

En kaipaa saarnausta vaan suoria vastkauksia siihen että saako luottotiedoton jostain vipin?

26

4794

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiSaaTana

      ei saa

    • utelias2

      Vähäjärkinen pösilö, kuten sanoin, ei mitään saarnoja vaan vastauksia; saako luottotiedoton jostain vipin?

      • 5+4

        Käsittääkseni voi saada, mutta vaikeaa on. Omaa kokemusta ei sitten ole nuin en sen enempää tiedä asiasta.


      • velkajärjestely
        5+4 kirjoitti:

        Käsittääkseni voi saada, mutta vaikeaa on. Omaa kokemusta ei sitten ole nuin en sen enempää tiedä asiasta.

        Www.velkajarjestely.info lisätietoja velkajärjestelystä.


      • mietipä tätä

        Ei saa. Ja ennen kuin haukut minuakin pösilöksi, niin luepa seuraava:

        Mä saan säästöistäni korkotuloja enemmän vuodessa kuin sinä olet koko ikäsi aikana nostellut vippejä. Ja sinä joudut lopun ikäsi makselemaan noita vippejä takaisin nyhjytellen minimitoimeentulolla, kun taas ensi vuonna minä saan vieläkin enemmän korkotuloja.

        On tietenkin makuasia kumpi meistä on pösilö, mutta omat aistini kertovat hyvin yksiselitteisen vastauksen.


      • Kansalaisaloite

        Käy kannattamassa kansalaisaloitetta kansalaisaloite.fi sivuilla. ”Pikavippilainojen mainonnan kieltäminen”. On mainontaa rajoittava aloite, kokonaan mainontaa kieltävää ei voi tehdä. Sillä on kyse liiketoiminnasta, eikä sellaiseen voida mennä. Jyrki Tapper kansalaisaloitteen vireille panoja.


    • Miljoonannen kerran

      Ei, no, nej, njet, nein, ne, nou.

    • utelias2

      en pyytänyt mitään velkajärjestely neuvoja tietääkseni vaan sivustoja!!

      • Etkö ymmärrä

        sanaa "ei" millään kielellä?


    • jykityk

      Todellakin olet saarnan tarpeessa jos meinaat ottaa pikavipin ja sinulla ei ole luottotietoja. Olet todella piittaamaton ja tyhmä kansalainen. Ei tää yhteiskunta pyöri sillä tavalla, että kaikki menettää luottotiedot ja sitten vielä ottaa pikavippejä. Mielestäni sinun kaltainen ääliö pitäisi karkottaa suomesta. Täällä on esi-isät taistelleet mm vuosina 1939-1944 meille tämän hienon yhteiskunnan. Meillä on sairaalat, kirjastot yms. Jos kaikki alkaisivat ottamaan nyt vippejä ilman luottotietoja niin kohta ei olisi enään mitään jäljellä, kun kukaan ei saa otettua lainaa (pankeista jotka pyörittävät maailman taloutta) perustaakseen yrityksen tai pitääkseen sellaista pystyssä. Vienti loppuisi kokonaan ja kohta myös tuonti. Sitten palaisimme pian köyhyyteen jossa leipäjonossakin jaetaan vain pettuleipää eli puusta valmistettua leipää.

      • 287634

        mä otin omatieto.fi sivulta luottokiellon vai miksikä sitä sanotaan ja hyvin meni jonkinaikaa.. sitten rahapulassa huvikseni hain satasen lainaa ferratumilta ja ylläri laina hyväksyttiin. olin hyvä asiakas ollut eli paljon vippejä ja maksut ajallaan johtuisiko siitä. no vippikierre oli taas valmis. en syytä muita kuin itseäni huonosta rahankäytöstä, mutta ei noi firmat välitä ihmisistä oikeasti mitään.


    • mitäs läksit

      Ei saa.

      Pitääkö vääntää ratakiskosta vai riittääkö rautalanka??

    • onnellinen55

      Minä sain täältä 3000 euroa, vaikka luottotiedot ovat menneet: http://tarjoussivu.net/Lainat-ja-luotot.php

      Sivu on todellinen aarreaitta, jos takaisinmaksukykyä löytyy. Kannattaa aina hakea monesta eri paikasta, jos ei heti tärppää.

      • viereaaas

        mistä noista paikoista sait olen työssä käyvä joten takaisin maksu onnistuu mutta tartteis vippiä että saan auton taas kuntoon


      • EN_VIS

        Sieltä EI todellakaan saa luottotiedot menettänyt ,uskokaa jo ,turhaa toivon antamista jo hädässä oleville!!!


      • onnellinen55
        EN_VIS kirjoitti:

        Sieltä EI todellakaan saa luottotiedot menettänyt ,uskokaa jo ,turhaa toivon antamista jo hädässä oleville!!!

