Pillun nuolemista

roger77

Onkohan oikeesti täällä sellaisii tyttöjä, neitokaisia jotka ihan haaveilevat että heitä nuoltais kunnolla, aistillisesti ja pitkään? Paljon on feikkiviestittäjiä, mutta joukossahan on niitä aitoja. Ihanat tyttösen/naiset, rohkeasti viestittelemään. Ollaan samalla asialla...

35

2509

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johanna_nanna

      No täällä ois yksi nälkäinen tyttö... oma kundi ei välitä muolemisesta mutta haluni ovat korkealla.

      • Alkuperäinen

        Moi Johanna! Oikein ihanaa kun löytyi! Kevättä on ja halumme kohtasivat - jeesss! Laita mulle viesti- drilliand at suomi24.fi ja jatketaan siinä.


      • Missä on nuoltava pillu? Tullaan, tullaan....

        piccolt (ät) gmail.com


      • fjkfjkf

        No missä olet, Johanna?


    • nuoleminen se vasta on ihanaaaa ja niin nautinnollista

      • nuolija_2012

        Aivan niin! Se on parasta! Löytyiskö halukkaita tyttöjä siihen?


    • N27

      Onnex, löytyi tämmönenkin keskustelu. Täss ois yks halukas pitkään ei nuoltu nainen. Koht. normikroppanen oon.

    • Kielimies09

      Täälä On Sulle Tummanruskeet Nappi Silmät Ja ruskeet hiukset omaava 37vuotias Kohtelias,Komea,Mukava,tunteellinen,hellyydenkipee,suudelmienkipee Ja Hyväkroppainen luotettava Todella Yksinäinen Mies Helsingistä Joka Etsii Sinua Nainen kuka haluut tulla luokseni nauttimaan kunnon kielikylvyistä niin ota yhteyttä ja nuolen sinut taivaisiin [email protected]

      • LickMe

        Löytyisipä minullekin ihana kielitaitoinen mies...


      • Roger7
        LickMe kirjoitti:

        Löytyisipä minullekin ihana kielitaitoinen mies...

        No tässähän mä oonkin. Laita minulle viesti ja saat haluamaasi... drilliand6(at)gmail.com


      • LickMe
        Roger7 kirjoitti:

        No tässähän mä oonkin. Laita minulle viesti ja saat haluamaasi... drilliand6(at)gmail.com

        Kiitos tarjouksesta, taisin jo löytää etsimäni ;-)


      • Roger7
        LickMe kirjoitti:

        Kiitos tarjouksesta, taisin jo löytää etsimäni ;-)

        Ootko varma?


    • Ai täällä on naisia vailla nuolijamiestä :)
      Kuinkas pitkä kielihoito sais olla?

      • N27

        No ihan Tampereelta Nokialle saakka.


      • N27 kirjoitti:

        No ihan Tampereelta Nokialle saakka.

        Tulisinko kyläilemään?
        :P


    • halukasss

      Etelä-Karjalan alueel naista nuoltavaks nuorelle miehen alulle? salassa käy erittäin hyvin! jos on nii voilaittaa s-posti viestii ([email protected])

      • ass goddes

        hml riiihimäki hyvinkää akselilla ajelee 50 kielimies joka haluis painaa kasvonsa naisen pyllyvakoon ja nuolla sen kunnolla


    • näin meillä

      Mun ex oli tylsä tyyppi. Otti ite aina kaiken mutta ei antanu! Ero siitä tuli! ONNEKS. Nyt mulla on kulta joka tykkää nuolla pimpsaa. Ja minä tykkään imeskellä kalua... Puhtaana mielellään, heh. Suuseksi on mukavaa vaihtelua ;)

      • HPV-riski

        Ja syöpä koht tervetullut.


    • igjgjg

      Toden totta!

    • jossu5

      moi oon kiinnostunut sun jutusta oon aina halunnu tommosta kiihottavaa miestä elämääni!

      • Roger77

        Moi, Jossu5 ! Hyvä kun vastasit! Laitathan mulle viestijatkoa varten: drilliand6(at)gmail.com


    • ph66

      aah saisikin kunnon suuseksiä...hei kertokaahan miten noi ikäryhmät nykyisin toimii..

    • IMESKELE

      NUOLE TIKKARIA!!

      • mies 55

        Täälläkin halukas nuolia mies l¨heltä tre


    • VaaleaLady

      Aaahhh täällä kanssa nuolemista kaipaisi toden teolla, nm.. kokemusta on niin se on ihanaa siis todella saan nuolemalla aina valtavan ihanat orgasmit..

      • Hei vaalea lady! Minä rakastan pillun nuolemista voin nuolla sitä hyvin hyvin pitkään niin että nainen saa useita orgasmeja. Ota yhteyttä niin tavataan nuolemisen merkeissä. [email protected] Olen 46v. taitava nuolija.


      • No mistäs päin olet, Lady? Kiinnostuin kyllä..


    • roger77

      VaaleaLady, moikka! Ihanaa kun kaivataan molemmat samaa! :-) Laita minulle sitten viesti tarkemman tiedon kans os.
      drilliand (at) suomi24.fi

      • oiepri

        EI


    • h-dur

      Eikö toki ole halukkaita naisia tai neitosia? Ei uskois että te saatte riittävästi suuseksiä. Mistä sitten se kiikastaa?

    • Hottistäti

      Kunnon nuolenta on ihanaa, jos mies osaa samalla viel sormella g-pistettä kutitella niin olen taivaissa.

      • häje

        Hei.olen tykännyt yli 20v.nuolemisesta ja g pisteestä.mistä päin olet voisin tulla nuolemaan.


      • Alkuperäinen Roger7

        Moi, Hottistäti! Nuolisin sut pitkään ja leikkiten vielä G-pisteellä ja huulillasi, siis täyshoito :-) Laita mailia ja sovitaan... drilliand6 (at) gmail.com


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1595
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1302
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      877
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      805
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      701
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      674
    Aihe