Onko toi pelkkä noutopiste vai voiko paikan päältä myös ostaa? Mukavasti olisi satamassa..
Prisma express?
7
438
Vastaukset
- Jaska Lööf
Suomalaisittain tuo kauppa olisi kuten pieni Sale tai Siwa. Huonot valikoimat. Superalko on Expressin takana...
- Jaska Lööf
...niin, voi sieltä ostaa toki paikan päältä, mutta satamassa on oleellisesti parempiakin kauppoja.
- Laiska raahaaja
Siihen satamassa oloon se mukavuus suunnilleen loppuukin. Kerran olen käynyt ja todennut, ettei juuri kannata vaivautua.
Jos matkustaa A-terminaalin kautta (Viking, Eckerö...), niin kaikkein lähimpänä on Sadama Turg ja siellä oleva Superalkon myyntipiste – ei suurin, mutta ihan riittävä jalkamiehelle. Pakuasiakkaat erikseen.
Alkopörssikään ei ole kaukana. Keskimäärin jää Superalkosta jälkeen, mutta jotkin tarjoukset saattavat sekoittaa pakkaa. - antero8
En kyllä tiedä, mitä olette etsimässä, jos ei tuo Prisma Expressin valikoima riitä. Kyllä siellä sen verran on putelia hyllyssä, että tavalliselle kuluttajalle piisaa. Ja hinnatkin ovat monen tuotteen osalta edullisemmat kuin esim. Super Alkossa. Ainakin tuon vertailun mukaan: https://www.prismamarket.ee/fi/hintavertailu
- Laiska raahaaja
Kyllähän tuolta perusjuomat löytyvät, ei siinä mitään. Tuon hintavertailun valikoima vain on valittu siten, että siitä löytyvät juomat ovat joko halvempia tai samanhintaisia kuin Superalkon vastaavat. Halvemmissakin useimmat hintaerot ovat mitättömiä.
Uskoisinpa, että Superalko pystyisi kokoamaan aivan vastaavan mutta huomattavasti laajemman listan, joka kääntyisi heidän hyväkseen.
Jos minä löydän minua kiinnostavat juomat halvemmalla tai samaan hintaan Superalkosta kuin kauempaa Prismasta, niin miksi vaivautuisin sinne saakka? Siitäkö ilosta, että pääsisin vihreää korttiani vinguttamaan?
- vergei..
Normi prismatkin on aika kaukana Talinanan keskustasta. Mustamäellä yks ja toinenkin jossain aika kaukana. Joten ei ehkä kannata sinne asti lähtee ja sieltä raahata. satmassa on ihan tarpeeksi hyviä alkoholi kauppoja,
- Suurkuluttaja
Kävin pari viikkoa sitten arkipäivänä ja kaupassa oli vain 2 asiakasta minun lisäksi. Ehdottomasti huonoin asia on se, että kärryramppi ulos on niin jyrkkä, ettei painavaa kärryä ei helppo saada autolle. Jalkamiehelle lienee hyvä paikka, kun muita asiakkaita ei juurikaan ole.
Minä myös suosittelen Superalkoa, jos ette siis haluan boonusten vuoksi mennä Prisma Expressiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002645
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1232437En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761678Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2021205Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va541126- 471078
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6803- 46793
- 105777