Prisma express?

Puliveivari

Onko toi pelkkä noutopiste vai voiko paikan päältä myös ostaa? Mukavasti olisi satamassa..

7

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaska Lööf

Suomalaisittain tuo kauppa olisi kuten pieni Sale tai Siwa. Huonot valikoimat. Superalko on Expressin takana...

• Jaska Lööf

...niin, voi sieltä ostaa toki paikan päältä, mutta satamassa on oleellisesti parempiakin kauppoja.

• Laiska raahaaja

Siihen satamassa oloon se mukavuus suunnilleen loppuukin. Kerran olen käynyt ja todennut, ettei juuri kannata vaivautua.

Jos matkustaa A-terminaalin kautta (Viking, Eckerö...), niin kaikkein lähimpänä on Sadama Turg ja siellä oleva Superalkon myyntipiste – ei suurin, mutta ihan riittävä jalkamiehelle. Pakuasiakkaat erikseen.

Alkopörssikään ei ole kaukana. Keskimäärin jää Superalkosta jälkeen, mutta jotkin tarjoukset saattavat sekoittaa pakkaa.

• antero8

En kyllä tiedä, mitä olette etsimässä, jos ei tuo Prisma Expressin valikoima riitä. Kyllä siellä sen verran on putelia hyllyssä, että tavalliselle kuluttajalle piisaa. Ja hinnatkin ovat monen tuotteen osalta edullisemmat kuin esim. Super Alkossa. Ainakin tuon vertailun mukaan: https://www.prismamarket.ee/fi/hintavertailu

• Laiska raahaaja

Kyllähän tuolta perusjuomat löytyvät, ei siinä mitään. Tuon hintavertailun valikoima vain on valittu siten, että siitä löytyvät juomat ovat joko halvempia tai samanhintaisia kuin Superalkon vastaavat. Halvemmissakin useimmat hintaerot ovat mitättömiä.

Uskoisinpa, että Superalko pystyisi kokoamaan aivan vastaavan mutta huomattavasti laajemman listan, joka kääntyisi heidän hyväkseen.

Jos minä löydän minua kiinnostavat juomat halvemmalla tai samaan hintaan Superalkosta kuin kauempaa Prismasta, niin miksi vaivautuisin sinne saakka? Siitäkö ilosta, että pääsisin vihreää korttiani vinguttamaan?

• vergei..

Normi prismatkin on aika kaukana Talinanan keskustasta. Mustamäellä yks ja toinenkin jossain aika kaukana. Joten ei ehkä kannata sinne asti lähtee ja sieltä raahata. satmassa on ihan tarpeeksi hyviä alkoholi kauppoja,

• Suurkuluttaja

Kävin pari viikkoa sitten arkipäivänä ja kaupassa oli vain 2 asiakasta minun lisäksi. Ehdottomasti huonoin asia on se, että kärryramppi ulos on niin jyrkkä, ettei painavaa kärryä ei helppo saada autolle. Jalkamiehelle lienee hyvä paikka, kun muita asiakkaita ei juurikaan ole.

Minä myös suosittelen Superalkoa, jos ette siis haluan boonusten vuoksi mennä Prisma Expressiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      119
      3949
    2. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      71
      3291
    3. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2734
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      84
      2468
    5. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      20
      2430
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      39
      2409
    7. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      6
      2367
    8. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2271
    9. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      27
      2226
    10. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      28
      2171
    Aihe