Nykyäänhän pullojen kerääminen on veronalaista toimintaa. Mikä ihmetyttää kyllä kovasti.
Mutta jos laki nyt on tällainen niin kuinka paljon minä kotihoitotuella (alle 400e/kk) oleva äiti saan kerätä pulloja ilman että minun pitää alkaa säilyttää palautuskuitteja ja ilmoittaa niistä verotuksessa?
Pullojen kerääminen
3
178
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mikä vitsi
- Anonyymi00002
Pullo sisältää kaikki verot silloin kun se ostetaan ja maksetaan ne pullon hinnassa. Pantti on ikään kuin lainassa kunnes se palautetaan ja saadaan siitä maksettu raha takaisin. Pitäisi varmaankin ottaa omat astiat mukaan ja kaataa juomat sinne niin ei tarvitsisi pantista maksaa mitään. Aivan sama olisi maksaa veroja, jos lainaat jollekin rahaa sitten kun saat lainan takaisin siitä perittäisiin vero.
- Anonyymi00003
Kaikkihan tämä valtio nussii kansalaisilta tuhkatkin pesästä. Tehkää töitä pimeästi ja vältelkää veroja mahdollisimman paljon kyllä se onnistuu hyvän verojuristin avustamana esim!.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2191778- 821133
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm111951- 80922
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117638- 48607
- 19606