        Klikkasitko varmasti sivun kaikkia linkkejä?


      • tuolta mä sain 100e
        onnellinen55 kirjoitti:

        Klikkasitko varmasti sivun kaikkia linkkejä?

        Www.pikavippiluottotiedottomalle.com


      • EN_VIS
        onnellinen55 kirjoitti:

        Klikkasitko varmasti sivun kaikkia linkkejä?

        onnellinen55??

        Mistähän paikasta sait lainaa ilman luottotietoja??


      • onnellinen55
        EN_VIS kirjoitti:

        onnellinen55??

        Mistähän paikasta sait lainaa ilman luottotietoja??

        En halua mainostaa yksittäisen paikan nimeä. Suosittelen vain, että käyt sivustolla http://tarjoussivu.net/Lainat-ja-luotot.php ja klikkaat sivun linkkejä, jotta lainafirma saisi prime-suosituskoodin, jota ilman nykypäivänä luottotiedoton ei juuri luottoa voi saada.


      • Vippi-Ville
        onnellinen55 kirjoitti:

        En halua mainostaa yksittäisen paikan nimeä. Suosittelen vain, että käyt sivustolla http://tarjoussivu.net/Lainat-ja-luotot.php ja klikkaat sivun linkkejä, jotta lainafirma saisi prime-suosituskoodin, jota ilman nykypäivänä luottotiedoton ei juuri luottoa voi saada.

        Kuten jo sanoin, painu v--tuun täältä jauhamasta silkkaa skeidaa. SENTTIÄKÄÄN EI SAA TUOLTA EIKÄ MUUALTAKAAN JOS EI OLE LUOTTOTIEDOT KUNNOSSA.
        Tuskin kukaan on niin tyhmä, että kuvittelee jollain fuckin koodilla löytyvän tahoja, jotka haluavat antaa vapaaehtoisesti rahavaransa luottotiedottomien mällättäväksi.
        Sivuston suosittelija sensijaan saa ehkä pari euroa itselleen jos sen linkin klikkaa auki tarpeeksi suuri määrä hölmöjä. Tuolla jo toisessa otsikossa kehoitin tätä paskanjauhajaa menemään oikeisiin töihin ja lopettamaan valehtelun.


      • Ilkka_Ville
        onnellinen55 kirjoitti:

        En halua mainostaa yksittäisen paikan nimeä. Suosittelen vain, että käyt sivustolla http://tarjoussivu.net/Lainat-ja-luotot.php ja klikkaat sivun linkkejä, jotta lainafirma saisi prime-suosituskoodin, jota ilman nykypäivänä luottotiedoton ei juuri luottoa voi saada.

        Höpö höpö ,et sä mistään oo saanu ,jos niin uskallat kertoa firman nimen ,niin se vaan menee!!!


      • 16+10
        onnellinen55 kirjoitti:

        En halua mainostaa yksittäisen paikan nimeä. Suosittelen vain, että käyt sivustolla http://tarjoussivu.net/Lainat-ja-luotot.php ja klikkaat sivun linkkejä, jotta lainafirma saisi prime-suosituskoodin, jota ilman nykypäivänä luottotiedoton ei juuri luottoa voi saada.

        Sori mutta tuolta ei saa mitään. Yhdestäkään.


    • Toni44
    • onnellinen 55

      Minähän en mistään mitään tiedä, mutta täysin sattumalta eksyin tälle sivustolle: http://tarjoussivu.net/Lainat-ja-luotot.php

      Onkohan tuo hyvä ja luotettava sivusto?

      Itse ainakin sain sitä kautta useita tuhansien eurojen luottoja vaikka minulla on monta maksuhäiriömerkintää. Mitä useammin klikkailet sivuilla olevia linkkejä, sitä suuremmalla todennäköisyydellä saat lainaa. Älä mene suoraan lainafirmojen sivuille, vaan klikkaa monta monta monta kertaa kaikkia linkkejä. Kuulin että ensimmäinen jokaista linkkiä klikannut saattaa voittaa yllätyspalkinnon :).

      • onnellinen 55

        No ei vainenkaan, mulla on perse auki niin huvikseen aattelin kaikkia kusettaa avaamaan ton linkin.
        Olen retardi niin raha-asioissa kuin muissakin asioissa


      • Onnellinen 56
        onnellinen 55 kirjoitti:

        No ei vainenkaan, mulla on perse auki niin huvikseen aattelin kaikkia kusettaa avaamaan ton linkin.
        Olen retardi niin raha-asioissa kuin muissakin asioissa

        Onneton 66, et valitettavasti kuseta täällä ketään muita kuin itseäsi. Toivottavasti noiden huijaussivustojesi klikkauksilla saat maksettua ensi kuun mokkulan kk maksut, niin pääset taas rellestämään. Onnea...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1432
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      977
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      229
      764
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe